GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Red Dragon, chaosu cz. 12

09.08.2002
22:01
smile
[1]

Regis [ ]

Red Dragon, chaosu cz. 12

Heh... znow mam problem co zrobic ze wstepem :) No to moze by tak zaspiewac ?? Nieee... Wierszyk ??? Niee... Kurde, napiszcie wstepniaka, bo mi sie nie chce :) Wymyslcie cos co bedzie mozna wkleic jak np liste graczy :)

KONIEC WSTEPNIAKA ! :)

Lista graczy (calkiem dluga swoja droga :) ):

Afus - Bia³e Smoki (fusoland) / Zool (Fusoland PL)
Alien102 - Kurhany (Walbrych)/ --
Beren - Kurhany (Phurunargian) / Zool (Khazad Dum)
Bremen - Kurhany (Lands of Inmortals) / Zool (Dwarfs cave)
brongar2 - Kurhany (Trolland) / --
Dessloch - ? / Zool (Uakakiki i Zulugula)
Drizzt - ? / ?
emorg - Amsterdam / Outsiders , Amsterdam
Gothmog - Kurhany (Michel Delving) / Zool (Michel Delving)
Iarwain - Kurhany (Stary Las i Stara Werzba) / Zool (Stary Mur)
Joanna - Navarna&Yamazakura (Zab³ocie) / ?
K³osiu - -- / TheTwoTowers (Ascesion i LuxAeterna)
Lizard - Kurhany (NeoWorld) / --
lutus - -- / Zool (bolkow wielki)
madcat- Resistance (Mordoria) / Zool (Mordoria 2)
Mamret - Kurhany (Mamretania) / --
Nemeda - -- / Outsiders (nekro landia)
Paladin - ? / --
Przezdzieblo - Resistance (Erebor) / --
quqoch - Kurhany / Zool
Regis - Kurhany (Regisland) / Zool (Othrang)
Urdaz- -- / Reptilony , Dark Human , Dor-e-rail

Poprzedni watek:

09.08.2002
22:02
smile
[2]

paladin [ Konsul ]

(bis bis bis bis bis bis bis bis bis) za wspania³y wstêpniak;)

09.08.2002
22:03
[3]

Bremen [ The Dude ]

no lista sie powieksza :) , z dnia na dzien , z minuty na minute z sekundy na...eee...no moze przesadzam :P

09.08.2002
22:03
smile
[4]

Regis [ ]

No, jak Bremen slusznie zauwazyl, ten numer watku to moj numer w dzienniku z gimnazjum, wiec to watek specjalny :D

09.08.2002
22:04
[5]

Bremen [ The Dude ]

to moze taki rym : Kto z Kurhanami zaczyna ten....szybko wygrywa . Ale ja mondry jestem , chyba wierszokleta zostane i napisze potop 2 :P

09.08.2002
22:05
[6]

Bremen [ The Dude ]

ale jajo to nawet rym nie jest a oto poprawka , Kto z kurhanami zarywa ten szybko wygrywa

09.08.2002
22:06
smile
[7]

Regis [ ]

Bremen --> Potop nie byl pisany wierszem :P

09.08.2002
22:06
[8]

paladin [ Konsul ]

Wielka lista graczy: Afus - Bia³e Smoki (fusoland) / Zool (Fusoland PL) Alien102 - Kurhany (Walbrych)/ -- Beren - Kurhany (Phurunargian) / Zool (Khazad Dum) Bremen - Kurhany (Lands of Inmortals) / Zool (Dwarfs cave) brongar2 - Kurhany (Trolland) / -- Dessloch - ? / Zool (Uakakiki i Zulugula) Drizzt - ? / ? emorg - Amsterdam / Outsiders , Amsterdam Gothmog - Kurhany (Michel Delving) / Zool (Michel Delving) Iarwain - Kurhany (Stary Las i Stara Werzba) / Zool (Stary Mur) Joanna - Navarna&Yamazakura (Zab³ocie) / ? K³osiu - -- / TheTwoTowers (Ascesion i LuxAeterna) Lizard - Kurhany (NeoWorld) / -- lutus - -- / Zool (bolkow wielki) madcat- Resistance (Mordoria) / Zool (Mordoria 2) Mamret - Kurhany (Mamretania) / -- Nemeda - -- / Outsiders (nekro landia) Paladin - Azaroth(Azaroth, smocza jama, RED dragon in / -- Przezdzieblo - Resistance (Erebor) / -- quqoch - Kurhany / Zool Regis - Kurhany (Regisland) / Zool (Othrang) Urdaz- -- / Reptilony , Dark Human , Dor-e-rail

09.08.2002
22:08
[9]

Bremen [ The Dude ]

a fakt no to moze Pan Tadeusz 14 ?

