GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Gra -syberia-wasze opinie

15.08.2002
22:42
smile
[1]

inhalt [ Pretorianin ]

Gra -syberia-wasze opinie

proszę was o spostrzezenia dotyczące tej gry bo przeczytałem recenzje, i ostrze sobię na nią zęby ,a jak wam się ta gra podobała ,podzielćie się waszymi uwagami

15.08.2002
23:00
smile
[2]

miki [ Pretorianin ]

Zapowiada sie hiciorek, bardzo dobra grafa, klimacik tez calkiem calkiem... Niestety podobno jest bardzo latwa i szybko sie konczy...buuu... Ale bedzie kosztowac tylko 79 zl :-)))

16.08.2002
12:13
smile
[3]

anka [ Pretorianin ]

czy was potrzaskalo? to juz 5 watek o Syberii...moze sie skrzykniecie i wsadziscie wszystko do jednego...tak sie nie robi po prostu.... po jakiego diabla tyle watkow dotyczacych tej samaj gry???..ktora na dodatek jeszcze sie w Polsce nie ukazala..i nie wiadomo kiedy sie ukaze...

16.08.2002
12:22
[4]

_Robo_ [ Generał ]

Jedyne co jest dobre w tej grze to grafika, klimacik taki sobie po jakims czasie sie nudzi, gra jest straszsnie latwa, i dretwa. Dzien, max. dwa dni zabawy dla ludzi zaprawionych w klasycznych przygodowkach.

16.08.2002
12:33
smile
[5]

Zofia_K [ Pretorianin ]

kurcze! łatwa nie latwa, ale mimo wszystko faktem jest, ze zatkalam sie w demku - pozbieralam wszystkie srobki z ziemi, pogadalam owszystkim z recepcjonista i... nie weim, co teraz - kolek zebatych nie da sie umiescic w stole... help me

19.08.2002
14:47
smile
[6]

fjk [ Centurion ]

Mam problem bo na stacji kolejowej jak proboje zakrecic korba to gra mi sie wiesza :( Muzyka dalej idzie wszystko niby ok, ale nie ma kursora i nic nie moge zrobic... :( Ktos ma taki problem ?

19.08.2002
14:48
[7]

fjk [ Centurion ]

Mam problem bo na stacji kolejowej jak proboje zakrecic korba to gra mi sie wiesza :( Muzyka dalej idzie wszystko niby ok, ale nie ma kursora i nic nie moge zrobic... :( Ktos ma taki problem ?

19.08.2002
15:12
[8]

_Robo_ [ Generał ]

Zofia -> Nie wiem ile gry jest w demie ale kolek zembatych nie uzywa sie na stole, to tylko schemat ustawienia przydatny pozniej (no moze niecalkiem przydatny bo nie mozna zlego kolka na zle miejsce dac...)

28.08.2002
00:11
smile
[9]

inhalt [ Pretorianin ]

No witam -teraz za to ja mam problem ,w zielonym labiryncie z żywopłotu -tam znalazłem w zródełku klucz ,tym kluczem uruchomiłem drabinę pogadałem z łepkiem u góry o wszystkim czym się dało ,dostałem pióro i kałamarz,i on chce żebym cos narysowł, atrament włałem u bodaj że notariusz i co dałej ,prosze niech ktos mi poidpowie bno się wciągłem w gierke a nie chce tak jej dzisiaj skończyć!!

28.08.2002
00:25
smile
[10]

inhalt [ Pretorianin ]

bardzo proszę ,chociaż o jakieś namiary

28.08.2002
13:44
[11]

anka [ Pretorianin ]

w zaulku, obok bialej plachty jest zarowka..wlacz swiatlo i na desce jest rysunek mamuta...o to cie prosi mommo :)

28.08.2002
23:42
[12]

inhalt [ Pretorianin ]

anka-czy ten zaułek jest tam u góry gdzie wchodzi sie po duuuuzej drabine p.s .napisz czy przeszłaś ja całą?

29.08.2002
09:10
smile
[13]

anka [ Pretorianin ]

inhalt ---> tak przeszlam cala i jestem zachwycona!!!!! gra jest cudowna! a ten zaulek jest tam na strychu...zagadki sa w mire proste... wystrczy sie dobrze rozgladac i pomyslec..wcale nie tak abstrakcyjnie..to na szczescie nie jest gra z zagadkami z serii "zgadnij co autor mial na mysli"...naprawde dobre i dokladne rozgldanie sie i odrobina logiki wystarczy..a zabawa przednia!!!!!!!! oj dawno nie bylo tak dobrej gry!

