GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

TWO WORLDS --Gramy-- [część 2]

26.06.2007
14:28
[1]

ślimok [ Konsul ]

TWO WORLDS --Gramy-- [część 2]

Two Worlds to rozbudowana produkcja zaliczana do gatunku komputerowego role-playing, za której developingiem stoją pracownicy polskiego, krakowskiego studia Reality Pump (twórcy m.in. cyklu strategii czasu rzeczywistego Earth). Pod względem rozmachu, opisywany tytuł można porównać chociażby do trzeciej części serii Gothic, czy The Elder Scrolls IV: Oblivion.

Fabuła rozpoczyna się od przypomnienia dawnych losów wirtualnego świata, w którym toczy się akcja gry. Owe uniwersum zmieniło się kiedy Aziraal, bóg wojny, został pokonany w olbrzymiej bitwie wieki temu. Hordy Orków straciły swojego przywódcę i były zmuszone do ucieczki w kierunku wyniszczonych terenów na południu. Teraz, tysiące lat później, grobowiec Aziraala w dalszym ciągu jest ukrywany przez innych bogów, którzy nie chcieli by zwykli śmiertelnicy poznali tamtejszy sekret. Tymczasem, pokój zawarty pomiędzy cywilizowanymi rasami a hordą znów zaczyna wisieć na włosku. Kiedy krasnoludy odkryły w kopalni antyczną świątynię, dedykowaną nienazwanemu bóstwu, wszystkie frakcje fantastycznego świata uznały to za trop w poszukiwaniu miejsca pochowania Aziraala. Cicha wojna rozpoczęła się na nowo i wkrótce wywoła świętą krucjatę Orków, którzy nie zgodzą się na bezczeszczenie miejsca pochowania swego ówczesnego lidera. Prawdziwe zagrożenie leży jednak gdzie indziej. Potężna moc rośnie w sile, a z nią przyjdzie strach i zniszczenie. Jej cel jest prosty: tylko jeden z Dwóch Światów przetrwa.

Two Worlds łączy w sobie dynamiczny i skomplikowany system walki znany chociażby ze Star Wars: Knights of the Old Republic z poczuciem wolności gracza zaprezentowanym w serii Fallout. Celem developerów było stworzenie produkcji RPG, która przebije inne tytuły dostępne na rynku i zaoferuje miłośnikom zmagań tego typu prawdziwą możliwość wpływania swoimi czynami na cały, wirtualny świat. Nie zabrakło tutaj rozbudowanego, nielinearnego wątku fabularnego, naprawdę efektownej oprawy wizualnej czy ciekawie zaprezentowanych scen walki. Aby przyciągnąć jak najwięcej graczy, złożoność gry będzie zmienia się w zależności od podejmowanych decyzji. Do wszystkiego należy również doliczyć dość prosty w obsłudze interfejs.

* Wolność wyboru podczas gry. Wirtualny świat od razu reaguje na poczynania osób siedzących przed komputerami i zmieniać się (oferując tym samym nowe i ekscytujące wyzwania).
* Rozbudowany, nielinearny wątek fabularny. Gracze mogą stworzyć własną historię dla prowadzonego bohatera.
* Niczym nielimitowany system rozwoju bohatera. Gracze mogą eksperymentować z różnymi profesjami i odmieniać swoje wcześniejsze wyboru przy pomocy tzw. „zmieniaczy kariery”.
* Unikalny system magii. Adepci czarów mają możliwość tworzenia własnych zaklęć.
* Zwierzęta, na grzbietach których będzie można podróżować (od koni do oswojonych jaszczurek czy innych bestii).
* Dostęp do rozmaitych pułapek czy zastawianie sideł, co tylko urozmaica rozgrywkę.
* Spektakularne i dynamiczne układy choreograficzne podczas walk. System walki jest intuicyjny, wymusza myślenie taktyczne i oferuje sekwencje znane z filmów.


producent: Reality Pump
wydawca: SouthPeak Interactive
dystrybutor PL: TopWare Poland

Data Premiery:
Świat: 09 maja 2007
Polska: 19 czerwca 2007

tryb gry: single / multiplayer
tryb multiplayer: LAN / Internet | liczba graczy: 1-8
wymagania wiekowe: 16+

Oficjalna strona gry:

Wymagania:

Minimalna konfiguracja

* Procesor 2 GHz
* 512 MB RAM
* Windows Vista lub XP
* Karta graficzna z Shader 2.0
* Karta dźwiękowa zgodna z DirectX
* DVD-Rom
* Klawiatura, mysz

Link do poprzedniej części https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=6510653&N=1



Wiem że w tamtej części było tylko 40 postów lecz jest już 6 dni po premierze więc zdecydowałem się założyć nową część.












© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.