09.08.2002
22:09
[10]

Bremen [ The Dude ]

no Drizzt podaj nazwe ksiestwa zeby lista byla ladniejsza !!!

09.08.2002
22:15
smile
[11]

paladin [ Konsul ]

Drizzt podaj nazwê pañstwa to jest mój 300 post

09.08.2002
22:16
smile
[12]

DarkStar [ PowerUser ]

Panowie kolejne pytanko:) Chodzi mi dokladniej o wieze obronne. W instrukcji jest napisane ze w jednej miesci sie 3 zolniezy. Czy warto trzymac prykladowo 900 hoplitow przy 300 wiezach w czasie pokoju?

09.08.2002
22:18
[13]

Bremen [ The Dude ]

eee...no moim zdaniem wogule nie oplaca sie inwestowac w woja , czyli co za tym idzie wierze obronne i machiny

09.08.2002
22:19
smile
[14]

paladin [ Konsul ]

ja to mam 1863 magów 1249 wierze obrone 80 wierz oblêrzniczych i tam ileœ tam reszty ¿o³nierzy

09.08.2002
22:24
[15]

Bremen [ The Dude ]

paladin powiedz mi tylko po co ci wojsko w czasie pokoju ? a i owszem magowie zawsze sie przydaja ale po to sie pertraktuje zeby miec czas na mobilizacje :),w czasie pokoju wojsko nie jest potrzebne (sam sie o tym niedawno przekonalem )

09.08.2002
22:24
smile
[16]

madcat [ Konsul ]

Ty paladin sk¹d ty wiesz ¿e to jest twój 300 post liczysz je czy co????

09.08.2002
22:24
[17]

paladin [ Konsul ]

Drizzzt w 3 pierwszych dniach mo¿na rzucaæ czary

09.08.2002
22:25
[18]

paladin [ Konsul ]

madcat na samym dole masz napisane po prawej

09.08.2002
22:26
[19]

Regis [ ]

Bremen ma racje... W czasie pokoju wstrzymajcie budowe machin i nie dobudowujcie wiez. Zminimalizujcie wojsko do zolniezy, ktorych bedziecie miec 1/2 ilosci machin (dla bezpieczenstwa nie 1/3 :) ) i tyle...

09.08.2002
22:27
[20]

paladin [ Konsul ]

ale nie tu tylko tam gdzie wybierasz w który w¹tek chcesz wejœæ

09.08.2002
22:27
[21]

madcat [ Konsul ]

Utrzymywanie wojska podczas pokoju to tak jak byœ trzyma³ ileœ tam darmozjadów w domu i pomyœl sam czy to jest ekonomiczne

09.08.2002
22:29
[22]

DarkStar [ PowerUser ]

No dobra a jak ktos cie rypnie z nienacka?:)

09.08.2002
22:29
[23]

Bremen [ The Dude ]

dokladnie madcat, ten pierdzielony zold moze czlowieka wykonczyc :)

09.08.2002
22:33
[24]

Bremen [ The Dude ]

DarkStar --> jak ktos ci rypnie z nienacka to znaczy ze rypie zlodziejami , albo gra nie fer, wtedy wlasnie przydaja sie koalicje , bo wiadomo ze nikt niezaatakuje czlonka sporej koalki, anizeli jak by mial atakowac wolnego strzelca. Poza tym jak wspominalem wczesniej , przed wojna pertraktuje sie czyli, omawia sie zasady walki , kiedy sie rozpoczyna,kiedy konczy , co wolno a czego nie , jak natomiast zaatakuja ciebie zlodziejami to tylko zlodzieje beda mogli odeprzec ten atak (chyba nie na 100%). Mowie ci wstap do koalki , bo jak to sie mowi , w kupie razniej...i ja dodam ze w tym przypadku bezpieczniej

09.08.2002
22:34
[25]

Regis [ ]

Darkstar --> To masz pecha :) Ale tylko Ci co graja nie fair tak robia i mysle ze moglbys sie poskarzyc roznym koalkom :)

09.08.2002
22:35
[26]