30.08.2002
00:10
[14]

inhalt [ Pretorianin ]

anka----dzięki za uwage ,mam jeszce jedno pytanko ,z tym małolatem poszedłem nad jeziorko miał pokazac mi jakis sekret ,najpierw złamałem z nim dzwignie od tamy ,a następnie namawiałem go aby pomógł mi podpłynąc łódką na drugi brzeg a małolat burczy ze jest za daleko-co teraz zrobić?????

30.08.2002
00:11
[15]

inhalt [ Pretorianin ]

anka----dzięki za uwage ,mam jeszce jedno pytanko ,z tym małolatem poszedłem nad jeziorko miał pokazac mi jakis sekret ,najpierw złamałem z nim dzwignie od tamy ,a następnie namawiałem go aby pomógł mi podpłynąc łódką na drugi brzeg a małolat burczy ze jest za daleko-co teraz zrobić?????

30.08.2002
00:12
[16]

inhalt [ Pretorianin ]

anka----dzięki za uwage ,mam jeszce jedno pytanko ,z tym małolatem poszedłem nad jeziorko miał pokazac mi jakis sekret ,najpierw złamałem z nim dzwignie od tamy ,a następnie namawiałem go aby pomógł mi podpłynąc łódką na drugi brzeg a małolat burczy ze jest za daleko-co teraz zrobić?????

30.08.2002
00:16
[17]

inhalt [ Pretorianin ]

oopsss -pszepraszam za repety!!!!!!!!!!

30.08.2002
01:37
smile
[18]

inhalt [ Pretorianin ]

proszę pomózcie

30.08.2002
09:09
smile
[19]

anka [ Pretorianin ]

inhalt------------->pomysl..przy lodce, w wodzie lezy wioslo..mozna je wykorzystac do podniesienia tamy...a ja podniesiesz tame..to przeciez nietrudno sie domyslic, ze rzeczka zmieni bieg! wiosla sam nie podniesiesz...hehe, bo sie panienka brzydzi ale zrobi to jeszcze raz poproszony o pomoc malolat! aaaaaaaa i jeszcze jedno wioslo lezy za daleko! wiec wykorzystaj zlamana dzwignie do przysuniecia go!..to naprawde maloskomplikowane, tez bys tak zrobil jakbys musial siegnac po cos! naprawde wystarczy pomyslec...zycze powodzenia!!!

30.08.2002
23:47
smile
[20]

Mane [ Pretorianin ]

Siemka! Właśnie co zainstalowałem demo gry i WOW!!! co za intro o ja, już dawno nie widziałem tak wypas zrobionej scenki!!! Grafa w grze też niczego sobie, dobrze że taki rodzaj gier nie potrzebuje zbyt dużych wymagań, ale mam problem bo nie wiem co robic porozmawiałem z recepcjonista i zebrałem wszystkie koła zębate i nigdzie nie da sie dalej co zrobić help!!!!!

31.08.2002
00:02
[21]

Atreus [ Senator ]

Mane --> masz drugi fax ? Ten fax połóż na ręku robota przy drzwiach...

31.08.2002
00:38
smile
[22]

Mane [ Pretorianin ]

Atreus--> dzięki działa! Mam pytanie to demo to czasówka bo po chwili gdy wszedłem już do tego pomieszczenia i pogadałem z gosciem, i gdy wychodziłem pojawił sie napis "to be continued"

31.08.2002
00:43
smile
[23]

Atreus [ Senator ]

tak, to byl niestety koniec i pozostaje nam czekac na pelna wersje...

31.08.2002
00:51
smile
[24]

Mane [ Pretorianin ]

Jakie chamstwo!!!!! Rok temu grałem ostatni raz w gre przygodową a był to Myst 3, i gdy zagrałem w to demo to normalnie przypomniały mi sie stare dobrze znane klimaty a tu koniec po 5 min gry [od 1 posta mineła 1h :)], i za 2 dni znowu szkoła, zawsze tak musi być?!?! Ale chyba zamówie wersje "nieoficjalną" pierwszy tydzien jest luz to bedzie czas na przejście.

