GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

ArmA: Armed Assault [część 11]

15.08.2007
21:57
smile
[1]

eJay [ Gladiator ]

ArmA: Armed Assault [część 11]

• Armed Assault •

Armed Assault to program bezpośrednio nawiązujący do Operation Flashpoint, słynnej produkcji grupy Bohemia Interactive Studio z roku 2001. Po raz kolejny mamy więc do czynienia z taktycznym shooterem oglądanym z perspektywy pierwszej osoby, przy okazji wspartym niewątpliwym doświadczeniem i renomą czeskich programistów.

• FAQ:

• Wymagania:
Minumum
Procesor - 2Ghz
512 MB RAM
karta graficzna 128 MB zgodna z DX9

Zalecane:
Procesor - 3Ghz
1 GB RAM
karta graficzna 256 MB zgodna z DX9

• Premiera:
Juz jest! Cena - ok 70 zł, na aukcjach nawet o 25 zł taniej.

• Linki:
- oficjalna strona gry:
- oficjalne forum:
- blog informacyjny:
- polska strona o grze:
- jeszcze jedna dobra polska strona:
- ArmA Biki:

- wiadomosci: https://www.gry-online.pl/S012_gra.asp?ID=6354
- zapowiedz [eJay]: https://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=3322
- beta test [eJay]: https://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=3441
- encyklopedia: https://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=6354

• Spis graczy GOL'a:
(jeśli chcesz być dopisany do listy, podaj tylko nick na GOLu i wybolduj, nie wklejaj w poście całej listy)
foxx
Robcio1222
zuromil
eJay
Mateck
T_Bone
Tygrys205
adamb6
Wozu
Garbol

Do komunikacji glosowej uzywamy programu o nazwie Ventrilo. Program można zassać sobie z tej stronki:

IP: 84.16.252.17:3830

Serdecznie zapraszamy nowych graczy. O jakiekolwiek pytania co do serwera prosze sie kontaktować z Fox'em lub innymi stałymi graczami.

Patch 1.08 - (przedtem nalezy spatchować grę do wersji 1.05!)
Patch 1.05 -

Newsy:
- aktualna wersja gry - 1.08
- zapowiedziano dodatek Queen's Gambit
- juz wkrótce rusza turniej Armed Assault (CTF, 3vs3)-

Poprzednia część - https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=6586679&N=1

15.08.2007
22:28
smile
[2]

Buby [ Perfekt ]

1st :P

16.08.2007
11:21
smile
[3]

Mateck [ Generaďż˝ ]

Dzięki za wczorajszą grę :).
Poza rundką w CTF'a eJay i Tygrys ukończyli misję Czerwony Sztorm. Niestety ja skończyłem w tym miejscu :( ------>

16.08.2007
17:05
smile
[4]

Buby [ Perfekt ]

Miałbym prośbę, czy mógłby ktoś udostępnić linki do ściągnięcia potrzebnych addonów do grania z wami ?

16.08.2007
17:06
[5]

eJay [ Gladiator ]

PKW GROm Addons by YaCiek



Red Storm mission:

Russian Federation Units Replacement Pack


RHS MI-24 Hind 1.0

16.08.2007
17:22
smile
[6]

Buby [ Perfekt ]

Dzięki, eJay :)

16.08.2007
18:20
smile
[7]

Buby [ Perfekt ]

Ok, to ja jestem zdolny do gry już :]

17.08.2007
00:14
smile
[8]

Tygrys205 [ Konsul ]

Kurcze... Widziałem i czytałem już regulamin turnieju i nie wiem jak ja się znajdę w tym bez FDF Sound Pack'a :/ No ale trudno. Jakoś to będzie.

17.08.2007
09:08
[9]

eJay [ Gladiator ]

Tygrys---->Niestety, standaryzacja musi byc. Poza tym nie bedzie TPP - to zbyt duze ulatwienie, poza tym dzieki niemu mamy...wieksze szanse, gdyz doswiadczeni gracze jak juz zuywaja widoku zewnetrznego to wykorzystuja go bezblednie:> Stad wyrownuje to troche szanse.

17.08.2007
09:53
smile
[10]

Buby [ Perfekt ]

Panowie, wygląda na to, że jest nas 4...

Będziemy mieli jednego rezerwowego ? Czy jakieś inne pomysły ?

17.08.2007
09:56
[11]

eJay [ Gladiator ]

Hmm, rezerwowych nie moze byc...

Podliczamy:

ja
Buby
Tygrys205
Mateck

Co z Psikusem, Qla i Wozem?? A moze T_Bone zdola wrocic. Czasu jest sporo.

17.08.2007
12:58
[12]

T_bone [ Generalleutnant ]

Jestem jestem tylko nie wiem o co chodzi, zaraz się zagłębie :P
EDIT: Nie wiedziałem że mamy jakieś doświadczenie w CTF i innych trybach hyhy

17.08.2007
13:35
[13]

Wozu [ Panzerjäger Raider ]

Ja odpadam niestety. Po pierwsze CTF w OFP tak średnio mnie interesował, więc i w ArmA się nic nie zmieniło. No i po drugie, w ArmA będę mógł pograć na spokojnie pewnie dopiero za jakiś miesiąc, może półtora :).

18.08.2007
12:26
smile
[14]

Grzesiek [ Cezar ]

Opłaca się kupować ArmA'a ? :)

Jak wyglądają pierwsze minuty początkującego gracza? Jakieś treningi, etc. jak w America's Army?

18.08.2007
12:30
[15]

eJay [ Gladiator ]

Opłaca się kupować ArmA'a ? :)

Moim zdaniem tak, juz teraz cena mocno spadla, a najlepszy okres gry dopiero przed nami:)

Jak wyglądają pierwsze minuty początkującego gracza? Jakieś treningi, etc. jak w America's Army?

Jest tryb treningu, ale tak naprawde gracz uczy sie sam, korzysta z doswiadczenia. Ponadto do tej gry wymagany jest dosc dobry sprzet.

18.08.2007
12:34
smile
[16]

Grzesiek [ Cezar ]

Sprzęcior to mam nawet. Pociągnie grę bez problemu. Nic, trza się zrekrutować chyba :)

18.08.2007
12:37
[17]

Buby [ Perfekt ]

Ja ze swojej strony również polecam.

Realistyczniejszej gry na rynku nie znajdziesz :P

Chociaż na początku rozmach gry może "przygnieść", to po krótkim czasie łatwo nad wszystkim zapanować. :)

18.08.2007
12:45
[18]

T_bone [ Generalleutnant ]

Gra dziś ktoś ?? :P Pojawie się chyba o 19:30.
Ostatnio jakiś przestój z addonami chociaż jak się chce to można co pokazuje wydany niedawno Alouette II.

18.08.2007
12:49
[19]

Buby [ Perfekt ]

O 19 mógłbym... na 1h. Chciałbym obejrzeć dziś film.

18.08.2007
12:51
[20]

T_bone [ Generalleutnant ]

Fast rope nadchodzi :>

18.08.2007
14:19
[21]

Grzesiek [ Cezar ]

Pierwsze wrażenia z gry ... niestety średnie. W porównaniu z AA trochę w tyle jest ArmA. Ale to pierwsze wrażenia. Nie zainstalowałem jeszcze patchy, które mam nadzieję poprawiają chybotanie się broni na zbliżeniu - celownik lata jak na sznurku. Trzeba było jeszcze poprawić czułość myszy, bo latała jak Żyd po pustym sklepie. Zobaczymy jak kampania się sprawuje :)

18.08.2007
15:03
smile
[22]

Buby [ Perfekt ]

Grzesiek -> polecam do gry internet (coop'y). Mnie kampania nie zachwyciła.