Bremen [ The Dude ]

to fakt , ze mogbys ale uwierz duzo to takiego luda nie ma, najczesciej kazdy sie boi zaatakowac podstepem bo moga byc tego srogie konsekwencje , po drugie otwarta wojna mozna wiecej zyskac

09.08.2002
22:42
[27]

paladin [ Konsul ]

^^^^ coœ siê nic nie dzieje

09.08.2002
22:46
[28]

Bremen [ The Dude ]

jak to nic paladin , wlasnie pomagamy biednemu DarkStar w roziwazaniu problemu

09.08.2002
22:48
[29]

paladin [ Konsul ]

no ale od siedmiu minut nic nie dzia³o siê ;-)

09.08.2002
22:53
[30]

Bremen [ The Dude ]

to nie czat , tu sie pisze o ktorej chcesz a nie o ktorej paladin wejdzie zeby mial co do poczytania

09.08.2002
22:53
smile
[31]

DarkStar [ PowerUser ]

Biednemu DarkStar hehe:))) Jeszcze kiedys zbuduje PSO:) Odnosnie problemu:) - czyli w czasie pokoju trzymac tylko zlodziei i hoplitow w stosunku 1/2 do machin oblezniczych? Co do koalicji... proscic o przylaczenie sie koalicje wieksze i silniejsze czy rowne sobie? Wydaje mi sie ze lepiej schronic sie pod skrzydlami kogos silnego i tam sie rozwijac niz od razu wystawiac sie na rzez. Pytanie tylko kto mnie cholera przyjmie?:)

09.08.2002
22:55
[32]

Bremen [ The Dude ]

no brawo DarkStar - pewnie ze do lepszej !! zawsze ciagnij do lepszej a potem jak ta myszka pod miatla sie rozwijaj :)

09.08.2002
22:56
[33]

paladin [ Konsul ]

DarkStar maksimum cz³onków w koalicji to "17"

09.08.2002
22:59
[34]

DarkStar [ PowerUser ]

Hmm Bremen tak przegladam sobie koalicje i zauwazylem ze kurhany jest calkiem fajna:) BTW wkurza to czekanie do nastepnego dnia;)

09.08.2002
23:01
[35]

madcat [ Konsul ]

Jak cie tak wqrza czekanie do nastêpnego dnia to nie pope³nij b³êdu i nie za³ó¿ 5 nowych pañstw z nódów bo potem nie wyrobisz w czasie

09.08.2002
23:15
smile
[36]

Regis [ ]

DarkStar --> Niestety koalicja Kurhany ma sie niedlugo polaczyc z Resistance i z tego powodu wszystkie miejsca sa juz "zarezerwowane", a nawet jest jedna koalka za duzo :( Wiec niestety, szukaj gdzie indziej :(

09.08.2002
23:20
[37]

DarkStar [ PowerUser ]

Zartowalem z tymi Kurhanami ale tyle jest koalicji ze trudo wybrac do ktorej starac sie przylaczyc. Najlepiej gdyby byli to znajomi ale nie mam takowych:(

09.08.2002
23:37
[38]

madcat [ Konsul ]

DarkStar-> proponuje Ci abyœ zamieœcil ogloszenie na forum rekrutacja ze poszukujesz koalicji która cie przyjmie w swoje szeregi

10.08.2002
00:04
[39]

DarkStar [ PowerUser ]

Tak tez wlasnie zrobilem

10.08.2002
00:14
smile
[40]

madcat [ Konsul ]

¯ycze wielu ofert

10.08.2002
00:57
smile
[41]

paladin [ Konsul ]

i ja te¿ ¿ycze wielu wilkich ofert

10.08.2002
01:56
smile
[42]

wert [ Ronin ]

Co wy zak³adacie koalicje jak siê zlbi¿a koniec ery? :-)

10.08.2002
09:52
[43]

paladin [ Konsul ]

wert zak³adamy koalicje ¿eby popsuæ ¿ycie innym ;)

10.08.2002
10:05
[44]

Iarwain Ben-Adar [ Genera� ]

Podczas pokoju to trzyma siê tylko smoki. Tylko.

