GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Kącik zagubionych uczuć (cz.136)

19.08.2002
20:12
smile
[1]

majka [ Dea di Arcano ]

Kącik zagubionych uczuć (cz.136)

"Nie wiem od czego zacząć. Pisać jakieś moralesy czy rzucić przypowiastkę? I tak źle i tak nie jest najlepiej... Jest sierpień i lato czuć każdą częścią ciała. Ten nastrój odrodzenia opanował także serca części forumowiczów - a może Oni zawsze tu byli, tylko czekali aż ktoś uczyni ten pierwszy krok? Faktem jednak jest mnogość wątków osób „rozżalonych uczuciowo”. Dlaczego tak się dzieje, że w dobie „cyfrowych fantazji” ciągle istnieją ludzie, którzy odczuwają potrzebę kontaktu z innym człowiekiem?...
Ponieważ uczucia są cechą charakterystyczną każdej żywej istoty. Towarzyszą nam od narodzin do śmierci. W każdym rodzi się w pewnym momencie potrzeba bliskości z kimś innym. Bycia dla tego kogoś kimś ważnym. Nawet jeśliby to miało być chwilowe zauroczenie, istnieje jego potrzeba i podświadome do niego dążenie. Dlaczego mamy się bać tych najstarszych emocji? Dlaczego mamy uważać je za coś wstydliwego?
Nie boję się mówić o uczuciach. Nie potępiam ludzi przeżywających problemy sercowe. NIE WIERZĘ, że istnieje chociaż jedna osoba która nic nie czuję (nie wliczam w to grono chorych na autyzm). Nie bójmy się o tym pisać. Ktoś kto przeżywa spełnienie swoich wewnętrznych westchnień potrzebuje często o tym głośno krzyczeć. Ci, których spotkało niepowodzenie popadają w stan przygnębienia, czasami w stan totalnej porażki życiowej. Nie muszą Oni tłamsić w sobie tego co przeżywają. Mają prawo by podzielić z innymi swą radością lub szukać pocieszenia.
Dlatego tworzę ten wątek z myślą o takich ludziach. Mam nadzieję, że spotka się z aprobacją i zjedna sobie kilku sympatyków (a i pozwoli na redukcje wątków tego typu na samym forum). Wiem, że spotka wielu prześmiewców i złośliwców ale jakoś się nimi nie przejmuję. I tak kiedyś zawitają tu ze skruchą szukając pocieszenia, porady lub słuchaczy którzy ich nie wyśmieją. "

Poprzednia część

19.08.2002
20:18
smile
[2]

majka [ Dea di Arcano ]

Hehe robie postępy -- całe 20 min. zajeło mi błaganie serwera o przyjęcie nowego wątku:)))

19.08.2002
20:19
smile
[3]

Etka [ Imprinterka Dusz ]

ale wazne ze wreszcie sie udalo :) nalezy ciagle miec nadzieje i ..... cierpliwosc ;)))))

19.08.2002
20:27
smile
[4]

majka [ Dea di Arcano ]

Etka>> no z ta cierpliwoscią to cos u mnie dzisiaj szwankuje - szaleję jak mało kiedy - coś mnie zjada -jakaś dziwna siła składająca się z oczekiwania :))))

19.08.2002
21:19
smile
[5]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

To jak z tym fotomontażem ? Etka w czarnej skórze i łańcuchach - taaaaak to byłoby to... :)

19.08.2002
21:20
smile
[6]

Etka [ Imprinterka Dusz ]

e no Piotrasq, nie puszczaj za wielkich wodzow fantazji ;PPPP

20.08.2002
00:04
[7]

Rogal [ Amor omnia vincit ]

Majeczko --> dzisiaj usłyszałem chyba jedne z najcudowniejszych słów skierowanych w moją stronę , Justynka powiedziała mi ze dzisiaj dzięki mnie niezapaliła ... jednak to jedyna dobra wiadomość w dniu dzisiejszym po tym jak usłyszałem o śmierci Kotańskiego , potem jeszcze przyjaciel przyszedł sie zwierzyć ze zakochał sie w dziewczynie która mieszka 200 km od Warszawy w Białymstoku , później jeszcze kolejna długa rozmowa z Justyną , która niestety jest teraz bardzo smutna ... i znowu wróciło do mnie to uczucie ze przezywam wszystko 2 razy bardziej niz Ona ... i jezeli mozna to napisze do Ciebie tego maila bo chciałbym usłyszeć twoje zdanie w paru sprawach. A teraz dla wszystkich tych którzy kochają i tych którzy mają dopiero sie zakochać chciałbym zadedykować piosenke ich troje - "Ja Tobą oddychać chce" niema niestety mozliwości w jakikolwiek sposób odtworzenia jej tu w kąciku jednak naprawde jest to piękna piosenka i jezeli macie gdzieś jakąś zakurzoną płyte ich troje albo ukrytą mp3-kę to włączcie sobie ją tak na raz i wsłuchajcie sie dobrze w te słowa jest to naprawde piękna piosenka ...

