GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Red Dragon, chaosu cz. 14

12.08.2002
17:03
smile
[1]

Regis [ ]

Red Dragon, chaosu cz. 14

Na wstep nie liczcie :)

Gracze:

Afus - Białe Smoki (fusoland) / Zool (Fusoland PL)
Alien102 - Kurhany (Walbrych)/ --
Beren - Kurhany (Phurunargian) / Zool (Khazad Dum)
Bremen - Kurhany (Lands of Inmortals) / Zool (Dwarfs cave)
brongar2 - Kurhany (Trolland) / --
DarkStar - Bounty Hunters (Starland) / --
Dessloch - ? / Zool (Uakakiki i Zulugula)
Drizzt - ? / ?
Druss - Navarna&Yamazakura (Zagórze) / Collegium Nobilum (Thornbardin)
emorg - Amsterdam / Outsiders , Amsterdam
Gothmog - Kurhany (Michel Delving) / Zool (Michel Delving)
Iarwain - Kurhany (Stary Las i Stara Werzba) / Zool (Stary Mur)
Joanna - Navarna&Yamazakura (Zabłocie) / Nebuchadnezzar (Al-Ashrad)
Kłosiu - -- / TheTwoTowers (Ascesion i LuxAeterna)
Lizard - Kurhany (NeoWorld) / --
lutus - -- / Zool (bolkow wielki)
madcat- Resistance (Mordoria), Ullume nildo (Mordoria II) / Zool (Mordoria 2)
Mamret - Kurhany (Mamretania) / --
Nemeda - -- / Outsiders (nekro landia)
Paladin - Azaroth (Azaroth, smocza jama, RED dragon in) / --
Przezdzieblo - Resistance (Erebor) / --
quqoch - Kurhany / Zool
Regis - Kurhany (Regisland) / Zool (Othrang)
Urdaz- -- / Reptilony , Dark Human , Dor-e-rail
wert - TUATHA DE DANAAN (Wschodnia Marchia) , Avangers (Dunbar) / Agrykola (Dunbar i Darkostan)

Pooprzednia czesc:

12.08.2002
17:08
[2]

Bremen [ The Dude ]

ale zescie narobili , kurde poproscie modow o usuniecie jednego

12.08.2002
17:10
[3]

Regis [ ]

Kto jak kto - ja uprzedzilem ze zakladam watek...

12.08.2002
17:13
[4]

emorg [ Senator ]

No to jestem i tu napisalem do moda by skasował tamten a było tak pięknie całe podjum moje ;) ;p

12.08.2002
17:15
[5]

Regis [ ]

No to w takim razie kontunuujemy ten :) Marcio --> Na drugi raz jak ci zalezy i chcesz zalozyc watek to daj znac, zeby znow sie taki burdel nie zrobil...

12.08.2002
17:16
smile
[6]

emorg [ Senator ]

Regis => jak teraz będziesz tworzył liste zostaw tylko przy mnie że należe do amsterdamu , zrezygnowałem z Outsiders

12.08.2002
17:16
[7]

Bremen [ The Dude ]

no to na czym skonczylismy , a wlasnie po jakiego wala budowac PSO ? jak nie chce wam sie grac, to po prostu skonczcie , a nie ze wszyscy maja ucierpiec tylko dla waszego ego

12.08.2002
17:18
[8]

Regis [ ]

emorg --> To popraw ja sam i daj jeszcze raz... :)

12.08.2002
17:32
[9]

emorg [ Senator ]

W sumie ja jestem przeciwnikiem jakich kolwiek zasadzek ale mam nadzieję że jednak ktoś powstrzyma NY i Pso nie stanie tym bardziej że wyskoczyłem dziś z lodówki po ponad tygodniu wiec nie na ręke mi jest by ktoś w ciągu trzech dni zdołał postawić PSO. Jednak na pl jest za malo dobrych koalkek . Kiedyś obiło mi się o uszy że koalka Destryktorzy chcą coś zrobićz NY i nie pozwolić im ale czy to prawda czy tylko nic nie znaczące ploty?

12.08.2002
17:37
[10]

Bremen [ The Dude ]

oj - ja bym wolal zeby te plotki sie spelnily :D

12.08.2002
17:47
[11]

emorg [ Senator ]

Regis => Poczta i nieodpowiedziałeś na pytanoie czy dawno temu pojawialeś się w pierwszych wątkach o rd?

