GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

W jakim banku najkożystniej trzymać kasę?

13.08.2002
12:07
[1]

Capt. Krzysztow [ Kapitan Gwiezdnej Floty ]

W jakim banku najkożystniej trzymać kasę?

No właśnie, w jakim? Zależy mi, aby było wysokie oprocentowanie i minimum opłat. Nie zależy mi na płaceniu przez internet ani na kartach bankomatowych.

Pozdrawiam.

13.08.2002
12:08
[2]

Father Michael [ Padre ]

Jesli chodzi Ci o ROR to mBank albo Inteligo.

13.08.2002
12:16
[3]

Regis [ ]

mBank, Inteligo, Bank Zachodni... Chyba z tego wszystkiego ten pierwszy jest najtanszy

13.08.2002
12:20
[4]

gereg [ zajebisty stopień ]

ja zdecydowanie polecam mbank

13.08.2002
12:27
[5]

Capt. Krzysztow [ Kapitan Gwiezdnej Floty ]

A jakie konto w mBanku polecacie? eKonto czy maxKonto, czy jakos tak?

13.08.2002
12:36
[6]

Youmak [ Konsul ]

Też polecam mBank chciaż że jestem jeszcze nie pełnoletni ale mama załozyła mi tam konto na siebie.

13.08.2002
12:42
[7]

Rendar [ Senator ]

mBank jest git

13.08.2002
12:47
[8]

gereg [ zajebisty stopień ]

Cap. K -----> emax ma wyzsze oprocentowanie, ale mozesz mic tylko jeden przelew zdefioniowany. to jest jedyna roznica. jezeli robisz co jakis czas przelewy na rozne rachunki, to mozesz miec ekonto i emax. na emaxie trzymasz kase i definiujesz przelew na swoje e konto i dopiero z niego robisz przelewy. na ekoncie mozna miec 10 zdefiniowanych. a jezeli planujesz trzymac wieksze pieniadze.... to lepiej teraz pomysl o czym innym.... rzad wlasnie wraca powoli z wakacji i zacznie macic.... ja do konca tygodnia zakladam walutowa.

13.08.2002
12:48
[9]

Adamos7 [ Generał ]

Capt. Krzysztow--> ekonto to konto ror (rachunek rozliczeniowo-oszczednosciowy), czyli taki na ktory wplacasz kase i pozniej bez jakichkolwiek oplat mozesz wyplacac z niego pieniadze, maxkonto to rachunek oszczednosciowy, czyli do jak sama nazwa wskazuje konto to sluzy do oszczedzania, posiada wyzsze oprocentowanie niz ekonto, ale za przelewy juz zaplacisz. poczytaj na stronie mbanku tam jest wszystko dobrze opisane.

13.08.2002
12:57
[10]

tramer [ ]

osobiście używam inteligo, ale mbank też jest ok. ciekawą opcją wydaje się założenie ekonta + emaxa i przelewanie kasy między nimi wg potrzeby.

13.08.2002
12:58
[11]

gereg [ zajebisty stopień ]

Adamos7 -----> nie mac mu w glowie glupotami ;-) nic nie zaplaci za przelewy z emaxa. no chyba, ze bedzie je robil poprzez infolinie, ale w takim przypadku zaplaci tez za przekewy z ekonta. jedyna roznica po oprocentowanie i liczba przelewow zdefiniowanych (im wiecej, tym lepiej, bo definiowanie przelewu zajmuje kilka minut)

13.08.2002
13:00
[12]

Capt. Krzysztow [ Kapitan Gwiezdnej Floty ]

Interesuje mnie konto gdzie raczej często wpłacam, duże i małe sumy, a żadko coś z niego wyciągam.

13.08.2002
13:04
[13]

gereg [ zajebisty stopień ]

no niestety wplaty do mbanku nie sa takie proste...... musialbys robic przelewy, a to kosztuje.....

13.08.2002
13:11
[14]

mi5aser [ Nawiedzający Sny ]

generalnie najlepiej mieć obydwa i ekonto i emaxa. I tak nie płacisz za utrzymanie konta a masz dzięki temu dwie karty. Przypominam że istnieje limit wypłat dziennych na kartę a mając dwie karty do dwu kont możesz wypłacic dwa razy tyle w razie nagłej potrzeby : ))))

13.08.2002
13:26
smile
[15]

VinEze [ Hasta la victoria siempre! ]

mBank jest oki

13.08.2002
13:37
smile
[16]

massca [ ]

bardzo dokladne porownanie (raport na kilka stron) ofert bankow zarowno klasycznych jak i internetowych masz w ostatnim numerze miesiecznika PROFIT. jeszcze powinien byc w kioskach ale z tego co piszesz to wynika ze interesuje cie lokata a nie konto. to jest roznica.