31.08.2002
01:22
smile
[25]

Ines [ Ines ]

Na tym po prostu konczy sie demo.

02.09.2002
14:53
smile
[26]

inhalt [ Pretorianin ]

anka---witam powiedz mi jeszce jedno czy w tej grze jest dużo takich przerywników filmowych, i czy wyjeżdza się na tytułowa syberie?

02.09.2002
15:34
smile
[27]

Kacperczak [ ]

łatwa. drętwa. nudna. bez humoru - pierwszy entuzjam zupełnie mi przeszedł, naprawdę bardzo się rozczarowałem :/ główna bohaterka łazi i co jakiś czas gada przez buraka z mamą, szefem albo (byłym?) chłopakiem błe :(

02.09.2002
15:35
smile
[28]

Kacperczak [ ]

aha, może się spodobać miłośnikom Mysta (tyle że zagadki,w porównaniu z Mystem, są debilne)

02.09.2002
17:30
smile
[29]

Atreus [ Senator ]

a jaka jest w porownaniu z The Longest Journey ?

04.09.2002
10:15
smile
[30]

anka [ Pretorianin ]

inhalt-----------> syberia jest raczej umowna..trafisz do zrujnowanego kurortu..hehe.. gra konczy sie w taki sposob..jakby tworcy zostawili sobie furtke na ciag dalszy..byc moze wlasnie na tytulowej Syberii Atreus------------------> TLJ..moim zdaniem byla bardzo srednia gra...ja w zyciu nie widzialam bardziej przegadanej gry! dialogi byly rozbudowane do jakis monstrualnych rozmiarow!!! moim zdaniem syberia jest duzo lepsza, ma fajny klimat juz nie mowiac o cudnej grafice :)

05.09.2002
11:42
smile
[31]

inhalt [ Pretorianin ]

witam raz jeszcze anka -------podpowiedz co mam zrobić teraz, w inwentarzu mam jakiś proszek w butelce ,hak, i jakąś butle wina tych grajków na dziedzińcu juz włączyłem ,a profesor dalej bada małego mamuta?????????? Co teraz

05.09.2002
12:22
[32]

anka [ Pretorianin ]

inhalt ---------> wez kase za naprawe grajkow, idz na peron i skorzystaj z komorki i zadzwon do informacji o sluzach(przy zepsutym telefonie masz podany numer) skorzystaj z odpowiednich opcji pozniej otworz sluze i idz do barki daj im kase-- jak przeplyna daj im hak..zaczepia o twoj pociag... :)

06.09.2002
13:25
smile
[33]

inhalt [ Pretorianin ]

witam anka--skad wziąć pieniąsze za naprawionych grajków(od kogo) przy zepsutym telefonie jest numer 2766-6472,ale chyba prosi mnie o jakiś jeszcze numer zewnętrzny -niewiem pomóz!!!!!!!!!!

06.09.2002
15:25
smile
[34]

inhalt [ Pretorianin ]

witam raz jeszce -pieniadze za grjków dostałem ,otworzyłem tą budke z telefonem ale niewiem jak ja obsłuzyć,po podniesieniu sie tego panelu z cyferkami

07.09.2002
10:33
[35]

Maras2002 [ Pretorianin ]

jejuuuuuuu.........!!!Jak zrobic prawidlowe buty dla Oscara.Mecze sie juz nie wiem ile czasu i kazde zle..prosze o pomoc!!

07.09.2002
10:36
[36]

Marcio [ Muchożerny Ścianołaz ]

mam pytanie czy mozna juz legalnie kupic ta gra i czy będzie PL ??

07.09.2002
10:38
smile
[37]

Ines [ Ines ]

Marcio--> bedzie gra wydana jesenia tego roku przez Cenega (byla IM Group), tak ze mozna bedzie legalnie kupic. Mysimyjeszcze tylko troche poczekac.

07.09.2002
10:43
[38]

Marcio [ Muchożerny Ścianołaz ]

ale będzie PL???

09.09.2002
00:26
[39]

inhalt [ Pretorianin ]

please ,jak otworzyć tą śluze chyba trzeba wpisac jakis kod 2 cyfrowy al jak to zrobić żeby zadziałało?????????

