GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

troszke na temat Ps3 i jej procka CELL. Dla mnie szok !

07.08.2002
14:15
smile
[1]

tymczasowy51836 [ Junior ]

troszke na temat Ps3 i jej procka CELL. Dla mnie szok !

https://newsroom.chip.pl/news_41168.html

zerknijcie i dywagujcie. Mnie pewnie zabanuja wiec bede tylko czytal. Wiedzcie ze jestem ciagle z Wami i tesnie :(

Katanka

07.08.2002
14:28
[2]

Viti [ Capo Di Tutti Capi ]

"Pojedyncza kość Cell ma dysponować mocą przekraczającą bilion operacji zmiennoprzecinkowych na sekundę (1 teraflop), a więc stukrotnie większą od 2,5-gigahercowego procesora Pentium 4." O kurde <kopara>. Ciekaw jestem jak bedzie wyglądać grafika na PS3. Mnie najbardziej zadziwia to że konsola będzie wykorzystywać również moc obliczeniową procesora Cell w telewizorze. Ciekaw też jestem jakiego telewizora będzie wymagała przyszła konsla. Katanka - A co Ciebie tak banują ?

07.08.2002
14:39
[3]

Martinez [ Konsul ]

LOL 100x P4 2,5? uuuuu to nieźle, pytanie tylko, kiedy wyjdzie te PS3?? Wlasnie, dlaczego Katanka został zbanowany???

07.08.2002
14:43
[4]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Pewnie trzeba bedzie jeszcze troche "poczekac". Ciekawe na ile te wiadomosci sa wiarygodne. Na papierze to pewnie mozna duzo... A Katanka23 dostal bana za watek o sprzedazy pirackiego softu (chial sie go pozbyc czy jakos - w koncu stanelo na tym ze plyty zniszczy)

07.08.2002
14:43
smile
[5]

Katanka24 [ Legionista ]

procek bedzie masowo produkowany w 2004 roku. Konsola Ps3 ukaze sie w japoni pewnie gdzies w marcu 2005 roku. Katanka24

07.08.2002
14:44
smile
[6]

Katanka24 [ Legionista ]

cyba mnie odbanowali !!!!!!!! Czyzbym byl wsrod zywych ?! Soft poszedl i mam juz tylko oryginaly na pc :) Czuje sie z tym dobrze :) Serio :)

07.08.2002
14:44
[7]

The Dragon [ Eternal ]

bla bla bla :) tyle mam na ten temat do powiedzenia. pozyjemy zobaczymy, no i w ogole takie informacje to moze sobie co najwyzej wydrukowac na papierze wiadomego uzytku :))

07.08.2002
14:44
[8]

Katanka24 [ Legionista ]

a co do wiarygodnosci, trabia juz o tym na wiekszosci serwisow :)

07.08.2002
14:47
smile
[9]

Katanka24 [ Legionista ]

wiecie co odpisalo sony Japan na pytanie ktore wyslalismy nie tak dawno. Pytanie brzmialo: "Jak bedziecie sobie radzic w Ps3 z mala pamiecia Video? Czy moze beda po jakims czasie rozszerzenia jak w Nintendo 64? Bo wiadomo ze ograniczeniem w Ps2 jest jej mala pamiec Video" a Sony Japan odpisala tak: "W Ps3 rozwiazemy ten problem zupelnie inaczej. Technologicznie poszlismy tak do przodu, ze taktury i dane ladowane i przetrzymywane w pamieci video beda czytane w locie z dysku twardego" To jest SZOK ! Jaki wtakim razie transfer bedzie mial HDD w PS3 ?!

07.08.2002
14:49
[10]

Viti [ Capo Di Tutti Capi ]

Ja sądzę że to jest możliwe. Nie wiem jaki był skok mocy obliczeniowej między PS a PS2, ale pomiędzy PS2 a PS3 będzie na pewno większy.