12.08.2002
18:05
[12]

Regis [ ]

emorg --> (Poczta) Pojawiam sie od czasu pierwszej czesci watku o RD, ale nie pisalem raczej w topicu Amsterdam, czy innym... Ogolnie w RD gram od niedawna :)

12.08.2002
18:07
[13]

Marcio:next generation [ Konsul ]

sory ale nie wylanczylem sobie forum poszedlem na klopa przyszedl brat ( kiedys byl zarerejstrowany(a moze nadal jest ??)) zabaczyl ten watek i napisalal 14 czensc

12.08.2002
18:18
smile
[14]

Bremen [ The Dude ]

Marcio --> pytanie , co ma do tego ze twoj brat jest albo byl zarejestrowany ? pozatym nic sie nie stalo ze nowy watek zrobiles (procz malego balagany) nie musisz od razu winy na brachola zwalac

12.08.2002
18:22
smile
[15]

Marcio:next generation [ Konsul ]

ale to nie ja zalozylem ten watek a nikogo innego oprócz niego i mnie chwilowo nie ma w domu a nie ma tu samo zakladalnych watkow :)

12.08.2002
19:33
[16]

Regis [ ]

paladin --> Przestan ciagle tak podbijac ten watek do gory i nabijac sobie posty... Albo chociaz napisz cois sensownego przy tej okazji...

12.08.2002
19:35
[17]

Bremen [ The Dude ]

wlasnie , paladyneczku , jak ktos bedzie chcial napisac to napisze a nie ze ty bedziesz jakies "^^^^^^^" dawal , napisz cos sensownego albo won

12.08.2002
19:39
[18]

Regis [ ]

Wlasnie... Ktos moze myslec, ze sie wotek ozywil i jakas dyskusja sie toczy, wejdzie, a tu ^^^^ znajdzie...

12.08.2002
19:43
[19]

Regis [ ]

Chyba miales pisac z sensem, a nie statsowac i nabijac posty...

12.08.2002
19:46
[20]

Bremen [ The Dude ]

nie wiem czy to prowokacja , czy nie , ale czlowieku , jak masz zamiar uchodzic za debila to pisz to gdzies indziej , kazdy kto tutaj sie wypowiada , od dawna wie ze RD jest fajne , ale zeby pisac "Red Dragon is SUPER" to oznaka tego ze jak najszybciej dazysz do 400 posta, ale prosze , nie tutaj, to jest dla pozadnych lodz :P a nie dla jakis jozkow , ktorym sie nudzi

12.08.2002
19:48
[21]

Regis [ ]

paladin --> Coraz bardziej mnie wk***iasz... Perzestan pisac te pierdoly i napisz cos sensownego, bo mam o tobie coraz gorsze mniemanie...

12.08.2002
21:13
[22]

Lizard_PL [ Pretorianin ]

... nuuuuda... jakies klotnie :/ mnie nie ma i jaki bajzel :P no kto by to wiedział ;P

12.08.2002
21:16
[23]

Lizard_PL [ Pretorianin ]

Regis ---> bede bił ! Sorki ze nie na temat ;) ale zamowilem sobie prenumerakte tego cudenka co je regis tworzy ... i jak datad nic nie dostalem :/ co to ma znaczyc ?

12.08.2002
21:19
smile
[24]

Druss [ Ex-Moderator ]

Bremen--->Kolejne użycie takich epitetów wobec użytkownika forum zakończy się banem. paladin--->Jeśli dalej będziesz ttak się zachowywał to zasłużysz na bana.

12.08.2002
22:03
smile
[25]

Bremen [ The Dude ]

ja takie niewiniontko i mam bana dostac :)) , przeciez ja nic zlego o tym paladinie nie powiedzialem zlego :))) . No dobra obiecuje poprawe (mam taka nadzieje :P) , ale rzeczywiscie , poruszenia tutaj nie widze , nawet naszych nowych czlonkow nie ma :D

12.08.2002
22:03
[26]

Regis [ ]

Lizard --> Bardzo sie ciesze, ze mamy kolejnego prenumeratora :) Zapewniam, ze jak tylko SzeksBeer wroci z wakacji to sie wszystkim zajmie :) Co do pierwszego numeru, to nie wiem czy on bedzie wysylany w prenumeracie, ale postaram sie przekonac SzeksBeera zeby powysylal. Natomiast moge zagwarantowac, ze kolejne numery dostaniesz na maila jak tylko sie ukaza :) Za niedogodnosci przepraszamy :)

12.08.2002
23:02
[27]

Bremen [ The Dude ]

sluchajcie mam pytanie : od czego zalezy zeby ci cholerni generalowie awansowali , co trza kurcze zrobic , bo od czasu kiedy ten 7 poziomowiec mi zgina , zaden nie chce awansowac :(( , co mam zrobic , cukierki im dac ?