09.09.2002
18:28
[40]

anka [ Pretorianin ]

inhalt --------->przeciez jak zadzwonisz na informacje to podaje ci jakie numery masz wybrac..ja juz nie pamietam..ale wybierz oczywiscie wlasciwa miejscowosc..i przed wcisnij #

10.09.2002
20:35
smile
[41]

inhalt [ Pretorianin ]

Czy moze mi ktoś napisac co trzeba wpisać w głownym panelu o jaką sekwencje cyfr trzeba wpisac aby uruchomic śluzę czy trzeba jakoś akceptowac wpis czy moze co innego, w moim inwentarzu zostały mi 3 przedmioty, Proszę o podpowiedz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

11.09.2002
07:33
[42]

anka [ Pretorianin ]

inhalt----------->zadzwoniles z komorki na numer awaryjny?? 2766-6742 ??? przeciez tam ci podaje miejscowosci i jaki numer trzeba wybrac..dla wlasciwej jest 4..i poniej 1 i 2 czyli... tylko pamietaj o #juz ci napisze jak koniowi #41 i #42

15.09.2002
15:46
smile
[43]

inhalt [ Pretorianin ]

witam Anka --pomóż -jestem w jakimś ruskim kolko coś tam ,jakis plet zapierniczył ręce mojemu robotowi a on niechce ich oddac w menu mam masełko i śrubokret,listy też już zabrałem naładowałem pociag a ten debil gada ze rączki odda kiedy coś tam mu zagra ,co teraz zrobić

16.09.2002
16:19
smile
[44]

inhalt [ Pretorianin ]

Proszę o pomoc

16.09.2002
20:05
[45]

inhalt [ Pretorianin ]

proszę o podpowiedz

16.09.2002
21:31
[46]

Ines [ Ines ]

.

17.09.2002
02:47
smile
[47]

inhalt [ Pretorianin ]

Witam Włąsnie przeszedłem całą Syberie ‹1› Ta gra jest rewelacyjna ,a była to moja pierwsza przygodówka, Kiedy Będzie Syberia 2 -może ktos z was wie chociasz o nieoficjalnych datach prosze o radę, i czy mogłibyście polecić mi jeszce jakieś podob ne gierki Anka wielkie dzieki za pomoc

17.09.2002
08:51
smile
[48]

anka [ Pretorianin ]

inhalt ------> gratulacje :)) zagraj sobie w Zegarmistrza (the watchmaker) w Gabriela Knighta 3( jest w empikach) za 9,90 kupisz Necronomicon.... ja osobiscie nie za bardzo polecam wychwalana tutaj Najdlusza Podroz ( The Longest Journey) - bo jest za bardzo przegadana i przez to nudna. Gierek jest duzo, zwlaszcza starszych...dla mnie wciaz rewelacyjna jet Phantasmagoria 1 ( 2 jest beznadziejna). I Gabriel Knight 2.

17.09.2002
19:34
smile
[49]

inhalt [ Pretorianin ]

a macie moze jakies informacje o syberii2 -kiedy mozna sie je spodziewać

18.09.2002
10:36
smile
[50]

SonGOku^ [ Centurion ]

Pomocy! Nie wiem gdzie znalesc pozostale dwa przedmioty potrzebne do uruchomienia pociagu??? Pierwszy mam: maskotke mamuta. Nie wiem gdzie jest Momo moze on mi pomoze?

18.09.2002
13:00
smile
[51]

SonGOku^ [ Centurion ]

W grobowcu znalazlem jakis VOICE CYLINDER.Co mam z nim zrobic?

18.09.2002
13:37
smile
[52]

Mark24 [ >>>Martinez751<<< ]

A ja mam problem z dostaniem się do grobowca. Facet juz uchylił czapki - tylko trzeba tam włożyć jakiś klucz i kraty się uniosą (no może zapadną). Gdzie jest ten klucz???? Probelm chyba jest banalny.... musiałem coś przeoczyć, nie mam żadnych przedmiotów w inwentory - a w pociągu mam dwa - mamuta i jeden dysk z muzyką. Proszę o helpa

18.09.2002
18:09
smile
[53]

SonGOku^ [ Centurion ]

Wow!Przedlem do drugiego miasta! Mark24: Musisz isc do plebani i otworzyc srodkowa szuflade i potem zakrecic ta dzwignia z boku. Szuflada otworzy sie do konca i tam znajdziesz klucz do grobowca.

