Am.StaffGTS [ Slipknot ]
Gothic 3 - jak bedzie chodzic?
czy ta gra bez przyciec bedzie chodzic na moim sprzecie? tylko ze zamiast tych pamieci co mam bede dzis miec 2x1g ddr2 800mhz Patriot (dual channel) bo nie wiem czy warto kupowac oryginalna gre PL?? (moge miec za 45zl
PC99 [ ]
Chcesz się pochwalić kompem? Sprawdź jakie ma wymagania to się dowiesz. Twój komp przewyższa 2 razy minimalne wymagania więc po co się pytasz. Mi na słabszym, na średnich detalach się nie przycinało.
mirencjum [ operator kursora ]
Będzie dobrze. Czasem jakieś przycięcie może być, ale już nic na to nie poradzisz.
marcing805 [ Senator ]
G3 to strasznie zabugowana gra.Miał wyjść patch poprawiający wydajność, ale jakoś go nie widać.Ale powinien działać bez przycięć na Twoim sprzęcie.
Am.StaffGTS [ Slipknot ]
PC99 --> ja nie mam 5 lat zeby sie chwalic !! po za tym pochwalic to ja sie moge tylko grafa!! chociaz sa juz lepsze GTX i Ultra wiedz nawet nie ma sie co chwalic! a pytam sie dlatego ze ta gra mi sie bardzo podoba ale jak ma mi sie tak ciac jak na 7900GS ktorego do niedawna mialem to ja bardzo dziekuje!!
Am.StaffGTS [ Slipknot ]
a jezeli ktos ma lepsze komponenty ode mnie lub troche gorsze i nie przycina sie ta gra u niego to niech da znac!!
Am.StaffGTS [ Slipknot ]
toz ta gra jest psychinczaa!!! ;/ nawet textury na medium jak ustawie to przycina i doczytuje co 10 , 12 sec ile potrzeba ram na ta cholerną gre?? i na ile 3ba proca podkrecic?? zeby to chodzilo plynnie!! (wiadomo czasem moze sie przycicac ale bez przesady!!!
polak111 [ T42 ]
Mi sie tnie na średnich. A komputer taki jak w sygnaturce.
PC99 [ ]
Pobaw się w pliku .ini i będzie gitara.
Am.StaffGTS [ Slipknot ]
polak111 --> to moze zeby sie nam nie cielo to 3ba proca podkrecic??
PC99 --> a konkretnie z czym mam tam sie pobawic??
polak111 [ T42 ]
Ja się nie bawię w podkręcanie procesora. Po prostu boję się.
PC99 [ ]
Zrób kopie pliku .ini a później sprobuj w notatniku pozmieniać niektóre linijki np. w taki sposób
Cache.SizeImage=356000000
Cache.SizeMesh=90000000
Cache.SizeSound=40000000
Cache.SizeMaterial=40000000
Cache.SizeCollisionMesh=40000000
Cache.SizeAnimation=40000000
Cache.SizeSpeedTree=10000000
Render.MeshLoDQuality=High
Render.AnimationLoDQuality=High
Render.ImageLoDQuality=High
Render.DisableMeshLoDQualityFragmentString=false
ResourceCache.u32ImageMaxMemUsage_High=192000000
ResourceCache.u32MeshMaxMemUsage_High=192000000
ResourceCache.u32SoundMaxMemUsage_High=40000000
ResourceCache.u32MaterialMaxMemUsage_High=42000
ResourceCache.u32CollisionMeshMaxMemUsage_High=360 00000
ResourceCache.u32AnimationMaxMemUsage_High=8000000 0
ResourceCache.u32SpeedTreeMaxMemUsage_High=2000000
ResourceCache.u32ImageMaxMemUsage_Medium=140000000
ResourceCache.u32MeshMaxMemUsage_Medium=80000000
ResourceCache.u32SoundMaxMemUsage_Medium=30000000
ResourceCache.u32MaterialMaxMemUsage_Medium=40000
ResourceCache.u32CollisionMeshMaxMemUsage_Medium=3 2000000
ResourceCache.u32AnimationMaxMemUsage_Medium=60000 000
ResourceCache.u32SpeedTreeMaxMemUsage_Medium=14500 00
ResourceCache.u32ImageMaxMemUsage_Low=64000000
ResourceCache.u32MeshMaxMemUsage_Low=60000000
ResourceCache.u32SoundMaxMemUsage_Low=20000000
ResourceCache.u32MaterialMaxMemUsage_Low=36000
ResourceCache.u32CollisionMeshMaxMemUsage_Low=2600 0000
ResourceCache.u32AnimationMaxMemUsage_Low=50000000
ResourceCache.u32SpeedTreeMaxMemUsage_Low=1000000