20.08.2002
01:03
smile
[8]

gofer [ ]

ja mam nadzieję że Ecia już śpi...to będzie miła, poranna niespodzianka :D

20.08.2002
01:04
smile
[9]

gofer [ ]

O JEZU!!!! ja zapomniałem że Etka zna mój adres i numer telefonu...chyba już po mnie...:P jakby coś mi się stało to pamiętajcie, zawsze was kochałem!!

20.08.2002
06:13
smile
[10]

Etka [ Imprinterka Dusz ]

gofer--> zabojcy juz jada ;) wlasnie wyslalam im kontakt (czyt. namiary, adres) i Twoje zdjecie ;) beda szukac wszedzie az wynajda Cie nawet w mysiej dziurze ;))))

20.08.2002
06:47
[11]

Etka [ Imprinterka Dusz ]

zostawie jeszcze tu info dla tych ktorych wieczorkiem nie spotkam Saurus---> przed Toba mistrzu bije poklony :) i caluski przesylam jakem wierna sluga ;) szpieg Karamba ;) Aniolku---> pozdrawiam serdecznie- dzis sie niestety rozminiemy a szkoda, ciesze sie ze wypoczelas na urlopiku- oby jak najwiecej dla nas relaksu- nieprawdaz? emorg---> przesylka wyslana :) garrett---> niestety nie dana nam bedzie polemika gdyz nasze godziny bytnosci na forum sa rozna :( a szkoda, ale male info tu dla Ciebie zostawiam i sle pozdrowienia :) awsze--> powodzenia w rozwiazaniu ciagnacych sie spraw zycze :)

20.08.2002
07:40
smile
[12]

garrett [ realny nie realny ]

Etko--> tym razem mijamy się tylko o jakąś godzinę :))) następnym razem od razu po wejściu do firmy włącze kompa ;)) co da różnicę ok. 15 minut :), wkrótce może podciągne stałke do domu, gorąco pozdrawiam, trzymaj się...nadchodzą upały gofer--> mgły tajemnic opadają :)) teraz moge się po mieście uważniej rozglądać :)) za Ecią

20.08.2002
08:39
smile
[13]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

gofer ---> niezle wyszlo...

20.08.2002
08:52
smile
[14]

Saurus [ Immort-e-l Rider ]

Witam wszystkich z ranka... majka ->>> Uśmiechów bukiety i całusków wagony wysyłam w twym kierunku... Rzuciłem dziś kostką do gry i zgadnij ile oczek na niej wypadło? ;))))))) Etka ->>> Całusek, uśmiech i wielki worek zacięcia do pracy... ;)) gofer ->>> Wyszło nieźle... tylko czemu Etce płeć zmieniłeś??.... hehehe ;))))) emorg ->>> Jak tam dzisiaj z twym dopisywaniem?... garrett ->>> Zjawiaj się w pracy pół godziny przed jej rozpoczęciem... wtedy prawie na pewno na Etke trafisz a przy okazji błyśniesz w oczach szefostwa... albo idź na całość i w ogóle nie opuszczaj firmy (wtedy dopiero zyskałbyś uznanie... hihihihi) ;))))))

20.08.2002
10:23
[15]

emorg [ Senator ]

Witam wszystkich bardzo gorąco Etka => Buziaczki , dzięki za przesyłeczke . Dobrze wyglądasz. Saurus => Nadal coś jest nie tak

20.08.2002
11:07
[16]

gofer [ ]

Etka --- > kiedy Ci zabócjy będą u mnie??? garret --- > powodzenia w poszukiwaniach Piotrasq --- > dzięki, widziałeś siebie jako prof.McGonnagal z Harego Potera? :) Saurus --- > hehe, każdemu należy się odrobina fantazji :D

20.08.2002
11:13
smile
[17]

majka [ Dea di Arcano ]

Witam wszystkich kącikowiczów -- mgła szaleństwa opadła i otoczenie twierdzi, że nie trzeba sie juz mnie bać :)) emorg>> chlip - a ja nie dostałam buziaczka :( nawet takiego tyci, tyci. I gdziez to podziewa sie nasza słodka nicolka?:) gofer>> gratulacje - Etka to już teraz prawdziwa Karamba Saurus>> powiem ci ile tam wypadło -- za dużo , stanowczo za dużo :)) buziaczek ukryty w zaciszu przedziału niewieściego (hehe) i słodkie usmiechy w ilościach zbliżonych do nieskończoności :)))) garrett>> miast za wizerunkiem Etki, rozglądaj się bardziej za arsenałem jaki ze sobą wszędzie targa -- szybciej będzie :)) Rogalku>> sądze ze mail to najlepsze rozwiązanie - bo coś ostatnio bywamy tu o róznych godzinach -- poczytam jak wrócę :))

