GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Problem z forum... sami popatrzcie...

15.08.2002
16:07
[1]

Toolism [ JCreator ]

Problem z forum... sami popatrzcie...

Bardzo czesto bedac na forum.. ekran rozmazuje mi sie... czy wy mavcie podobny problem?
I jak to naprawic?
Podkreslam iz sterowniki do karty mam najnowsze;)

15.08.2002
16:08
[2]

wysiu [ ]

Gdzie mamy popatrzec?

15.08.2002
16:11
[3]

Toolism [ JCreator ]

E.... nie moge zamiescic obrazka..... zajmuje 273kb... nie mam pojecia jak go zmniejszyc..

15.08.2002
16:13
[4]

Toolism [ JCreator ]

Ok udalo sie... Zwroccie uwage.. na te czarne miejsca. i rozmazanie topikow..

15.08.2002
16:14
[5]

Bullzeye_NEO [ Boodnock Saint ]

Zkompresuj to. Zależy też czego używasz. Ja polecam Corel Photopaint. Tam kompresja (nawet mała zmniejsza objętość o 20 Kb. A odnośnie tego romzazu to też mi się często zdarza...

15.08.2002
16:17
[6]

Toolism [ JCreator ]

A czy admini GOL'u moga powiedziec czym to jest spowodowane? Jak tego unikac?

15.08.2002
16:17
smile
[7]

Krajdoszka [ Legionista ]

Toolism --> Jak ci sie obraz zamazuje to ja na twoim miejscu odszedl od kompa i jak najszybciej udal sie do okulisty!!!!!!!!!!!!!!!!!:))))

15.08.2002
16:17
[8]

wysiu [ ]

Jaka wersja IE? Ja na 6.0 (praca) ani 5.5 (dom) nigdy nie mialem problemow...

15.08.2002
16:20
[9]

KaPuhY [ Bury Osioł ]

ja tez nie mialem nic takiego. Nawet w okresie gdy komp mi padal nagminnie

15.08.2002
16:41
[10]

nighthawk [ Pretorianin ]

Tez mi sie to zdarza. Najczesciej wystarczy dac odswiez lub cofnij,a nastep.nie dalej

15.08.2002
16:42
[11]

ShadowNET [ SNC WS1 ]

jak na mojego 5 od lewej centralnej w gore przy trzeciej aleii wlosa w nosie toto moze byc spowodowane nie doczytaniem sie forum... przegladarka swiruje i koniec;) zostaw tak w bez ruchu niech sie wczyta i wtedy poruszaj.. u mnie sie tak dzieje na wikszych stronach z duza iloscia textu jak nie doczyta a ja juz mecze we wszystkie strony;)

15.08.2002
17:04
[12]

Loonatyk [ ]

Mi sie czasem robią takie zwykle .... niebieskie podkreslone linki - no i znika grafika a wtedy odswierzam i jest OK

15.08.2002
17:06
[13]

Loonatyk [ ]

Mi sie czasem robią takie zwykle .... niebieskie podkreslone linki - no i znika grafika a wtedy odswierzam i jest OK

15.08.2002
17:06
[14]

Loonatyk [ ]

Mi sie czasem robią takie zwykle .... niebieskie podkreslone linki - no i znika grafika a wtedy odswierzam i jest OK

15.08.2002
17:07
[15]

Wiener [ Konsul ]

O dziwo pod XP wszystko OKi. Wystarczy "odśwież" i powinno pomóc.

15.08.2002
17:09
[16]

wysiu [ ]

Loonatyk --> to znaczy, ze nie zdazylo doczytac zlinkowanego pliku css..:) A to rozmazane forum to divy umieszczone w zlych miejscach - nie bardzo mam pomysl dlaczego mogloby sie to dziac..:)

15.08.2002
18:01
[17]

Requiem [ has aides ]

Pewno masz stary Internet Explorer. O ile mi wiadomo, to forum działa na IE 5.5+ (mi na windows98, na jakims starym (chyba 4.0) tez cale sie rozwala

15.08.2002
19:04
[18]

Kokser [ Chorąży ]

nie mam i może weż stare sterowniki te mogą być spaprane

15.08.2002
19:09
[19]

Hitmanio [ KG 21 ]

Mi wogole takie cos sie nie robi .

15.08.2002
19:28
[20]

m7m [ Centurion ]

Nigdy jeszcze nie miałem takiego problemu

15.08.2002
20:24
[21]

bartek [ ]

Moze Twoje lacze nie nadaza za ladujaca sie strona ;)))

15.08.2002
20:25
smile
[22]

simson [ Centurion ]

no jak tak popatrzylem to chyba wzrok ci sie psuje

15.08.2002
21:17
[23]

Quetzalcoatl [ Konsul ]

Powiem ci szczerze ze daawno temu jak mialem W98 a nie XP to też takie coś miałem. Nie wiem na czym to polega, ale poprostu winzy nieprawidlowo odświerzają ekran i zapewne tez dzieje sie to u cibie jedynie przy przewijaniu paskiem, prawda? Wypracowalem sobie na to jeden sposob - trza przeinstalowac InternetExplorera i to nie nainstalowac nowego na starego bo te bledy zostana, a usunac starego i dopiero wrzucic nowego. Niestety na W95/98 gdzie ten blad najczesciej sie pojawial wiaze sie to z reinstalka calych Winzów... Inna rzecza jest to, ze nawet na nowszych systemach czasem cos sie tak jebie przy appletach javy - zwlaszcza jak cos sie niedoczyta. Wtedy trzeba albo zrobic refresh, pelny refresh (czyli dodatkowo recznie pokasowac wszystkie tempy od tej strony), jak nie pomoze to zreperowac instalacje javy (lub zreinstalowac lub wrzucić nowsza), a jak nie no to znowu winzy do przerobienia :( Powiem ci do tego jeszcze ze jak juz takie cos mi sie zaczelo sypac na W98 to wraz z czasem sypało mi się na coraz wiekszej ilosci stron, az juz prawie nic nie moglem odczytac :( A ze nic innego nie dzialalo to za kazdym takim tym wywalalem winzy :) Tobie tez to polecam, aby sie nie potrzxebnie nie bawic, no chyba ze przeinstalujesz twardo samego IE :)

15.08.2002
22:33
smile
[24]

yautja [ Generał ]

hmm..... jeszcze nigdy nie spotkałem się z takim problemem......

15.08.2002
22:37
smile
[25]

tramer [ ]

ja mam tak od pół roku. co ciekawe, chrzaniło się tak też na uczelni, w pracy etc. czy to było winXP, czy win98, różne karty - ciągle to samo... przyzwyczaiłem się, bo cóż innego mi zostało?

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.