12.08.2002
23:05
[28]

Beren [ Senator ]

Bremen - tylko kupcy i profesorowie awansuja codziennie (jesli dograsz wsystkie tury) ; inni dostaja tylko doswiadczenie "w akcji"...

12.08.2002
23:05
[29]

Regis [ ]

Zalezy jacy... Jak kupcy, to powinni awansowac wraz z iloscia kupcow i ich wydajnoscia. Magowie jak rzucasz czary na wroga, Obroncy jak sie bronisz itp. Poczytaj w instrukcji - tam jest wszystko opisane

12.08.2002
23:10
smile
[30]

Bremen [ The Dude ]

jasna cholera , to dlatego mi moj kochany kupiec tak pieknie awansowal a inni stali w miejsu :))

12.08.2002
23:12
[31]

Regis [ ]

Dokladnie :)

12.08.2002
23:37
[32]

Iarwain Ben-Adar [ Generał ]

A u mnie to jakos prawie wszyscy ostatnio awansują. Oprócz magów.

12.08.2002
23:38
[33]

madcat [ Konsul ]

u mnie najbardziej awnsowal ostatnio obrońca i mag

12.08.2002
23:40
smile
[34]

madcat [ Konsul ]

BTW powiem wam tylko tyle że to nie są ploty że destruktorzy mają powstrzymać budowniczych PSO ale z tego co slyszalem nie beda sami teog robic

12.08.2002
23:46
[35]

Regis [ ]

Heh... Bedzie ciekawie :)

12.08.2002
23:48
[36]

Bremen [ The Dude ]

eee...jacy kurcze destruktorzy ?

12.08.2002
23:58
smile
[37]

madcat [ Konsul ]

Bremen<- spójrz na top 20 dzisiaj to chyba są na 17 miejscu

13.08.2002
00:06
smile
[38]

Bremen [ The Dude ]

kurcze , to trza bylo od razu ze to koalicja , ja tu wlosy sobie z glowy wyrywam , jacy cholera destruktorzy , boze czy to cos takiego jak mody na GOL-u ze wywalaja jak sie im cos nipodoba , a tu madcat mowi ze to koalka , dlatego prosba od ciemniaka (czyli mnie) zeby pisac , ze np. do ataku na N&Y przygotowywoje sie koalka destuktorzy , OK? jak tak napisalisci a ja tego nie zauwazylem to nie mowcie , nie chce sie pograzac :)

13.08.2002
00:20
[39]

madcat [ Konsul ]

Dobra następnym razem będe mówił tzn pisał ze chodzi o koalicje lub o księstwo . Czyli nie mamy sie co obawiać o koniec ery bo jak mój qmpel powiedzial ze tak ma byc to tak bedzie.

13.08.2002
00:24
[40]

madcat [ Konsul ]

CHłopaki są juz za połową budowy ale sie ździwią jak dostaną

13.08.2002
00:26
smile
[41]

Beren [ Senator ]

Nie wiem czy Joanna sie ucieszy z tego, co napisales (zwlaszcza chodzi mi o "chlopaki"), a juz napewno sie teraz nie zdziwi ;P

13.08.2002
00:30
[42]

madcat [ Konsul ]

O qfa zapomnialem ale ze mnie jelop

13.08.2002
00:32
smile
[43]

madcat [ Konsul ]

BTW wie ktoś co znaczy punkt krytyczny budowy PSO

13.08.2002
00:35
[44]

madcat [ Konsul ]

Miejmy tylko nadzieje że Joanna nie patrzy i przeoczy te kilka postów jak będzie patrzyć

13.08.2002
00:41
smile
[45]

Beren [ Senator ]

Jak bedziesz dalej tyle pisal, to jest szansa, ze zignoruje Twoje posty ;)))

13.08.2002
00:46
[46]

madcat [ Konsul ]

Czemu tak myślisz

13.08.2002
00:59
smile
[47]

Beren [ Senator ]

madcat - to byl tylko zart... po prostu skojarzylo mi sie z kims, kto pisal duzo postow w tym watku i zaczalem je ignorowac ;P

13.08.2002
01:01
smile
[48]

Bremen [ The Dude ]

szczerze mowiac nie wytrzymam , co to jest ten punkt krytyczny PSO , jak nie chcecie tutaj pisac to mi na maila wyslijcie :)

13.08.2002
01:02
[49]

madcat [ Konsul ]

hehehehehe

13.08.2002
01:06
[50]

Bremen [ The Dude ]

czy to do mnie bylo madcat ?

