GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

NOWY DYSK TWARDY I PROBLEMY

16.08.2002
23:29
smile
[1]

xjaniux [ Centurion ]

NOWY DYSK TWARDY I PROBLEMY

Witam wszystkich!
Kumpel dzisiaj kupil sobie nowego HDD, Segate'a 40GB i nie mozemy u niego go podpiac zeby chodzil, podpiety jest ok wszystko zworki, tasmy sa na swoim miejscu(wiem bo juz sie tym bawie ze 4 lata) ale nie moze go system wogule wykryc u niego, nawet sprawdzilismy u mnie, na moim kompie chodzi bez zarzutow nawet windowsa wgralem, ale u niego nic. Pisze do was bo nie wiemy co zrobic (1 raz mi sie takie cos zdarzylo) a szkoda kasy na serwis, gosciu i tak sie juz wybulil za sam dysk. W Biosie niby wszystko ok jak zawsze, nawet wypielismy nowy i podlaczylismy stary w jego miejsce i chodzi wszystko ok. Sam juz nie wiem, prosze was o szybka odpowiedz i z gory dziekuje.
Pozdrawiam!

16.08.2002
23:33
[2]

Czacha [ inquisitor incognito ]

Prawdopodobnie jego plyta glowna nie obsluguje nowych dyskow.

16.08.2002
23:34
[3]

merkav [ Aguś ]

Moze ma stara plyte i mu nie obsluguje nowszych dyskow ,tez tak mialem i sie okazalo ze plyta byla za stara:)))

16.08.2002
23:36
smile
[4]

xjaniux [ Centurion ]

Płytke, o ile pamietam ma pod pentiuma3, procka o zegarze 450Mhz. to co nowa płyta go tylko ratuje?

16.08.2002
23:38
[5]

Czacha [ inquisitor incognito ]

Moze wystarczy wgrac nowszy BIOS?

16.08.2002
23:40
smile
[6]

xjaniux [ Centurion ]

A jak tam sprawdzic, czy plytka obsluguje te nowsze twardziele

16.08.2002
23:40
[7]

Father Michael [ Padre ]

Zaladuj BIOS i moze pomoze. Chociaz jesli plyta jest tak stara, ze nie obsluguje dyskow 40GB to bede bardzo zdziwiony jesli okaze sie, ze zrobili do niej ostatnio jakis BIOS.

16.08.2002
23:42
[8]

Father Michael [ Padre ]

A to jest nowy Segate? Bo dyski Segate maja taki fajny uklad elektroniczny, ktory oszukuje stare plyty. Ja mam Barracude (czy jak to sie pisze) 60GB na plycie max 40GB :)

16.08.2002
23:42
[9]

Czacha [ inquisitor incognito ]

Hm.. no wlasnie ;-) Ale zawsze mozna sprobowac ;-) xjaniux: nie no.. pisales ze sie na tym znasz... od 4 lat ;-)) Sprawdz co to za plyta dokladnie, wejdz na strone producenta i poszukaj o niej informacji, oraz nowszego BIOSu.

16.08.2002
23:45
[10]

Czacha [ inquisitor incognito ]

Aha.. podmien tez tasmy oraz wtyczki z pradem. Sprawdz wszystkie kombinacje, w koncu nie jest tego tak duzo ;-) A wogle to widzi BIOS ten dysk, czy nie? Moze ma zasilacz zbyt salby i dysk sie nie.. o! Czy dysk sie wlacza u niego? Slychac jak zaczyna pracowac i mruga dioda?

16.08.2002
23:46
smile
[11]

xjaniux [ Centurion ]

tak twardziel jest nowka, a tak zaje***cie cichy ze jeszcze chyba takiego HDD nie widzialem

16.08.2002
23:48
smile
[12]

Czacha [ inquisitor incognito ]

LOL... to ty malo widziales :-P ;-))))

16.08.2002
23:48
[13]

xjaniux [ Centurion ]

Tak dioda swieci wszystko jest podpiete ok, wszystkie mozliwosci podpiecia wyprobowalem, a bios go wogule nie widzi, przy wykrywaniu nowych dyskow wiesza sie

16.08.2002
23:51
[14]

Czacha [ inquisitor incognito ]

No to wlasnie sam odpowiedziales na swoje pytanie - BIOS nie obsluguje nowych dyskow ;-) Szukaj nowego BIOSu, albo niec qmepl zmienia proca i plyte glowna :)

16.08.2002
23:58
[15]

xjaniux [ Centurion ]

Dobra sprobujemy tak thanks for all

17.08.2002
01:59
smile
[16]

savro2002 [ Konsul ]

a tak na marginesie....najciszsze sa IBM'y, nie wydaja dzwiekow wogole...

17.08.2002
06:25
smile
[17]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

savro2002 - pewnie, że nie wydają, bo od razu padają :)

17.08.2002
07:04
[18]

spy [ Chorąży ]

coś jeszcze dzieli z nim ten kabel IDE ?

17.08.2002
23:14
smile
[19]

savro2002 [ Konsul ]

Hellmaker<--- nie zupelnie mi o to chodzilo...:)

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.