GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Instrukcja do 3D Studio Max ?

13.08.2002
16:54
[1]

Sudzione [ The Legacy ]

Instrukcja do 3D Studio Max ?

Jeden z moich znajo0mych zajmujacych się grafiką (w miare profesjonalnie )
podrzucił mi wczoraj jakiegoś 3miesięcznego triala 3D Studio Maxa ,
powiedział mi że to cos nie rózni sie (prawie) niczym od pełnej wersji .

No i chciałbym wypróbować to poteżne narzędzie , ale zabardzo nie wiem jak się do
tego zabrać , i tu moje pytanie skąd można ściągnąć jakąś dokumentacje do tego
programu najlepiej po polsku , ewentualnie prostaą po angielsku ???

z głóry dzięki >>>

13.08.2002
16:56
[2]

tramer [ ]

czy trial nie różni się od fulla wyłącznie czasem działania? jeśli tak, to wciśnij F1 i będziesz miał bardzo fajnego manuala :)

14.08.2002
09:42
[3]

Sudzione [ The Legacy ]

rzeczywiście jest pod F1 całkiem niezły (skomplikowany) manual , co prawda po angielsku , ale zawsze coś jak ktoś ma namiary na manual w wersji PL to prosze pisać !!!

14.08.2002
10:11
smile
[4]

Pamir [ Generaďż˝ ]

zobacz link, ostatnio rysowalem statek podwodnny, nie mam jescze tylko dopasowanych tekstur, - nie smiac sie dopiero sie ucze :) Pozdrowienia Pamir

14.08.2002
10:17
[5]

Pamir [ Generaďż˝ ]

obrazek sie nie wgral... POzdrowienia Pamir

14.08.2002
14:17
smile
[6]

d333d333 [ Silber Kreuz ]

pamir---heh so za zbieg okolicznosci-akurat moj pierwszy sensowny obrazek w 3ds(jeszcze tym staaaarym) to tez byla lodz podwodna :)))

14.08.2002
14:20
smile
[7]

Sudzione [ The Legacy ]

---->Pamir dzięki Cał,iem niezła stronka , a jak wziąść pod uwage turiale to kompletna bomba ... i wreczcie to czego szukałem czyli dział "podstawy" jeszcze raz dzięki

14.08.2002
15:26
smile
[8]

Bremen [ The Dude ]

kurde stronka adka jest wypasna , serio tam szlifowalem swoje pierwsze kroki , teraz idzie mi trochu lepiej. A oto przykladzik , tak jak Pamir tez sie dopiero usze

14.08.2002
15:58
smile
[9]

Pamir [ Generaďż˝ ]

d333d333 >>> cool :) a masz moze swoja prace? Sudzione >> no problem, jak juz cos narysujesz to wstaw na forum :) Bremen >>> calkiem calkiem :) masz moze jeszce jakies prace? POzdrowienia Pamir

14.08.2002
16:01
smile
[10]

Bremen [ The Dude ]

na skladnie obecnie nie mam , ale musze wyrenderowac to wzuce :D

15.08.2002
13:04
[11]

Bremen [ The Dude ]

tak jak mowilem , przedstawiam kolejnego piczkera, wszystko render by Brazill :D

15.08.2002
13:13
[12]

Yo0z [ Centurion ]

www.Maxforums.org, www.3dtotal.com najlepsze stronki (jezeli znasz angielski oczywiscie). Ja modeluje tera Mclarena F1. Jak wroce do domu (jestem u rodziny w Gdansku) moze pokaze pare innych prac

15.08.2002
13:16
[13]

Yo0z [ Centurion ]

Aaaa i KONIECZNIE przeczytaj tutoriale z folderu help. BTW: Wersja 5.0 jest na dniach, bedzie razem z dolaczonym reactorem. Dla mnie bomba, wie ktos skad mozna sciagnac? :)

15.08.2002
13:20
[14]

Drak'kan [ Thráin Saphireslinger ]

Czy moglby mi ktos podac adres IP tej stronki ( https://www.max3d.pl ), albo serwer DNS z jakiego korzysta bo moj ( Krakowski Cyfronet ) ma problemy ze znalezieniem tej stronki :)))))

15.08.2002
13:39
[15]

Bremen [ The Dude ]

Maxa 5.0 mozesz sciagnac z Kazy , pieknie spakowany , do wyboru do koloru , radze tylko w Antyvira sie zabezpieczyc bo czasami vajrusy lgna jak cholera , co moze byc klopotliwe

21.08.2002
09:40
[16]

Sudzione [ The Legacy ]

Oto moja pierwsza praca , zainspirowany książką , którą znalazłem na www.max3d.pl postanowiłem zrobić mebel :) , a dokładnie krzesło na którym przesiaduje przed kompem efekt -------------------------------------------------------------------------------------------------> Jestem w trakcie tworzenie czegś większego , jkak skończe to wynik napewno opoblikuje na GOlu I mam jeszcze małe pytanie , chodzi o to że chce zanimować róch mojego krzrsła , a dokładnie tej cześci na której się siedzi z oparciem , wokół punktu styczności z nogą .... w trubie modelowania , wystarczy zaznaczyś te elemeny i skożystać z opcji obróc , wszystko jest ok a w trybie animacji wszystko się kaszani , każdy obiekt z zaznaczenia przemieszcza się w swoją strone według (chyba ) zwojego środka cieżkości , osi symetri czy coś takiego :) Jak ktoś może pomóc to niech pisze (najlepiej na maila , bo ostatio żadziej bywam na forum -> [email protected] )

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.