10.08.2002
10:10
[45]

Regis [ ]

Przyszedl Iarwain, obalil wszystkie nasze teorie i juz :) No dobra, ale machiny tez zostawic na pozarcie rdzy i kornikow ? :)

10.08.2002
10:23
smile
[46]

wert [ Ronin ]

Iarwain Ben-Adar ---> smoki i z³odziei - machiny i fortyfikacje sie wywala. Mozna co prawda trzymac machiny (1 ¿olnierz morze utrzymaæ 3 machiny) ale po co, skoro ich budowa trwa doœæ szybko. Oczywiœcie trzeba mieæ w³¹czone pospolite ruszenie.

10.08.2002
10:34
[47]

Iarwain Ben-Adar [ Genera� ]

Z³odzieje to nie armia tylko z³odzieje i ich trzeba mieæ na wypadek podstêpnych najazdów, a co do machin to te¿ masz racjê.

10.08.2002
10:37
[48]

paladin [ Konsul ]

mam pytanie jak np. rzuci³em czar to gdzie mogê zobaczyæ co on narobi³ ;)

10.08.2002
10:39
[49]

Regis [ ]

paladin --> Jak na kogos, to nastepnego dnia w "Wiesciach"

10.08.2002
10:40
[50]

paladin [ Konsul ]

Regis dziêki

10.08.2002
10:47
smile
[51]

wert [ Ronin ]

wiesz, dla mnie (Hobba) to w³asnie z³odzieje s¹ armi¹ :-)

10.08.2002
10:56
[52]

Iarwain Ben-Adar [ Genera� ]

Ja to jezdem krasnolud i hobb i wiemcos o tym, ale patrzê na przewa¿nie zpunktu widzenia krasnoluda, bo hobbici to dla mniepomocnicy.

10.08.2002
11:04
[53]

Bremen [ The Dude ]

no a teraz powidzcie czy ten blad naprawili ?

10.08.2002
11:06
[54]

Regis [ ]

Bremen --> Zaryzykuj i sam sprawdz :)

10.08.2002
11:08
[55]

Bremen [ The Dude ]

oj wielkie dzieki Regis ale chyba nie skorzystam :P , choc to nie glupi pomysl , a hurrra wojna sie skonczyla :))

10.08.2002
11:15
[56]

paladin [ Konsul ]

nie nienaprawili

10.08.2002
11:16
[57]

paladin [ Konsul ]

podaj wyniki

10.08.2002
11:28
[58]

madcat [ Konsul ]

Noi ch³opaki wojna wojna i po wojnie

10.08.2002
11:29
[59]

Regis [ ]

Moja pierwsza w RD :) Mysle ze nawet mi dobrze poszlo :) A teraz trzeba myslec nad fuzja :)

10.08.2002
11:36
[60]

madcat [ Konsul ]

Ja proponuje ca³kowicie now¹ koalicje z now¹ nazw¹

10.08.2002
12:13
[61]

Iarwain Ben-Adar [ Genera� ]

Poniewa¿ du¿o u nas krasnoludów proponujê nazwy ich staro¿ytnych siedzib zanim wybudowa³y Moriê. Nogrod Belegostu

10.08.2002
12:15
[62]

Regis [ ]

Ja proponuje cos z mojego ulubionego RPG-a :) Mithrill Hall, albo ew. mniej krasnoludzkie Shadowdale

10.08.2002
12:15
[63]

Iarwain Ben-Adar [ Genera� ]

Belegost

10.08.2002
12:33
[64]

Bremen [ The Dude ]

Mithrill Hall - niech taka nazwa bedzie , wtedy ja moge byc wladca !!!!!!!! :)))))))))))

10.08.2002
12:40
[65]

Regis [ ]

a! To w takim razie mithrill Hall odpada :)))))

10.08.2002
12:42
[66]

madcat [ Konsul ]

Czyli koalicja bêdzie siê nazywaæ Mithrill Hall czy jeszcze ta nazwa sie zmieni.

10.08.2002
13:53
smile
[67]

DarkStar [ PowerUser ]

