GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Fallout 1 & 2 (cz. 103)

20.08.2002
02:19
smile
[1]

Yoghurt [ Senator ]

Fallout 1 & 2 (cz. 103)

"Fallout części dwie"- najlepsza telenowela na świecie!

W poprzednim odcinku:
Jak zwykle nie wydarzył się nic ciekawego, bo asktorzy się rozbestwili cholery jedne i prawie nic nie piszą. Poza tym Huan Carlos Yoghurt powrócił z dalekiej wyprawy łupieżczej, gdzie nie złupił nic wartego złupienia.
Cały wątek ogarnęła tez żałoba z powodu odejśca Don Faolana z tyylko jemu wiadomych powodów. Do tej pory wszyscy stali wątkowicze łącza sie w bólu z rodziną zaginionego, gdyż nikt nie wie, gdzi się rzeczony Don faolan podziewa. Dlatego uczcijmy jednego z naszych najwytrwalszych wątkowiczów dziesięcioma kropkami ciszy.

..........

A ze spraw weselszych- poeróciła wreszcie tematyka zgodna z nazwą wątku, gdyż mnóstwo osób, które wcześniej chodziły po świece Fallouta nie znając, teraz zakupiły go w profanującej wersji PL, ale cóż, dovbrze, że chociaz tą zakupili. w Związku z tym nadeszło do starych wątkowiczów wiele pytań co do obu czesci, więc stara formuła wątku powróciła, za co niechętnie dziękuję memu przeciwnikowi Straszliwemu Pedro Eravowi, który maczał paluchy w wersji PL.

Przy okazji wątek otrzymał nową wersję końcowego logo, lekko zmodyfikowaną. I to tyle z poprzedniego odcinka.

A oto i obsada wątku- cześc z nich widzicie obok na ekranie tytułowym- osoby o słabych nerwach i żołądkach są proszone o nieklikanie nan, by nie powiększać go za bardzo.
Lady Miranda Karolcia ,Pedro erav ,Burro Raziel ,Huan Karlos Yoghurt ,Almondo 45ACP ,Serdżio Thornag , Alvaro brongar2 ,Rudolfo Vein ,Hose @d@m ,Żorż peeyack ,Merkucjo MOD , Sir Hermano klesk ,Hose Antonio MaLLy(R) ,Herr =MaDE MaN= ,Don Faolan ,Perudżio Najmad ,Ferdinand Peleque ,Carpazio Mondeac ,Zigmunto evs , Franco xywex ,Leon Gryffin ,Hombre Lechiander ,Don Akacjo Blendon

A tutaj, pod tymi sznurkami znajdziecie poprawki do scenariusza telenoweli Fallout osobiście wprowadzone przez Straszliwego Pedro Erava:
https://home.autocom.pl/erav/download/f2children.zip - children patch
https://home.autocom.pl/erav/download/f2patch.exe - patch do wersji UK
https://home.autocom.pl/erav/download/f2patchus.exe - patch do wersji US

https://home.autocom.pl/erav/download/f2undat.zip - ekstraktor plikow *.dat
https://home.autocom.pl/erav/download/acmwav.rar - konwerter plikow acm do formatu wav
https://home.autocom.pl/erav/download/f2mapper.zip - Fallout 2 3D mapper



A na koniec jak zwykle dla tych, którzy nie zadowalają się streszczeniem poprzedniego odcinka link do pełnej wersji epizodu numer 102. O tu, na dole, widzicie?

20.08.2002
03:17
smile
[2]

Yoghurt [ Senator ]

No cóż, ja w takim razie uciekam, obywatelski obowiązek spełniony, a teraz juz mnie nie ma! Sieeewka, pojawiam się po południu!

20.08.2002
04:22
smile
[3]

Yoghurt [ Senator ]

A jednak wlazłem jeszcze na kwilkę:) Oto, co nowego wypracowałem w logo: Jest mniejsze, łatwiej ogarnąć wszystkich jednym rzutem oka, gdyż są blisko siebie Mniej zajmuje (174 kb) W końcu przerobiłem siebie Doczepiłem istotę straszniejsza od mastera

20.08.2002
04:25
smile
[4]

Yoghurt [ Senator ]

A, i jeszcze nieco poprawiłem czytelnosc czcionek, bo się za bardzo rozmywały:) A tu udoskolanlone logo koncowe. I teraz na serio dobranoc.

20.08.2002
08:18
[5]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

U erava skilled działa, u mnie nadal nie. Ktoś sygnalizował, że u niego także nie. Lechiander ----->>> Testowałeś? Pozdrowienia.

20.08.2002
09:12
[6]

Lechiander [ Wardancer ]

Kalgan ---> Testowałem. A więc Chitsa spokojnie przekonała gościa i za to dostała 600 exp. Co to jest skilled w PL? Sorry za być może lamerskie pytanie, ale chcę sie upewnić. Czyżby Kujon? ;-)Wtedy odpiszę. yutek zgłaszał/a jeszcze, że skilled nie działa.

20.08.2002
09:30
[7]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Lechiander ---->>> Kujon. Instaluję F2 na nowym kompie. Dlaczego 600, tyle jest za kradzież klucza, winno być 800. Dziwne, to wszystko, zaraz zainstaluję w pracy.

20.08.2002
09:44
[8]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Już. Skilled/Kujon NIE DZIAŁA. Nie daje profitów, sądziłem już, że to trainer cos namieszał, ale tu nie mam trainera. Z tą dyplomatyczną drogą, jakaś tajemnicza sprawa, upewniam się, bo może czegoś nie pamietam, przy odpowiednich statystykach, po prostu powinien przepuścić mnie po rozmowie? Spotkałem się z wypowiedzią, że gra dostosowana jest do wolniejszych procesorów i dlatego czasem wywala do windy. CIEKAWE, to dlaczego wersja angielska nie wywala?

20.08.2002
09:47
[9]

Lechiander [ Wardancer ]

Kalgan ---> Było 600! Dwa razy sprawdzałem. Jeśli Kujon, to u mnie też nie działa. Zaczyna mnie to wkurwiać z lekka! :-( I napisz dokładnie o co chodzi z tym kluczem. Czyżby można było go ukraść gostkowi? Muszę mieć pewność... Co do Laddie - wykonałem questy w Modoc i Ghost farm, przyprowadziłem dzieciaka... i po wykonaniu wszystkiego p[siak cały czas jest z Jonnem. Wyjąsnijcie mi proszę dokładniej, jak przyłączyć tego kundla. Za niedługo następna seria pytań. :-PP

20.08.2002
10:26
[10]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Lechiander ---->>> Pomału mamy jasnośc, Kujon w wersji Pl nie działa. Niepokoi post erava, zazwyczaj wie co pisze, erav potwierdź, skill kujon (nie mylic ze zdolniachą), nie zwiększa statystyk umiejętnosci w wersji pl. Co do klucza, kradniemy normalnie (użyć opcji kradnij), działa losowo, u mnie przy 30% każda próba kończyła sie powodzeniem, ale na 19% też kradłem z szansą 1:4. Za kradzież 10 exp + 600 za opuszczenie lokacji, tak jak w oryginale. Jeszcze raz prosze o potwierdzenie, czy czegoś nie przeoczyłem na drodze dyplomatycznej - ja pamiętam, że po prostu przepuszcza mnie po konwersacji, może powinienem stosować jakoś skill "wygadania". Przy INT 8, Charyźmie 6 i szczęściu 6 przy 35% w skillu speech (czy jak mu tam w polskim) podjąłem 5-6 prób, zakończyły się niepowodzeniem, zainstalowałem trainera, wszyskie cechy na 10, wszystkie umiejętności na 200, również kicha (jedna próba), zniechęciłem sie i wywaliłem sejwa, nie będę chodził na trajnerze.

20.08.2002
10:41
[11]

Peleque [ Generaďż˝ ]

Kujon - nie dziala ale nie robil bym z tego problemu bo i tak ten trait to porazka. Mr.Kalgan--->jezeli chodzi o dyplomatyczne rozwiazanie to charyzma nie istotna - mam 2 natomiast inteligencja 9 i retoryka wypasiona na pewno ma znaczene tylko nie pamietam ile expa bylo za takie rozwiazanie

20.08.2002
10:55
[12]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Peleque------>>> Charyzma i nteligencja istotne, w retoryce min.35%. Int wystarczy chyba 7, ale nie będę się upierał. Trait bezużyteczny, to prawda, ale jak ktoś jednak go chciałby wybrać. Przypominam, że w pierwszej 10 tego wątku uczestnicy zalecali go obok giftet. Tak czy owak to poważny, bardzo poważny bug wydania pl. Wcześniej było o szczypcach w Klamatch. Grałem w F2 kilka razy (Daaawno temu) i nigdy ich nie znalazłem, natomiast za drugim podejsciem w aktualnej rozgrywce były i noszę je (tzn. nosi Sulik). Sprzedać tego się nie da, niestety, ciemną ścieżką nie chadzam. A i jeszcze jedno, coś mi się majaczy, że kiedyś było tak, że Torr (ten pastuch bydła w Klamath) po rozwiązaniu questa zagubił się i trzeba było go odnaleźć na lokacji z robotem. To majaczenia, czy coś na rzeczy? Kilka razy do tego podchodziłem ostatnio i nic z tej opcji.