13.08.2002
01:11
smile
[51]

madcat [ Konsul ]

Smieje sie z tego żartu że zacząłeś ignorować czyjeś posty

13.08.2002
01:13
smile
[52]

Bremen [ The Dude ]

ale czy mogl by mi ktos wyjasnic (jam jest zielony :P) o co chodzi z tym punktem krytycznym budowy PSO ??????

13.08.2002
01:18
[53]

madcat [ Konsul ]

Gdybym wiedział to tesh bym nie pytał ale przypuszczam ze to bedzie moment w którym jest ostatnia szansa na powstrzymanie przed bódową PSO np. gdy mają juz wybudowane 80%

13.08.2002
01:55
[54]

Joanna [ Kerowyn ]

Zaglądam czasem tu na forum więc widzę:) Destruktorzy oficjalnie na forum RD odżegnali sie od ataku na mnie. Więc nie spodziewam się ataku akurat ich. Zreszta żadnej poważnej koalicji tez, oczywiście róźne bleee... i tym podobne mogą mi trochę napsuć krwi. Ale poważni przeciwnicy VQ i VC zostali związani przez moich sojuszników. Nie wiadomo czy przetrzymam szykujące sie na mnie ataki bo wiele myszy i tygrysa zagryzie :) ale będe się starać zrobic was zawód i erę zakończyć

13.08.2002
02:17
smile
[55]

madcat [ Konsul ]

Czyli to tylko ploty????

13.08.2002
12:05
smile
[56]

paladin [ Konsul ]

chamstwo ktoś na mnie rzuca czary i nie wiem kto to bo pisze "??" i co mam zrobić?

13.08.2002
12:14
smile
[57]

Regis [ ]

madcat --> Ja podejrzewam ze ten punkt krytyczny, to jak sie ma powyzej 85% PSO. Wtedy teoretycznie mozna go skonczyc w jeden dzien i atak tego dnia nie bedzie mial sensu, bo juz sie gra skonczy przed przeliczeniem... Joanna --> Wredni wy jestesci jak malo kto :P Jeszcze mi 3 specjale do postawienia zostaly, a wy mi chcecie takie cos zrobic... Nieladnie :)

13.08.2002
13:45
smile
[58]

Beren [ Senator ]

Regis - to i tak jestes szybszy od nich... zobacz jak oni dlugo stawiaja jednego specjala ;P

13.08.2002
13:53
smile
[59]

Regis [ ]

Beren --> ROTFL :DDDDD

13.08.2002
14:11
smile
[60]

Bremen [ The Dude ]

wiecie co to jest po prostu dobijajace , zeby kobieta zakonczyla ere :))) , to sie w glowie nie miesci :) . Pani Joanno pani tutaj nam facetom zycie uprzyksza jakimis PSO a w tym czasie , kto garki pozmya ? kto pranie nastawi ? kto obiad zrobi ?. Niech pani lepiej pomysli o domu a nie o jakiejsc gierce :)))) ,

13.08.2002
14:16
[61]

Regis [ ]

Heh... Narazasz sie :) Spodziewaj sie niedlugo wjazdu na twoje ziemie :)

13.08.2002
14:17
smile
[62]

Beren [ Senator ]

Ja jako imperator chcialem zauwazyc, ze stanowisko mojego GD w tej sprawie NIE JEST oficjalnym stanowiskiem koalicji i ew wjazdy prosze kierowac tylko i wylacznie na jego ksiestwo (chyba, ze znajda sie inni chetni) ;PPP

13.08.2002
14:20
smile
[63]

Bremen [ The Dude ]

heheh...niezle , oczywiscie to byl tylko zarcik , troche taki szowinistyczny , albo jak to ktos ujal : jestem szowinistyczna swinia :))) , bardzo bym prosil o nie robienie wiazdow na moje ksiestwo ale Kurhany chetnie powalcza z N&Y i TDD :)))

13.08.2002
14:23
[64]

Lizard_PL [ Pretorianin ]

Joanno ---> zakoncz nasze meczarnie jeszcze dzis ;) - pomyslcie co bedzie jak sie era skonczy - panstwa mlode nareszcie beda na rowni z tymi starszymi, rozgrywka zstanie na znacznie wyzzszym poziomie !