Mozna zaktualizowac liste graczy: Afus - Bia³e Smoki (fusoland) / Zool (Fusoland PL) Alien102 - Kurhany (Walbrych)/ -- Beren - Kurhany (Phurunargian) / Zool (Khazad Dum) Bremen - Kurhany (Lands of Inmortals) / Zool (Dwarfs cave) brongar2 - Kurhany (Trolland) / -- DarkStar - Bounty Hunters (Starland) / -- Dessloch - ? / Zool (Uakakiki i Zulugula) Drizzt - ? / ? emorg - Amsterdam / Outsiders , Amsterdam Gothmog - Kurhany (Michel Delving) / Zool (Michel Delving) Iarwain - Kurhany (Stary Las i Stara Werzba) / Zool (Stary Mur) Joanna - Navarna&Yamazakura (Zab³ocie) / ? K³osiu - -- / TheTwoTowers (Ascesion i LuxAeterna) Lizard - Kurhany (NeoWorld) / -- lutus - -- / Zool (bolkow wielki) madcat- Resistance (Mordoria) / Zool (Mordoria 2) Mamret - Kurhany (Mamretania) / -- Nemeda - -- / Outsiders (nekro landia) Paladin - Azaroth(Azaroth, smocza jama, RED dragon in / -- Przezdzieblo - Resistance (Erebor) / -- quqoch - Kurhany / Zool Regis - Kurhany (Regisland) / Zool (Othrang) Urdaz- -- / Reptilony , Dark Human , Dor-e-rail

10.08.2002
13:53
[68]

Misiak [ Pluszak ]

O kurcze wyjechalem tylko na 2 tyg a juz watek ma 13 czesci niezle...

10.08.2002
13:57
[69]

madcat [ Konsul ]

Jakich 13 ja w tytule widze 12

10.08.2002
14:03
smile
[70]

Urdaz [ Konsul ]

na czechu skñczy³ sie wielki chaos (przynajmniej na razie ) widze tez ze walna³em sie w rozpisce Afus - Bia³e Smoki (fusoland) / Zool (Fusoland PL) Alien102 - Kurhany (Walbrych)/ -- Beren - Kurhany (Phurunargian) / Zool (Khazad Dum) Bremen - Kurhany (Lands of Inmortals) / Zool (Dwarfs cave) brongar2 - Kurhany (Trolland) / -- DarkStar - Bounty Hunters (Starland) / -- Dessloch - ? / Zool (Uakakiki i Zulugula) Drizzt - ? / ? emorg - Amsterdam / Outsiders , Amsterdam Gothmog - Kurhany (Michel Delving) / Zool (Michel Delving) Iarwain - Kurhany (Stary Las i Stara Werzba) / Zool (Stary Mur) Joanna - Navarna&Yamazakura (Zab³ocie) / ? K³osiu - -- / TheTwoTowers (Ascesion i LuxAeterna) Lizard - Kurhany (NeoWorld) / -- lutus - -- / Zool (bolkow wielki) madcat- Resistance (Mordoria) / Zool (Mordoria 2) Mamret - Kurhany (Mamretania) / -- Nemeda - -- / Outsiders (nekro landia) Paladin - Azaroth(Azaroth, smocza jama, RED dragon in / -- Przezdzieblo - Resistance (Erebor) / -- quqoch - Kurhany / Zool Regis - Kurhany (Regisland) / Zool (Othrang) Urdaz- -- / Nieustêpliwe Hordy( Reptilony) ,Dark Human (Siresian Horde) , Dor-e-rail (Black Horde )

10.08.2002
14:16
[71]

Bremen [ The Dude ]

czyli Drizzt nie napisal jakim ksiestwem gra ? Sluchajcie przyjmie ktos poczatkujacego nekromante do koalki (moj kuzyn) ?

10.08.2002
14:18
[72]

Bremen [ The Dude ]

naczy to troche dziwnie zabrzmialo wiec sprostuje , chodzi o to ze moj kuzyn gra nekromanatami i chcilby do jakiejs koalicji wstapic i teraz rodzi sie pytanie czy ktos go przyjmi , prosil mnie zebym napisal :)))

10.08.2002
15:59
smile
[73]

madcat [ Konsul ]

Powiem wam jedn¹ rzecz podobalo mi sie jak opisywaliscie wrazenia z wojny tutaj tylko niestety mój popieprz... brat zzrejestrowa³ sie tu i zacz¹³ pisaæ w ten sposób mnie wydal (zabije gnojka).

10.08.2002
16:10
[74]

Mamret [ Centurion ]

Co z wojna? I jaka fuzja? Znowu?

10.08.2002
16:16
[75]

madcat [ Konsul ]

Mamret-> Wwojan sie juz skoñczy³a co do fuzji to bêdzie chyba w poniedzia³ek chyba ze nie zd¹¿¹ naprawiæ tego buga.