Grafika gorsza od AA ? Na jakich ustawieniach Ty grasz?

18.08.2007
15:11
[23]

Grzesiek [ Cezar ]

Nie o grafice tutaj myślałem, lecz o sterowaniu. Czy to chybotanie występuje po instalacji patchy?

18.08.2007
15:13
[24]

eJay [ Gladiator ]

które mam nadzieję poprawiają chybotanie się broni na zbliżeniu

chodzi ci o recoil? Czy co? :)

18.08.2007
15:13
[25]

Buby [ Perfekt ]

chybotanie ? Masz na myśli ?

18.08.2007
15:15
smile
[26]

Grzesiek [ Cezar ]

Daję na zbliżenie i przesuwam myszką w lewo/prawo. Pierwszy plan wędruje w pożądanym kierunku, drugi niestety kiwa się przez chwilę lekko (ten taki dzyndzelek na końcu lufy :) ).

18.08.2007
15:17
[27]

eJay [ Gladiator ]

Grzesiek--->ArmA odwzorowuje po prostu ciezar broni. Wez sprawdz sobie PKM i daj tez zblizenie. Zrob kilka krokow i obserwuj celownik. Celowniki sa w pelnym 3D.

18.08.2007
17:06
[28]

Grzesiek [ Cezar ]

Hmmm, na razie takie średnie to to jest. Komputer w rodzinnej chałupie nie jest jakimś dziadem - 3.0 intel, 1gb ram, gf 7100 512mb, dysk 200gb, a trochę topornie to idzie. Jeszcze wywala mnie z kampanii do winda co jakiś czas. Tak trochę lata wszystko - zabić kogoś nie jest trudno, łatwiej niż w AA.

18.08.2007
17:16
[29]

T_bone [ Generalleutnant ]

Grzesiek---> Na takim sprzęcie to dobrze że ci się menu pokazuje (karta graficzna). Poza tym zainstaluj patche, w końcu mają rozmiar niczym druga płyta więc zmian trochę jest.

To chybotanie to może chodzi o opóźnienia w reakcji, wystarczy to wyłączyć w opcjach sterowania, bo normalne latanie celownika to już kwestia ciężaru i zmęczenia.

18.08.2007
17:54
smile
[30]

Grzesiek [ Cezar ]

Kąśliwa uwaga dot. menu odnosi się do grafiki? No cóż, stara (lepsza) karta w serwisie od miesiąca leży. Patche się ściągają i jak słusznie zauważyłeś dużo ważą ...

19.08.2007
14:16
[31]

T_bone [ Generalleutnant ]

Pomysł na misje :P
Tym razem to coś innego, misja lotnicza dla 4 graczy.

Opis:
Sekcja AH-64A z 6th Squadron, 6th Cavalry "Six-Shooters" ma przeprowadzić głęboką misję uderzeniową na zaplecze nieprzyjaciela. Celem jest grupa pojazdów zaopatrzeniowych i wsparcia stojących w bazie Pasadas. W obecnej fazie walki nieprzyjacielska obrona przeciwlotnicza wciąż jest aktywna, duże połacie terenu chronione są przez samobieżne zestawy ZSU-23 a na linii okolicznych wzgórz zidentyfikowano stanowiska ZU-23M.

Pogoda:
Pochmurnie, mgły tu i tam :P

Co z czym ??
Start misji jest na lotnisku przy 2xAH-64 wersji Close Combat (wyładowany helifire'ami), po starcie lecimy po waypointach które w dużej mierze omijają obronę przeciwlotniczą. Na mapie powinny być dokładnie zaznaczone lokalizacje celów i obrony przeciwlotniczej w okolicach Pesadas, bardziej ogólnie pozostałe stanowiska (strzelcy w czasie lotu pełnią rolę nawigatorów). Główny cel to ciężarówki z amunicją, paliwem oraz zwykłe, ewentualnie jakieś BRDM, BMP imitujące wozy dowodzenia (ilość dowolna ok. 12). Do tego w bazie obecne patrole zwykłej piechoty, kilka stanowisk DSZK, UAZ i zestaw przeciwlotniczy. Po zniszczeniu celów należy powrócić do bazy, w przypadku zestrzelenia któregoś AH-64 drugi może podjąć się akcji ratunkowej.
Cała misja ma charakter znany z symulatorów lotniczych i chodzi w niej głównie o wyćwiczenie profesjonalnego stylu latania bez tracenia śmigłowców co chwile niczym w AirCavalery. Lecieć należy w formacji (a przynajmniej próbować), nie atakować bez rozkazu, rozpoznać cele, patrzeć na mapę, wskazania przyrządów, nauczyć się omijać obronę przeciwlotniczą.

Wymagane Addony:
ZU-23:


AH64&CH-47:


19.08.2007
14:17
[32]

T_bone [ Generalleutnant ]

Part 2 ---->

19.08.2007
14:18
[33]

T_bone [ Generalleutnant ]

Rozpoznanie, stanowisko ZU-23M --->

19.08.2007
14:19
[34]

T_bone [ Generalleutnant ]

Powiększenie --->

19.08.2007
14:19
[35]

T_bone [ Generalleutnant ]

Gotowi do startu :)

19.08.2007
15:07
smile
[36]

eJay [ Gladiator ]

Misja T-Bone'a w trakcie "obmyslunku" (moze byc trudno):)

A tu macie najnowsze wersje Sztormu i Lisków:)

19.08.2007
19:16
smile
[37]

eJay [ Gladiator ]

Ok, panowie, misje coop musza na chwile spasowac swoja zywotnosc:) Zostalem wyznaczony do tworzenia mapek pod turniej:> Licze na jakies betatesty.

19.08.2007
21:39
smile
[38]

Buby [ Perfekt ]

eJay - daj tam jakieś easter egg żeby nam się łatwiej grało :P Takie tajne ;P

Swoją drogą, gratuluję awansu ;)

19.08.2007
21:48
smile
[39]

eJay [ Gladiator ]

Linkz postu 36 nieaktualny. Sztorm nie dziala jak nalezy:)

19.08.2007
21:49
smile
[40]

Buby [ Perfekt ]

Zdążyłem już ściągnąc, ale nie zagrać ;)

19.08.2007
22:08
[41]

T_bone [ Generalleutnant ]

Parę shotów, VDV w akcji --->

19.08.2007
22:09
[42]

T_bone [ Generalleutnant ]

2--->

19.08.2007
22:10
[43]

T_bone [ Generalleutnant ]

3--->

19.08.2007
22:10
[44]

T_bone [ Generalleutnant ]

Ostatni --->

20.08.2007
13:25
[45]

T_bone [ Generalleutnant ]

eJay już może robić misję Starsky&Hutch ;p

ftp://www.armedassault.info/armad/addons/cudas.zip

20.08.2007
13:36
[46]

T_bone [ Generalleutnant ]

Dźwięk silnika i model jazdy lepszy niż w niejednym NFS czy TDU hyhy

20.08.2007
13:41
[47]

T_bone [ Generalleutnant ]

Jakbym znowu grał w Interstate 76....

