GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Gwarancja w sklepie internetowym

20.08.2007
12:29
[1]

infernus67 [ Prezes Misiura ]

Gwarancja w sklepie internetowym

Witam
Jakis czas temu kupiłem karte graficzną w sklepie internetowym. Niestety przestała działac i trzeba ją odesac poczta do serwisu. Teraz pytanie do Was. Jak ją powinienem odesłac? Kurierem czy pocztą? I kto pokrywa koszt przesyłki? Ja czy serwis gwarancyjny?

20.08.2007
12:39
[2]

Jeh'ral [ Konsul ]

Zapytaj o to wszystko w sklepie internetowym, w którym kupiłeś kartę. W każdym sklepie jest to inaczej rozwiązane.

W Komputroniku wysyła się kurierem na ich koszt. W Proline np. trzeba samemu zapłacić za wysyłkę.

I na pewno nie pocztą. Będzie do nich dwa tygodnie dochodzić...

Zresztą pewnie na gwarancji dodanej do karty powinieneś mieć wypisane warunki zwrotu uszkodzonego towaru.

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.