20.08.2002
11:08
smile
[13]

Peleque [ Generaďż˝ ]

Przeciez napisalem ze mam charyzme na 2 i udaje mi sie opuscic swiatynie prob w sposob dyplomatyczny :) (stad wniosek ze nie odgrywa ona roli) Torr faktycznie sie zgubi jezeli podczas rozwiazywania questu z radscorpionami wystawisz go do wiatru dogadujac sie z tymi bracholkami

20.08.2002
11:15
[14]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Peleque --->>> Spróbuję, skoro Tobie się udaje tak być musi. Przytaczam jednak fragment solucji z The-spoiler.com Temple of Trials Kill all the Ants and Radscorpions to gain valuable XP. Take all the Radscorpion Tails you can carry off the dead critters. You can barter them. Check all the pots and chests for Healing Powders and such. There is a section with raised plates that appear as you walk across the floor. If you step on a plate, a spear is fired at you from the wall. If you have some Traps skill, you can disarm these plates for 25 XP each. Get the Explosives from the pot south of the locked door. Save the game! Then, stand right in front of the door, arm the Explosives (give yourself 30 seconds at least), drop them, and retreat to a safe distance until the door blows. Defeat Cameron in hand-to-hand. Weaker characters might try using the hit-and-run technique I described above. He still gets one hit in every turn, but it's better than 2 or 3! Diplomatic approach: with high IN and CH (managed once with IN 8, CH 5, Speech 35%), you can talk your way out of fighting Cameron :-) If you had to fight Cameron, remember to retrieve your belongings from the chest outside the door you just came through. Then, head through the final door, Chosen One.

20.08.2002
11:22
[15]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

I z tego źródła, solucja Klamatha, IMHO najlepsza z 5, o punktacji: The bomb will blow up, making a door. Go through and go left at the next junction, then north from there. Through the door is a firey pit and a guy. The guy wants to fight you to prove your worthiness. Talk to the guy if you like. People with a tagged Speech skill can talk him out of fighting you, thieves can steal the key from him, and bruisers can fight him off. He'll leave your stuff in the chest back in the hall, if you fight. Also, the more diplomatic way you get past him, the more XP you get for it. Talking to him gets 800 XP, stealing the key gets 600 XP, and kicking him around gets 400 XP. I reccomend stealing it, that's what I always do. You always seem to make the roll, but save beforehand, just in case. Oh yeah, don't forget your stuff!

20.08.2002
11:24
smile
[16]

Peleque [ Generaďż˝ ]

Dla potwierdzenia moich slow - statystyki: ::: Statystyki ::: Siła: 05 Percepcja: 09 Wytrzymałość: 05 Charyzma: 02 Inteligencja: 09 Zręczność: 09 Szczęście: 08 ::: Cechy ::: Szybki cyngiel Zdolniacha Na The-spoiler.com nie napisali ze w dobrym tonie jest dac sie zranic mrowkom zeby pozniej miec szanse potrojnego uzycia pierwszej pomocy i doktora co daje w sumie chyba ponad 200exp ;)

20.08.2002
11:25
[17]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Przypominam, że w wersji pl, za pokonanie drogą siłową jest 300 exp a nie 400????????????????? Solucje nawet na the-spoiler.com są zawodne, ale to pamietam z własnych rozgrywek.

20.08.2002
11:35
[18]

erav [ Senator ]

Kujon w wersji CD rzeczywiscie jest wylaczony. W mojej becie dziala bez zarzutu. Napisalem juz do kogo trzeba i jak tylko sprawa sie wyjasni pewnie pojawi sie patch. Sam Perk jest bezwartosciowy , chyba ze ktos przekroczy 40 poziom .Niemniej wszystko powinno dzialac . ==>Mr.Kalgan Nikt nie bawil sie w zmienianie liczby XP.Moze te dane sa z wersji U.K. , albo wersji U.S. BEZ PATCHA 1.02 (o ile pamietam zmienial XP za niektore questy). Wracam do nauki.

20.08.2002
11:35
smile
[19]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Peleque --->>> Wierzę Ci, jak wyżej solucje bywają zawodne, te z falloutów szczególnie, wiem o tym, bo kilkakrotnie znajdowałem lepsze rozwiązania od wskazanych, niemniej dla mnie to ciekawostka. Moje ulubione statsy to: Siła - 05 (nawet czasem 04 i tak da się zwiekszyć do 10, no, ale to bardzo trzeba się nameczyć) Percepcja 08 - Cóż, z bólem serca, nie dobieram raczej perków punktowych) Wytrzymałośc 05 (czasem i 04, wtedy zrecznośc wyższa) Charyzma 06 - Jednak, Inteligencja 10 (czasem 09 i dobieram perka, nie jestem pewien słusznosci rozwiazania) Zręczność 08 (09 ma tylko znaczenie, jeżeli powiększymy ją perkiem, inaczej różnica 1 punktu pancerza nie istotna) szczęście 06 (czasem 05, ale lubię miec szanse na jajeczka mimo skromnych jego rozmiarów - tak naprawdę nawet 08 nie daje specjalnie wiele, trzeba dawać 10, a nie wiem jak wtedy grać, może kiedys zaeksperymentuję.

20.08.2002
11:57
smile
[20]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Peleque ---->>> Zgadza się, nie napisali o tym i o wielu innych rzeczach i to w żadnej solucji. Ciekawostką jest solucja niejakiego Kristofa Golubowicia. Albo swojego czasu Action plus splagiatował ją i to rżnąc co do przecinka (za wyjątkiem niewielkich opuszczeń, może korektorskich), albo to solucja Polaka czyli zdobyła zagraniczny rozgłos. IMHO słabiutka. Ja wybieram krwawą jatkę i zdolniachę (czasem eksperymentuję ze słabowitym ale zręczniejszym, albo z finezją) erav --->>> Być może, być może, i mnie zmienianie punktacji wydaje się nieprawdopodobne, tyle, że te solucje zawierają informacje o patchu 1,02, ale o ile solucje na omawianym serwisie zazwyczaj są na dość wysokim poziomie do F2 nie istnieje zadowalająca, nie pamiętam, czy ja grałem z patchem czy bez kiedy wyszło mi 800 exp. Najboleśniejsze, że nie potrafię teraz tą drogą opóścić świątyni. Może pomimo trainera istnieje losowośc? Miałżebym, aż takiego pecha?

20.08.2002
12:05
smile
[21]

evs [ Un loup mechant ]

elo :) ... ja tylko na sekundke... Faolan zwany rowniez jako kathulu jest... oczekujacy :)) czeka az mu kompa zwroca z serwisu... nie wiem czy bylo to juz mowione ale spalil sie podczas jednej z burz i to jest powodem jego nieobecnosci... W ostatniej rozmowie zapewnil mnie iz jego powrot jest spodziewany na poczatek wrzesnia... a teraz od siebie... wdalem sie w dosyc zaawansowane prace nad tworzeniem swiata DM w Ultimie wiec... wlasciwie nic innego teraz nie robie dlatego... * klania sie * dziekuje za przyjecie mnie do watku ale niestety, jak sami pewnie zauwazyliscie, bywam nieczesto... zegnac sie nie bede ale stracilem juz kontrole nad trescia ;))) bede moze jeszcze wpadal ale na pewno juz nie cyklicznie... * klania sie * ... bylo milo :)))

20.08.2002
12:07
smile
[22]

Peleque [ Generaďż˝ ]

Swiat Depeche Mode w Ultimie? Boze to zaszlo za daleko ;)))

20.08.2002
12:11
smile
[23]

evs [ Un loup mechant ]

hyhyhy... dobra, dobra... nie to zebym nie lubil Depeche Mode ale swiat oparty o ... hmmmm... ich koncepcje bylby smutny ;) ...

20.08.2002
12:19
[24]

yutek [ Konsul ]

w poprzednim watku pytalem jak przejsc przez drzwi szereg drzwi w enklawie, niestety odpowiedzi konkretnej nie otrzymalem (ino kathalu podpowiedzial ale to niewystarcza) wiec pytanie ponawiam: Jak przejsc te pieprzone drzwi? mam juz dosyc siedzenia i latania od jednego kompa do drugiego, zuzylem juz przez ta magnetyczna podloge 16 supr stimpakow a efektow zadnych :(((. ( najdalej dochodze do ostatnich drzwi (nierzadko) ale ich to juz ni huhu.

20.08.2002
12:29
[25]

Lechiander [ Wardancer ]

Trochę popędziliście. Wystarczy także zobaczyć charakterystyki Chitsy, żeby zobaczyć co wystarczy. Kleszcze radscorpiona podobno są bezużyteczne, tak napisał erav. 1. I także podobno zółta karta znaleziona przy Vertbirdzie w Klamath. Interesuje mnie tylkoto, że ww karta pojawia się po zainstalowaniu patcha, czyli IMHO do czegoś może służyć, jeśłi ją wrzucono. Czy ktoś się lepiej orientuje? 2. Podobno po przespaniu się z Jenny dostać można tytuł Gigolo. Mi się to nie zdażyło. Dlaczego? I co daje ten "tytuł"? :-P 3. Gdzie jest niejaki Joey w Den? Podobno można u niego kupić Jet'a. Intersuje mnie miejsce jego przebywania. Jakoś nie mogłem go znaleźć. 4. W Den w drugim barze jest koleś (którego zresztą nie lubię i zawsze idzie pod nóż), który zleca nam dowiedzieć się, skąd Becky bierze tak tanią i dobrą whisky. Zeby się tego dowiedzieć trzeba się włamać do piwniczki, czy też jest jakiś inny sposób dowiedzenia się tego??? I co dostajemy w zamian za to info??? Na razie wszystko. Potem będzie więcej. :-PP 5. Aha, ponawiam pytanie co do Laddie!!! ;-) Pele ---> Dzięki za przypomnienie! :-) Też za cholerę nie mogłem zajarzyć, jak się ten Torr gubi. Teraz pamiętam, że raz dla próby Torr uciekł, żeby potem można go było znaleźć. Zresztą i tak mu pomagam, gdyż tych dwóch bliźniaków-skurwysynów nie lubię.

20.08.2002
12:30
[26]

Lechiander [ Wardancer ]

yutek ---> Chyba Yog cośik pisał jeszcze na ten temat. :-P erav ---> Nauka? Czyżby poprawkowa? :-PP Pozdr!

