Lesio [ Pretorianin ]
Call Center GSM :)
Poczytajcie sobie :)
A jak ktos ma cos podobnego niech sie podzieli.
> > Rozmowy na infoliniach GSM:
> > ============================
> > konsultant: "poprosze Pana nazwisko"
> > klient: "moje, czy zony?"
> > kons.: "czy maja panstwo rozne nazwiska?"
> > klient: "nie"
> >
> > "ja kupilem dzis karte tak-tak i nie zdazylem jej jeszcze
> zaktywowac, ale chyba ja zablokowalem".
> >
> > klient: "ja mam taki malutki problem"
> > konsultant: "tak, slucham"
> > klient: "zdeptalem swoj telefon"
> >
> > konsultant: "powinien pan wybierac numery bez zera,prosze
pana"
> > klient: "dokladnie tak robie"
> > konsultant: "prosze podac mi wiec numer jaki pan wybiera"
> > klient: "072..."
> >
> > konsultant: "prosze wyjac z aparatu karte SIM"
> > klientka: "nie moge tego zrobic - rece mi sie trzesa"
> >
> > "czy komorka moze sama puszczac sms'y?"
> >
> > "ja kupilem ten telefon i co ja mam teraz zrobic?"
> >
> > "prosze pana, ja sie zalozylem z kolega i wlozylem swojego
> Simensa M35 do szklanki z woda, i teraz nie chca mi go
naprawic
> w ramach gwarancji"
> >
> > konsultant: "zeby zmniejszyc koszty na tym koncie moge
jedynie
> zasugerowac zmniejszenie ilosci wykonywanych polaczen"
> > klient: "acha, a na czym to polega?"
> >
> > "gdzie ja moge zadzwonic, zeby kogos opieprzyc?"
> >
> > "prosze mi natychmiast podac lokalizacje mojego drugiego
> apararu, wiem, ze jest to mozliwe, bo widzialem cos takiego na
> filmie SF"
> >
> > "prosze pana, ja slucham jak ktos mi sie nagral na poczcie
> glosowej i staram sie odpowiedziec tej osobie, i
krzycze "halo,
> halo!", ale ona mnie nie slyszy"
> >
> > "prosze mi powiedziec, jakie promocje bedziecie mieli we
> wrzesniu przyszlego roku"
> >
> > "dlaczego Alcatel ma antenke z prawej strony, Siemens z
lewej,
> a Nokia w ogole nie ma?"
> >
> > kons.: "prosze pani, w dniu dzisiejszym pani konto bylo
> mniejsze niz 10 pln"
> > klient: "nie"
> > kons.: "prosze pani, pani konto wynosilo dzis 2,46 pln,
czyli
> mniej niz 10 pln"
> > klient: "nie"
> >
> > "ja dostalem taki komunikat, ze w celu tam-tego to cos-tam.
Co
> mam teraz zrobic?"
> >
> > "prosze pana, mam taki problem, ja nie wiem czy mam
> przyjemnosc z tym samym panem...?"
> >
> > "prosze pana, mi chodzi o ten aparat motorola za 49 zllotych
> netto, czy
> > to jest cena brutto?"
> >
> > -------------------------------------------------------------
> > -----------
> > KLIENT: To tyknelo i nie odpowiada !!!!!!!!!
> > - ???
> > (po 15 minutach rozmowy doszedlem do tego, iz ten pan dostal
> smsa)
> >
> > -------------------------------------------------------------
> > -----------
> > KLIENT: Prosze pani ja wlasnie wrocilem do domu, nikogo tu u
> mnie nie bylo, a tu okazalo sie, ze dzwoni moj kolega, ze ja
> niby do niego dzwonilem... a przeciez telefon byl w domu...
> > - na pewno prosze pana nikogo w domu nie bylo? moze dziecko?
> > - nie, nie prosze pani, nawet myszki... czy to mozliwe, zeby
> telefony same do siebie dzwonily...?
> > - fizycznie, nie prosze pana...
> > - no to moze metafizycznie...?
> > - moze... ale tego niestety nie jestesmy w stanie sprawdzic,
> bardzo mi przykro...
> >
> > -------------------------------------------------------------
> > -----------
> > KLIENT: Jak wyjade na HAWAJE to ten telefon bedzie dzialac?
> > - tak
> > - a ten z domu?
> > - przepraszam czy pan chce zabrac tel. stacjonarny?
> > - a ktory lepiej dziala ?
> > (ludzie pomocy!!)
> >
> > -------------------------------------------------------------
> > -----------
> > KLIENT: panie mam problem! nie moge wejsc w mojasekretarke
> >
> > -------------------------------------------------------------
> > -----------
> > KLIENT: prosze moje saldo przelac na bank polski..." nr
konta -
> > podaje...
> > - jakie saldo?
> > - komorkowe prosze pana, komorkowe...
> >
> > ------------------------------------------------------------
-
> > ----------
> > KLIENT: dzien dobry, chcialbym rozmawiac z iwentyfikacja
> > - z identyfikacja...
> > - no! z tymi od pieniedzy!"
> >
> > -------------------------------------------------------------
> > -----------
> > KLIENT: "czy moglaby mi pani rozciagnac telefon na
Niemcy..."
> >
> > (chyba chodzilo o roaming...??)