20.08.2007
13:44
smile
[48]

T_bone [ Generalleutnant ]

Brumm brumm

20.08.2007
13:47
smile
[49]

eJay [ Gladiator ]

Wypas! Juz sie biore za sciaganie:) Oj misja bedzie ostraaa:D

A tymczasem... Czerwony Sztorm v 1.3 +++++



Jesli zakonczenie nie bedzie dzialac to juz nie wiem co zrobie:)

20.08.2007
13:57
[50]

Mati176 [ Supervisor ]

Skad mozna sciagnac ten addon co podal T_Bone, bo link z armedassault.info nie dziala.

20.08.2007
14:05
smile
[51]

eJay [ Gladiator ]

Ej gdzie to znalezc w edytorze?? Niby pisze, ze u Cywilów, ale nic tam nie mam:/

20.08.2007
14:25
smile
[52]

eJay [ Gladiator ]

Juz po problemie, wystarczylo zrestartowac gre:) A wrazenia sa niesamowite. Dzwiek Barracudy jest dosyc konkretny, poza tym ladne wnetrze i klimacik:)

20.08.2007
14:26
smile
[53]

eJay [ Gladiator ]

Sweet Crazy Alabama!!!

20.08.2007
14:26
smile
[54]

eJay [ Gladiator ]

ładna deska rozdzielcza.

20.08.2007
14:30
smile
[55]

Mateck [ Generaďż˝ ]

Chyba wszyscy się zgodzą, że jest to najlepszy dodatek jak do tej pory :D.

20.08.2007
14:41
[56]

T_bone [ Generalleutnant ]

Mateck---> Nie, jedynie w kategorii cywilny :P Zresztą brak świateł hamowania ;p

20.08.2007
14:59
smile
[57]

Mateck [ Generaďż˝ ]

Bone --> Nie, nie, nie. IMO jest to najlepszy dodatek. Brak świateł hamowania można wybaczyć bo jest to wersja 0.9 i Sigma szuka kogoś do pomocy w tworzeniu cfg :P. Hind IMO się nie liczy ponieważ jest on konwersją dodatku do OFP ;). Sigma stworzył IMO najlepszy model 3D od czasów premiery ArmA :).

20.08.2007
15:14
smile
[58]

T_bone [ Generalleutnant ]

Pozwolę się nie zgodzić, Alouette II to klasa sama w sobie ;p

20.08.2007
17:08
smile
[59]

Mateck [ Generaďż˝ ]

Tak, mogę to uznać. Alouette jest tak samo dobry jak Barracuda :).

20.08.2007
17:21
smile
[60]

eJay [ Gladiator ]

To cos na gorze alouette wyglada jak plecak Ghostbusters:D

20.08.2007
17:32
[61]

yasiu [ Senator ]

gdzie znajde jakas fajna baze misji - dla singla najlepiej? :)

bo na arma-zone.pl niewiele tego - dokladnie jedna =]

21.08.2007
02:30
smile
[62]

Tygrys205 [ Konsul ]

Rabbit strikes back! :D

21.08.2007
13:01
[63]

T_bone [ Generalleutnant ]

Silnik z ghostbusters to najwspanialszy element tego modelu, autor musiał mieć niezłe materiały, wspaniała robota.

21.08.2007
17:06
[64]

eJay [ Gladiator ]

Panowie....

Chcialbym oddac do testow moja nowa misje SP pt. "Prowokacja" (bardzo popularne slowo dzis hehehe:>). Nie wymaga zadnych addonow, sa 2 nowe muzyczki, kilka dzwiekow, artyleria i takie tam bajery.

Co wiem, ze dziala:
- intro
- m113 taxi :) - musicie jedynie poczekac, az wszyscy sie zapakuja

Co chce wiedziec:)
- czy gra konczy sie outro (czy w ogole sie konczy?)
- czy m113 po transporcie odjezdza z pola walki




Plik nalezy umiescic w katalogu Missions.

21.08.2007
22:10
[65]

yasiu [ Senator ]

mam problem... sciagnalem evolution3.0 umiescilem w mpmissions, ale przy polaczaniu sie przez qtrackera widze tylko 'proszę szczekać' - natomiast szukając serwera przez grę nie znajduję kompletnie nic =]

edit - eJay - "data file too short"

edit2 - foxx - zaznaczylem odblokuj... uzywam tylko windowsowego fw

21.08.2007
22:11
[66]

foxx [ lisek ]

yasiu -> Zobacz czy firewall Ci czasem nie blokuje dostepu.

21.08.2007
23:00
[67]

Mateck [ Generaďż˝ ]

Dzięki za grę :).

No to ja może zapodam parę fotek.

1/6

21.08.2007
23:01
[68]

Mateck [ Generaďż˝ ]

2/6

21.08.2007
23:01
[69]

Mateck [ Generaďż˝ ]

3/6

21.08.2007
23:02
[70]

Mateck [ Generaďż˝ ]

4/6

21.08.2007
23:03
[71]

Mateck [ Generaďż˝ ]

5/6

21.08.2007
23:05
[72]

Mateck [ Generaďż˝ ]

6/6

Na koniec nasz wesoły peleton ;)

21.08.2007
23:47
[73]

T_bone [ Generalleutnant ]

Fotka z posta 69 to prowokacja, ja tak nie latam :D

21.08.2007
23:50
smile
[74]

Tygrys205 [ Konsul ]

Bone - chciałbyś ;p

21.08.2007
23:55
[75]

T_bone [ Generalleutnant ]

Dziś naprawdę "czuło się bluesa", ratowania zestrzelonego Mi-17 i koszenie drzew, desant z Mi-17 przy mieście i zniszczenie Strykera, jazda BWP i powolne przeczesywanie miasta pod ogniem gdy za pancerzem kryła się piechota... Już o atakującej Cobrze nie wspomnę ;p

A to fotka jak graliśmy jeszcze sami z Tigerem, piękna dolina ---->

22.08.2007
11:58
smile
[76]

Mateck [ Generaďż˝ ]

Game2 ma już swoją nazwę :)

22.08.2007
12:02
[77]

yasiu [ Senator ]

a ja sie tak zastanawiam, czy moje problemy z polaczeniem mogly byc spowodowane uzyciem ciasteczka od wersji angielskiej??? niby w SP gra sie odpalila i gralem... a wolalbym w multi =]

dzis bedzie dalszy ciag kombinacji - jakie porty sa uzywane przez ArmA? moze przekierowanie zrobie na routerze :)

22.08.2007
12:07
[78]

Mateck [ Generaďż˝ ]

Nie da się ukryć, że ArmA2 wygląda jak ArmA1 po drobnym retuszu więc rewolucji raczej nie będzie ;). Jednak mam cały czas nadzieję, że poprawią fizykę :).

22.08.2007
12:24
[79]

eJay [ Gladiator ]

Mateck--->ArmA 2 bedzie wykorzystywac zupelnie nowy engine fizyczny, mniej pamieciozerny. Obecnie BiS stawia na tzw. motion capture, w ArmA 2 tego nie bedzie. Na pierwszy rzut oka wyglada jak ArmA, ale z cala pewnoscia znajda sie tu tez elementy crpg.

22.08.2007
12:38
[80]

Mateck [ Generaďż˝ ]

"ArmA 2 bedzie wykorzystywac zupelnie nowy engine fizyczny, mniej pamieciozerny."

No to mnie pocieszyłeś :).