20.08.2002
11:14
[18]

gofer [ ]

:D teraz Piortasq'owi zmienimy płeć :D

20.08.2002
11:21
smile
[19]

Saurus [ Immort-e-l Rider ]

Piotrasq ->>> Czy na tym zdjęciu jesteś w swej ślubnej kreacji?... hehehehe ;)))))))))) majka ->>> Przedział niewieści?.... hihihihi... a co ty? Z zakonu do nas piszesz?... hehehe ;)))))))))))))

20.08.2002
11:23
[20]

emorg [ Senator ]

Majka => Posyłam ci ogrobnego buziaczka cmmmooooooooookkkk A nicolka powinna tu za chwilkę być .

20.08.2002
11:25
smile
[21]

garrett [ realny nie realny ]

majko--> jaki arsenał :)))) ? to może jednak lepiej schodzić Etce z drogi ;)) Saurus--> pół godziy przed rozpoczęciem ?, rany musiałbym wstawać o 5 ale co tam, warto :)), szkoda firma i tak tego nie doceni a za nadgodziny nie płacą :))) rany jak dzisiaj duszno i gorąco, gorąco, gorąco......[i padł]

20.08.2002
11:30
smile
[22]

Saurus [ Immort-e-l Rider ]

Ufff... jak gorąco... bufff... jak gorąco... Ruszył garrett do pracy ospale... kawy dolewa... przy kompie wciąż trwa... by dotrwać... by dotrwać... do końca dnia... hihihi ;)))))

20.08.2002
11:30
smile
[23]

nicolka [ Pretorianin ]

UWAAGAA!!!!!!! ... aaaaaaaaaa.... łubudu... BUM!!! łooooj, ;-))) Ale się do Was spieszyłam! Tak biegłam, że nie udało mi się wyhamować! A teraz szaleńczo cmokam wszystkich razem i każdego z osobna!!!!! CMOK!!! emorgusiu ---------> ... NARESZCIEEEEEEE!!!! KC ;-)

20.08.2002
11:31
smile
[24]

majka [ Dea di Arcano ]

gofer>> hahaha - Piotrasq wyszedł genialnie -- no i ten kapelusz taki twarzowy :)) Saurus>> no i wydało się :)) a czy ty jesteś kimś innym? o niebiosa ! czy na świecie jest jeszcze ktoś oprócz niewiast? rety - wypuście mnie stąd !!! amen :))))

20.08.2002
11:35
smile
[25]

Saurus [ Immort-e-l Rider ]

majka ->>> A kogo masz na mysli pytając, czy jestem tym kim jestem? Mówisz, że same niewiaty?... i tylko ja jedyny samiec... hihihihi... rety - wpuście mnie tam!!! zostało powiedziane :))))))))

20.08.2002
11:44
smile
[26]

emorg [ Senator ]

nicolka => w twoją stronę posyłam słodki namiętny buziaczek ;)

20.08.2002
11:48
smile
[27]

majka [ Dea di Arcano ]

Saurus>> a jednak - hehe to może ja poczekam miast uciekać stąd? :))) choć nie...za duża konkurencja - na sama informacje o takiej mozliwości , wszystkim niewiastom zmienił się wyraz oczu i chcą mieć dyżur przy bramie - jak nigdy :)) emorg>> dzieki za maleńkiego buziaczka - milusi był :))) nicolka>>witaj maleńka -- ale nas ostatnio zaniedbałaś -- a feeee :)))) cmoki na powitanie :))) garrett>> eeeee nie jest tak źle - można podejść , pogłaskać po główce wówczas się uspokaja. Ja sprawdzam zazwyczaj czy akurat nie zabrała karabinku snajperskiego -- bo rozumiesz - odwrócisz się, odejdziesz i wiesz jak jest..:)))

20.08.2002
11:55
smile
[28]

garrett [ realny nie realny ]

Saurus--> uff...dzisiaj jeszcze tylko 2,5 h a kawa w taki upał nawet wygląda wstrętnie brrr, za co takie upały, przecież nic złego nie zrobiłem :)) majko--> snajperką ? w plecy ? brzmi niebezpiecznie :))) a czy uśmiech działa rozbrajająco ? ;) chyba idąc na poszukiwania do plecaka wrzucę prewencyjnie M40, MP5 , może jeszcze stary Walther się zmieści :))))

20.08.2002
11:55
smile
[29]

nicolka [ Pretorianin ]

A teraz mam prośbę do wszystkich Kącikowców! Na trzy cztery śpiewamy EMOEGUSIOWI huczne STO LAT, bo On ma dziś urodzinkiiiii!!!! Najlepszości Słoneczko moje!!! trzyyyyy... czteeeee.... ryyyyy... Stooooooo laaaaat!!!! Stooo laaaaaat!!!! cmok cmok cmok