07.08.2002
15:01
[11]

Katanka24 [ Legionista ]

psx 33 MHz, 2MB RAM, 300.000 poligonow z full detalami ps2 294 MHz, 32 Mb RAM, jakies 16.000.000 z full detalami (ale tego nie jestem pewny na 100%)

07.08.2002
15:03
smile
[12]

Katanka24 [ Legionista ]

to inaczej :) tego jestem pewien na 100% :) PSX mial 1.500.000 poligonow na sek golych :) PS2 ma 66 mln pol na sek golych :) wiec latwo policzyc ... Ps3 ? o rzesz w morde :) film w real-timie z mozliwoscia ingerencji ! toz to szok^10 !

07.08.2002
22:39
[13]

vcarter [ Koszykarz ]

Po tej informacji powaznie sie zastanawiam czy aby napewno oplaca sie kupowac pod koniec 2002 roku PS 2 ;-)

07.08.2002
23:18
[14]

Eldoth [ Konsul ]

vcarter - warto nie zastanawiaj sie , to najlepsza inwestycja na dzis dzien :) a co do Ps3 to mam gdzies te tech detail - wazne czy beda gry ktore to obsluza

07.08.2002
23:32
[15]

Viti [ Capo Di Tutti Capi ]

Pytanie tylko teraz. Czy gry które bedą wyglądać jak film, będą nas kręcić ? To trochę tak jak adaptacje fabularne filmów animowanych. To co było atutem filmu animowanego (nierealność) znika, i w zasadzie nie wiadomo czym to zastąpić.

07.08.2002
23:58
[16]

Midgardsorm [ Generał ]

pozatym w 2005 z p5 i g7 :-) pc tez nie bedzie slaby ... :) pozyjemy zobaczymy pc gora !

08.08.2002
00:08
[17]

sid86 [ Konsul ]

może sie powtórze ale IMHO konsola nawet z najbajerniejszą grafą nigdy mi nie zastąpi kompa...

08.08.2002
00:09
[18]

sid86 [ Konsul ]

może sie powtórze ale IMHO konsola nawet z najbajerniejszą grafą nigdy mi nie zastąpi kompa...

08.08.2002
00:09
smile
[19]

sid86 [ Konsul ]

sorki za podwójny wpis

08.08.2002
00:11
[20]

Eldoth [ Konsul ]

nie chodzi o grafe tylko o gameplay i lifespan

09.08.2002
04:53
smile
[21]

Wujek Nolster [ Centurion ]

dokladnie tak :) a taka mozliwosc obliczeniowa - duuzo wiecej efektow, lepsza fizyka, lepsze "AI" oraz, oczywiscie, wiecej trojkacikow. mnie bardziej zastanawia ile zespolow bedzie na tyle duzych, zeby podjac sie zrobienia mocarnego tytulu na PS3? jedno jest pewne - Kojima i department 1 na pewno nie wymiekna :)))

09.08.2002
07:13
[22]

Inseminator [ Centurion ]

Tak fajny news, swietne osiagi, potezne moce obliczeniowe, animacje jakosci FMV ! Wszystko super tylko... juz to przerabialismy panowie w przypadku PS2. Pierwsze prezentacje, screeny, filmiki i bajer z animacja do FF8 (scena tanca). A potem lament wydawcow gier - co za moc!! pozostana tylko najbogatsze firmy !! mali sa za mali na okielznanie takiej mocy !! I co ?? I gowno. Po roku byle PC mialo wiecej mocy na pokladzie a gry nigdy nie beda wygladac jak w zapowiedzach przedpremierowych. Prawda jest taka, zeby cos moglo wejsc do masowej produkcji, czyli konsol, MUSI byc tanie, sprawdzone i stosunkowo przestarzale - co wynika z warunku ceny. Tak wiec spokojnie do 2005 to jeszcze moze UFO ladowac.

10.08.2002
04:09
smile
[23]

Wujek Nolster [ Centurion ]

Inseminator - tu chodzi o lifestyle, a nie o poligony i procesory. Niektorzy to wiedza, inni nigdy nie poznaja, takie zycie...

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.