Kolejny ważny news dzisiejszego dnia to wydanie Oxygen 2 Personal Edition Release Candidate (czemu nie nazwali tego po prostu betą? ;)).

Ciekawe kiedy ukażą się pierwsze modele stworzone w nowym Oxygenie :).

22.08.2007
12:39
smile
[81]

eJay [ Gladiator ]

Dla porownania:

Arma 1,5 roku przed wydaniem =
Arma w dniu wydania -

Trzeba byc dobrej mysli, byc moze addony do ArmA beda dzialac bez zmian w ArmA 2, a wtedy byloby to co niezwyklego:)

22.08.2007
12:52
smile
[82]

Mateck [ Generaďż˝ ]

A tutaj screeny z Game2, które ukazały się mniej więcej w tym samym czasie co pierwsze screeny ArmA:

Trochę to wygląda jakby było nagrane w studiu :>.

Różnica w grafice tych dwóch gier była spora. No ale ArmA pierwotnie miała być tylko lekko odświeżoną wersją OFP'a ;).

22.08.2007
13:19
[83]

T_bone [ Generalleutnant ]

Pod nami piękny lag :D --->

Trochę dziwi mnie reakcja ludzi, wszyscy wiedzieli że BIS pracuje nad game2 ale jak już ją ArmA2 nazwali i podali termin premier to podniosły się jęki :D

A tutaj ciekawostka, teaser OPF2:Dragon Rising, osobiście obstawiam że gra nigdy się nie ukarze ;p

22.08.2007
14:02
[84]

Tygrys205 [ Konsul ]

A ja po tym teaserze obstawiam, że z Flaszki drugiej zrobi się CoD :)

22.08.2007
14:03
smile
[85]

eJay [ Gladiator ]

I masz sluszne obawy Tiger:) Na stronie informacyjnej macie newsika:>

22.08.2007
14:47
[86]

Mateck [ Generaďż˝ ]

Może to i będzie CoD, ale nie oznacza to, że będzie to zła gra ;). Teaser jest świetny, a sama gra może nam dać to czego wszystkim brakowało w ArmA, a mianowicie porządnej kampanii na miarę OFP1 :).

Bone --> Mało, że OFP2 się ukarze to zarobi dużo więcej zielonych niż ArmA :>.

22.08.2007
14:48
[87]

eJay [ Gladiator ]

Mateck--->Tylko na co mi nastepny CoD? Poza tym marka OFP kojarzona jest od zawsze z symulacja, a nie hardkorowym Arcade.

22.08.2007
15:03
smile
[88]

Tygrys205 [ Konsul ]

Dobra nieważne. Skoro są narzędzia to ja chcę teraz Tigera i Fokę do Army! :>

22.08.2007
15:05
[89]

Mateck [ Generaďż˝ ]

No już też nie przesadzajmy z tym porównaniem do CoD i hardkorowego arcade ;). Będzie może po prostu bardziej efekciarska i lekko uproszczona, ale czy np. zrezygnują z dużych przestrzeni na rzecz wąskich ścieżek i wczytywania się mapy co 100m? To byłoby głupie ;).

A wracając do marki OFP to większość graczy wie, że to ArmA jest prawdziwą kontynuacją serii i to ArmA jest już od jakiegoś czasu kojarzona z symulacją pola walki. Więc nie ma się chyba co obawiać, że skopią OFP2 ;).

22.08.2007
15:09
smile
[90]

eJay [ Gladiator ]

Dobra, czas chyba uregulowac nasz stosunek do sluzby wojskowej jaka jest... turniej:)

Wstepny podzial druzyn:

team 1:

eJay
Psikus
Buby

team2:

Mateck
T_Bone
Tygrys205

Ja moge zostac kapitanem druzyny nr1, ale nie moge byc w dwojce:) Tak wiec trzeba ustalic kto bedzie kapitanem nr 2:) Kapitan jest odpowiedzialny za zgloszenie -

Wypelniamy formularz i wysylamy na [email protected]

Nazwa druzyny... Jeszcze nad tym nie myslalem, ale niech nie bedzie jakas powazna:) Moze ze wzgledu na nasz dziwny, szalony miejscami teamplay nazwiemy sie "NieKonwencjonalni" z tagiem [NK]?

22.08.2007
15:14
smile
[91]

Mateck [ Generaďż˝ ]

"NieKonwencjonalni" - podoba mi się. Jestem za :).
A kapitanem teamu 2 może być Bone, w końcu on jest przeważnie teamleaderem ;). No chyba, że nie chce.

22.08.2007
15:17
smile
[92]

eJay [ Gladiator ]

Ktoś tu przegiął pałkę:D

22.08.2007
15:18
smile
[93]

Mateck [ Generaďż˝ ]

<leży i kwiczy>

22.08.2007
15:31
smile
[94]

Tygrys205 [ Konsul ]

Boże! Padłem i wstać nie mogę! xD

22.08.2007
15:57
[95]

T_bone [ Generalleutnant ]

Jak mi narysujecie co i jak to mogę być kapitanem aczkolwiek mistrzem organizacji nie jestem ;p Mamy mieć inny tag i nazwę ??

22.08.2007
16:00
smile
[96]

eJay [ Gladiator ]

T_Bone--->To proste, zdobywasz maile wszystkich z ekipy, wysylasz zgloszenie, Czekasz na stronie/forum Arma-zone.pl na terminasz i za posrednictwem forum umawiasz sie na termin meczy (jesli wam daty nie pasuja):) Nic wiecej.

Jesli nikt nie jest przeciw podzialowi/zasadom etc. to mozna zglosic teamy nawet dzisiaj:)

Tag i nazwa beda tylko na czas turnieju. azpl pozniej da cos na wzor xml generatora, w ktorym zalozymy teamy.

22.08.2007
16:17
smile
[97]

T_bone [ Generalleutnant ]

To wyślijcie mi na gg wasze ID w grze, iniemamocni tfu... Niekonwencjonalni :D

22.08.2007
16:17
[98]

eJay [ Gladiator ]

najpierw podajcie to co niezbedne w formularzu. Dopiero pozniej robimy tagi.

22.08.2007
17:52
smile
[99]

Mateck [ Generaďż˝ ]

Proszę, proszę, nawet nową wersję Visitora dzisiaj wypuścili.
Zapewne niedługo przyjdzie nam grać Evo w nowym terenie :).

22.08.2007
18:01
[100]

Beaverus [ Bounty Hunter ]

Ze tak sie zapytam bo nie sledzilem tego wątku, ale odpowie mi ktos na pytanie :

czy oplaca sie kupowac gre dla trybu single ?
w sensie czy wciaga tak jak kiedys operation flashpoint ? :P

22.08.2007
18:09
[101]

Mateck [ Generaďż˝ ]

Beaverus --> Podstawowa kampania w ArmA nie wciąga tak jak w OFP. Cała reszta tak :).

22.08.2007
19:57
[102]

Buby [ Perfekt ]

eJay -> dane wysłane do Ciebie na GG :]

22.08.2007
20:59
[103]

foxx [ lisek ]

Niestety chyba nie pogram, ArmA za kazdym razem po kilku minutach gry wysypuje sie do pulpitu. Nie mam pojecia o co chodzi, tym bardziej ze jestem zaraz po swiezej instalacji bez zadnych modow itd. Zanosi sie ze bedzie potrzebny format dysku...