20.09.2002
19:57
smile
[54]

SonGOku^ [ Centurion ]

Jestem w trzecim miescie , znalazlem zlodzieja dloni Oscara i niewiem co dalej robic? Gosciu chce uslyszec glos tej spiewaczki. W inventory mam tylko srubokret i szczypce. Co dalej?

28.09.2002
16:53
[55]

anka [ Pretorianin ]

SonGOku^ -----------> poczytaj wczesniejsze posty....

23.11.2002
09:06
[56]

Gambit2099 [ Legionista ]

Kiedy jest premeiera polskiej wersji gry?

23.11.2002
11:04
smile
[57]

Jo Joro [ Centurion ]

Syberia to gra świetna jeśli chodzi o grafikę i klimat. Niestety zagadki są dziecinnie proste. Wystarczy dobrze obejść teren, zebrać wszystkie przedmioty i porozmawiać z postaciami. Nie sposób wykonać czegoś żle (gra nie pozwala na użycie niewłaściwego przedmiotu w niewłaściwym miejscu). Pierwszą płytkę CD przeszedłem chyba w godzinę! To stanowczo za mało. Niestety nie dane mi było pograć zbyt długo, bo gdy chcę wejść do biblioteki na uniwersytecie to gra wychodzi do windowsa.

09.12.2002
21:10
[58]

FoXXXMagda [ Pellamerethiel ]

Help me;) Byłam w grobowcu, byłam w fabryce - uruchomiłam koło młyńskie:P, poprzesuwałam wajchy - pali się czerwone światełko...znalazłam faktury i obejrzałam pokaz laleczek w gabinecie Anny - nie wiem co dalej...:(

09.12.2002
21:14
[59]

BloodyHarry [ Pretorianin ]

FoXXXMagda --> A Oscara ( maszyniste posiągu ) poskładałaś ???

09.12.2002
21:17
[60]

FoXXXMagda [ Pellamerethiel ]

BloodyHarry------>Hm...a gdzie on jest:(((?

09.12.2002
21:23
smile
[61]

trueZoLtaN [ ::: Bob the Builder ::: ]

Widziałem w Empiku na komputerach. Byłem w sklepie przez godzinę, a jak wychodziłem na trzech PCtach mieli tą samą zagadkę i zaczynali powoli wątpić :))))

09.12.2002
21:41
[62]

FoXXXMagda [ Pellamerethiel ]

mały up?:)

09.12.2002
22:57
[63]

Necromancer [ Generał ]

Pewnie znów wyskoczy ten śmieszny błąd... FoXXXMagda - Oskar jest mniej wiecej tu: Jak wchodzisz do głównej fabryki to kursor na lewą krawędź ekranu i już sama trafisz. ;)

09.12.2002
22:58
smile
[64]

Necromancer [ Generał ]

Jeee moge pisac posty. :) PS. Ja też miałem wielkie kłopoty ze znalezieniem tego pomieszczenia. :)

09.12.2002
23:21
[65]

FoXXXMagda [ Pellamerethiel ]

Necromancer------->Tam gdzie trzeba za taką wajchę pociągnąć? Byłam tam i ...cholera;) ale thx

10.12.2002
14:06
[66]

BloodyHarry [ Pretorianin ]

FoXXXMagda --> Ty byłaś tam gdzie się uruchamia koło młyńskie ! A to po wejściu do fabryki jest na wprost ! A my z Necromancerem mówimy o wejściu na lewo ( obok wejścia na schody ) !

15.12.2002
21:51
smile
[67]

Necromancer [ Generał ]

Przeszedłem. :) Całkiem, całkiem. Wstyd sie przyznac ale trzy razy siegalem do solucji: I lokacja: Nie wiedzialem jak narysować mamuta. II lokacja: Nie znalazłem tej ksiażki w bibliotece co lezy na stole. Choć moim zdaniem troche bylo za trudno ja zobaczyc. III lokacja Najwieksza moja głupota. Jestem w robocie i naciskam ta wajche w dół, i w dól, i w dól. NIe wpadlem na to ze mozna do góry. :) Grę oczywiście POLECAM

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.