10.08.2002
18:50
[76]

Bremen [ The Dude ]

wlasnie , jak to sie mowi, co sie odwlecze to nie uciecze :D

10.08.2002
19:01
[77]

Beren [ Senator ]

Bremen - no chyba, ze sie era skonczy, a wszystko na to wskazuje :P

10.08.2002
19:02
[78]

Beren [ Senator ]

Czy sa jakies negatywne skutki trzymania pospolitego ruszenia ?

10.08.2002
19:12
[79]

wert [ Ronin ]

Beren ---> nie ma ¿adnych, jeœli tylko wybudujesz pospolite ruszenie natychmiast je w³¹cz. Jesli ktoœ Cie zaatakuej to równie¿ Twoi robotnicy chwyc¹ za broñ i bed¹ walczyæ. Nie ma to ¿adnego wp³ywu na wydajnoœc produkcji.

10.08.2002
19:14
[80]

Beren [ Senator ]

A ja ta opcje zauwazylem drugiego dnia wojny dopiero ;P Swoja droga powinno sie to wlaczac automatycznie, skoro i tak wszyscy maja to wlaczone...

10.08.2002
19:15
[81]

Bremen [ The Dude ]

wszyscy mowicie ze sie era skonczy :) , czemu tak zakladacie , wszystkie PSO jakie widzialem to byly budowane , a kiedy dochodzily do takich liczb ze juz kazdy myslal ze to koniec ery nagle bum i nie ma PSO :))) , mowie wam N&Y nie przezyje tego tygodnia

10.08.2002
19:24
[82]

Beren [ Senator ]

Bremen - pamietaj, ze to nie tylko N&Y, ale sojusz trzech najwiekszych koalicji... zaatakowac N&Y moga tylko samobojcy... ale jest pewnie sporo osob do tego zdolnych ;)

10.08.2002
19:27
[83]

Bremen [ The Dude ]

to wiem ale wiedz tez ze byly takie przypadki gdzie sojsznicy zrywali sojusz i atakowali bo nie chcieli, zeby ich wymoszczone koalki i ksiestwa niszczyly sie :)

10.08.2002
19:37
[84]

Beren [ Senator ]

No nie wiem... moze Joanna nam powie jak to widzi ? :)

10.08.2002
20:02
[85]

Bremen [ The Dude ]

no wlasnie gdzie jestes Joanna : D¿oanna...D¿oanna...D¿oanna...³er ar ju ???

10.08.2002
21:02
smile
[86]

wert [ Ronin ]

niew³¹cza sie automatycznie bo gdy s¹ wolne wjazdy to sie wy³acza pospolite ruszenie. A swiat sie skonczy ;-)

10.08.2002
21:55
[87]

Mamret [ Centurion ]

Predzej czy pozniej na pewno. Ale na razie raczej nie. W tym pieszczeniu ksiestw i koalek cos jest, a zaczynac wszystko od nowa... Bleee

10.08.2002
22:06
[88]

Bremen [ The Dude ]

no wlasnie to jest jedyny minus PSO - gdyby tylko ta koalka ktora go wybuduje wchodzila do panteonu i nic pozatym to by bylo cool , ale niestety , jak sie wybuduje PSO to tylko ta koalka czy ksiestwo zyskuje reszta tylko i wylacznie na tym traci :D

10.08.2002
22:06
smile
[89]

wert [ Ronin ]

Mamret ---> gram w TDD i na obecn¹ chwile nic mi niewiadomo o jakimkolwiek ataku na N&Y z naszej strony. :-)

10.08.2002
22:12
[90]

Bremen [ The Dude ]

wert --> ale czemu N&Y buduja PSO ? Czy tobie nie szkoda twojego wymoszczonego ksiestwa ? (i koalki)

10.08.2002
22:26
smile
[91]

wert [ Ronin ]

Bremen ---> wiesz, jak juz dojdziesz do pewnego pozimu w ziemi to juz zbyt wiele niemoze Ci sie stac - dla mnie normaln¹ sprawa jest ruina po ka¿dej wojnie (a jak gram bez paktów magicznych) to totalna ruina i zawsze to jest 2 - 3 dni odbudowane. Ktoœ musi to wygraæ, a ksiêstwo sobie wymoszcze nowe a koalka to hohoho - wiesz ja gram od pocz¹tku w tej erze a wogóel to juz ood kilku er (chyba 2) to juz mam za sob¹ kilka konców swiata.

