GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Need For Speed (2) Znamy tytuł nowej odsłony serii (Pro Street)

13.06.2007
22:27
[1]

ProteZ [ Generau ]

Need For Speed (2) Znamy tytuł nowej odsłony serii (Pro Street)

Need for speed (NFS) to jedna z najpopularniejszych gir wyścigowych w histori gier !! Co roku EA (projektant gry) tworzy nową znakomitą część tu jest lista NFS'ów które powstały do tej pory :
1.The Need for Speed Data Premiery: Świat: 31 sierpnia 1995, Polska: obecnie brak planów wydania
2.Need for Speed II Data Premiery: Świat: 21 maja 1997, Polska: 10 listopada 1997
3. Need for Speed III: Hot Pursuit Data Premiery: Świat: 10 października 1998, Polska: 20 marca 1999
4.Need for Speed 4: Road Challenge Data Premiery: Świat: 16 czerwca 1999, Polska: 30 października 1999
5.Need for Speed: Porsche 2000 Data Premiery: Świat: 23 marca 2000, Polska: 23 czerwca 2000
6.Need for Speed: Hot Pursuit 2 Data Premiery: Świat: 23 października 2002, Polska: 14 listopada 2002
7. Need for Speed: Underground Data Premiery: Świat: 18 listopada 2003, Polska: 28 listopada 2003
8. Need for Speed: Underground 2 Data Premiery: Świat: 12 listopada 2004, Polska: 19 listopada 2004
9. Need for Speed: Most Wanted Data Premiery: Świat: 16 listopada 2005, Polska: 25 listopada 2005 tutaj ukazała się również inna wersja Need For Speed Most Wanted Black Edition
10. Need for Speed Carbon Data Premiery: Świat: 01 listopada 2006, Polska: 03 listopada 2006
W tym wątku proszę pytać tylko o gry z serii nfs żadnych innych i proszę nie zakładać nowych bezsensownych wątków,pytajcie tutaj :)

