GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Proszę pomóżcie !

18.08.2002
15:16
[1]

Jan Radomski [ Konsul ]

Proszę pomóżcie !

Wiem, że założyłem podobny wątek wczoraj, ale mam pewien problem. Wczoraj dostałem kolejne dwa maile z wirusem usunąłem je i było OK. Ale teraz wchodzę do Urochom-Msconfig-Autostart i widzę dziną pozycję:
NvCplDaemon RUNDLL32.EXE NvQT wk,NvCplDaemon initialize
nad tym jest jesszcze sytemowy:
LoadPowerProfile Rundll32.exe powrprof.dll, LoaCurrentPwrScheme
Po drugie było zawsze, ale to pierwsze na 7-% nie, może ktoś wie co to jest ??????
Pozatym wczoraj zdażyło mi się, że myszka zaczeła mi dziwnie skakać po ekranie ( tzn. kursor ),ale takieprzypadki widziałem w częściej, w szkole i w domu, a więc to chyba jakaś wina windowsa.

18.08.2002
15:23
smile
[2]

Czacha [ inquisitor incognito ]

Czyzbys komus podpadl? LOL... ;-)))))

18.08.2002
15:29
[3]

Jan Radomski [ Konsul ]

No proszę Was....

18.08.2002
15:33
[4]

Iceman_87th [ Generał ]

wyglada jak cos zwiazane z driverami do karty graficznej (masz NVidie jakas, prawda?) ale nie wiem co dokladnie. Moze sterownik wirtualnych pulpitow? sam nie wiem.

18.08.2002
15:34
[5]

Jan Radomski [ Konsul ]

Mam NVide "starą" jedyneczkę :) A jak to sprawdzić ?

18.08.2002
15:34
[6]

Jan Radomski [ Konsul ]

Tzn. jak sprawdzić czy to jest to, a czy czy mam NVide :)

18.08.2002
15:37
[7]

Jan Radomski [ Konsul ]

A ktos spraedzilby czy ma u siebie podobmna pozycje ?

18.08.2002
15:39
[8]

Iceman_87th [ Generał ]

moze najzwyczajniej wylacz te pozycje? jak system bedzie dzialac to ok, jak nie to zalaczysz a sprawdzic to nie wiem za bardzo

18.08.2002
16:05
[9]

Jan Radomski [ Konsul ]

Zrobiłem tak: 1. Zaglądnąłem do dodaj usuń progrmay i odinstalowałem pozycję Steromniki NVida Vanta 2. Po restarcie kompa pojawiło się instalowanie standardowej karty graficznej 3. Ominąłem to 4. Sparwadziłem i nie było tej pozycji ( uffffff ) 5. Zainstalowałem ponwonie sterowniki 5. Po restarcie komputersa coś dziwnego: pojawilo się wykrywanie karty ( któa zainstalowałem ) i prośba o włożenie płyty ze sterownikami, podczas proszenia o kolejne pliki, klikałem ESC. 6. Pojawiło się, że komputer się zrestaruje 7. Po restarcie było ok. O co chodzi ?

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.