20.08.2002
11:57
smile
[30]

Saurus [ Immort-e-l Rider ]

garrett ->>> Nie jest tak źle... majka się nie zna... Etka nigdy w plecy nie strzela :)))) Więc widząc ją szybko się odwróć a jakoś przeżyjesz... hihihi... tylko troszkę głupio tak się rozmawia, ale przyzwyczaisz się ;))))))))))) nicolka ->>> hmmm.... pojawiła się i znikła. Czyżbyś próbując wyhamować zaczepiła głową o monitor i straciła przytomność? W takim razie zgłaszam się na ochotnika do miłego procesu cucenia... ;)))))))))))) majka ->>> czekaj, czekaj... już tam pędzę. Mam nadzieję, że „strażniczki bramy” nie przeprowadzają rewizji osobistej... hihihihi... chociaż z drugiej strony to może im zasugerować, że przemycam cos niedozwolonego? ;)))))))))

20.08.2002
12:02
smile
[31]

Saurus [ Immort-e-l Rider ]

nicolka ->>> Masz Ci los... i spóźniłem się z tym cuceniem... a miałem tak wspaniałe intencje ;)))))))) emorg ->>> Wszystkiego najlepszego brachu... dużo zdrowia i radości Ci życzę. Pomyślności we wszystkich chwilach swego życia i szczęścia w każdym wyzwaniu którego sie podejmiesz... ;)))

20.08.2002
12:04
smile
[32]

nicolka [ Pretorianin ]

Saurus -----> tak na marginesie, to coś ciężko z moim oddechem... jakiś taki nierównomierny... ;-)))

20.08.2002
12:06
smile
[33]

Saurus [ Immort-e-l Rider ]

nicolka ->> Tak na marginesie, to jestem niezrównany w regulowaniu oddechu... hihihihihi ;))))

20.08.2002
12:08
smile
[34]

garrett [ realny nie realny ]

emorg--> wszystkiego najlepszego ! spełnienia marzeń, dużo radości i szczęścia

20.08.2002
12:15
smile
[35]

Anioł z naderwanym skrzydłem [ realna nie realna ]

Hej hej Majko, Eciu--relaksu, relaksu to czas:-))) wypoczęłam i jak to sie mówi mam teraz siły, żeby sie znowu...zmęczyc;-))) czlowiek wraca z urlopu, a tu go straszą, że szybko o nim zapomni:-( Etka, tak Cię przerobili, że gdyby nie Twój szczery usmiech to strach byłoby podejść:-)))))

20.08.2002
12:15
smile
[36]

nicolka [ Pretorianin ]

wdech, wydech, wdech, wydech ... łooooj, już wsio ok!!! ;-)

20.08.2002
12:17
smile
[37]

Anioł z naderwanym skrzydłem [ realna nie realna ]

Saurus, no i obyło się bez Twojej pomocy w wyrównywaniu oddechu:-))))

20.08.2002
12:28
smile
[38]

emorg [ Senator ]

Pracowałem nad tym wyrównaniem poza kącikiem ;p

20.08.2002
12:29
smile
[39]

Saurus [ Immort-e-l Rider ]

Aniołku ->>> hihihihi... a jak myślisz, czemu w trakcie nadchodzenia ulgi w stanie nicolki nie mogłem nic napisać? PS> Znam także wspaniałe metody terapii odzyskiwania równowagi pourlopowej... ;))))

20.08.2002
12:42
smile
[40]

Anioł z naderwanym skrzydłem [ realna nie realna ]

saurus, hahahaha, o tym nie pomyslałam, widzisz jakie mam niewinne myśli:-)))) zaintrygowała mnie ta terapia pourlopowa, na czym ona polega??? wiesz, lubię wiedzieć zanim się jej poddam;-)))

20.08.2002
12:43
smile
[41]

emorg [ Senator ]

Widze że każdy by chciał uspakajać oddech mojej nicolki ,

20.08.2002
12:46
smile
[42]

Saurus [ Immort-e-l Rider ]

Aniołku ->>> Daj mi swój adres to podeslę Ci ulotke informacyjną... ;)))))))) PS> Po znajomości zabiegi dla Ciebie będą gratis... ;))) emorg ->>> No przecież wiesz, że zawsze spieszę z pomocą... ;)))))))))

20.08.2002
12:50
smile
[43]

emorg [ Senator ]

Saurus = > Wiem wiem.. że spieszysz z pomocą a w takich sytuacjach w szczególności

20.08.2002
12:56
smile
[44]

Saurus [ Immort-e-l Rider ]

emorg ->>> Bo takie sytuacje są już szczególne same w sobie... ;))))))))

20.08.2002
13:05
smile
[45]

Anioł z naderwanym skrzydłem [ realna nie realna ]

saurus--> coś kręcisz, to pewnie jakies podejrzane zabiegi skoro nie chcesz ich ujawnić publicznie;-)))))) a do tego jeszcze pewnie slono za nie kasujesz hahaha

20.08.2002
13:18
smile
[46]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

Mam prosbe: moj pieprzony Netscape wysypuje sie, jak chce wejsc na druga strone watkow. Nie moge tez wejsc w poszczegolne watki. Tutaj dostalem sie cudem. Moglby ktos podniesc moj watek "Mieszkanie na poddaszu" ?