22.08.2007
21:26
[104]

eJay [ Gladiator ]

foxx------>ArmA ma problemy z seria 8xxx. Musisz testowac kolejne sterowniki.

22.08.2007
21:26
[105]

T_bone [ Generalleutnant ]

Parę screenów...

Wszyscy mają lornetki ;p

22.08.2007
21:27
[106]

T_bone [ Generalleutnant ]

Przed akcją--->

22.08.2007
21:28
[107]

T_bone [ Generalleutnant ]

Zasadzka na konwój w stylu "afgan" --->

22.08.2007
21:29
[108]

T_bone [ Generalleutnant ]

Ruchy, ruchy, nie ma podziwiania przyrody --->

22.08.2007
21:30
[109]

T_bone [ Generalleutnant ]

BRDM in action --->

22.08.2007
21:33
[110]

T_bone [ Generalleutnant ]

I ostatni --->

Foxx---> Jak masz Vistę to ostatnio wyszła łatka niwelująca memory leak:

Download the Vista 32-bit Hotfix:


Download the Vista 64-bit Hotfix:

22.08.2007
21:45
[111]

Mateck [ Generaďż˝ ]

Dzięki za grę. U mnie burza już przeszła ale widzę, że was już nie ma.

"Bułka z masłem" ------>

23.08.2007
13:55
smile
[112]

T_bone [ Generalleutnant ]

Mateck---> Niezły screen, tacy zrelaksowani :D:D

23.08.2007
22:30
[113]

T_bone [ Generalleutnant ]

Screeny, długo by opowiadać co się działo od ustrzelenia przez Harriera śpiącego w UAZie Psikusa po desant z Mi-17...

1--->

23.08.2007
22:31
[114]

T_bone [ Generalleutnant ]

2--->

23.08.2007
22:33
[115]

T_bone [ Generalleutnant ]

Nasze stanowisko ogniowe na obrzeżach miasta --->

23.08.2007
22:34
[116]

T_bone [ Generalleutnant ]

Tiger posiał z PKMu ---->

23.08.2007
22:34
[117]

T_bone [ Generalleutnant ]

Low rider UAZ --->

23.08.2007
22:35
smile
[118]

eJay [ Gladiator ]

23.08.2007
22:35
[119]

T_bone [ Generalleutnant ]

No to ognia panowie --->

23.08.2007
22:35
smile
[120]

eJay [ Gladiator ]

23.08.2007
22:36
[121]

T_bone [ Generalleutnant ]

Nasi skaczą --->

23.08.2007
22:37
[122]

T_bone [ Generalleutnant ]

eJay---> wow jesień :P Odpalone na X360 ?? :P

Miasto wyczyszczone ---->

23.08.2007
22:37
[123]

T_bone [ Generalleutnant ]

I ostatnia akcja która się dla nas bardzo źle skończyła ;p

P.S eJay Twoje screeny tak się mieszają z moimi że... Prawie nie widać różnicy :P

23.08.2007
22:38
smile
[124]

eJay [ Gladiator ]

T_Bone---->Nie. Core2Duo, 8800GTS, 3Gb Ram i 15 km pole widzenia - bez zajakniecia:)

24.08.2007
00:09
smile
[125]

Tygrys205 [ Konsul ]

[120] - jaki piękny lag :D

24.08.2007
00:45
smile
[126]

adamb6 [ Centurion ]

:)

24.08.2007
01:08
[127]

foxx [ lisek ]

eJay -> Sterowniki caly czas mialem te same wiec nie sadze zeby w tym byl problem.

T_bone -> Dzieki. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

24.08.2007
14:31
smile
[128]

T_bone [ Generalleutnant ]

Sprawdźcie czy wszystko pasuje. --->

24.08.2007
14:40
smile
[129]

Tygrys205 [ Konsul ]

Bone - Jawohl! :)

24.08.2007
14:41
[130]

Mateck [ Generaďż˝ ]

Wszystko w porządku. Tylko nazwę drużyny trzeba chyba zmienić na NieKonwencjonalni (Team 2) czy jakoś tak. No ale niech eJay się wypowie w tej sprawie ;).

EDIT. No, albo NieKonwencjonalni 1, NK1 jak napisał eJay.

24.08.2007
14:41
smile
[131]

eJay [ Gladiator ]

Dopisz w nazwie druzyny i tagu 1 na koncu, bo dzielimy sie na dwa teamy:)

Psikus & Buby - podeslijcie na maila w profilu swoje ID.

24.08.2007
14:45
smile
[132]

Buby [ Perfekt ]

eJay -> mail'a wyśle jutro bo ArmA znowu odmówiła coop'a ;P

24.08.2007
15:01
[133]

T_bone [ Generalleutnant ]

Oki zrobione... Dziś mam przepustkę od ArmA i idę pić za wasze zdrowie ;p

Tymczasem z braku lepszych zajęć hyhy, przedstawiam poradnik "Jak latać w trudnych warunkach atmosferycznych" :D

Można powiedzieć że latanie w ArmA to prosta rzecz i model lotu jest bliski Jane's Longbow 2 na najniższych ustawieniach, czyli do realistycznych nie należy ale ma swoje kaprysy. Lądowanie bez autozawisu wymaga wprawy a już nie wspomnę o lataniu śmigłowcem w strefie walki, najgorsza jest jednak mgła.
W ArmA pierwszy raz spotkałem się z gęstą mgłą kiedy grając w Evolution Wozu wysłał mnie w AH-6 żebym odfajkował konwój wroga na drugiej wyspie, oczywiście skończyło się to wlotem w zupę, paniką i ostatecznie utratą 2 AH-6 od ognia różnych pojazdów. Innym przykładem był rutynowy lot UH-60 we mgle nad morzem gdzie chcąc przyspieszyć straciłem orientacje i zrobiłem "UH-60 verloren am meer"...

24.08.2007
15:13
[134]

T_bone [ Generalleutnant ]

Jak latać w trudnych warunkach ?? Najlepiej w ogóle tego nie robić :D Ale jak już trzeba to należy pozbyć się kilku przyzwyczajeń jakie wynosimy z normalnego latanie gdzie wiemy że tu niebo a tam ziemia. Po pierwsze nie patrzymy w zupę przed nami bo i tak nic nie zobaczymy a jak zobaczymy to będzie już za późno ;) Główną uwagę ma skupiać prędkościomierz, wysokościomierz oraz mapa, dzięki nim możemy po linii prostej bez problemu przez zupę przelecieć. Należy kontrolować aby prędkość nie była za wysoka (powyżej 200 km/h) bo to automatycznie oznacza że lecimy w dół, najlepiej spokojnie i powoli trzymać stał prędkość. Wysokość to kluczowy element i należy ją dostosować do mapy, jeśli przed nami jest góra wysoka na 700 metrów a na wysokościomierzu liczby idą gwałtownie w dół a prędkość jest za duża to możemy już spokojnie iść do kibla bo nic tu po nas. Chmury przed nami to jedyny punkt odniesienia naszej pozycji horyzontalnej oprócz sztucznego horyzontu i należy kontrolować jeden element, drugim. Bardzo przydatny jest drugi pilot z mapą który wie co jest dalej przed nami (Na GPS niewiele widać jak lecimy powoli), należy też wykonywać jedynie delikatne skręty.