NFS PS Zapowiedź

Już chyba każdemu znudził się klimat nocnych wyścigów i gonitw z policją w czysto arcadowym stylu. EA postanowiło zmienić wizerunek Need for Speed. Tym razem tworzą bardziej realistyczną grę w której ścigamy sie zgodnie z prawem. Need for Speed Pro Street to już jedenasta część mającej ponad dziesięć lat serii. Zadanie nowej części NFS? - zrewolucjonizować te klasyczną markę na zawsze...
Tym razem mamy wyjść z cienia nocy i ścigać sie po legalnych torach na styl URL z Undergrounda 2, nie łamiąc przy tym prawa i niepowodując zapierających dech w piersiach pościgów. Nie jest pewne, czy "przeryżowani" filmami typu Fast and Furious fani modyfikacji i szpanowania naklejkami sponsorów są gotowi na taki skok do rzeczywistości. Jedno jest pewne - czeka nas burza. I to w dobrym tego słowa znaczeniu. A co nowego mogli programiści z Kanady nam zaprezentować tym razem?Uszkodzenia w najnowszym NFS'ie to element gry, do którego programiści z EA przyłożyli się jak nigdy dotąd. Najmniejsza część w naszym aucie będzie mogła ulec uszkodzeniu: urwana rura wydechowa, wgnieciony błotnik, porysowana karoseria, lekko pęknięte światło i tysiące innych możliwych defektów. Co więcej zniszczenia te odczujemy momentalnie we własnym pojeździe. W NFS Pro Street będzie można spotkać się z sytuacją w której samochód będzie nam lekko ściągać podczas jazdy na lewą, bądź prawą stronę. Kolejną nowością jest fakt, iż każdemu demonowi prędkości znajdującemu się w grze pękają szyby i to w niesamowicie realistyczny sposób. Wyjątek stanowi tutaj jedynie marka BMW, koncern produkującą powyższy markę nie pozwolił Panom z Kanady na tak dalece idącą realistyczność. Oczywiście był to tylko i wyłącznie chwyt marketingowy, który ma za zadanie spowodować aby gracz był zdania, iż auta marki BMW to jedne z najbezpieczniejszych pojazdów na świecie.Samochody... i tutaj czeka nasz rewolucja. Po pierwsze zniszczeniu ulegnie system klas wozów, który towarzyszył nam dotąd przez wszystkie poprzednie części sagi NFS. Bo przecież tak naprawdę samochód znacznie tańszy w rzeczywistości, lecz odpowiednio stuningowany może być o wiele lepszy na torze niż cacka warte setki tysięcy dolarów. Graczom zostanie udostępnione 60 pojazdów od 26 producentów. Jako nowość można tutaj zaliczyć auta producenta kraju kwitnącej wiśni, czyli japońskiej Hondy, której na próżno było szukać chociażby w NFS Carbon czy NFS Most Wanted. Z ciekawszych aut można między innymi wymienić Audi RS4 czy Mitsubishi Eclipse z 1999 roku.
Autosclupt w najnowszej części ma zostać zrewolucjonizowany, wachlarz możliwości tuningowych w porównaniu do NFS Carbon powiększy się o kolejne opcje modyfikacji auta. Każda część będzie wpływać na zachowanie się auta na drodze. Aby ułatwić nam wybór, lepsze części będą posiadały odcień zielony, a te które przyniosą gorszy efekt zaświecą się na czerwono. Co za tym idzie - w nowym NFS'ie inaczej będzie przebiegać podnoszenie osiągów naszego samochodu. Do dyspozycji oddana zostanie każda część, dzięki czemu możemy modyfikować praktycznie wszystkie parametry naszego wozu, co oznacza długie noce, szlifując każdy atrybut naszego rumaka. Ciekawostką może być tutaj tunel aerodynamiczny, dzięki któremu będzie istniała możliwośc sprawdzenia w jaki sposób zachowują się w praktyce wprowadzone przez nas modyfikacje nadwozia auta. W Pro Streecie będziemy mogli zamontować ponad 1000 licencjonowanych nowych części do naszego auta, więc będzie w czym wybierać. Najważniejsze jest jednak to, że każda cześć będzie wpływać na zachowanie pojazdu, co przesądzi czasy tak zwanego "ryżowania" samochodów.No dobrze, ale z czym nam przyjdzie się zmierzyć? EA zaplanowało cztery tryby rozgrywki - Circuit, Speed Challange, Drag i Drift. Ten ostatni, wzbogacony o siostrzany Team Drift. Tym co to pojęcie nic nie mówi podpowiem, że jest to element żywcem wzięty z zawodów D1. Chodzi mianowicie o przejazd toru parami - im więcej dymu, im bliżej przeciwnika tym więcej punktów. Circuit i Speed Challenge nie zaskakują - mieliśmy już okazję przyjrzeć się im w poprzednich odsłonach Need for Speed. Chodź oklepane, to nie należy ich przekreślać, bo pikanterii na pewno doda system zniszczeń, jak również bardziej zakręcone i wymyślne trasy Speed Challenge. Drag, czyli wyścigi po prostej, to również nic nowego, a jednak z jakiegoś powodu nie wymieniłem go z wcześniejszymi trybami. Wynika to z pewnego przypuszczenia, bo chodź EA nie chce ujawnić szczegółów, to wiemy, że przyjdzie nam się zmierzyć z zupełnie nowym produktem. I chodź są to informacje nie potwierdzone, to zapewniono nas że tchnięto w 1/4 mili nowe życie. Trzymamy za słowo.
Świat gier wyścigowych jest podzielony na dwie frakcje, pierwszą arcade'ową z niekwestionowanym liderem w postaci Need for Speed i drugą, nieco mniejszą, ale nie mniej prężną, rządzoną przez symulatory (LFS, GT4, rFactor, GTR2). Na tym polu zawsze trwała wojna i próżno oczekiwać po jedenastym NFS że nagle to zmieni. Aczkolwiek widać małą poprawę - nie jest to może przyjacielskie wyciągnięcie ręki, tylko raczej pokojowe pomachanie flagą z obozu EA, ale liczy się gest. Szczególnie że za tym gestem idą czyny - samochody mają się bardziej realistycznie prowadzić, droga hamowania gwałtownie wzrośnie czy poślizgi, których opanowanie ma sprawiać problemy. EA nie odcina się jednak od swoich korzeni - w opcjach będzie można znaleźć wszelkie ułatwienia które zachowają model jazdy jaki znamy z poprzednich części. Co ciekawe, oprócz zmiany modelu jazdy, EA zmieniło również zasady samej rozgrywki. Teraz nie trzeba być już pierwszym - wystarczy prowadzić w tabeli. Nie wiemy czy to wynik zwiększonego realizmu, czy wspomnianych już korzeni arcade'owych. Na koniec, chodź nie mniej ważne - grafika. Tutaj jak zawsze jest spory skok w stosunku do poprzedniej części. DX9 i wysokiej jakości tekstury to tylko czubek góry lodowej. Dla niedowiarków najlepszym lekarstwem jest dym - dym jakiego wcześniej nikt nigdy nie pokazywał.na tyle, iż spowoduje uśmiech nie schodzący z naszych twarzy przez kilkanaście miesięcy po premierzy gry? Obecnie wszystko wskazuje, że tak i ma to być znacząca rewolucja i krok w innym kierunku niż dotychczas. Nieograniczone możliwości tuningu, tysiące części do wykorzystania, prawdziwe uszkodzenia i tory to największe zalety gry ze stajni EA. Czy jednak NFS Pro Street zostanie przyjęty entuzjastycznie przez rzesze graczy... na te pytanie będziemy mogli odpowiedzieć dopiero za kilka miesięcy, oby jednak była to "rewolucja" w pozytywnym tego słowa znaczeniu - pozbawiona błędów programistycznych z niezwykle ciekawym gameplay'em, absorbującym każdego gracza na co najmniej kilka miesięcy. Na razie nieznane są wymagania sprzętowe ale wydaje się, że jeśli będą duże to gra będzie ich warta. Ostatnie błędy programistów i niezbyt dobra grywalność nie były tego dowodem. Co poza tym EA ma do zaoferowania dowiemy się 31 maja kiedy to światło dzienne ujrzy pierwszy prawdziwy trailer.
Źródło www.needforspeed.pl

