GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Czy niewykorzystane pieniądze w TAK-TAK-u przepadają po upływie ważności konta?

14.08.2002
07:53
[1]

piotr25 [ Pretorianin ]

Czy niewykorzystane pieniądze w TAK-TAK-u przepadają po upływie ważności konta?

no właśnie, a jutro kończy się ważność .......

14.08.2002
07:58
[2]

soze [ sick off it all ]

....człowieku:)zart..piotrek masz mejla?!!! a wiesz jak go wysłac?!!! to wyslij do ery..szybko i skutecznie ci odpowiedza........................ hociaz lepiej jakbys osobiscie poszedł nikt cie nie oszuka:))..wiec idz!!!!!!!!!!!! ps.start!!!

14.08.2002
08:15
[3]

FalconTm [ Generał ]

TAK-TAK, TAK-TAK, kolega dobrze mowi :)

14.08.2002
08:34
[4]

piotr25 [ Pretorianin ]

myślisz że teraz pracują :)

14.08.2002
08:40
[5]

piotr25 [ Pretorianin ]

soze ---- > To nie nieufność, to rzeczywistość (widzę, że przeczytałeś sobie dwa wątki poniżej)

15.08.2002
00:03
[6]

piotr25 [ Pretorianin ]

Dla formalności (może innym się to przyda) - nie przepadają przez miesiąc od ważności karty.

15.08.2002
00:45
[7]

piotr25 [ Pretorianin ]

:

15.08.2002
06:49
smile
[8]

Morbus [ - TRAKER - ]

piotr25 zapamietaj ze w erze nie ma nic na twoja korzysci :) wiec z pieniedzy nici a pozaty idiotyczne pytanie ;)

15.08.2002
09:04
[9]

piotr25 [ Pretorianin ]

No nie wiem, czy takie idiotyczne , bo do wydzwonienia mam jeszcze ponad 30 zl ze starej karty :)

15.08.2002
12:31
smile
[10]

d333d333 [ Silber Kreuz ]

a jak sobie wyobrazasz odebranie tej kasy? bo ja jakos nie moge.... idzesz do kiosku(gdzie sprzedaja tak-taki) do bankomatu(gdzie sprzedaja tak-taki)?do pktu sprzedazy ery(gdzie sprzedaja tak-taki)?do glownej siedziby ery w polsce(czy czegos takiego:) i co? wybierasz 9898 przykladasz paniu/panu do ucha i kazesz sobie wyplacic podana sume? ale jak ci sie uda to napisz jak to zrobiles :)

15.08.2002
13:37
[11]

piotr25 [ Pretorianin ]

d333d333 --->"a jak sobie wyobrazasz odebranie tej kasy?" -------Ależ ja jej nie chce wybierać!!!!! Chciałem tylko wiedzieć, czy przez najbliższy miesiąć po upływie ważności konta (notabene wtedy można tylko odbierać połączenia przychodzące na moją komórkę) zostanie ta kasa zachowana na moim koncie w TAK-TAK-u i potem gdy kupię nową kartę przedłużającą ważność konta np. o 2 miesiące, to zostanie ona dodana. in. mówiąc - teraz mam na koncie 34 zł, w następnym tyg. kupuje kupon za 70 zł i na dzwonienie mam 104 zł (podobno w idei kasa niewykorzystana przepada) :)

15.08.2002
13:49
smile
[12]

d333d333 [ Silber Kreuz ]

aaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa to raczej chyba byc moze na 100% nie przepada :) ale piszac o ostatnim dniu waznosci konta dales do zrozumienia ze miesiac odbierania rozmow masz juz za soba:) wtedy nic sie chyba nie da zrobic...... pozatym teraz to sie szit w taktaku zrobil...kiedys kupilo sie karte raz na pol roku i nie bylo zadnych glupich "ostatnichmiesiecytylkonaprzyjmowanierozmow"

15.08.2002
13:52
[13]

piotr25 [ Pretorianin ]

Zapewne - tak w ogóle to pierwszą komórkę kupiłem dopiero w maju (do tej pory opierałem się jak mogłem, aż do tego czasu) :)

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.