24.08.2007
15:22
[135]

foxx [ lisek ]

T_bone -> Dodal bym jeszcze slowko o 'vertical speed indicator' (nie wiem jak to sie zwie po polsku), bardzo przydatna rzecz jesli nie chcesz zamienic sie w rollercoaster probujac utrzymac wysokosc.

24.08.2007
15:23
[136]

T_bone [ Generalleutnant ]

Lądowanie we mgle to najweselszy element całej tej zabawy, na autozawisie nie powinno to sprawiać większych problemów chyba że będziemy schodzić za szybko. Oczywiście prawdziwi hardcorowcy lądują ręcznie i tu zaczyna się zabawa bowiem nie wiem na czym tak naprawdę lądujemy, pod jakim kątem i "czy to już ??" :P
Na początek trzeba wytracić prędkość ci wiąże się z paroma zwrotami i zmianą skoku wirnika. Jeśli w tym momencie wpadniemy w panikę to duże prawdopodobieństwo że stracimy orientacje i runiemy na ziemie bokiem czy w innej cyrkowej pozycji. Kiedy już lecimy w miarę wolno trzeba się upewnić że nie znosi nas na boki i delikatnie kontrować jeśli tak, następnie sprawdzić na mapie czy nie ma pod nami domów, drzew, słupów, wroga, królików. Schodzimy delikatnie i kiedy piszę delikatnie mam na myśli bardzo delikatnie bo gdzieś 5 metrów przed przyziemieniem wciąż nie widać ziemi. Jeśli podłoże nie okazało się zboczem w które delikatnie zaryliśmy kadłubem to gratuluje lądowania.

foxx---> Wszytko pięknie tylko że w ArmA są takie kokpity że często nic nie widać poza tym że coś się tam rusza :D Po polskawemu to będzie wariometr.

24.08.2007
15:28
[137]

Wozu [ Panzerjäger Raider ]

T_bone -> Tak, ale trzeba dodać, że wysokości na mapie są względem poziomu morza, a wysokość w tabelce po lewej górnej stronie, przedstawiona jest względem podłoża. Ma to swoje plusy i minusy... Osobiście wolałbym aby wysokościomierz był także względem poziomu morza - bo jeśli jestem 30m nad ziemią, a przede mną znajduje się góra o wysokości 200m, to za bardzo nie wiem (we mgle oczywiście), czy mogę być spokojny, czy wznosić się te 200 metrów w górę. A odczytać z mapy, a dokładnie z GPSa wysokość względem morza terenu nad którym aktualnie przelatujemy nie jest tak prosto. Plusem wysokościomierza względem podłoża jest tylko to, że trzeba trzymać się ponad 10m, jeśli nie chce się spotkać z porastającą teren florą.

foxx -> prędkość wznoszenia/opadania?

Niestety, przy moich ustawieniach graficznych, ciężko mi cokolwiek odczytać z zegarów :P.

24.08.2007
15:31
[138]

foxx [ lisek ]

Ja zawsze korzystam z tego "wariometru", szczegolnie przy ladowaniu. Sprobuj zwiekszyc sobie ustawienia tekstur w opcjach i nie powinienies miec problemow z odczytywaniem przyrzadow.

Wozu -> Tak to wlasnie to.

24.08.2007
15:32
[139]

T_bone [ Generalleutnant ]

Wozu---> Dlatego powtarzam że należy latać według przyrządów ale... Nie należy im wierzyć :P Wysokiego drzewa też na mapie nie mamy ;p

Foxx---> Nie mogę bo mi się artefakty pokażą ;p

Jeśli myśleliście że latanie we mgle jest trudne to spróbujcie tego samego we mgle i w nocy, niezapomniane wrażenia gwarantowane, szczególnie kiedy po wylądowaniu dalej nic nie widać.

24.08.2007
15:39
[140]

T_bone [ Generalleutnant ]

I na koniec real vs game ---->
Przydałby się mod pokazując poprawne mini ikony wskaźników w zbliżeniu u góry ekranu.

24.08.2007
15:40
[141]

foxx [ lisek ]

T_bone -> Widze ze interesujesz sie sporo lotnictwem, w 'realu' tez czy tylko w grach ? Moze masz tam w planach jakis ATPL o ktorym nie wiem ? ;)

24.08.2007
15:49
[142]

T_bone [ Generalleutnant ]

foxx---> Raczej jako amator i to od bardzo, bardzo dawna, real ogranicza się do książek, gier i paru modeli. ATPL, dobre dobre :D Marzyłbym nawet o PPL(H) co ja mówię, ja nie mam nawet prawa jazdy :D:D

24.08.2007
15:57
[143]

Wozu [ Panzerjäger Raider ]

Hej... Ja raz lądowałem w Evo w nocy i we mgle :D. Pamiętam jak z Tygrysem na pokładzie BH próbowaliśmy podjąć Ciebie T_bone z okolic Masbete. Pamiętam, bo Ty z ziemi dawałeś mi wskazówki jak lądować ;D. Inaczej zakończyłoby się to fatalną kraksą ;).

24.08.2007
16:14
[144]

T_bone [ Generalleutnant ]

Wozu--> Pamiętam to, lądowałeś chyba z 10 minut :D

24.08.2007
16:17
[145]

Wozu [ Panzerjäger Raider ]

No właśnie z powodu tych cholernych przyrządów i gór na około. Musiałem zejść do Ciebie ponad 500 w dół. To trochę czasu zajęło, bo nie chciałem zaorać pola ;).

24.08.2007
16:53
[146]

foxx [ lisek ]

T_bone -> Ja jestem maniakiem lotnictwa, glownie fixed wing chociaz o heli tez tam cos smarne od czasu do czasu. Jedyne co moge Ci zalecic to zebys nie tracil nadziei, wystarczy troche zaoszczedzic i pownienes byc w stanie zafundowac sobie to PPL (H) (Od dzisiaj bede Ci mowil Mr. Helicopter ;)). W sumie to nic w porownaniu z kasa potrzebna mi na fATPL. Pomysl sobie jakim trzeba byc idiota zeby w tych czasach zostac pilotem i zafundowac sobie caly trening (bo o sponsoringu mozna juz powoli zapomniec). Przy optymistycznej wersji za jakies 10 lat moze uzbieram tyle pieniazkow (przy oszczedzaniu co do kazdego funta co bedzie mega trudne i rownoznaczne z mission impossible) ;).

Polecam:

24.08.2007
19:15
smile
[147]

Tygrys205 [ Konsul ]


Od teraz na ArmA możemy mówić pieszczotliwie Kuszku :D

25.08.2007
09:52
smile
[148]

Buby [ Perfekt ]

eJay -> sprawdź maila :)

25.08.2007
10:39
smile
[149]

T_bone [ Generalleutnant ]

Foxx---> Trzeba być dobrej myśli ;p Moim "problem" jest to że nie ograniczam się tylko do lotnictwa, nic co strzela, lata, pływa i jeździ gdzieś tak od I w.ś nie jest mi obce. W efekcie raz siedzę w temacie U-bootów, potem Shermanów i innych puszek żeby przykładowo ostatecznie skończyć na radzieckim okręcie projektu 941 "Akula" bardzie znany jako Typhoon ;p Tak to już mam... Nie zmienia to faktu że lotnictwo darzę szczególną estymą mimo że do specjalisty czy wielkiego znawcy mi daleko.
Jeśli uda mi się zrealizować plan mojej pracy magisterskiej której głównym motywem są śmigłowce to może w jednej dziedzinie będę bardziej pro :D