20.08.2002
13:22
smile
[47]

Saurus [ Immort-e-l Rider ]

Aniołku ->>> Ja kręcę? Nigdy w życiu... tylko jeśli bym publicznie ujawnił na czym polegają, zaraz znalazłoby sie kilkudziesięciu pseudofachowców nieudolnie próbujących je stosować. Przyniosłoby to więcej szkody niz pożytku... nie wspomnę już o później pojawiających się głosach podważających skuteczność tych metod, bo Pan/i X nie umiała ich zastosować... :)))) Kosztami się nie martw - jak pisałem dla Ciebie w pełni gratis... ;)))))

20.08.2002
13:23
smile
[48]

Saurus [ Immort-e-l Rider ]

Piotrasq ->>> Dla Ciebie wszystko... ;)))))))))))) Już się robi.

20.08.2002
13:52
smile
[49]

majka [ Dea di Arcano ]

emorg>> przyłaczam się do tych chóralnego kącikowego śpiewu :" sto lat" -- radości i spełnienia wszystkich marzeń :)))) Aniołku>> szczerze polecam Saurusowe metody terapii pourlopowej -- czujesz sie potem -- aach -- tak jakby urlop nigdy nie miał końca ( hehe to slogan reklamowy - Saurus obiecał że podzieli się dochodami ze sprzedazy olejku ) garrett>> usmiechy jak najbardziej działają rozbrajająco - polecam zatem i to w duzych ilosciach -- Ecia wówczas wpada w niekontrolowany rechot i gubi Dragunowa po drodze:)) Saurus>> plotka o wnoszeniu niedozwolonych przedmiotów poszła -- liczba chętnych do bramy wzrosła :))) hehe o matkę przełożoną :))

20.08.2002
14:04
smile
[50]

Saurus [ Immort-e-l Rider ]

majka ->>> fiuuu.. fiuuuu.. fiuuuuuu... To przestaje już przypominać kontrolę a prawdziwą nagonkę... ;))))

20.08.2002
14:58
smile
[51]

emorg [ Senator ]

Majka=> Dziękuje bardzo , marzenie mam w sumie tylko jedno ale za to bardzo złożone ;)

20.08.2002
15:02
smile
[52]

majka [ Dea di Arcano ]

Saurus>> hehe no dziwisz się - przecież sam tego chciałeś - teraz sam musisz podjać decyzje czy podołasz :)) - zważ również, że czeka cie intensywny wypoczynek juz wkrótce:)) a zatem? rozsyłać nadal te plotki czy nie?

20.08.2002
15:07
smile
[53]

majka [ Dea di Arcano ]

emorg>> marzenia są od tego aby je urzeczywistniać - zatem nie daj sie pokonać jego złożoności - czasami warto zaryzykować nie zważając na jakiekolwiek racjonalne argumenty -- niekiedy to właśnie w szaleństwie jest metoda :)))

20.08.2002
15:07
smile
[54]

Saurus [ Immort-e-l Rider ]

majka ->>> Raz się żyje!! Ślij te wieści na wszystkie strony... reszta będzie już moim zmartwieniem...

20.08.2002
15:22
smile
[55]

emorg [ Senator ]

Majka, saurus => Mówcie co i jak , czuje że to jakieś dobre wieści

20.08.2002
15:50
smile
[56]

Saurus [ Immort-e-l Rider ]

emorg ->>> hmmm... no cóż... co prawda nie wiem o co ci chodzi ale datę już znam a przygotowania w toku. Jeszcze parę dni i wydarzenia ruszą pełną parą. Pozostanie cieszyć się tylko urokiem chwili....

20.08.2002
16:04
[57]

emorg [ Senator ]

Saurus=>to co miała znaczyć ta wypowiedź?Raz się żyje!! Ślij te wieści na wszystkie strony.reszta będzie już moim zmartwieniem."

20.08.2002
16:26
[58]

emorg [ Senator ]

Acha obiecałem że pożegnam was od nicolki przytrzymałem ją za długo i nie zdążyła sama tego zrobić.

20.08.2002
16:52
[59]

emorg [ Senator ]

Majka => Miałaś słać wieści na wszystkie strony skieruj też te newsy w moją stronę. A właśnie ciekawe jak tam naszej nicolki oddech.