20.08.2002
12:33
smile
[27]

Peleque [ Generaďż˝ ]

yutek--->link na dole tam znajdziesz co trzeba:

20.08.2002
12:37
[28]

yutek [ Konsul ]

UPS!!!! SORRY Jasne ze to Yoghurt mi odpowiedzial przepraszam obu Panow. Niezmienia to niestety faktu, ze niewiem nadal jak przeto przelezc :((

20.08.2002
12:59
[29]

Peleque [ Generaďż˝ ]

Lechu--->Joey to ten typek w czarnej skorze od questu z wisiorkiem Anny (stoi gdzies blisko przejscia do drugiej czesci miasta)

20.08.2002
13:01
[30]

Najmad [ Konsul ]

sie ma :) czesc pierwsza -->

20.08.2002
13:02
[31]

Najmad [ Konsul ]

cholera za duzy format :( zaraz sie poprawi

20.08.2002
13:02
[32]

Lechiander [ Wardancer ]

Pele ---> Dzięki znów! :-) Już teraz wiem, dlaczego nie mogłem go znaleźć!!! :-P yutek ---> Dostałeś linka od Peleque.

20.08.2002
13:07
[33]

Najmad [ Konsul ]

no coz nie mam tu jakiegos photoshopa i nie bedzie tego dzisiaj :( a taka fajna serie odnosnie secretow chcialem zapoczatkowac... tak wiec wracam do siebie i przerobie

20.08.2002
13:09
[34]

Lechiander [ Wardancer ]

Najmad ---> Sciągnij sobie programik JpegOptimizer, czy jakos tak. Albo Ci go wyślę. Wybór należy do Ciebie.

20.08.2002
13:14
smile
[35]

War [ dance of death ]

Ukończyłem wczoraj F2PL !!! Dzięki za pomoc ludziom z tego wątku ( za Enklawę dziękuje Huanowi ) ! Nie wiem po co wam takie wysokie poziomy na Enklawie. Ja miałem 22 i Franek zginął bez większych problemów ( wieżyczki i Bozar rulez ! ). Ci kolesie z Enklawy ( jest ich 4 ), niby przyłączyli sie do mnie, ale nie chciało im się dupy ruszyc ( może dlatego że ja za blisko nie podchodziłem ? ). Szkoda ze Sulika i Cassidiego rozerwało :-))). Nie prosiłem doktorka o wprowadzenie FEVa do wentylacji bo wtedy drugi doc nie chce ze mną gadać ( ten co wyłącza reaktor [ciekawe jak on przeżył bez PA ?]). Nie mogłem sie dostac do reaktora więc musiałem kolesia poprosic. Oczywiście po zakonczeni wybrałem że chcę grac dalej. I tu mam problem. Gdy włączam któregoś Falla ( nieważne czy 1 czy 2, PL czy ang. ) powinien pojawić się obrazek ( widziałem u kumpla ) i napis wczytywani/loading. U mnie jest tysko przebarwiony ( troche biały) napis czarne tło i białe kreski po boku i górze ekranu. Po ukonczeniu F1 pojawiają się napisy i obrazki co było dalej. Te orazki też są jakieś przebarwione ale tekst dało się przeczytac. Ale w F2PL napisy mam tak rozmazane, a obrazki strasznie ciemne że nie wiadomo o co chodzi ( słychac tylko głos lektora, ale po ang. :( ) . Mógłby mi ktos ( np. erav bo on maczał palce w lokalizacji) podać teksy które są na koncu ( po polsku ) ? Bardzo proszę ! Wiem że to wina mojeo kompa, ale chciałby wiedzieć co było dalej. yutek ---> jeżeli chodzi ci o ostatnie drzwi to tez miałem problem. Ale wtedy moja postać mówi coś o tym że zapomniałem GECKa. Więc wróciłem po niego ( u mnie nosił go Goris a tego zostawiłem w wejściu ) i drzwi otworzyły się normalnie. PS. A czy zawsze gdy wracacie z GECKiem zawsze zastajecie prawie martwego Hakunina i zniszczony most w Arroyo ? Ja dlatego miałem ze sobą GECK.

20.08.2002
13:15
[36]

yutek [ Konsul ]

Dzieki Peleque! okazalo sie ze robilem wszystko tak jak trzeba tylko nieprzyszlo mi do glowy zeby wziac z szafki G.E.C.K.'a inaczej tych drzwi sie nieda przejsc. Troche to w/g mnie bezsensu bo przeciez w samochodzie mam juz jednego.

20.08.2002
13:19
[37]

Lechiander [ Wardancer ]

War ---> Tak jest zawsze, przynajmniej przy normalnej grze. :-P

20.08.2002
13:24
[38]

Dagger [ Legend ]

==>Lechiander Co do Laddie odp ci w poprzednim wątku - pies przyłącza się tylko na czas wykonywania questa - w którym jest potrzebny :))))

20.08.2002
13:29
[39]

Lechiander [ Wardancer ]

Dagger ---> Tak właśnie myślałem. Być może Cię źle zrozumiałem w tamtym poście. Ale jak wziąłem ten quest z dzieciakiem, to pies dalej był przy ojcu. Czy trzeba z nim coś "zagadać"?

20.08.2002
13:45
[40]

Dagger [ Legend ]

==>Lech Chyba tak - juz nie pamietam

20.08.2002
15:36
[41]

Yoghurt [ Senator ]

Wasza ulubiona chodząca encyklopedia Fallouta zgłasza się:) I znó seria odpowiedzi: Yutek- odpowiadałem, jak przejść ten albirynt w poprzednim watku Hombre: 1. Ta zółta karta, co dziwne, pasuje do żótych drzwi w elektrowni w Gecko:) 2.Mnie się raz udało- tytuł ten, podobnie jak PrizeFighter lub PornStar powoduje, że jesteś od razu rozpoznawany przez niektóre kręgi i czasem fajne ściezki dialogowe się pojawiają. Taki perk dla bajeru:) 3.Joey? To ten kolo w skórzanej kurtce zaraz przy wejściu do dalszej części Den- stoi wraz z panienką z dzidą i z faceterm w Leather Armour. potrzebny jest do Questa z duchem. Jak jesteś kobitą, mozesz sie z nim przespać, nic z tego nie mając:) 4.Rzadko grałem jako "badguy" ale tak- trzeba wleźć do piwniczki, a to niesie za soba na 99% wytłuczenie całego baru Becky :) Quest totalnie nieopłącalny, bo tylko trochę kasy dostaniemy, a karma nam spadnie okrutnie. 5. Laddie przyłącza się tylko na czas poszukiwania gówniarza. A bliźniaków Dunton zawsze sobie profilaktycznie utłukę, dla poprawienia humoru :) Acha- z nimi też jest niedokończony Quest- przy percepcji 6 i INT 7 lub 8 można spoastrzec, ze brahminy Duntonó są różnie znakowane lub ich znaki są "przepalone" na znak Duntonów. Cóż, niedokończono tego questa, gdyż po tym spostrzeżeniu można było ujawnić w Klamath, że Duntonowie to sukinkoty, które korwy kradną :) Łor- ja GECKa z V13 zawsze zbieram jak najwolniej, ale co ciekawe: Raz zabrałem GECK z V13 i od razu wsiadłem do wozu i uderzyłęm do wioski. Bez żadnych RE po dordze dojechałem, a tu wiocha cała. Mam GECK w kieszeni, idę do babci, a ta jakby nigdy nic, nie ma nic o tym, że mogę tego GECKa oddać...Wracam za dwa dni, a tu już wicha spalona. Wychodzi na to, że porgram nie przewiduje oddania GECK bez rzezi w wiosce :) Acha, to i ja się spytam- czy komuś udało się uratowac Deathclawy? Zadawałem pytanie to na początku istnienia tego wątku, bo zawsze tekst końcowy mówił, że to ja wytłukłem DC w Vault 13, co było nieprawdą, gdyż im pomogłem a Enkalwa wytłukła bidaków. Czy komukolwiek udało się zmienić tekst końcowy dla V13?

20.08.2002
16:12
[42]

Bloodthirster [ Pretorianin ]

Wiecie może czy wyjdzie jakiś nowy Fallout?

20.08.2002
18:10
smile
[43]

Yoghurt [ Senator ]

Blood- wiemy, że kiedyś wyjdzie:) Ale juz to było tysiące razy rozważane, kiedy wyjdzie Fallout 3 lub fallout Online- ale nie masz co liczyć w ciągu następnych dwóch lat chłopie:)

20.08.2002
18:17
[44]

War [ dance of death ]

To jak z tymi textami po zakonczeniu gry ? PS. Teraz zagram złodziejem :-))

20.08.2002
18:18
smile
[45]

Yoghurt [ Senator ]

Erav na pewno posiada takowe.... Czekaj na niego:)

20.08.2002
18:22
[46]

War [ dance of death ]

huan => może w skrócie powiedziec co się stało z poszczególnymi miastami ? Wiem że ty to musisz wiedzieć :-)

20.08.2002
18:26
smile
[47]

Yoghurt [ Senator ]

A to nie ma tak łatwo:) Zależnie od twoich postepowan każde miasto miało dwa lub trzy zakończenia, so....

20.08.2002
19:01
smile
[48]

erav [ Senator ]

==>Lechiander , Yoggi Sabotage Becky's still. Idz do Rebeki i kup flaszke.Nastepnie zrob to samo u Frankiego i zapytaj dlaczego u niego jest tak drogo.Wowczas dostaniesz tytulowe zlecenie . Jak dostac sie do piwnicy : Podejdz do lady (tak , zeby nie zaslonic przejscia) , wejdz do Pipboya i odpocznij 10 minut.Po tym czasie straznik odejdzie od drzwi i uda sie na chwile w okolice ruletki (o ile nie zastawiles przejscia) .Teraz wystarczy otworzyc drzwi i wejsc do piwnicy. Wroc do Franka i zamelduj o odkryciu . Teraz jest kilka mozliwosci : - namowenie Franka , zeby kupowal wode od Rebeki - zniszczenie bimbrowni - zniszczenie bimbrowni i przekonanie Franka do wspolpracy z Rebeka Zakonczenia umieszcze za 30 minut. ==>Lechiander Letnia sesja , jak zawsze przekladam ja sobie na wrzesien :-( .

