Dessloch [ Senator ]
word-pomoc
jak robić w wordzie formularze?
mam np dokument, ktory ma 30 stron.
i np chce miec okienka wyskakujace pytajace np. o Imie i nazwisko odbiorcy, i wtedy na 3, 8 i 20 stronie w jakies pole wpisuje to imie i nazwisko.
chce miec na 3, 9 i 20 jakas date i pyta sie mnie "jaka data umowy jest" i wkleja ta date w te miejsca..
taki formularz po prostu.
N2 [ negroz ]
To sie zwie "korespondencja seryjna".
Dessloch [ Senator ]
niee... data i odbiorca, to jest przyklad..
bardziej chodzi o umowe np z kims... gdzie niekoniecznie imie nazwisko, a np tez moze byc "powód".
nic z korespondencja i nic z wypelnianiem adresu, adresata itd tip
Tymbarkus [ Pretorianin ]
Korespondencja nie znaczy "adresat i adres". Dane sa dowolne - jest formularz z lukami, ktore sa wypelniane wedlug wzoru.
Dessloch [ Senator ]
"Korespondencja seryjna - technika tworzenia w edytorze tekstów jednobrzmiących dokumentów, różniących się jedynie zawartością kluczowych pól dokumentu, które są automatycznie wypełniane treścią pól pobieranych z zewnętrznej bazy danych."
nie ma bazy danych zewnetrznej.
chce zeby byly popupy wyskakujace i pytajace co w dane pola ma zamiescic automat.
jest to dla osoby ktora nie zna sie totalnie na niczym. Ktora bedize wchodzic, wypelniac dane i pozniej drukowac.
jest tego tak duzo, ze warto zrobic cos co jej pomoze i o 100% podniesie wydajnosc