25.08.2007
11:14
[150]

T_bone [ Generalleutnant ]

Wysłałem zgłoszenie na turniej :P Trzymajcie kciuki :D

25.08.2007
11:16
smile
[151]

eJay [ Gladiator ]

Hehe, jeszcze Psikus dosle swoje dane i tez wysylam:)

Dzisiaj szersze info o ArmA 2 na azpl. Trzymac puls:>

25.08.2007
11:51
[152]

T_bone [ Generalleutnant ]

Wracając do chwytliwego tematu ArmA 2 vs OPF 2 to osobiście nie skreślam żadnej z tych gier. ArmA 2 na pewno będzie świetna, przecież jedynka jest pierwszą grą od bardzo, bardzo dawna która tak mnie pochłonęła (duża w tym zasługa tego że jest tu doborowe towarzystwo, co nie zmienia faktu że gra jest sama w sobie niezwykła :P). OPF 2 to wielka niewiadoma jestem jednak przekonany że nawet jeśli będzie grą dobrą to jej długowieczność będzie zależeć od ruchów Codemasters. Zapowiedzieli że będzie edytor misji ale czy będzie można tworzyć addony które sprawią że po 2 latach będą mody całkowicie zmieniające grę ?? Czy Codemasters pozwoli sobie na coś takiego czy będą robić kasę tylko na addonach nie rzucając nic społeczności ? Pożyjemy, zobaczymy.

25.08.2007
16:49
[153]

T_bone [ Generalleutnant ]

Z tą Armą 2 to jaj sobie chyba robią :p --->
Czemu mam wrażenie że wielce gra się nie zmieni, może ArmA 1 to było Alpha Game 2 a teraz będzie beta :D A screeny z królikami mnie zniesmaczyły, sami to zrobili wrzucili addona ?? Nie mogli innego zwierzaka pokazać... Ciekawe co się przez ten rok zmieni, to nie jest tak przepaść jak OPF-ArmA, graficznej ewolucji postaci i pojazdów bym się nie spodziewał. Liczę na ewolucje/rewolucje w fizyce, płynności i realizmie...

Mały filmik mojego autorstwa prezentujący lądowanie Mi-17 bez tylnego wirnika we mgle :D

25.08.2007
16:54
smile
[154]

eJay [ Gladiator ]

T_bone--->Wg pierwszych informacji gra jest w "mocnym" etapie Woork in Progress Alpha. Duzo rzeczy zapozyczyli z ArmA i VBS2, nawet mapa jest taka na pokaz (tylko 1 miasto i same lasy). Ogolnie jedynie co poprawili dotychczas to fizyka i AI (ponoc jest teraz bardzo dobrze, jesli chodzi o uzytek drog i zabudowan). Na wiecej informacji przyjdzie czas:)

25.08.2007
17:03
[155]

T_bone [ Generalleutnant ]

eJay---> Problem w tym że to mi zaczyna co raz bardziej przypominać sagę Szturmowika... Ale engine jest na pewno nowy "be sure", ech ;p Jak się czytało o Game 2 to się myślało "Wow to będzie zupełnie nowa gra, także wizualnie", z tego co widać tak nie jest. Uważam że trochę się pośpieszyli z prezentacją tej gry.

25.08.2007
17:09
[156]

eJay [ Gladiator ]

T_Bone----->Engine jest ten sam co w ArmA, tylko, ze startuja z tego pulapu co jest dzis i beda wprowadzac (oby) kolejne poprawki i udoskonalenia w AI i fizyce.

25.08.2007
17:13
smile
[157]

T_bone [ Generalleutnant ]

To czym było Game 2 i czemu pracowali nad tym tyle lat :D Już się pogubiłem heh, idę na drinka ;p

25.08.2007
17:20
[158]

eJay [ Gladiator ]

T_Bone----->Game 2 to jest ArmA 2, z tym, ze projekt upadl po rozwodzie z Codemasters i powrocil po premierze ArmA.

Moze wyjasnie to lepiej..

Codemasters daje pieniazki------->BiS robi Game2, szalenie ambitny projekt:)
Codemasters zrywa umowe------->BiS zostaje na lodzie bez wydawcy, prace zostaja wstrzymane
BiS tworzy ArmA------>Game 2 zostaje odlozone
BiS wydaje ArmA, ktore jako tako sie sprzedaje---->Game 2 powraca na engine ArmA

Co bedzie dalej nie wiadomo. Pojawiła sie plotka, ze to ponoc ostatnia gra BiS i zamierzaja sie skupic na VBS. Na ile w tym prawdy, nie wiem.... To plotka:>

26.08.2007
16:48
[159]

adamb6 [ Centurion ]

To raczej nie jest plotka bo sam Spanel powiedział, że to jest ostatnia gra dla publiki.

26.08.2007
17:10
[160]

eJay [ Gladiator ]

Dzisiaj mozna to w zasadzie potwierdzic - ArmA 2 bedzie ostatnia gra od Bohemii. Skupiaja sie na "military customers" i takich tam.

26.08.2007
22:16
smile
[161]

Mateck [ Generaďż˝ ]

Akcja dzisiejszego dnia. Szturmowanie miasta z wykorzystaniem ambulansu jako osłony ----->

26.08.2007
22:17
[162]

Mateck [ Generaďż˝ ]

W mieście ---->

26.08.2007
23:33
[163]

T_bone [ Generalleutnant ]

Jeszcze parę shotów :)

Dziś Tiger był "Aircraft commander", nadzorowałem jego akrobacje z fotela drugiego pilota ;p --->

26.08.2007
23:34
[164]

T_bone [ Generalleutnant ]

W pełni obsadzony Black czyścił Paraiso --->

26.08.2007
23:36
[165]

T_bone [ Generalleutnant ]

W locie na misję Birda Tigera zestrzeliła Sziłka, krzyczałem "wyskakiwać !!" ale tylko ja ostatecznie to zrobiłem i wpadłem do wody ;p Jako jedyny ocalały czekałem na drugi rzut, Psikus w swej wspaniałomyślności przywiózł mi granat ;p

26.08.2007
23:37
[166]

T_bone [ Generalleutnant ]

Covering fire !!! ---->

26.08.2007
23:38
[167]

T_bone [ Generalleutnant ]

Ostatecznie ktoś zhackował serwer ;p

27.08.2007
00:51
[168]

foxx [ lisek ]

Co sie dzieje na tym ostatnim screenie ? Wyglada ciekawie. :>

27.08.2007
01:42
[169]

Tygrys205 [ Konsul ]

eJay - może się przyda:

foxx - zapewniam Cię, wcale tak nie było :)

27.08.2007
13:56
[170]

eJay [ Gladiator ]

W najbliższą środę tj. 29/08 o godz. 20:00 odbędzie się kolejny mecz sparingowy z relacją na żywo.
Rozgrywkę będzie można obejrzeć na stronie Headshot TV


Tym razem zagrają klany EC vs 1stCav .
Teatrem działań będzie rejon miasta Dolores na mapie C&H Killing Moon. Klany zagrają dwa razy po 20 min.

Zapraszamy do kibicowania !!