20.08.2002
19:35
smile
[49]

erav [ Senator ]

Zakonczenia - wersja chyba miedzy beta i final , wiec moga sie nieco roznic od tych , ktore zobaczycie w grze.

20.08.2002
19:36
smile
[50]

erav [ Senator ]

Zakonczenia Arroyo 1.Po zniszczeniu Enklawy, uciekinierzy z Arroyo i Krypty 13 osiedlili się ponownie, tworząc przy użyciu Generatora Ekosystemu Cudownej Krainy nowe, kwitnące osiedle.Znajdujący się setki mil od swego domu mieszkańcy Krypty 13 postanowili przyłączyć się do plemienia. Ich wiedza techniczna w połączeniu z umiejętnością przetrwania w dziczy członków plemienia pozwoliła osiedlu prężnie się rozwijać.Wkrótce obydwa ludy przemieszały się, a ich zbawca, Dziecię Przeznaczenia, kierowało ich poczynaniami przez długie lata.

20.08.2002
19:37
smile
[51]

erav [ Senator ]

Zakonczenia Broken Hills 1.Śmierć mutantów przypieczętowała los miasta.Bez ich siły i odporności na toksyczne wyziewy kopalni dalsze wydobycie cennej rudy okazało się niemożliwe.Przez pewien czas wśród ludzi zapanowała radość... aż wreszcie zdali sobie w pełni sprawę z konsekwencji swojego czynu.Ich wysiłki nie mogły już przywrócić miastu jego dawnej pozycji.Wkrótce potem, pustynny wiatr starł Broken Hills z mapy... 2.Po upadku spisku przeciw mutantom Broken Hills rozkwitło.A potem wyczerpał się uran...Miasto, pozbawione jedynego źródła zysku, powoli podupadło.Mieszkańcy spakowali swój dobytek, pozostawiając za sobą puste, wymarłe miasto duchów.Tych kilku, którzy zostali, próbowało wbrew rozumowi śnić dalej swój sen o wielkim Broken Hills... Wkrótce wyjechali, albo zginęli... 3.Wkrótce po twojej ostatniej wizycie, w Broken Hill rozgorzał płomień rasowej nienawiści.Ludzie walczyli z mutantami, ghulami i innymi ludźmi, którzy stanęli po stronie mutantów.Nieliczni, którzy przetrwali, zasypali kopalniane szyby, by już nikt nie mógł czerpać z nich korzyści. Potem uciekli na pustkowie i ślad po nich zaginął...

20.08.2002
19:37
smile
[52]

erav [ Senator ]

Zakonczenia Krypta 15 1.Przy pomocy Republiki Nowej Kalifornii, osiedleńcy z Krypty 15 stają się wkrótce samowystarczalną, silną społecznością. 2.Osiedleńcy z Krypty 15 przez długie lata koczowali bez celu, bez nadziei.Nikt nie nawet nie zauważył, gdy Pustkowie pochłonęło 'Osiedle' i mieszkających w nim ludzi...

20.08.2002
19:38
smile
[53]

erav [ Senator ]

Zakonczenia Nora 1.W obliczu ekonomicznego kryzysu, Nora zostaje pochłonięta przez Pustkowie. 2.Po śmierci Metzgera, niewolnictwo odchodzi w niepamięć.Kasyno Becky szybko się rozrasta, zaś dobra reputacja Rebeki Dyer pozwala jej wykupić konkurencję i zmonopolizować lokalny rynek.Nora kwitnie, zyskując sobie wkrótce miano twardej lecz uczciwej społeczności. 3.Prowadzony przez Metzgera handel niewolnikami szybko podupada po wyeliminowaniu rodziny Mordino.Nora wciąż przyciąga bandytów wszelkiej maści, i Metzger przerzuca się na handel narkotykami i stręczycielstwo.Nora zmienia się powoli w bezpieczną kryjówkę dla różnych typów spod ciemnej gwiazdy. 4.Prowadzony przez Metzgera handel niewolnikami kwitnie, zwiększając jego wpływy w okolicy.Wkrótce Metzger rozpoczyna makabryczną "hodowlę niewolników" by sprostać wymaganiom rosnącego rynku zbytu.Podróżnicy omijają Norę szerokim łukiem, świadomi grożącego im tam niebezpieczeństwa.

20.08.2002
19:39
smile
[54]

erav [ Senator ]

Zakonczenia Gecko 1.Awaria reaktora w Gecko miała katastrofalne skutki dla całego regionu.Promieniowanie i fala gorąca zabiły wszystkie istoty znajdujące się w promieniu 10 kilometrów, i na wiele lat wyjałowiły ziemię.Kryptopolis odetchnęło, gdy zagrożenie ze strony ghuli zostało zażegnane. 2,Naprawienie elektrowni w Gecko zapobiegło dalszemu zanieczyszczaniu wód gruntowych Kryptopolis.Choć część napięć pomiędzy tymi społecznościami została rozładowana, miasta wciąż patrzą na siebie niechętnie. 3.Optymalizacja pracy elektrowni w Gecko przyniosła nadwyżkę produkowanej energii.Rada Kryptopolis uznaje, że miasto nie może rozwijać się dalej bez stałych dostaw energetycznych i przejmuje siłą kontrolę nad elektrownią w Gecko.Pokojowo nastawione ghule stają się niewolnikami i spędzają resztę życia pracując pod jarzmem Kryptopolis. 4.Optymalizacja pracy elektrowni w Gecko była pierwszym krokiem na drodze do pojednania między tym miastem a Kryptopolis.Zwiększona wydajność elektrowni pozwoliła Kryptopolis na szybszy rozwój.Przywódcy Kryptopolis ulegli z wolna presji społeczeństwa, które więcej korzyści upatrywało we współpracy z ghulami, a nie w ich zwalczaniu. Między dwoma miastami zapanował pokój. 5.Mieszkańcy Kryptopolis mieli już dość wycieku z elektrowni w Gecko, który zatruwał ich wody gruntowe.Niesieni falą ksenofobii, uzbrojone siły Kryptopolis wkroczyły do Gecko, wybiły ghule i zamknęły reaktor.Z braku alternatywnych źródeł energii, Kryptopolis wkrótce podupadło, stając się ofiarą własnej nienawiści.

20.08.2002
19:40
smile
[55]

erav [ Senator ]

Zakonczenia Modoc 1.Mieszkańcy Modoc znajdują twoje ciało w pewnej odległości od wychodka.Smród jest tak intensywny, że zostawiają twoje zwłoki na Pustkowiu. 2.Uzbrojeni we flary i pałki, mieszkańcy Modoc szturmują podziemne miasto Slagów.Slagi szybko ulegają, i mieszkańcy Modoc wyżynają w pień wszystkich mężczyzn, kobiety i dzieci, które uda się im znaleźć .Wieść o masakrze szybko się roznosi. Przerażeni sąsiedzi Modoc przypuszczają atak, po którym miasto znika z powierzchni ziemi. 3.Współpraca między Slagami a mieszkańcami Modoc kwitnie.Dzięki porozumieniu dwóch ludów Modoc staje się wkrótce głównym dostawcom dóbr rolnych do okolicznych wiosek. 4.Eksterminacja Slagów stworzyła tylko dodatkowe problemy dla Modoc.Nie mogąc odnaleźć podziemnej cysterny Slagów, która dostarczała wody uprawom, mieszkańcy Modoc ucierpieli w wyniku suszy.Przez kilka kolejnych lat populacja Modoc systematycznie malała: ludzie emigrowali lub marli z głodu. 5.Susza trwa przez kolejne siedem długich lat.Choć mieszkańcy Modoc nie ustają w wysiłkach przy nawadnianiu upraw, ich pola powoli zlewają się w jedno z otaczającą je pustynią.

20.08.2002
19:41
smile
[56]

erav [ Senator ]

Zakonczenia Nowa Republika Kalifornii 1.Twoja pomoc w Krypcie 15 umożliwiła Republice Nowej Kaliforni szybsze ucywilizowanie swoich sąsiadów.Choć droga do celu nie była łatwa, RNK rozszerzyła swoją strefę wpływów na północne terytoria. 2.Twoja niekompetencja w Krypcie 15 spowolniła ekspansję RNK w kierunku północnym.Ośmieszona po tej porażce Prezydent Tandi ustępuje miejsca Rogerowi Westinowi.Gdy nowy rząd powraca do Krypty 15, znajduje tam tylko wymarłą osadę. 3.Osłabiona po nieudanej próbie przyłączenia Krypty 15, Prezydent Tandi zostaje zmuszona do ustąpienia, gdy Wiceprezydent Carlson oskarża ją o współudział w morderstwie Westina.Jako nowy Prezydent, Carlson koncentruje się przede wszystkim na umocnieniu swojej władzy w mieście.Pod jego rządami miasto przestaje się rozwijać, a sam Prezydent troszczy się bardziej o stan własnej kieszeni, niż o dobro obywateli. 4.Po wstrząsie wywołanym śmiercią Wiceprezydenta Carlsona, Kongres zostaje przejęty przez siły prawicowe. Wkrótce władzę w Republice Nowej Kalifornii przejmuje wojsko.Nieliczni uciekinierzy z Enklawy kierują się ku RNK gdzie znajdują nowy dom.