10.08.2002
22:29
[92]

Bremen [ The Dude ]

no dobra kapuje , ale czy na PL byly te ery ? no bo jak tak to podobno po wybudowaniu PSO jest sie w panteonie ale jakos nie widze tam ani jednego ksiestwa albo koalki

10.08.2002
22:38
smile
[93]

wert [ Ronin ]

Swiat siê niekoniecznie musi skoñczyæ budow¹ PSO. Mo¿e byc d³u¿szy pad po którym admini stwierdz¹ ze stracono czesc danych i trzeba zacz¹c od nowa lub po prostu up³unie doœ d³ugi okres czasu i swiat siê skonczy hmm ze staroœci :-))

10.08.2002
22:41
[94]

Bremen [ The Dude ]

ok dzieki za wyjasnienie (oswiecenia takiego zielonego jakim jestem ja :P) ale odpowiedz szczerze (jak w sadzie :) , Czy wydaje ci sie ze N&Y wybuduja PSO ?

10.08.2002
23:00
smile
[95]

Beren [ Senator ]

A potem odpowiedz szczerze, ale nie tak, jak w sadzie ;P Nie wspominajac o tym, ze juz mowiles ;P

10.08.2002
23:03
[96]

Bremen [ The Dude ]

czekaj bo nie kapuje Beren ??? o co chodzi w tym : "Nie wspominajac o tym, ze juz mowiles ;P"

10.08.2002
23:04
[97]

Beren [ Senator ]

wert - wpisz sie na liste, bo ja nie mam zamiaru polamac sobie palcow piszac rozwiniecie TDD, a poza tym nie znam nazwy Twojego ksiestwa :P

10.08.2002
23:05
smile
[98]

Beren [ Senator ]

[10.08.2002] 21:02 wert [Genera³] Gadu-Gadu: 1292272 niew³¹cza sie automatycznie bo gdy s¹ wolne wjazdy to sie wy³acza pospolite ruszenie. A swiat sie skonczy ;-)

10.08.2002
23:06
[99]

wert [ Ronin ]

Mysielibyœmy my i Numenor zacz¹c dzisiaj ich ostro rypaæ. S¹ 2 sposoby na przestanie budowy: 1. spadek ziemi poni¿ej 700k na koalke ale wtedy cena PSO maleje; 2. Codziennie ubywa 2% PSO czyli trzeba non stop ostrzeliwac i atakowac i wycinac im ludzi. Na dzien dzisijeszy przy poparciu z naszje strony jest to niemal niemo¿liwe.

10.08.2002
23:12
smile
[100]

wert [ Ronin ]

Na RD PL: Wschodnia Marchia - TUATHA DE DANAAN Dunbar - Avangers Na RD CZ: Dunbar i Darkostan - Agrykola

10.08.2002
23:17
[101]

Joanna [ Kerowyn ]

wert ---> witaj sojuszniku beren ---> praktycznie w obecnej sytuacji - kiedy w sojuszu sa praktycznie wszystkie koalicje z pierwszej dziesi¹tki i sporo innych, ew. ataki mog¹ opóŸniæ o kilka dni budowê. Oczywiœcie - teoretycznie jest mo¿liwe zniszczenia nas ponizej 700k w ci¹gu kilku dni ataków, ale jak dot¹d samobójców brak. Œciœlej by³ jeden - ale siê zamrozi³ gdy siê o tym dowiedzia³am A co do sensu budowania PSO - tworzenie koalicji od nowa - pierwsze walki, roœniêcie lub nie koalicji to prawdziwa frajda. W tej chwili jest wszystko w miarê uporz¹dkowane - w³aœciwie nie ma z kim walczyæ. Nie ma wiêkszych przetasowañ w czo³ówce.

10.08.2002
23:20
smile
[102]

Joanna [ Kerowyn ]

A dla kronikarza;) na Czechu koalicja Nebuchadnezzar d¿in Al-Ashrad. PSO tam jeszcze nie budujemy - i pewnie d³ugo ¿aden Polak nie wybuduje

10.08.2002
23:24
[103]

Bremen [ The Dude ]

no i przyszedl czas na nowy watek , aha witaj joanna

10.08.2002
23:25
smile
[104]

wert [ Ronin ]

Joanna ---> witaj witaj, no popatrz to u was w Nebu szefem z³odziei jest mój wielki guru w fachu z³odziejskim :-))

10.08.2002
23:28
[105]

Bremen [ The Dude ]

13 czesc tego wpanialego watka poszla a oto adresik :

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.