20.08.2002
19:02
smile
[60]

Etka [ Imprinterka Dusz ]

heh- ale dzis jestem zadowolona z siebie hihi i nie wiadomo dlaczego :) emorg--> dla Ciebie sto lat i calusek urodzinowy, badz z nami jak najdluzej w naszym Kąciku :) garrett--> moze uda nam sie kiedys rankiem spotkac ;) ktoz to wie- a co do spotkanka na miescie to trzeba bedzie jakies zorganizowac w naszym wspolnym gronie :) majka---> jak ja Ci zazdroszcze tego dostepu do neta ;) szkoda ze ja tak nie mam :) Saurusiik---> ja nie strzelam do ludzi :P ja nawet muchy bym nie skrzywdzila :PPPP Dla reszty buziaczki slodkie zasylam :))))))))))

20.08.2002
19:08
smile
[61]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

To jak w końcu z tymi wieściami ?

20.08.2002
19:09
smile
[62]

tygrysek [ behemot ]

ja tylko na chwilke pokazać co mi zrobili :-) odsłona nr. 1

20.08.2002
19:10
smile
[63]

tygrysek [ behemot ]

odsłona nr. 2 z tego się najbardziej uśmiałem :-)

20.08.2002
19:15
[64]

Etka [ Imprinterka Dusz ]

Piotrasq---> z jakimi wiesciami????? tygrysku--> w stroju kroliczka jest Ci do twarzy ;))))

20.08.2002
19:16
smile
[65]

tygrysek [ behemot ]

a łysinką już nie ?? ;-) kic kic kic

20.08.2002
19:28
smile
[66]

Etka [ Imprinterka Dusz ]

tygrysku---> dobrze Ci radze ;) nie lysiej ;))))))))))) kroliczku :)))))))))

20.08.2002
19:44
smile
[67]

emorg [ Senator ]

Etka => Niemam zamiaru już drugi raz znikać z kącika napewno co jakiś czas będe was odwiedzał , Za 12 dni przeprowadzka ;)

20.08.2002
19:48
smile
[68]

Etka [ Imprinterka Dusz ]

emorg---> daj znac na co sie zdecydowales :) ja zycze powodzenia i trzymam kciuki :)))

20.08.2002
19:53
[69]

emorg [ Senator ]

Etka => Powiem tak to co napisałaś będzie mi bardzo pomocne , to już decyzja na 100% napewno tam zostanę przez jakiś czas.Trzymanie kciukasów jest wskazane ;)

20.08.2002
19:58
smile
[70]

majka [ Dea di Arcano ]

Hehe wszyscy czekają na jakies wiesci a ja zupełnie nie wiem o co chodzi -- znaczy wiem, ale czas przygotowań jeszcze się nie zakończył - sadzę że konkretne informacje zostaną przekazane pod koniec tygodnia :))))))) emorg>> a daleko się przeprowadzasz? Etka>> nawet mi nie mów że mi zazdrościsz - nawet nie zdajesz sobie sprawy jak ja muszę się gimnastykować -- aby coś tu napisać :)))) tygrysku>> rety, co oni z toba zrobili - feeee niedobre ludzie - takiego ładnego kotka tak uczłowieczyć:))))

20.08.2002
19:59
smile
[71]

Etka [ Imprinterka Dusz ]

emorg--> jakby co to pomoge- oferuje swoja pomoc- odbierz nastepne info - tam znajdziesz nastepne wiadomosci :)

20.08.2002
20:08
[72]

emorg [ Senator ]

Ecia => dziękuje bardzo za pomoc Majka => Narazie jeszcze nie powiem ale może ci etka zdradzi ;) Będe bliżej serca kącika.

20.08.2002
20:55
smile
[73]

majka [ Dea di Arcano ]

emorg>> hehe czyżby działo sie to co myślę? jeszcze nie zapytałam Etki ale coś mi sie widzi że będziesz gdzieś w pobliżu. Czyżby nicolka też była w tych rejonach?

20.08.2002
21:13
smile
[74]

Etka [ Imprinterka Dusz ]

heh i znow nasza jasnowidzaca majeczka :))))) zyskamy zdaje sie ze nowy nabytek- nowa krew :))))

20.08.2002
21:20
smile
[75]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

Heh, widzieliście ośmiu jeżdżców apokalipsy ?

20.08.2002
21:27
smile
[76]

Etka [ Imprinterka Dusz ]

Piotrasq--> niezle!!!! :) zdolni jestescie- widzialam te watki- ile tam mozna bylo sie nasmiac :)

20.08.2002
21:35
smile
[77]

majka [ Dea di Arcano ]

Hehe nieźli ci jeźdźcy - sama elita forumowa:)))) Etka>> znalazłam wreszcie te fotke w klimatach słuzbowych - za chwilke dostaniesz pocztę i mozliwość pewnych porównań hehe:))

20.08.2002
22:11
smile
[78]

Etka [ Imprinterka Dusz ]

majka---> przesyleczke odebralam :) dziekuje :)- musze powiedziec ze jestem zachwycona- zrobilam weryfikacje- Ty masz niebo ja ziemie ;)

20.08.2002
23:19
smile
[79]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

Dobranoc.