15.06.2007
21:11
[2]

ObiOneMP [ Pretorianin ]

Widzialem 2 filmiki i dobrze, ze bedzie model uszkodzen (lepiej poznej niz wcale). Ale i tak nastepna czesc NFS, ktora wzbudzi we mnie jakies emocje to Need for Speed Porsche Anniversary :P

30.07.2007
15:20
[3]

jambond [ The Best Driver ]

Moje autko z NFS MW ---------------->

Protez------------> nie umiesz tworzy watkow seryjnych.

30.07.2007
15:39
smile
[4]

Rosenkreutz [ Generaďż˝ ]

No niech zrobią wkońcu NFS U 3 z modelem uszkodzeń i porządnym tuningiem, powtarzam się ale chce siedzieć 3 godziny w garażu tuningując samochód i kolejne 3 godziny ustawiając parametry samochodu które oczywiście mają wpływ na model jazdy i policje chce i porządny multiplayer i chce wszystko to co było najlepsze z poszczególnych części :)

04.08.2007
12:05
smile
[5]

kuba man [ Legionista ]

pro street będzie super gra

04.08.2007
12:09
smile
[6]

DjPeja11 [ Generaďż˝ ]

jambond<--- nie wiedziałem że tak nfs:mw wygląda brzydko!

Most Wanted najlepszą grafę!


zmień detale!

04.08.2007
12:18
[7]

jambond [ The Best Driver ]

Dj ------> mammałe bo mam słabego kompa a nie chce mis ie podwyrzsz żeby go zawiesic .

spoiler start
Niedługu będę miał nowego
spoiler stop

04.08.2007
12:19
[8]

DjPeja11 [ Generaďż˝ ]

to fajnie że będziesz miał niedługo nowego kompa



jakiego masz kompa?

04.08.2007
12:52
smile
[9]

kong123 [ Pretorianin ]

NFS Pro Street zapowiada się ciekawie. Widziałem na necie 3 traileryi muszę powiedzieć że wygląda całkiem nieżle nowe samochody nieżle model zniszczeń też tylko ta jazda po torach czy nie mogli się wysilić i umieścić akcję gry w jakimś amerykańskim mieście a co do tuningu to miejmy nadzieje ze się nie zawiedziemy.

04.08.2007
13:18
[10]

Jim Raynor [ WeiGhTed CoMpaNioN CuBe ]

kong123-------> To może ty się wysil i zadbaj o interpunkcję...

A co do wątku o NFSach.. Beznadzieja. AHa

Protez---------> Skąd wziąłeś tą zapowiedź NFS pro Street? Mniemam ze nie jest twoja.
I po co w wątku o wszystkich NFS-ach, zapowiedź jednej gry? Do tego jest wątek poświęcony tej własnie grze

04.08.2007
13:20
[11]

jambond [ The Best Driver ]

Dj ----> komp ma 256mb ram-u mało a nowy bedzie maił dużo wiecej.

30.09.2007
21:02
[12]

ProteZ [ Generau ]

UP

19.10.2007
18:48
smile
[13]

Marcinkiewiczius [ Formula 1 Fan ]

Serwis NFSgame.net podał prawdopodobne wymagania sprzętowe Need for Speed ProStreet:

System : Windows XP/Vista,
Procesor : 2.8 GHz albo lepszy (dla Visty zalecane 3.0 GHz),
RAM : 512 MB RAM ( Dla Visty 1 GB ),
HDD: 8.1 GB Wolnego miejsca na dysku albo i więcej,
Grafika : 128 Mb albo i więcej ( Pixel Shader 2.0, AGP i PCIe wyłącznie),
DirectX : Wersja 9.0c,
Napęd DVD : 8x,
Internet : Co najmniej 512 kb/s,
Sterowanie : Klawiatura, mysz,
Dodatki : Kierownica USB, Pad z Anaglogami

- 3D Hardware Accelerator Card Required - 100% Direct) 9.0c compatible 256 MB Hardware
Accelerator video card and the latest drivers
- ATI(R) Radeon(R) 9600
- ATI(R) Radeon(R) 9700
- ATI(R) Radeon(R) 9800
- ATI(R) Radeon(R) X300
- ATI(R) Radeon(R) X550
- ATI(R) Radeon(R) X600
- ATI(R) Radeon(R) X700
- ATI(R) Radeon(R) X800
- ATI(R) Radeon(R) X850
- All NVIDIA(R) GeForce(tm) 7 Series
- All NVIDIA(R) GeForce(tm) 8 Series

19.10.2007
18:59
[14]

hunt06 [ Konsul ]

Rosenkreutz - zgadzam się z tobą, chcę NFS U3 z dobrym multi.


Need For Speed (2) Znamy tytuł nowej odsłony serii (Pro Street) - hunt06
© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.