13.08.2002
14:25
[65]

Beren [ Senator ]

taaak, wyzszy poziom... wszyscy zasadzkami beda probowali na poczatku zdobyc przewage... no nie wiem, czy to taka mila sytuacja...

13.08.2002
14:27
[66]

Bremen [ The Dude ]

wlasnie , po drugie wszystko trzeba bedzie zaczac od poczatku , WSZYSTKO !!! a to mi sie nie usmiecha , zwlaszcza ze sie rok szkolny powoli zaczyna i nie bedzie tak duzo czasu na granie :((

13.08.2002
14:28
smile
[67]

emorg [ Senator ]

Wlaśnie jak widzieliście moja koalka popełniła dziś haniebny czyn i rozbiła destruktorów , nie wiem jak się to skończy ale cóz to była inwencja szefostwa ja takiego postępowania nie pochwalam.

13.08.2002
14:33
[68]

Lizard_PL [ Pretorianin ]

Taaa... czytalem con na forum (RD)... ze mieli zakonczyc budowanko.... mmm.... dobrze ze ich znieslisce... nie potrzebni nam byli ;)

13.08.2002
14:35
[69]

Regis [ ]

No... Ja od razu informuje, ze jesli sie kolejna era zacznie, a nie zdaze wybudowac specjali przed koncem wakacji, to raczej zrezygnyje z gry :\ W roku szkolnym nie bede mial zawiele czasu na to...

13.08.2002
14:47
[70]

madcat [ Konsul ]

Mi też będzie cięzko znaleźć czas na gre w rd bo wiecie matura ale mam nadzieje ze jedno panstwo uda mi sie poprowadzić

13.08.2002
14:57
smile
[71]

Bremen [ The Dude ]

hyh...u ciebie matura u mnie dobpiero start w LO :) , ale i tak watpie czy bede mial duzo czasu , wkoncu trza bedzie sie kurde pokazac z tej dobrej strony :P , a to nie nalezy w moim przypadku do najlatwiejszych :D

13.08.2002
15:08
[72]

Regis [ ]

Heh... ja tez jak Bremen startuje w LO, ale ze do zbyt latwych nie nalezy to gdzie poszedlem, to trza sie bedzie od poczatku przylozyc...

13.08.2002
15:12
smile
[73]

madcat [ Konsul ]

ale te wakacje qfa szybko mijają

13.08.2002
15:26
[74]

Regis [ ]

madcat --> Ameryki to ty tym stwierdzeniem nie odkryles, ale masz racje :)

13.08.2002
15:38
smile
[75]

madcat [ Konsul ]

BTW Regis jak ci idzie gra w dragon court

13.08.2002
15:43
smile
[76]

Beren [ Senator ]

hmm... czy tylko mi nie dziala polski serwer, ze nikt o tym nie pisze ?

13.08.2002
15:43
[77]

Regis [ ]

madcat --> Fajnie :) Od nikogo jeszcze nie dostalem, od czasu jak sie dowiedzialem ze bron trzeba ustawic zeby byla w reku :) Wczesniej tachalem ja w plecaku :))))) Jest spoko, choc doiero moj 5 hero sie do czegos nadaje :)

13.08.2002
15:46
[78]

Regis [ ]

Mi tez nie dziala :(

13.08.2002
15:50
[79]

madcat [ Konsul ]

Nie pękaj u mnie tez rd nie dziala pewnie znowu server padl ale ja o tym nie pisalem bo poprostu lognąłem sie na czecha

13.08.2002
16:22
[80]

emorg [ Senator ]

niech te wakacje sie już skończą

13.08.2002
16:27
[81]

Regis [ ]

emorg --> Wariat ? :)

13.08.2002
16:30
[82]

emorg [ Senator ]

Nie wariat buhahahah po co mi te wakacje do czego są mi potrzebne

13.08.2002
16:48
smile
[83]

Beren [ Senator ]