21.08.2002
00:28
smile
[80]

gofer [ ]

Piotrasq --- > jak spotkasz na zjeździe Yoghurta to od razu wal w pape!!! za tego oszołoma i idź do wątku photoshopa vol 4 i przeczytaj jego wypowiedzi .... grrrr biedna Yosiaczek!!!

21.08.2002
06:29
smile
[81]

Etka [ Imprinterka Dusz ]

piotrasq---> niezle- coz za twardy facet - jeszcze tylko peta w zebach brakuje ;))))

21.08.2002
06:47
smile
[82]

Etka [ Imprinterka Dusz ]

garrett---> miales wlaczyc wczesniej komputer i co? zasypia sie do pracki? ;))))))) hehe to wcale nie byl wyrzut ;) Pozdrowienia dla wszystkich i nie piszcie tyle bo pozniej mam wiecej do czytania ;)))))

21.08.2002
07:21
smile
[83]

garrett [ realny nie realny ]

Etko--> buuu nie udało się , pestka się wysypała i troszeczke zaspalem ale tylko troszeczke :))) Pozdrawiam wszystkich

21.08.2002
09:42
smile
[84]

Saurus [ Immort-e-l Rider ]

Wszystkich gorąco pozdrawiam... majka ->>> Tak sobie myślę, czy zawsze można odróżnić sen od rzeczywistości? Gdy jawa jest niczym bal w tęczę przystrojony, a sen zdaje się twardy niczym prawdziwe życie. Co bardziej jest wtedy realne? Co bardziej prawdziwym się staje? Chwile trwające we frywolnej swobodzie. Bez zmartwień, smutków i obowiązków. Nieustający karnawał przyjemności toczący się wokół. Orkiestra przeżyć gra utwory bez nuty trosk i problemów. Kelnerzy czasu roznoszą darmowego szampana, aż do upojenia myśli. Porwane do walca zmysły bez wytchnienia tańczą do rana, by spocząć w końcu w sennym amoku... a gdy ciężkie powieki opadają, rodzą się urojone problemy. Zmory złudnej codzienności wypełniają zakamarki umysłu. Ubrana w niematerialność osobowość musi stawać im naprzeciw. Potykać się z ich fikcyjną realnością. Czyż wtedy jawa bardziej senną fantazja się nie zdaje niż rzeczywistym przeżyciem? Co wtedy bardziej wartościowym się staje?... Ja wolę śnić na jawie... Buziaczki i uśmiechy poranne posyłam dla Ciebie... ;)))))))) Etka ->> Dla naszej Rusałeczki uśmiech poranny na rozpogodzenie dnia pracowitego... ;))) PS> Jak to nie strzelasz do ludzi? Nie raz widziałem jak kogoś na cel brałaś by mu później posłać pocisk radosnego uśmiechu ;PPPP emorg ->> hehehe... czytaj posty wcześniej pisane a sens ostatniego łatwiej zrozumieć Ci będzie... ;))))))))))))))

21.08.2002
09:50
[85]

emorg [ Senator ]

Witam i pozdrawiam wszystkich gorąco Saurus => Jakoś nie wiem o co chodzi ;) Majka,etka,nicolka => Buziaczek + dla majki dodatkowy ( za wczorajszą gafe )

21.08.2002
10:46
smile
[86]

majka [ Dea di Arcano ]

Witam wszystkich serdecznie - na razie wpadam na chwilkę - mam kolejkę do netu :) emorg>> witaj - o taki podwójny buziak smakuje wysmienicie - pozdrowienia i uśmiechy dla ciebie:)) Saurus>> słodkosci i zapowiedzi usmiechów całe oceany - buziaczek otoczony kwiecistoscią rajską i perłowy blask ocząt przesyłam:))) No i znikam

21.08.2002
10:50
smile
[87]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

A ja jestem ciekawy, czemu mnie nikt nigdy nie caluje...

21.08.2002
11:22
smile
[88]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

Juz widze czemu: nikt mnie lubi, wszyscy mnie ignoruja, dzieci sie ze mnie smieja na ulicy.... O ja nieszczesliwy...! Buuuuuu......

