GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Wyszperane w sieci – część 2

02.07.2007
23:29
smile
[1]

John_Kruger [ Internetowy eksplorator ]

Wyszperane w sieci – część 2

Dużo szperam po necie i czasami uda mi się znaleźć coś ciekawego, więc postanowiłem podzielić się z Wami moimi wyszperanymi rzeczami;).
Oczywiście będę przyjmować Wasze propozycje, ale tylko jak będą godne uwagi. Wątek będę wstawiał raz dziennie w tym samym czasie, co wstawiam pierdółkę.

Mam nadzieje, że wątek będzie Wam dobrze służyć;).

Lista stałych bywalców:
- John_Kruger
- Milka
- monixxx
- deni_danus
- Black_Angel

poprzednie części:
część 1 - https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=6591485&N=1

-----------------------------------------------

Dziś mam dla Was listę 10-ciu najbardziej wkurzających budzików świata. Jeżeli lubisz długo spać - nie wchodź na te strone;)

02.07.2007
23:41
[2]

ewelina_m [ secret ]

haha dobre, ja tam nie używam budzika, wstaję, kiedy chcę :D

02.07.2007
23:42
smile
[3]

Glob3r [ Senator ]

LOL :D Powiedz jak Ty to znajdzujesz? :)
Kloki pozamiatał :D W kotka i myszke lubi się bawić ;]

02.07.2007
23:42
[4]

Łysack [ Mr. Loverman ]

1 i 6 najlepsze:D genialne:P

02.07.2007
23:42
[5]

Jerryzzz [ E ]

6. Budzik „Anemon”. Ta miła kulka będzie kulać się po pokoju i dzwonić póki nie wstaniesz i nie walniesz nią o ścianę. Taki sposób wyłączania jest szybszy, ponieważ bardzo ciężko odnaleźć wyłącznik tego budzika.

Hmmm, gdzie to mozna kupic?

03.07.2007
00:05
smile
[6]

Cypher. [ Konsul ]

mi jak Łysackowi najbardziej 1 i 6 sie podoba ;) naprawde swietne ale ogolnie 10 i 2 tez fajne, pozostale off course tez :P

03.07.2007
00:25
[7]

Fiesta88 [ Pretorianin ]

03.07.2007
00:28
[8]

John_Kruger [ Internetowy eksplorator ]

ewelina_m - tylko pozazdroscic;)

Glob3r - to pozostanie zagadką jak m.in kto zabil Kennedy'iego ;)

Fiesta88 - ehh

03.07.2007
00:48
[9]

EG2006_43991898 [ Nadworny krasnal ]

Jerryzzz>jak sie dowiesz to daj znac

03.07.2007
10:35
smile
[10]

Brave Lion [ Centurion ]

6 świetna :)

03.07.2007
10:48
[11]

Marti77 [ Pretorianin ]

Jak ktoś ma za dużo kasy albo poważne trudności ze wstawaniem to polecam :



03.07.2007
10:50
smile
[12]

Bobuch [ Mniejsze Zło ]

Świetne budziki. Anemon i Kloki mi się najbardziej podobają.

03.07.2007
10:54
smile
[13]

marcing805 [ Senator ]

Mi się podoba ten budzik w kształcie granatu.Ciekawy pomysł:)

03.07.2007
10:54
[14]

Fett [ Avatar ]

Gdzie można kupić budzik z pod numeru 7 ? :D

03.07.2007
14:44
[15]

White Star [ Legend ]

jest w kazdym zestawie porządny młotek? ;)

fajny ten co trzeba walnąć o ściane ;) ulży napenwo po tym :D

03.07.2007
14:55
smile
[16]

MR.MANIAK [ Senator ]

Numer 6 to nawet bym chciał mieć...

08.07.2007
23:14
smile
[17]

Apocaliptiq [ Parapsychic Man ]

Cholerka, musiałem się dopisać;) Niesamowite. O kloku słyszałem wcześniej. Super budzik:)


Ale ja, podobnie jak Ewelina budzę się sam. A wszystko za sprawą budzika który każdy człowiek ma w podświadomości. Wystarczy tylko go dobrze ustawić wieczorem. PRAWIE za każdym razem(czyli nie udaje się obudzić o wyznaczonej porze raz na miesiąc, może trochę częściej). Wieczorem mówię że np. chce obudzić się o 6.05 i rano jak pierwszy raz otworzę oczy i patrze na zegarek jest idealnie godzina 6.05. :) Jak się patrzy na zegarek i się przypomina co się wieczorem mówiło to jest takie fajne uczucie "kurcze! to ta godzina!" i od razu się nie chce spać;)

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.