To jak z tym PSO... mi nic nie da, ale zbuduje, zeby inni mieli zle ;PPP

13.08.2002
16:51
[84]

Regis [ ]

Beren --> Swiete slowa :)

13.08.2002
16:53
[85]

madcat [ Konsul ]

Do opieprzania sie i grania w rd

13.08.2002
17:20
smile
[86]

Beren [ Senator ]

Za przyklad aktu dobrej woli naszej koalicji chcialem podac to, ze nie protestowalem, kiedy Zablocie kupowalo moje kamienie ;PPP (tzn przed chwila ;))

13.08.2002
17:47
[87]

Bremen [ The Dude ]

hehe...a kto by protestowal , wkonco kase dosteles nie :)))

13.08.2002
19:03
smile
[88]

Beren [ Senator ]

Bremen - tak wlasciwie to chyba powinienem sie cieszyc, bo bede mial swoj wklad w wybudowaniu PSO... moge nawet powiedziec, ze postawia go z moich kamieni ;P

13.08.2002
19:26
smile
[89]

Bremen [ The Dude ]

czy chcesz przez to Beren powiedziec ze w PSO jest tez twoja ciegielka ? Oby , bo jak jest to zeby byla na dole , wez wtedy podpiernicz je , a reszta runie i papa , nie ma PSO :)))))

13.08.2002
23:04
smile
[90]

madcat [ Konsul ]

Chłopaki mam złą wiadomość koalicja TDD oznajmila ze broni N&Y i prawdopodobnie PSO pierwsze w historii polskiego red dragona powstanie w tej erze

13.08.2002
23:39
[91]

Beren [ Senator ]

madcat - ne chce Cie martwic, ale to juz bylo faktem od jakiegos czasu... Numenor tez... i Avengers... ale przeciw nim jet coraz wicej koalek i kto wie...

13.08.2002
23:40
[92]

Regis [ ]

KURWA ! Przepraszam najmocniej, ale sie wkurzylem wiedzac ze moj wysilek i praca z ostatnich 3 tygodni zostana zaprzepaszczone w jednej chwili przez N&Y...

13.08.2002
23:42
[93]

Iarwain Ben-Adar [ Generał ]

Nie wściekaj się tylko zapisz sobie nazwę księstwa w opcjach to będziesz startował w nowej erze ze znajomej pozycji.

13.08.2002
23:45
[94]

Regis [ ]

Iarwain --> Zrobilem to juz na samym poczatku gry :)

13.08.2002
23:47
[95]

Iarwain Ben-Adar [ Generał ]

No to Cię ne rozumiem.

13.08.2002
23:47
smile
[96]

Bremen [ The Dude ]

ale co mi da sama nazwa ? Przeciez i tak bede musial wszystko od zeraz zaczynac a to mi sie nie podoba , bo jak wczesniej mowilem , koncza sie wakacje wiec bede mial bardzo malo czasu na granie

13.08.2002
23:47
smile
[97]

Drizzt [ Konsul ]

Ech koniec a dopiero zaczynałem kapować o co chodzi. 4550 akrów w 4 dni oraz pare specjali : Kopalnia złota, Zajazd u Czerwonego Smoka, Gilda złodziei, Smoczy mur, Ratusz, Tajemnica tworzywa, Świątynia bogactwa autora, Komando, Rezydencja generała, System jaskiń, Renowacja broni, Kwatera generała, Złoty pentagram, Soczewka magiczna, Skrzyżowanie szlaków handlowych to chyba przeciętny wynik ,a mogło być lepiej . Może to dlatego ,że nie należałem do koalki. Moje państwo to Lone Wolf.

13.08.2002
23:52
smile
[98]

Regis [ ]

Ech... moze jak sie wyrobie, to do konca wakacji zajme sie gra... Ale jak przed poczatkiem roku szkolnego nie wybuduje specjali, to zegnam kolegow koalicjantow :((((((

13.08.2002
23:55
[99]

Regis [ ]

Zakladam nowy watek

13.08.2002
23:55
[100]

Bremen [ The Dude ]

ano , kurcze ja to bede mial taka charowe w roku ze nie wiem czy na to boskie RD znajde czas , a jeszcze w pazdzierniku NWN wychodzi to hoho...na jakis czas papa , RD

13.08.2002
23:59
[101]

Regis [ ]

Kolejna czesc watku:

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.