13.08.2002
13:37
[17]

massca [ ]

osobiscie uwazam ze najlepsze konto oferuje ING BŚ, szczegolnie dla tych ktorzy zarabiaja wiecej i wymagaja wiecej.

13.08.2002
13:48
smile
[18]

rniczypo [ Pretorianin ]

a ja po długich porównaniach ofert wybrałem konto w Multibanku (czyli też BRE) zwłaszcza ta VISA Classic (debetowa-ale wystarczy) za 25(35)PLN rocznie. może i niskie oprocentowanie 4.75% ale jak Ktoś chce wyższe to wali w obligacje ;) a w mBanku 250pln za vise płacić nie chciałem no i fajna opcją jest [email protected] :)

13.08.2002
13:54
[19]

grzech [ Generał ]

Capitan -> jezeli duzo wpacasz a malo bedziesz wyplacal to zaloz konto w LGPetoBank, badz w WVBank, ten drugi wymaga posiadania konta ROR w jakims banku. LGPetro daje balkiem ladne pieniadze i sa ukierunkowania na takich co obracaja duzymi pieniedzmi, zobaczysz to po przeczytaniu regulaminu.

13.08.2002
13:54
[20]

gereg [ zajebisty stopień ]

visa w mbanku, to jest gold, i dlatego tyle kosztuje...... ja musialem ja sobie wyrobic ze wzgledu na kilka wyjazdow i nie zaluje. ma dobre ubzepieczenie, co jest wazne przy wysokim limicie.

13.08.2002
13:57
smile
[21]

Soulcatcher [ Prefekt ]

rniczypo --> ale to jest VISA GOLD :) trochę się jednak różni od VISA CLASSIC

13.08.2002
13:58
[22]

gereg [ zajebisty stopień ]

ja tam jeszcze raz powtarzam: przemyslcie trzymanie w pln... grzesio znowu rozpocznie majstrowanie przy zlociszu. ko czytal jego felietony mniej wiecej dwa tygodnie przed objeciem stanowiska, ten wie, co mu po glowie chodzi... jak bank centralny nie pojdzie na to, to zalatwia to inaczej... tak, czy owak na euro prawdopodobnie mozna bedzie wiecej zyskac (a na pewno mniej stracic). pamietajcie tez o powodzi!!! to tez na pewno bedzie kilka groszy do kursu

13.08.2002
13:58
smile
[23]

rniczypo [ Pretorianin ]

wiem, że visa gold :) i to chyba nawet kredytowa ;) ale trzeba dodatkowo spełniać inne warunki w każdym razie mi wystarcza classic debetowa :) za 25

13.08.2002
14:05
[24]

N'avoie [ Pretorianin ]

S K A R P E C I A N Y MMMMMM

13.08.2002
14:12
[25]

Kencik [ Konsul ]

A jak ktos chce wpłacać małe sumy i tez w miare często wypłacać małe sumy to jakie konto polecacie wtedY?

13.08.2002
14:27
[26]

gereg [ zajebisty stopień ]

przy takich ruchach to oprecentowanie ma znaczenie marginalne.... zaloz sobie w pkobp z visa electron. najlepiej studenckie

13.08.2002
14:44
[27]

Capt. Krzysztow [ Kapitan Gwiezdnej Floty ]

A co sądzicie o Pekao? albo PKO? BGŻ? NBP? CityBank?

13.08.2002
15:13
[28]

gereg [ zajebisty stopień ]

NBP? nie wiedzialem, ze mozna sobie tam strzelic rora....

13.08.2002
15:25
smile
[29]

Styks [ Konsul ]

PeKaO nie polecam mam tam konto studenckie bez debetu a w zeszlym miesiacu okazalo sie ze zrobilem sobie debet na 35 zl, gdy spytalem skad mi sie wziol debet klientka w info stwierdzila ze to sie czasem zdarza przy wyplatach z bankomatu.... odpowiedz ta byla cholernie zadowalajaca!!!!

13.08.2002
15:39
smile
[30]

niv0let [ Pretorianin ]

Youmak -> możesz otworzyć w izzyBanku www.izzybank.pl

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.