GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Formuła 1 Online - cz. 1 - Okres Transferowy

16.08.2007
19:53
[1]

rocky45 [ Legionista ]

Formuła 1 Online - cz. 1 - Okres Transferowy

* Aby z nami grać należy posiadać pełną wersję gry F1 Challenge 99-02
* W obecnym sezonie jeździmy na modzie PMG na sezon 2007, który można pobrać stąd:
(zakładka F1c 2007 Beta --> ściągnij)

Rywalizacja będzie się toczyć według regulaminu.

REGULAMIN "Weekendu wyścigowego":

Cały weekend wyścigowy będzie przebiegał w następujący sposób:
1. Ścigamy się według poniżej zamieszczonego harmonogramu, zgodnego z kalendarzem Formuły 1 na dany sezon.
2. Wszystkie bolidy w naszej lidze muszą mieć takie same osiągi. *Poniżej jest napisane jak to zrobić [MODYFIKACJA BOLIDÓW].
3. „Wyścig” polega na tym, że każdy z nas w sobotę lub niedzielę (najpóźniej do niedzieli, do godziny 23.59:59) zobowiązany jest oddać czas jednego, najszybszego okrążenia jakie udało mu się pojechać na danym torze.
4. Czas podać można tylko raz.
5. Czas należy udowodnić zapisaną wcześniej przez siebie telemetrią, uploadując ją na jakiś serwer ( , , itp.). Można też załączyć powtórkę, ale nie będzie ona brana pod uwagę w razie braku pliku z telemetrią.
6. W ciągu tygodnia poprzedzającego weekend wyścigowy nie można publikować dokładnych czasów oraz publikować screenów z czasami – w przypadku podania czasu zostanie on uznany za ostateczny i będzie uwzględniony w klasyfikacji łącznej pod koniec weekendu.
7. Po dwóch opuszczonych wyścigach bez wytłumaczenia dany gracz będzie automatycznie usuwany z teamu, aby nie blokował miejsca tym, którzy chcą grać w naszej lidze.
8. Obowiązuje punktacja stosowana w Moto GP. ( )
9. Będziemy też ścigać się w wyścigach na serwerach.
10. Będziemy się na nie umawiać żeby każdemu pasowało.

* TIPSY UŁATWIAJĄCE OSIĄGANIE LEPSZYCH CZASÓW:

1. Podczas jeżdżenia hotlapów warto wyłączyć sobie w opcjach menu takie rzeczy jak zużycie paliwa (lżejszy bolid jest szybszy), opon czy uszkodzenia bolidu.
2. Najlepsze czasy grając na klawiaturze czy innym tego typu kontrolerze osiąga się z włączonym wspomaganiem kierowania (o innych pomocach w następnym punkcie), który znajduje się pod przyciskiem F1. Na długich prostych, kiedy nie jest ono potrzebne - warto je wyłączać i włączać ponownie przed zbliżającym się zakrętem - dodaje to do maksymalnej prędkości kilka do kilkunastu km/h więcej. Warto dodać, że wspomaganie jest 3-stopniowe (low, medium, high - medium tu pomijam).
3. Jak ustawić inne pomoce? [by stanson]:
>>F1 - steering assistance (opisane powyżej)
>>F2 - opposite lock assistance - wyłączone (nie zauważyłem, żeby do czegoś się przydawało)
>>F3 - braking point assistance - wyłączone (bardzo zwalnia włączone, nie ma szans na dobry czas - przydaje się za to początkującym, którzy chcą poznać tor nie wypadając na każdym zakręcie)
>>F4 - stability assistance - włączone (z wyłączonym jeździ się ciekawiej, ale na dobre czasy nie ma szans)
>>F5 - spin recovery - wyłączone (o wiele szybciej jest zrobić nawrót na chwilę wyłączając kontrolę trakcji)
>>F6 - invulnerability - włączone (warto zauważyć, że nawet jak w nic nie uderzymy to bolid się trochę psuje jeśli często jeździmy po krawężnikach)
>>F7 - auto shifting - włączone (warto jednak pod ręką mieć klawisz do redukcji, kiedy dla przykładu wychodzimy z szybkiego zakrętu automat nieraz dobiera za wysokie przełożenie)
>>F8 - traction control - włączone (w Hexekingu można jeździć z ustawionym na "low" nie zaliczając spinów, ale nie zauważyłem poprawy czasów)
>>F9 - antilock brakes - wyłączone
>>F10 - pit lane assistance - zależnie od preferencji, ja mam wyłączone
>>F11 - clutch assistance - włączone (inaczej bolid może zgasnąć po zaliczeniu spina)
4. Jak wycisnąć z bolidu maximum w trybie multi, kiedy włączone są uszkodzenia? [by stanson]
>> silnik - najlepiej obroty ustawić na max (czyli w naszym wypadku będzie to 19,700rpm) i chłodzenie ustawić tak, aby temperatura silnika nie przekraczała 125 stopni, bo inaczej będzie się przegrzewał. Wartość ta jest różna, w zależności od ustawień przełożeń i temperatury na torze (większa temperatura otoczenia - szybciej przegrzewający się silnik).
>> przełożenia skrzyni - dobrać tak, aby na samym końcu najdłuższej prostej obroty dochodziły do ostatniego czerwonego pola.
>> hamulce - wielkość tarczy i ich chłodzenie w qualu i treningach ustawiać najlepiej na minimum - to też ma wpływ na prędkość bolidu! Na wyścig grubość należy dać na 2,8cm a ich chłodzenie powinno mieć wartość w granicach 5-6, aby hamulce dotrwały do mety. Ciśnienie hamulców najlepiej ustawić 100% w hotlapach, 90-95% w wyścigu, żeby były żywotniejsze. Co do balansu przód/tył - jeśli ustawimy zdecydowanie na przód to hamowanie jest lepsze, ale klocki szybciej się zużywają i jest większa podsterowność.

Prosze zgłaszać się do team-ów.

AKTUALNA LISTA KIEROWCÓW:

Williams
- ...
Ferrari
- ...
McLaren
- ...
BMW Sauber
- ...
Honda
- ...
Spyker
- ...
Red Bull Racing
- ...
Renault
- ...
Torro Rosso
- ...
Toyota
- rocky45 ...
Super Aguri
- ...

16.08.2007
19:55
smile
[2]

rocky45 [ Legionista ]

biore toyote

16.08.2007
20:05
[3]

sitkos [ Chor��y ]

ja biore BMW...;]

16.08.2007
20:15
[4]

sitkos [ Chor��y ]

wykreslam sie...:/ bo to plagiat ...:/

16.08.2007
21:40
[5]

Huntelaar [ Konsul ]

szkoda mi cie

16.08.2007
23:14
smile
[6]

kamillo89 [ Konsul ]

moge maclaren??

16.08.2007
23:24
smile
[7]

..::Geralt::.. [ MOTÓR ]

Huntelaar --> czemu ??

chłopak chciał stworzyć coś dla ludzi swego pokroju znaczy się młodych Schumacherów

17.08.2007
09:47
[8]

rocky45 [ Legionista ]

widze że nic z tego nie będzie wątek do zamknięcia

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.