21.08.2002
11:27
smile
[89]

Saurus [ Immort-e-l Rider ]

Piotrasq ->>> Jak to Cie nikt nie lubi? Ja Cię lubię... nawet tego całuska Ci dam (mimo, iz normalne z facetami się nie całuję... hihihihi) ale to tak tylko z sympatii <cmooooooookkkkk> - zobacz jaki był wielki.. ;)))))))))

21.08.2002
11:53
smile
[90]

majka [ Dea di Arcano ]

O rany faceci sie całują - do czego to doszło hehe :)) tylko miłosci sobie nie wyznawajcie hehe :))) Specjalnie dla Piotrasq -- wiem, że lepiej byłoby aby ten nick miał na imie Bożenka - ale co tam :)) Na białych aksamitnych obłoczkach, płyną do ciebie całe girlandy buziaczów uplecionych z najpiękniejszych kolorów tęczy -- jak spojrzysz na nie, spłyną do ciebie po słonecznych promykach wprost na rozchylone w oczekiwaniu usta :)) posmakuj ich i otwórz oczy - ta słodkosć to nie promienie a usta ukochanej osoby, która jest obok ciebie:))

21.08.2002
12:01
smile
[91]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

No jakos od razu mi lepiej...

21.08.2002
15:01
smile
[92]

emorg [ Senator ]

Chyba wreszcie naprawiłem moją ustterkę i prawdopodobnie mogę się już swobodnie dopisywać do forum . Przez jakiś czas mogłem umieszczać tylko króciutkie posty , dlatego nie które były rozkładane na trzy razy. Saurus =>Bądź tak dobry i oświeć mnie na gg o co chodzi bo jakoś nie mogę zrozumieć , Nicolka => Buziaczki ciekawe dlaczego jeszce się tu nie pojawiłaś i ciekawe jak tam twoj oddech .?

21.08.2002
15:13
smile
[93]

Saurus [ Immort-e-l Rider ]

emorg ->>> Jesli nie rozumiesz to bedziesz zmuszony czekac do piatku na końcowe wyjaśnienie... hihihihi ;)))))))

21.08.2002
15:19
[94]

emorg [ Senator ]

Saurus => Podpowiedz mi coś , ... Może wybiorę koło ratunkowe ... hmmm może pytanie do publicznośći.

21.08.2002
15:22
smile
[95]

nicolka [ Pretorianin ]

puk puk... czy można? Tak się zastanawiam czy przez słabą frekwencję można zostać wyrzuconym z Kącika, ale... z tego co zauważyłam, to im dłużej kogoś nie ma tym huczniej go witają hihi. Przyjęłam więc taką taktykę ;-))) i oto wraca nicolka marnotrawna! tygrysek -----> przejrzałam wszystkie zdjęcia ze zjazdu! Rewelacja! Pomyśl nad karierą fotografika albo reportera ;-) Co do bananów to tygryski rzeczywiście ich nie lubią, bo tygryski lubią najbardziej... brykać! emorg --------> mój oddech? Jak zawsze świeży haha, no i nadzwyczaj miarowy (dzięki Saurusikowi) ;-)))

21.08.2002
15:22
smile
[96]

Saurus [ Immort-e-l Rider ]

emorg ->>> Koło ratunkowe juz wykorzystałeś... pozostała Ci tylko publiczność - może oni podpowiedzą Ci dobre rozwiązanie - jesli nie to do piatku... hihihihihihihihihihi ;))))))))))))

21.08.2002
15:24
smile
[97]

emorg [ Senator ]

Saurus => Coż wytrzymam , i widać ten oddech to jednak twoja zasługa ;) hohoho cicha woda ... niepoznaje kolegi..

21.08.2002
15:38
smile
[98]

Saurus [ Immort-e-l Rider ]

nicolka ->>> czy to tylko przypadek, że razem do kacika weszlismy?? hihihihi ;)))))))))

21.08.2002
16:09
smile
[99]

majka [ Dea di Arcano ]

emorg>> hehe alez z ciebie niecierpliwy człowiek --- zapewniam cię ze koniec tygodnia to najlepszy ternim na takie wieści :))))) nicolka>> alez ten twój oddech jest popularny hehe - używasz coś ? :))))))) Saurus>> hehe ty jednak profesje pomyliłeś - na medycyne trza było iść - leczyłbyś oddechy na co dzień hehe:))))

21.08.2002
16:17
smile
[100]

nicolka [ Pretorianin ]

Cóż, emorg już sobie poszedł, pożegnam Was w jego imieniu, no i w swoim, bo ja też już znikam... :-( Majeczko -------> czy czegoś używam... łoooj, pasta Deniwit! Polecam! A gdyby było mało, tooo... zemdlej a Saurusik Cię zreanimuje metodą usta-usta i wtedy przekonasz się jaka świeżość zagości w Twojej jamie ustnej hihi, to jego zasługa ;-) Paptki Kącikowcy kochani! Do jutra, a może jeszcze dziś zatęsknię...

21.08.2002
17:26
smile
[101]

Etka [ Imprinterka Dusz ]

hello wraca pracus ;) jestem pracowita pszczolka :))) Piotrasq--> dla Ciebie specjalnie buziaczek :)))

21.08.2002
19:33
smile
[102]

majka [ Dea di Arcano ]

kolejna część

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.