20.08.2002
19:42
smile
[57]

erav [ Senator ]

Zakonczenia Vault City 1.Rzeź Kryptopolis przeszła do legendy.Jednego dnia było to prężne osiedle. Następnego - jego ulice usłane były ciałami martwych Obywateli.Wyglądało to na kolejny atak bandytów, ale nie odnaleziono ciał napastników.Krypta została splądrowana. Do miasta wkrótce wprowadzili się uciekinierzy z Gecko. 2.Rzeź Kryptopolis przeszła do legendy.Jednego dnia było to prężne osiedle. Następnego - jego ulice usłane były ciałami martwych Obywateli.Wyglądało to na kolejny atak bandytów, ale nie odnaleziono ciał napastników.Krypta została splądrowana. Do miasta wkrótce wprowadzili się mieszkańcy Gecko.W ciągu kilku miesięcy odbudowali miasto i przywrócili do działania większość systemów uszkodzonych przez bandytów. 3.Przez kilka kolejnych lat promieniowanie z elektrowni w Gecko wywołuje mutacje u obywateli Kryptopolis, zmuszając ich do przeprowadzki do RNK.Pomna na dawne zatargi, Republika Nowej Kalifornii przyznała uchodźcom status obywateli drugiej kategorii. 4.Wymiana korespondencji pomiędzy RNK a Kryptopolis trwała. Kilka lat po upadku Enklawy Roger Westin objął stanowisko przewodniczącego rady RNK.Natychmiast ograniczył ekspansję RNK na północ, i przeforsował historyczny wniosek o uznanie formalnej niepodległości Kryptopolis.Wkrótce później Westin wycofał się z polityki ze względów zdrowotnych.Przeprowadził się do Kryptopolis, gdzie został poddany leczeniu. Rok później ożenił się z Joann Lynette. 5.Przez wiele kolejnych lat Kryptopolis z trudem odpierało ataki bandytów.Sytuacja stała się tak drastyczna, że obywatele miasta zwrócili się do RNK z prośbą o pomoc.W ciągu miesiąca w Kryptopolis wylądował znaczny oddział sił zbrojnych RNK.Bratni garnizon szybko przekształcił się w armię okupacyjną, i Kryptopolis zostało pierwszą kolonią RNK. 6.Od chwili upadku Enklawy, Kryptopolis nieuchronnie chyliło się ku upadkowi, zdławione własną ksenofobią.Generator z Krypty 8, który był projektowany z myślą o niewielkiej populacji schronu, uniemożliwiał dalszy rozwój miasta.Kryptopolis zostało w końcu wchłonięte przez RNK, które systematycznie prowadziło swoją ekspansję na północ.

20.08.2002
19:43
smile
[58]

erav [ Senator ]

Zakonczenia Krypta 13 1.Eliminując Szpony Śmierci z Krypty 13, przyczyniasz się do zagłady kolejnego gatunku, poraz kolejny udowadniając, że ludobójstwo może być właściwym rozwiązaniem każdego konfliktu... 2.Dzięki twojej pomocy Szpony Śmierci z Krypty 13 tworzą prosperującą społeczność.Gdy schron nie mógł już pomieścić ich wszystkich, Szpony rozpoczęły pokojową ekspansję na pobliskie ziemie...

20.08.2002
19:43
smile
[59]

erav [ Senator ]

Zakonczenia San Fran 1.Pozbawieni przywódcy po twojej zwycięskiej kampanii Shi powoli odchodzą w niepamięć.Członkowie grupy rozpierzchli się po okolicznych osadach, starając się pozbyć miana morderców. 2.Chodowana w laboratoriach roślina uległa niespodziewanej mutacji, zyskując samoświadomość.Wkrótce wymordowała wszystkich naukowców i objęła w posiadanie laboratorium, w którym się narodziła.Zniszczenie tej istoty wymagało ogromnych nakładów finansowych, pozostawiając Shi na skraju bankructwa.Wkrótce wszyscy rozproszyli się po Pustkowiu. 3.Shi rozwijali się dalej, tworząc botaniczny mur dookoła swego ukochanego miasta.Choć roślina ta nie przyjmowała się na innych ziemiach, Shi pielęgnowali ją ostrożnie na swych terenach.Wkrótce podłożyli oni podwaliny pod nowe imperium. 4.Elronologom znudziło się czekanie aż Gwiezdny Ojciec przybędzie i da im upragnione paliwo.Korzystając z mieszanki starego oleju napędowego i suchych gałęzi, spróbowali na własną rękę wystrzelić się na orbitę.Ich prom spłonął nie oderwawszy się od ziemi. 5.Elronologowie dołożyli wszelkich starań, by jak najszybciej wysłać Quetzela w jego podróż.Niestety, podczas budowy nie przewidzieli konieczności wtórnego wykorzystywania powietrza, i wszyscy zginęli po wejściu na orbitę. 6.Elronologowie wystrzelili swój statek w kosmos, mimo, iż nie udało im się do końca opracować hermetycznej śluzy powietrznej. Wierzyli święcie, że Gwiezdny Ojciec ochroni ich, gdy już opuszczą atmosferę.Zginęli tuż po wyjściu na orbitę. 7.A jeśli chodzi o rozbitków z tankowca... Cóż, popłynęli.

20.08.2002
19:44
smile
[60]

erav [ Senator ]

Zakonczenia Redding 1.Po tym, jak Doktor Johnson pomógł górnikom podczas Wielkiej Plagi Jetu, mieszkańcy Kryptopolis przeforsowali jego wybór na burmistrza.Pod jego przywództwem Redding nawiązało bliższe kontakty z Kryptopolis, aż do dnia, gdy Kryptopolis wchłonęło Redding, przyznając obywatelstwo jednej dziesiątej jego populacji. 2.Dzięki pomocy Dziecka Przeznaczenia, Niebezpieczny Dan McGrew, dzięki zwiększonej wydajności kopalni Morningstar wykupił kopalnię Kokoweef a następnie otworzył ponownie Wielką Kopalnię Wanamingo.Dan dobił wkrótce targu z rodzinami z Nowego Reno, płacąc złotem za ochronę swoich interesów. 3.Dzięki pomocy Dziecka Przeznacznia, Marge LeBarge wykupuje wkrótce kopalnię Morningstar i nowo otwartą kopalnię Kokoweef.Marge zostaje wybrana na fotel burmistrza i wkrótce przyłącza Redding do RNK, w zamian za stanowisko w Kongresie. 4.Redding - znosząca złote jaja kura - nie mogło długo wytrzymać ataków ze strony trzech głodnych sępów.Stosując taktykę "jeśli nie my, to nikt", Kryptopolis, Nowe Reno i Republika Nowej Kalifornii całkowicie zdławiły wydobycie w Redding.Gdzie kiedyś było kwitnące miasto, dziś jest tylko piasek pustyni.

20.08.2002
19:46
smile
[61]

erav [ Senator ]

Zakonczenia Nowe Reno 1.Mieszkańcy Nowego Reno zginęli, i miasto przestało istnieć.Dziś nie ma tam żadnych świateł. Na ulicach zobaczyć można tylko zbłąkane wilki i sępy.Pustynne plemiona unikają tego ogromnego cmentarzyska, twierdząc, że krążą nad nim złe duchy.Niektórzy twierdzą, że Nowe Reno spotkała zasłużona kara za grzechy. 2.W rok po zniszczeniu Enklawy, rodzina Wrightów zaprzestaje działalności przestępczej.W Nowym Reno powstaje szereg szkół i kościołów oraz siły porządkowe, które wkrótce kładą kres rozgrywkom między rodzinami.Miasto przestało być oazą bandytów, przyciągając do siebie liczne rzesze nowych osadników.Większość z nich osiedliła się tutaj na całe życie, i populacja miasta błyskawicznie się potroiła.Wyniki testów, którym poddawani są uczniowe szkół w Nowym Reno są dziś wyższe niż gdziekolwiek w Stanach Zjednoczonych, przed Wojną. 3.Choć rodzina Wrightów nigdy nie otrząsnęła się po śmierci Richarda, świadomość, że morderca stanął przed obliczem sprawiedliwości z pewnością zmniejszyła ich cierpienia. 4.Choć morderca został ukarany, prawdziwa tożsamość człowieka, który zabił syna pana Wrighta nigdy nie została odkryta.Morderstwo przestało być tematem rozmów, a rodzina Wrightów uznała ten rozdział swojej historii za zamknięty. 5.Myron umarł niecały rok po upadku Enklawy, zasztyletowany przez narkomana w Norze.Jego wątpliwy wkład w naukę został szybko zapomniany. Dziś już nikt nie pamięta kim był wynalazca Jetu. 6.Na przestrzeni kilku lat po upadku Enklawy, w Nowym Reno powstała kolejna rodzina, wierna naukom prostego dzikusa, który odwiedził kiedyś ich miasto.Nie byli liczni, ale za to bardzo zaradni.W religijnym zapale przejęli kontrolę nad całym Nowym Reno i wycięli w pień pozostałe rodziny.Po zwycięstwie, rozesłali posłańców po całej Północnej Kaliforni, w poszukiwaniu swojego przywódcy. Na próżno.Wielu podejrzewało, że legendarny przywódca został zabrany przez dobre duchy i spędza teraz czas w niebiańskim kasynie. 7.Kilka miesięcy po upadku Enklawy, rodzina Bishopów doczekała się dziecka.Malec niezbyt przystawał do reszty rodziny, gdyż najchętniej spędzał czas uganiając się po Pustkowiu.W wieku trzynastu lat został głową rodziny Bishop, szybko podporządkowując sobie pozostałe klany Nowego Reno.Umarł spokojnie, w wieku 73 lat, nigdy nie poznawszy swojego prawdziwego ojca. 8.Przez kilka kolejnych lat rodzina Bishopów zyskiwała na znaczeniu. Wkrótce doszło do zawarcia politycznego przymierza z Republiką Nowej Kalifornii i Kryptopolis.Zawarcie przymierza przebiegało w atmosferze skandalu. Wielu ludzi zginęło w niewyjaśnionych okolicznościach. W końcu jednak, Nowe Reno stało się częścią "cywilizowanego" świata.Pozostałe rodziny wyginęły lub zostały wchłonięte. Nowe Reno stało się główną atrakcją turystyczną nowej republiki.Przez kolejne dekady członkowie rodziny Bishop okupowali najwyższe stanowiska w państwie, zacięcie broniąc prawnego statusu hazardu i prostytucji. 9.Wykorzystując swoje kontakty z Navarro, rodzina Salvatore posłużyła się bronią laserową do eksterminacji pozostałych klanów Nowego Reno.Masakrę tę nazwano "Piątkiem Popielcowym". Dziś jest to święto państwowe. 10,W miarę, jak Jet upowszechniał się w Północnej Kalifornii, potęga rodziny Mordino rosła z dnia na dzień.W ciągu roku udało się im przejąć kontrolę nad całym Nowym Reno i rozszerzyć swoje imperium na Norę i okoliczne tereny.Podbój nie napotkał większego oporu, gdyż Jet skutecznie przerzedził szeregi opozycji. 11.Po wynalezieniu antidotum, produkcja Jetu została zatrzymana. Rodzina Mordino utraciła większość swoich wpływów, i została wchłonięta przez pozostałe rodziny.Jej członkowie zostali najemnikami bądź niewolnikami, a nazwisko Mordino zostało zapomniane. 12.W niecały miesiąc od upadku Enklawy, na ulicach Nowego Reno rozgorzała wojna gangów.Rodzina Wrightów uzbrojona w arsenał z przedwojennych czasów zrównała z ziemią wszystkie kasyna."Wojna gangów" trwała niecałe czterdzieści minut. Gdy opadł dym, z połowy Nowego Reno nie pozostał kamień na kamieniu.Po dziś dzień, rodzinę Wrightów uważa się za założycieli nowego Nowego Reno. 13.W kilka miesięcy po upadku Enklawy, na ulicach Nowego Reno rozgorzała wojna gangów.Rodzina Wright, winiąc Mordino za śmierć swojego syna, przypuściła szturm na kasyno Desperado.Oblężenie trwało niemal cały dzień. Rodzina Wrightów została wybita do nogi.Ich posiadłość stoi teraz pusta. Niewielu mieszkańców Nowego Reno pamięta dziś, kto tam dawniej mieszkał.