No no, goracy meczyk sie zapowiada:>

28.08.2007
11:18
[171]

T_bone [ Generalleutnant ]

Ka-60, będzie idealny do zastąpienia MH-6 u Rosjan ;p

28.08.2007
11:23
smile
[172]

eJay [ Gladiator ]

Bardzo fajnie bedzie wygladac z jednostkami Spetznazu, ktore mam nadzieje pojawia sie juz niedlugo:)

Jestem w trakcie robienia misji pt. "Dzień drugi", jest to kontynuacja Czerwonego Sztormu, oddzial musi przedostac sie do Benomy, gdzie dowodztwo utworzylo punkt ewakuacji rosyjskich wojsk. Bagango, Mercallilo i tereny przylegle sa pod panowaniem wroga (zwiekszone sily wskutek wczesniejszej akcji). Oprocz tego istnieje szansa na latwiejsze wydostanie sie ze strefy po ukonczeniu pewnego zadania, tktore wcale nie jest wymagane do ukonczenia misji:)

28.08.2007
15:05
smile
[173]

Tygrys205 [ Konsul ]

Oprocz tego istnieje szansa na latwiejsze wydostanie sie ze strefy po ukonczeniu pewnego zadania, tktore wcale nie jest wymagane do ukonczenia misji:)

Hmm... Coś mi mówi, że trzeba coś hamerykanom podpieprzyć :>

28.08.2007
15:29
[174]

T_bone [ Generalleutnant ]

A to z zupełnie innej beczki, latam w FSX ;p --->
Ciekawe kiedy dostaniemy jednego w ArmA, eJay zaraz powie że to transformers.

28.08.2007
15:31
smile
[175]

eJay [ Gladiator ]

Tak to Transformers:)

Tygrys205----->No moze nie podpieprzyc, ale bliskooo:) Tak czy siak Hamerykance beda mieli goraco.

28.08.2007
15:33
smile
[176]

Tygrys205 [ Konsul ]

Bone - a sprawdzałeś już ten Trójkąt Bermudzki? :D Przy okazji zarzucę sznurki do tych filmików ;p





Enjoy, huehue :D

28.08.2007
16:39
[177]

T_bone [ Generalleutnant ]

Tiger----> Na razie zwiedzałem Alaskę ;p Szkoda że nie można wykonać pętli jak w ArmA hyhy, no i latanie po prostej sprawia więcej problemów.

28.08.2007
19:14
smile
[178]

Buby [ Perfekt ]

eJay -> zarejestrowałeś nas już na turniej ?

[EDIT]

Nie ważne, już widzę ;)

29.08.2007
15:28
smile
[179]

T_bone [ Generalleutnant ]

To będzie nasz nowy "klanowy :P" hymn, każdy ma obowiązkowo nucić tą pieśń grając w evolution Red...



Pamiętajcie, "Z nieba priviet... I w bukiet" :D

29.08.2007
15:34
smile
[180]

eJay [ Gladiator ]

HSTV bedzie trasnmitowac trzy ostatnie mecze turnieju - taka otrzymalismy informacje:)

29.08.2007
15:42
smile
[181]

Tygrys205 [ Konsul ]

To będzie nasz nowy "klanowy :P" hymn, każdy ma obowiązkowo nucić tą pieśń grając w evolution Red...



Pamiętajcie, "Z nieba priviet... I w bukiet" :D


O! PKM! :D

29.08.2007
19:14
[182]

Buby [ Perfekt ]

Panowie! Melduję swoja nieobecność 3 - 5 września.

Powód: wyjazd integracyjny.

Proszę o nierozgrywanie meczów w tym terminie ;)

29.08.2007
21:44
[183]

eJay [ Gladiator ]

Spokojnie. Zapisy sa do 3 wrzesnia. Zanim ulozy sie terminarz... zaczynamy gdzies 7 wrzesnia.

Ech Bone i tajger na ventylu, a ja "na gazie":/ Zagram jutro....

29.08.2007
22:11
[184]

T_bone [ Generalleutnant ]

Może było nas dwóch ale to co się dziś działo to trzeba by długo przy ognisku opowiadać ;p

Skromny start ---->

29.08.2007
22:14
[185]

T_bone [ Generalleutnant ]

Potem zdobywanie Masbete, pojmaliśmy wielu jeńców --->

29.08.2007
22:18
[186]

T_bone [ Generalleutnant ]

Uderzenie na kolejne miasto nie szło dobrze, kolega w Kamovie zaraz po zrobieniu tego zdjęcia przeparadował nad miastem i dostał Stingera w kuper ;p

Ja z Tigerem atakowani przez fale nieprzyjaciela broniliśmy się z 2 stron za domkiem jako osłoną, przypominało to Bad Boys 2...

29.08.2007
22:21
[187]

T_bone [ Generalleutnant ]

Jak już dobiliśmy 100 punktów zaczęliśmy latać Mi-17 i brać kolejne "convoy ambush", gdy akcja była blisko sziłek latałem ja, gdy było w miarę bezpiecznie wymiatał Tiger.
Ścigał nas Harrier ale rozbił się o góry --->

29.08.2007
22:23
[188]

T_bone [ Generalleutnant ]

Jeźdźcy Apokalipsy nabijają punkty --->

29.08.2007
22:25
[189]

T_bone [ Generalleutnant ]

Potem udaliśmy się nad miasto 2 Kamowami, niestety zaskoczył nas Vulcan ukryty w pewnym specyficznym kwadratowym budynku, stał na jego placu.

29.08.2007
22:27
[190]

T_bone [ Generalleutnant ]

Wystartowaliśmy więc Su-34 w wersji bombowej i... Zaatakował nas Harrier, przeszedłem na działka a Tiger kręcił manewry niczym w szturmowiku...

29.08.2007
22:27
[191]

T_bone [ Generalleutnant ]

Maverick break right !!! You are dangerous...

29.08.2007
22:28
[192]

T_bone [ Generalleutnant ]

Ale nasz AS tiger wyszedł na pozycje a ja pociągnąłem za spust... Great balls of fire...

30.08.2007
10:35
[193]

Mateck [ Generaďż˝ ]

Cholerka ominęła mnie transmisja z meczu na HSTV :P. Oglądał ktoś?

BTW. Filmiki z ArmA 2:

Czy ja dobrze zrozumiałem, że ten człowieczek na pierwszym filmiku, chowający się za osłonami to AI? :D. Jeżeli tak to mam nadzieję, że chociaż zmniejszą ich celność ;).

30.08.2007
10:37
[194]

eJay [ Gladiator ]

Mateck-->Tak to pokaz "pathfindingu" AI. Wyglada naprawde niezle.

30.08.2007
12:56
[195]

T_bone [ Generalleutnant ]

Jakaś znajoma ciężarówka :D
Z ciekawostek ZU-23 nie ma żadnego uber radaru przez co prawdopodobniej reakcja na cel AI nie jest tak błyskawiczna jak u Sziłek czy Vulcanów.

30.08.2007
14:18
smile
[196]

Tygrys205 [ Konsul ]

Bone - oby. Trzeba to będzie kiedyś przetestować.

30.08.2007
14:32
[197]

Mati176 [ Supervisor ]

Mateck [ Konsul ]

Cholerka ominęła mnie transmisja z meczu na HSTV :P. Oglądał ktoś?


Ogladalem. Lagi na łączu HSTV były tak koszmarne, że transmisja wyszła mocno średnio.
Poprzednia transmisja była o niebo lepsza, no ale cóż - z lagiem nie wygrasz :).

30.08.2007
22:39
smile
[198]

eJay [ Gladiator ]

NOWA CZESC!


https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=6822327&N=1

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.