> >
> >
> > ------------------------------------------------------------
-
> > ----------
> > KLIENTKA: "prosze pani a jak sie wysyla tego EMILA
nakomputer?"
> >
> > ------------------------------------------------------------
-
> > -----------
> > KLIENT: "przepraszam ale ile naszczekalem do wczoraj?"
> >
> > (pytanie o biezacy rachunek??)
> >
> > ------------------------------------------------------------
-
> > -----------
> > KLIENTKA: "prosze pani, ja bylam wczoraj na grzybach i pies
mi
> zablokowal telefon i on teraz pisze, ze trzeba PUK wpisac..."
> >
> > (kurcze, inteligentny ten pies, trzy razy PIN musial blednie
> wpisac...!)
> >
> > ------------------------------------------------------------
-
> > -----------
> > KLIENT: "ja tu mam taki aparat na karte, tegono ........., i
> on mi juz nie dziala... nawet dodzwonic sie nie mozna"
> > KONSULTANTKA: "a kiedy pan go ostatni raz zasilalkarte??"
> > KLIENT: "jakies pol roku temu..."
> > KONSULTANTKA: "a widzi pan, .......... to przynajmniej raz
na
> trzy miesiace trzeba zasilac, zeby moc rozmawiac..."
> > KLIENT: "aaaa... telefonik chce papu?"
> > KONSULTANTKA: "... tak... trzeba dokarmiac go co jakis
czas."
> >
> > -------------------------------------------------------------
> > -----------
> > KLIENT: czemu nie mam tej jadaczki w poczcie na powitanie?
> >
> > -------------------------------------------------------------
> > -----------
> > KLIENT: chcialbym uaktywnic krycie numeru...
> >
> > -------------------------------------------------------------
> > -----------
> > KLIENT: PROSZE PANI, WLASNIE MI SKRADZIONO KOMORKE, CZY JEST
> SZANSA, ZE SIE ONA ODNAJDZIE?...
> >
> > -------------------------------------------------------------
> > ----------
> > (the best!!!)
> > KONSULTANTKA: w tej taryfie bedzie mial pan szczyt od
siodmej
> do dwudziestej...
> > KLIENT: to chyba po viagrze!
> >
> > -------------------------------------------------------------
> > ----------
> > Klient: Ile ja moge w sumie, ogolem, rozmawiac w ramach
> bezplatnych minut?
> > Konsultantka: A w jakiej jest Pan taryfie?
> > Klient: Kielce Taxi... ale co to ma do rzeczy?
> >
> > -------------------------------------------------------------
> > -----------
> > Klient: Zaginela mi komorka, chcialbym abyscie ja
> zablokowali....
> > BOK: To musi Pan wyslac do nas fax, ze Panu ukradli...
> > Klient: Ale ja nie ma faxu...
> > BOK: To bez roznicy jakim faxem nam Pan to wysle...
> > Klient: Ale skad ja wezme ten fax...
> > BOK: Juz panu mowilam. To bez roznicy jakim faxem nam Pan to
> wysle...
> >
> > ------------------------------------------------------------
-
> > -----------
> > Klient: Czy to z Pania rozmawialem przed chwila?
> > BOK: Nie. Tu w infolini siedzi sporo osob...
> > Klient: A to w takim razie nie ma sensu, zebym Pani wszystko
> jeszcze raz tlumaczyl.
> >
> > ------------------------------------------------------------
-
> > -----------
> > (z cyklu pytania zbijajace infoliniste z krzesla)
> >
> >
> > Klient: Dzien dobry chcialbym zlokalizowac gdzie teraz jest
> moja zona, bo dzwonilem do niej i mowila, ze jest w
Szczecinie,
> a mialem wrazenie, ze pojechala jednak gdzie indziej, gdzies w
> rejony Wladyslawowa.
> > BOK: Ale my nie jestesmy w stanie zlokalizowac panskiej
zony...
> > Klient: Pani ja bezczelnie kryje! Jak nie mozecie jej
> zlokalizowac jak ja do niej przed chwila dzwonilem i ja
> zlokalizowalem?
> >
> > ------------------------------------------------------------
-
> > -----------
> > Klient: Dzien dobry chcialem sie dowiedziec ile kosztuje
> rozmowa do Zakopanego.
> > BOK: W szczycie 1,75.
> > Klient: Niee, nie, mnie chodzi o dolne miasto.
> >
> > ------------------------------------------------------------
-
> > -----------
> > Klient: Dzien dobry chcialem sie dowiedziec ile kosztuje
> rozmowa w sieci.
> > BOK: 1 zl
> > Klient: Ciekawe, to sie oszukujecie, mnie teraz wyswietlilo
> 0:33
> >
> > (... to byl czas trwania rozmowy...)
> >
> > -------------------------------------------------------------
> > -----------
> > (bez komentarza BOK"u)
> >
> > Klient: Witam, ja dzwonie, bo wlasnie jestem poza zasiegiem
> sieci, i chcialbym sie dowiedziec czy panstwo moga mnie
polaczyc.
> >
> > ------------------------------------------------------------
-
> > -----------
> > (bez komentarza BOK"u)
> >
> > Klient: Dzien dobry. Przeczytalem wlasnie w gazecie, ze
> Panstwo moga mnie podsluchiwac nawet jak ma wylaczony telefon.
> Czy to prawda?
> > ------------------
Lesio [ Pretorianin ]
up! up!! up!!! :)