GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Serwer Counter-Strike GRY-OnLine

06.09.2001
15:50
smile
[1]

Martel [ Legionista ]

Serwer Counter-Strike GRY-OnLine

Witam

Chcialbym sie od was, szanowni gracze, dowiedziec, co wam sie nie podoba lub co byscie zmienili na obecnym serwerze Counter-Strike'a. Mam nadzieje, ze wspolnie uda nam sie ulepszyc nasz, i tak juz bardzo dobry, serwer CSa.

Czekam na propozycje :)

06.09.2001
15:52
[2]

ShadowNET [ SNC WS1 ]

hehe serwerek ql:)) doluzcie troche map do mapcycka:)) reszta oka:)))

06.09.2001
16:02
smile
[3]

massca [ ]

hmmmm no z tymi mapami to ja nie wiem - co jest nowa, to wszyscy marudza ze jej nie maja, ze jej nie znaja, ze jej nie lubia, itd. i caly czas odchodza floody o zmiane mape, o glosowanie, itd. a poza tym ? no coz - ja osobiscie bym chcial zeby bylo ustawione pozostawianie zwlok poleglych - tak jak w klanowkach. poza tym jest juz lepiej z iloscia komunikatow z PB - kiedys byllo tego za duzo. no i glowny mankament serwerow GO - co innego pisze na "timelefta" a co innego wrzuca w mapcycle.... czy mozna zrobic z tym porzadek ?

06.09.2001
16:20
smile
[4]

FAJEK [ CD Projekt ]

massca --> nie timeleft tylko chyba "nextmap"? a porzadku chyba sie nie da zrobic bo jest to efekt glosowania: tzn. jesli glosuje sie na dana mape i potem ona sie konczy to komenda "nextmap" podeje ci mape fizycznie ustawiona "ZA" ta w ktora aktualnie sie gra tymczasem serwer wraca do poprzednio przerwanego mamcycla. troche to skomplikowane (latwiej narysowac). mysle ze bardziej przejrzyscie moze ci to wytlumaczyc Martel :))

06.09.2001
16:27
[5]

massca [ ]

tak, oczywiscie chodzilo mi o nextmap

06.09.2001
17:19
[6]

Dessloch [ Senator ]

dalibyscie lepiej TO chamy (:P) jedne! 2 serwery CS a zero TO... bleeee nie ma gdzie grac ;< serwery 3 wszystkie pełne bleeee

06.09.2001
17:31
[7]

ShadowNET [ SNC WS1 ]

zawsze znada sie tacy ktorzy beda marudzili... nie znajomosc mapy... wszystko trza poznac w zyciu:)

10.09.2001
10:08
[8]

Martel [ Legionista ]

mass(a --> ustawienie pozostawiania zwlok poleglych wiaze sie z ustawieniem zaciemniania ekranu tuz po twojej smierci. To nie jest zbyt ciekawe dla graczy grajacych freestylowo - po prostu nuda jeszcze bardziej doskwiera. Nie mowiac juz o sytuacjach, gdzie jakis gracz wyjdzie za potrzeba i bedzie stal cala runde w spawn-pointcie. ShadowNET --> Mapy dodajemy co pol miesiaca. Tym razem planujemu dodac mape typu es_. Zobaczymy co z tego wyjdzie :)

10.09.2001
10:26
[9]

ShadowNET [ SNC WS1 ]

nio:))) to ql :)) teraz es a potem ka:))) a przy okazji: wlasnie patrzalem na statsy nowe... tam jest cos nie tak. gosc na 2 miejscu ma 25iles_tam Skill_pointsow jak zabil tylko 1 raz VIP'a 2 razy wrga i 4 raz zginal! gral tylko 1 raz a takze zarejestrowalo ze strzelal z jednej pukawki... o co chodzi?? czy to jest w jakies fazie testow czy co?

10.09.2001
10:28
[10]

ShadowNET [ SNC WS1 ]

o wlasnie na to patrze. gosc jest na 2 miejscu. ma xywke fraq Skill'a ma 2503, zabic 2, smierci 4, smierci na zabojstwo 0.50. jak to jest mozliwe?????

10.09.2001
10:46
[11]

Martel [ Legionista ]

ShadowNET --> Po pierwsze - hlstats jest przygotowany na logowanie graczy po WON ID (czyli po kluczu do HLa). Wiem, ze duzo z naszych graczy korzysta z tego samego klucza (abstrahujac od problemu legalnosci takiego dzialania), wiec statsy bylyby zaburzone. Z tego powodu wlaczona jest metoda monitorowania graczy poprzez nicka, co w hlStatsie jest w tej chwili w stadium experymentalnym. Z tego co zauwazylem, gracz, ktory zmieni nicka na nieistniejacego w bazie startuje z iloscia punkto, ktora miaj przy zmienianiu nicka. Jesli ta metoda sie nie sprawdzi, przejdziemy na monitorowanie wedlug WON ID. A tak BTW: farg, to [SFOR*]Marko. Mozesz to sprawdzic patrzac w jrgo historie.

10.09.2001
10:51
[12]

ShadowNET [ SNC WS1 ]

to ql ql:)) thx za wytumaczenie:))

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.