20.08.2002
19:47
smile
[62]

erav [ Senator ]

Zakonczenia inne 1.Po zniszczeniu Enklawy szybko zapomniano o Prezydencie Richardsonie.Teraz słowo "Prezydent" pojawia się w bajkach, którymi straszy się niegrzeczne dzieci. 2.Zainspirowany przez poczynania Dziecka Przeznaczenia, Marcus przeprawił się wreszcie przez wielkie góry na wschodzie, szukając innych uciekinierów z armii Mistrza.Potem słuch o nim zaginął. 3.Od czasu do czasu dochodzą cię wieści o Haroldzie.Ponoć drzewo na jego głowie urosło znacznie i doczekało się owocu!Nasiona są podobno niezwykle odporne i przyjmują się nawet w najbardziej niegościnnych zakątkach Pustkowia.

20.08.2002
19:50
smile
[63]

erav [ Senator ]

To chyba wszystko , jesli czegos brakuje , niech ktos sporzadzi suplement.

20.08.2002
19:53
smile
[64]

Yoghurt [ Senator ]

Widac nie masz co robić Erav:) To jeszcze powiedz, jak doporowadzić do każdego z zakończeń:0 Albo nie, ja to zrobię, jak nie będe czegoś wiedział, zaznaczę:)

20.08.2002
19:55
smile
[65]

Lady Karolcia [ Generaďż˝ ]

Czesc mutanty! Pamietacie mnie? ;) Modem rozwalil sie do konca wiec przez tydzien nie mialam internetu. Poza tym przyjechala do mnie siostrzenica wiec mialam malo czasu. Ale siostrzenicy juz nie ma a ja mam isdna wiec net chodzi szybko i sprawnie wiec powinnam juz w miare normalnie (czyt. tak jak przed wakacjami) odwiedzac forum :). Watkow czytac mi sie nie chce bo widze ze byly w nich zadawane rozne lamerskie pytanka wiec nie ma sensu tego czytac :P. Nowe loga sa bardzo fajne. Co to za dziwna sprawa z Faolanem? Chyba jeszcze do nas wroci?

20.08.2002
19:55
smile
[66]

Yoghurt [ Senator ]

Jak doprowadzić do poszczególnych zakończeń- pobieżnie by Yoghurt:) Arroyo: nie trzeba pisac:) Broken Hills 1. Przyłączyć się do spisku, zwabić mutantów do kopalni, spiskowcy wysadzą kopalnię. 2. Powiedzieć MArcusowi o spisku 3. Nie robić nic w związku ze spiskiem

20.08.2002
19:56
smile
[67]

erav [ Senator ]

Teraz juz wiem , ze to wersja BETA , wiec nie dziwcie sie ilosci bledow . Wersja wyglada zupelnie inaczej pod wzgledem gramatyki / ortografii / interpunkcji , choc tresc jest bardzo podobna.

20.08.2002
19:59
smile
[68]

Yoghurt [ Senator ]

Krypta 15 1. Rozwalić raiderów w krypcie, dostarczyć tandi czesci z V15, zaproponować squatom przyłączenie do NCR...tfu, RNK:) 2. Nie wytłuc raiderów w Vault 15 i nie zaproponowac przyłączenia do NCR Nora (DEn) 1. Nie wykonać większości questów związanych z Den 2. Rozwalić całą glidię niewolników 3. Nie niszczyć gildii, ale zabić wszyustkich Mordinos w New Reno. 4. Nic nie robić w sprawie gildii niewolnków

20.08.2002
20:00
smile
[69]

erav [ Senator ]

==>Kina Fao wroci ==>Yoggi Przyjemnej zabawy ==>All NIE SMIEJCIE SIE Z TYCH ZAKONCZEN , TO WERSJA BETA - NIE MAM Z NIA NIC WSPOLNEGO :-) ZAMIESCILBYM MOJE POPRAWKI ,ALE NIE CHCE MI SIE ROZPAKOWYWAC 200 Mb ARCHIWUM Salut.

20.08.2002
20:02
smile
[70]

Yoghurt [ Senator ]

Modoc 1. Zginąc podczas odzyskiwania zegarka Farella z wychodka. 2. Nie pogodzić Modoc z Ghost Farm 3. Pogodzić Modoc i Ghost farm 4. Nie pogodzić Modoc z Ghost Farm (losow wybierane w tym przypadku zakończenie 2 lub 4) 5. Nie wykonywać więksozści ważnych dla Modoc Questów

20.08.2002
20:03
smile
[71]

Lady Karolcia [ Generaďż˝ ]

erav, yoghurt --> niby tak umiecie profesjonalnie statsowac ale to co wyczyniacie zakrawa na zwykle pospolite statsiarstwo ;P.

20.08.2002
20:05
smile
[72]

Yoghurt [ Senator ]

RNK (NCR) 1. Pomóc Squatom wybijając raiderów w krypice, zaproponować przyłączenie sę do NCR 2. Nie wspomóc Squatów i nie zabijac Raiderów w V15 3. Zabić Westina na zlecienie Merka, nie wspomóc squatów w wlace z raiderami w krypcie 4. muszę się przyznac, że nie widziałem tego zakończenia:)

20.08.2002
20:07
smile
[73]

erav [ Senator ]

==>Kina Moglbym wszystko zamiescic w jednym poscie , ale : - pomysl o swoim modemie :-) ; - takie rozwiazanie jest bardziej czytelne. ==>Yoggi Kina ma racje.Przestan statsowac :-) Znikam.

20.08.2002
20:07
smile
[74]

Yoghurt [ Senator ]

Zapomnaięłm o Gecko:) 1. Doprowadzić do zniszczenia reaktora w Gecko 2. Naprawienie reaktora w Gecko 3. Powiedzenie o możliwości optymalizaji McLure'owi i Lynette (teoretycznie) 4. Wspomnienie o optymalizacji tylko McLure'owi (też teoretycznie, bo tak czy siak zawsze miałem zakonczenie 3:( ) 5. Nic nie robienie w sprawie elektrowni

20.08.2002
20:11
smile
[75]

erav [ Senator ]

O wlasnie. Jesli ktos chce wiedziec , ile mielismy zabawy z poprawianiem tekstow , to powyzsze zakonczenia doskonale to ilustruja. Teraz moge udac sie na wieczny spoczynek. Nie zadawajcie mi wiecej pytan , bo i tak na nie nie odpowiem.

20.08.2002
20:16
smile
[76]

Yoghurt [ Senator ]

Kryptopolis (Vault City) 1. Własnoręczne wytłuczenie VC :) 2. Własnoręczne wytłuczenie VC (losowane w tym przypadku jedno z dóch zakończeń) 3. Nie zrobienie nic w sprawie elektrowni i niewykonywanie wiekszości questów w VC 4. Wspomożenie NCR w sprawie Vault 15, Kursowanie pomiędzy Westinem a Lynette 5.Niezniszczenie Raiderów 6.Wspomożenie NCR w sprawie V15, kursowanie od Lynette do Westina (tu występuje czynnik losowy, gra losuje pomiędzy tym a 4 zakończeniem)

20.08.2002
20:22
smile
[77]

Yoghurt [ Senator ]

Dobra, to dam kilka miast w jednym poście:) Vault 13 1. Moje nieulubione zakończenie, bo co bym nie robił, to zawsze je mam... EEnklawa wybija schron lub robimy to własnoręcznie 2. Z tego co się domyslam- pomagamy naprawić kompa w V13 ale NIE ZABIERAMY GECK! San Fran 1. Rozwalenie Shi 2. Losowe wraz z 3, jeśli nie znszczyliśmy Shi 3. patrz wyżej 4. (elronologowie? Kurwać, co to ma być?:)) Losowe wraz z 5 i 6 5. patrz wyżej 6. patrz jeszcze wyżej 7. Ucieczka z Enclave tankowcem (innego wyjścia nie ma:)) Redding 1. Danie antidotum na Jet z Vault City dla dr "Painless" Jhonsona 2. przekazanie chipa wydobywczego kopalni MorningStar 3. Przekazanie Chipa wydobywczego kopali Kokoweef 4.niewykonywanie większości questów związanych z Redding

20.08.2002
20:31
smile
[78]

erav [ Senator ]

==>Yoggi Mowilem , ze to wczesna BETA W grze wystepuja Centrologowie P.S.Powiedz Yosi , ze przez najblizsze 30 dni niestety nie spotkamy sie ani razu :-(. Slyszalem , ze przeniosles sie do mlodszej Karczmy ;-P ==>War Nigdy nie zdolasz uratowac wioski.Kiedys przerobilem savea , a mimo to Strasza wioski ciagle odsylala mnie po GECKa ==>Bloodthirster BI/Interplay ma powazne klopoty finansowe i jesli ID 2 nie przyniesie ogromnych zyskow szanse na F3 sa zerowe.

20.08.2002
20:33
smile
[79]

Yoghurt [ Senator ]

New Reno 1. Nie robienie praktyxcznie nic w New Reno 2. Rzowalenie Salvatorów i Mordinos, dowiedzenie się, kto stoi za morderstwem Richarda 3. Dowiedzenie się, kto stoi za smiercią Richarda, załatwienie Mordinos 4. Pochopne wyciągnięcie wnioskó, czyli rozwalenie Renesco zamiast Mordinos:) 5. Losowo dodawane do głównego zakończenia, jesli nie przyłączymy Myrona do siebie 6.musze się przyznać, że nie mam pojecia:) 7. Przespanie się z pania Bishop 8. Dostarczenie walizki z Vault City, niedostarczenie Lynette listy płac Raiderów, niezabicei Bishopa:) 9. Wykonanie wszytskich zadań dla Salvatorów (automatycznie zostajemy ich MadeManem) 10. Niezabranie Myrona ze Stajni, przyłączenie się do mordinos 11. Dostarczenie do Redding antidtum na Jet z Vault City 12. Odkrycie, kto jest morderca Richarda, zwiedzenie dla Wrightów Sierra Army Depot 13. Dowiedzenie się, kto stoi za smiercią Richarda, niezrobienie zwaidu do Sierra Army Depot Inne- losowo wybierane przez program

20.08.2002
20:34
smile
[80]

Yoghurt [ Senator ]

Erav- nie przeniosłem, a na razie założyłem jedną dla nic:0 Wiedz, ze pozostawiłem w Nazgulu szpiega ze Smoka :))) A Yosi powiem na pewno, bo jutro u niej bedę :P

20.08.2002
20:38
smile
[81]

Yoghurt [ Senator ]

No to tyle co wiedziałem, napisałem.... Dzięki temu moja liczba postów zwiększyła się do okrągłej liczby 3840:) Erav, powiedz ty, czy udało ci się DeathClawy uratowac? Bo nawet jak GECKa nie zbierałem, to i tak Enclave tłukła V13.... To samo jeśli chodzi o przejęcie Gecko przez VC- wyczyniałem prawdziwe cuda,a i tak zawsze VC przejmowało Gecko....

20.08.2002
20:43
[82]

erav [ Senator ]

Szpony Smierci - nie , bo jak juz kiedys pisalem , tego questu nie zdazono wprowadzic do gry.Pozostalo tylko zakonczenie . Z Gecko jest tak samo. Zamieszczam jeszcze raz : Lista niedokończonych questów w Fallout 2: - Drugi RE z Rycerzami Krola Artura , w ktorym po pokonaniu Vorpal Rata zdobywqmy Holy Hand Granade. - Siostra Sulika. - Lokacja : rodzinna wioska Sulika umiejscowiona na wybrzezu miedzy Arroyo a Navarro. - Lokacja : Abbey na polnoc od Gecko z mnichami dysponujacymi technologia sprzed 80 lat . - Lokacja : Environmental Protection Agency - 7-poziomowa , bardzo rozwinieta technicznie podziemna baza na zachod od New Reno. - Dodatkowy quest z Chadem w Broken Hills. - Mozliwosc zdemaskowania przestepczego procederu Duntonow w Klamath . - Mozliwosc odbycia podrozy Vertibirdem z Navarro do Enklavy i z New Reno (transakcja na pustyni) do Navarro. - Zabicie Metzgera i powiedzenie Karlowi , ze moze powrocic do Modoc powinny byc oddzielnymi questami. - Umieszczenie dzieci z Den w sierocincu , prowadzonym przez Mom (koniec kradziezy kieszonkowych). - Odzyskanie ciala ukradzionego Shi przez Hubologow . - Mozliwosc uzycia Heart Pills w quescie polegajacym na zabiciu Westina - Przemiana Lennego w swiecacego (bialego) ghula , po wypiciu odpowiedniej ilosci booze w barze The Harp. - Mozliwosc szantazowania Lynette i Westina przy pomocy informacji zamieszczonych na holodiscach , ktore miedzy soba , wykorzystujac nas jako kurierow , wymieniali. - Pozytywne zakonczenie kwestii DeathClawow. - Pozytywne zakonczenie kwestii Gecko , poprzez realizacje planu Gordona (lekarstwa za prad). - Dwa kolejne zakonczenia - rozwoj Vault City (w zwiazku z wymiana wspomniana powyzej) i najazd na Gecko. - Mozliwosc uzycia Yellow i Red Reactor Keycard w pomieszczeniu z reaktorem w Enklawie. - RE : Kaga (wygnaniec z Arroyo) probuje zabic Chosen One'a. - Pliki audio z wypowiedziami koncowymi Eldera , Marcusa, Harolda , Presidenta. - Mozliwosc laczecia roznych bezuzytecznych przedmiotow w cos wartosciowego. - Tworzenie roznych zwiazkow chemicznych przy pomocy Li'l Chemist. - Shi quest powiazany z EPA - wykonanie zmienialo zakonczenie (Shi zniszczeni przez wlasna rosline). - Lokacja : wnetrze promu kosmicznego Hubologow. - Trzy dodatkowe zakonczenia , w ktorych Hubologowie gina na rozne sposoby. - "Bunt" mieszkancow przedmiascia Vault City (ewentualnie wioski w poblizu) , przeciwko probie zmiany ich statusu na "niewolnikow". - Merk okradajacy bagaznik naszego samochodu w NCR. M- ozliwosc pokonania Raidersow przy pomocy Shadow-Who_Walks (tubylec), ktory odwrocilby ich uwage. - MR.Cheater. - Karma : Virgin Reputation , "Tragic" Addiction, Alcohol Addiction. itd.

20.08.2002
20:47
smile
[83]

Yoghurt [ Senator ]

Miejmy nadzieję, że w Fallout 3 dokończą wszystkie questy:) Swoją droga sadyści z nich- zawsze biedni hubolodzy giną:) Acha- słyszałem, ze niedokończonym questem jest także możliwość polecenia promem hubologów do Enclave

20.08.2002
20:54
[84]

@d@m [ ]

Witam. Ile postow jejku. Snil mi sie ostatnio Fall :). Bylo jakies wejscie do wioski chyba Cieniste Piaski walczylem z paroma osobami. I co dziwniejsze byli to(tak mysle)mieszkancy 16 Schronu(mieli te charakterystyczne stroje). Walka sie skonczyla i zostalo pare osob m.in. czlowiek(?) z 16 Schronu. Rozmawialem z nim "w twarz", bylo nawet sporo mozliwych opcji dialogowych :). Mial on zolta twarz(bez wlosow)i pomarszczona, cos jak Yoda tyle, ze zolta :). Wygladal jak z jakiegos filmu s-f. ==> to all Czy ktos z Was ma w domu CDA z recenzjami Fallouta 1(marzec-kwiecien 1998)i Fallout 2(styczen 1999)oraz skaner? Jesli tak to czy moze mi przeslac te recki na e-maila? Wypelnilem w Reddnig wszystkie zadania i nadal mam status obojetny hm... Czy ktos wie jak mozna sie dostac do reaktora na Enklawie? Jest tam taka winda ale nie wiem jak sie do niej dostac. Czy ktos spotkal po ukonczeniu Falla 2 Sokoła MAltańskiego(jest o nim mowa w cerdisach)? No nareszcie skonczylem Falla 2 :). Musze przyznac, ze jet mniej bledow niz w 1 ale np.jesli tekst jest zbyt dlugi to po najechaniu zmienia sie wszystko oprocz 1 wyrazu hm... Ach nareszcie mam normalny layout na stronie zapraszam!

20.08.2002
21:00
[85]

@d@m [ ]

Eeee sorki troche sie powtarzam ==War gdzie jset tylko pistolet Gaussa w sklepie coz czasem to a czasem tamto :). Ale na 100% ma go kobieta na tankowcu

20.08.2002
21:02
smile
[86]

Yoghurt [ Senator ]

Adam, sory za niepodesłanie recek:) Kurna, do tej pory nie wziąłem ich od tatuna:) Jak się tam dostać- patrz wyżej i poprzedni wątek- było mnóstwo o Enclave Co do Redding- musisz erozwalić te "złe" rodziny (Salvatore, Mordino), wzrośnie ci karma i status Malteese falcon- nazwa baru z Fallout 1 w Hub, tutaj pojawia się jako Cafe of Broken Dreams (ale szyld Malteese Falcon pozostał)

20.08.2002
21:03
smile
[87]

erav [ Senator ]

==>@d@m Sokol Maltanski ? Np. tu --> Co do snow - IMO powinienes na jakis czas odstawic Falla :-) . ==>Yoggi Jeszcze 10 k i dogonisz tygryska :-) Dobranoc.

20.08.2002
21:05
[88]

@d@m [ ]

==>Erav faktycznie sokol. Odstawic Falla?! Nigdy!!!

20.08.2002
21:07
[89]

@d@m [ ]

==Yogh a kiedy je podeslesz? w 2077? A tak w ogole thx za odp.

20.08.2002
21:12
[90]

@d@m [ ]

Moze mi ktos powiedziec gdzie sa mody do Pip-Boya i jak je zdobyc?Tj gdzie jst 2 mod bo wiem, ze pirwszy jest u Renesco ale za cholere nie moge go od niego eyciagnac a dalem mu okulary

20.08.2002
21:25
[91]

@d@m [ ]

==>Yogh przeczytalem caly poprzedni watek i nadal nie weim jak sie dsotac do tej windy. A zalatwianie prezydenta dynamitem..musze to wyprobowac :)

20.08.2002
21:35
[92]

@d@m [ ]

Wiecie ten Fall to dziwna gra jak gralem to wzialem od Morra'ja w Kryptopolis walizke dla Bishopa a do niego dostalem zadanie zabicia Westina a po zakonczeniu gry Moora'j jeszcze rqz dal mi walizke a z Pip-Boya zniklo zadanie zabica Westina. Dziwne Acha jak mozna dolaczyc Lennego? Wiem, ze ot to pytalem ale to bylo dawno. ==>erav wiesz moze czemu w pliku master.dat(czy cirrer.dat)w tekstach jest resc intra i outra z Falla 1? "Lokacja : Environmental Protection Agency - 7-poziomowa , bardzo rozwinieta technicznie podziemna baza na zachod od New Reno. " Mowiles, ze w mater.dat jest duzo informacji na ten temat wiesz gdzie ch szukac? - Dwa kolejne zakonczenia"..."i najazd na Gecko. Przeciez po zoptymalizowaniu reaktora Kryptopolis i tak najezdza na Gecko.

20.08.2002
23:17
smile
[93]

Yoghurt [ Senator ]

@d@m- drzwi otworzyć ci powinien pewien naukowiec:) A co do Lenny'ego- wystarczy odpowiednio zagadac (wspomniec o swoim przodku a potem słuchać, jak to Lenny go zobaczył w Necropolis a potem tylko spytac, czy nie chciałby się przyłączyć) erav- spoks, te 10k wyrobię w ciągu roku może:)

20.08.2002
23:26
smile
[94]

Yoghurt [ Senator ]

No, ale trzeba dziś dostatsowac do kolejnej częsci, bo mnie przypomnam- jutro nie ma- znikam na kilka dni w odmętach Yosiakowego mieszkania i okolic :)

20.08.2002
23:54
smile
[95]

Yoghurt [ Senator ]

Acha- każdy zainteresownay jak wyglądam bez maski proszony na wątek:

21.08.2002
02:11
smile
[96]

Yoghurt [ Senator ]

Acha, kolejuny statsiarski post- oto nowa wersja mnie- tamten an logo był nieco mały, więc zrobiłem wiekszą wersję :)

21.08.2002
07:39
[97]

Artuus [ Kapitänleutnant ]

mam pytanko pamieta ktos moze w ktorym watku (chodzi o nr:)) toczyla sie dyskusja na temat tworzenia bohatera w Fallout 2?...poczytalbym sobie:))

21.08.2002
07:47
[98]

thanatos [ ]

Witam Jako że dzisiaj wejdę w posiadanie Fallauta 2 PL ,mam pytanie. Gra jest już z patchami ,czy trzeba je na nią instalować?

21.08.2002
08:44
[99]

Lechiander [ Wardancer ]

thanatos ---> Witam!!! :-) Nie trzeba. Większość jest podobno zrobiona. Poza tym nie wiem, czy pasowałyby wo PL. Ale nie martw się, niedługo się pojawi jakis patch. :-P Artuus ---> Sam chciałbym wiedzieć. Spróbuj rozpętać jeszcze raz taką dyskusję, może sie uda. ;-) Dziękuję wszystkim, którzy odp. na moje "lamerskie pytania". :-P

21.08.2002
09:56
[100]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Qrde - kupiłem przez wasz wątek wszystkie trzy Falluoty + JA 2,5 za friko (w sumie 60 dych), mam nadzieję, że się nie zawiodę choć przeczytałem, że Falout 1 i 2 to turówki, a ja nie cierpię turówek. Może zmienię zdanie...

21.08.2002
10:11
[101]

Lechiander [ Wardancer ]

Aurelinus ---> Może zmienisz... ;-) Tury tylko są podczas walk. F1 i 2 ro RPG, FT jest strategią taktyką bardziej i możesz tytaj wybrać tryb walki. Znajdzie się ktoś do założenia nowej części??? :-P

21.08.2002
10:54
[102]

Artuus [ Kapitänleutnant ]

masz racje Lechiander najwyzej zostane zbesztany:(.... skonczylem F1rozpoczynajac gre z nastepujacymi stat: SI 8 PE 8 WY 8 CH 2 IN 9 ZR 10 SZ 2 cechy: zdolniacha, szybki cyngiel umieje: reczna bron palna, bron energrtyczna, otwieranie zamkow gralo mi sie milo i przyjemnie...czy podobnie bedzie w F2? czy lepiej cos zmienic? jak sadzicie

21.08.2002
11:04
[103]

Lechiander [ Wardancer ]

Cholera, muszę w końcu sobie spisać, jaką mam postać. :-(( Ja zmieniłlbym siłe na 5 lub 6; int na conajmniej 7, wytrzymałość zmniejszyć do 6 lub 5 (ale raczej 6), CH na 4 lub 6 (ilość NPC w drużynie), SZ koniecznie na conajmniej 4. Ręczna broń - to nie dla mnie, gdyż IMHO są książki i do porządnego etapu rozwoju spokojnie dojdziesz. Otwieranie zamieniłbym na retorykę. No i co z tą new part??? Czekamy na Yog'a? :-P

21.08.2002
11:07
[104]

Peleque [ Generaďż˝ ]

Artuus--->Jak widze nie specjalizujesz sie w walce wrecz czyli mozna by bylo troche zdjac z sily. Reszta wydaje sie ok z tym ze w F2 moze sie tak zdarzyc ze bedzie ciezko i bedziesz potrzebowal wziasc do ekipy jakiegos NPC-a do pomocy i tu w zaleznosci od tego ilu bys chciel potrzeba bedzie wiecej charyzmy. Ale polecam granie solo a do tego wystarczy charyzmy 2

21.08.2002
11:15
smile
[105]

Peleque [ Generaďż˝ ]

Lechu--->zakladaj nie patrz na innych :)))

21.08.2002
11:18
[106]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Tylko charyzma na poziomie 2 limituje trochę opcje dialogów. A poza tym z taką charyzmą, to bym raczej szedł w siłową wersję gry.

21.08.2002
11:20
smile
[107]

Lechiander [ Wardancer ]

Pele ---> Nie, nie, ja nie potrafię tak ładnie jak Yog. A ty? :-) Ja z kolei polecam granie w grupie. Nie jest łatwo ich utrzymać przy życiu, zwłąszcza, że lubią przy okazji siebie wykańczać, ale satysfsakcja z doprowadzenia wszystkich jest ogroman, no i np: takie krytykale jakei wali Cassidy... lub szalony Sulik wkraczający do walki z Enkalwą z młotem w ręku :-))... ehhhh, miodzio!!!

21.08.2002
11:39
[108]

Artuus [ Kapitänleutnant ]

jak zalozycie kolejna czesc watku to juz nikt wiecej nie podzieli sie ze mna swoimi uwagami na temat postaci w F2:((

21.08.2002
11:40
[109]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Artuus----->>> Wprost przeciwnie, czekam na nowy wątek w tym celu.

21.08.2002
11:42
smile
[110]

Lechiander [ Wardancer ]

Artuus --> Się nie przejmuj, napiszesz jeszcze raz, ajkby co to pomogę. :-) Ale faktem jest, że mogłeś poczekać z postem do nowego wątku. :-P Ja czekam... :-)) Pele ---> No i co? ;-) A może Gryffin się skusi? :-P

21.08.2002
11:45
[111]

Artuus [ Kapitänleutnant ]

...tez czekalem od wczorajszego rana...ale sie nie doczekalem...ale nie zebym byl w goracej wodzie kapany:)

21.08.2002
11:45
smile
[112]

Peleque [ Generaďż˝ ]

Lechu--->atakuj ja juz jeden zalozylem zeby nie bylo ze watkow nie umiem zakladac ;)

21.08.2002
11:58
[113]

Lechiander [ Wardancer ]

To ja już wolę być posądzony o nieumiejętność zakładania wątków. :-) A może Mr. Kalgan? :-) No, dalej ludziska, nie wierzę, że tylko ja jestem inny! :-P Aruus ---> Spokojnie, nie bądź w gorącej wodzie kąpany ;-)), za niedługo ktos to zrobi. :-) Mam nadzieję...

21.08.2002
12:05
[114]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Lechiander ----->>> Dziekuję, Dziekuję ale nie czuję się godny. Ledwie tu zagościłem.

21.08.2002
12:56
smile
[115]

thanatos [ ]

nie no ja zaraz padnę. Załóżcie następną część!!!! Chcę zadać pytanie i czekam na nowy ,aby nie zginęło,a oni się tu się krygują jak panienki.

21.08.2002
13:55
[116]

Gryffin [ Entil'Zha ]

no to się zlitowałem :)

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.