GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Tłumaczenie TDD oraz dodatek do BG I -NTotSC cz. III

07.08.2002
09:51
smile
[1]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Tłumaczenie TDD oraz dodatek do BG I -NTotSC cz. III

Na życzenie nowy wątek.

grjgori - jeżeli masz TLKeditor - odpal funkję szukanie i daj hasło Satos - edytior zaprowadzi cię do miejsca gdzie w szeregu są te imiona min. Laerta.

Ps. tak czy inaczej w ciagu dnia podrzucę ci ten dialog, ale muszę wyskoczyc do domku...


Poniżej link do poprzedniego>>>>>>>>>>>>>>

07.08.2002
10:09
[2]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

To będzie stats, by poprzedni watek spadł z listy ponizej tego.

07.08.2002
10:45
[3]

-grjgori- [ Konsul ]

O jakim statsie mówisz bo chyba nie zrozumiałem. Zaraz zobacze tan dialog.

07.08.2002
10:50
[4]

-grjgori- [ Konsul ]

No cóz znalazłem to o co ci chodziło, ale tam wystę puje wiele imion. Nie wiem tez czy wszystkie się ze soba łączą.

07.08.2002
10:59
[5]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Nie, tylko te które wymieniłem, ale na pewno jest tam ta Laerta lub cos podobnego...

07.08.2002
11:10
[6]

-grjgori- [ Konsul ]

No tak jest tam ta Laerta ale widze tez jakas Lenore.

07.08.2002
11:17
[7]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

To oczywiście chodzi o TĄ LENORE - wybacz sklerozę. Czy puścić ci ten dialog lenore.dlg?

07.08.2002
11:17
smile
[8]

Earina [ Konsul ]

nie mam pojęcia, o czym mówicie, ale kibicuję Wam w pracy :)

07.08.2002
11:40
[9]

-grjgori- [ Konsul ]

No miałem racje, że coś mi z tym nie grało. Dialogu nie musisz mi przysyłać. Okazało się, że w BG2 są pozostałości po BG1 (wiedziałem, że troche ich było). Wystarczyło, że wrzuce tlk z BG1 i wszystko działa poprawnie. Najbardziej denerwuje mnie jednak brak polskich znaków, ale jakos sobie z tym poradze. Earina --> Dzięki ale to Aurelinus odwala niemal całą robotę ja tylko troche pomagam między przerwami w TDD.

07.08.2002
11:48
[10]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Ale twoja i Luremastera pomoc jest moim zdaniem nieoceniona. W zasadzie bez was nie podjąłbym sie tej roboty.

07.08.2002
14:46
[11]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

Aurelinus: Juz wszystko rozumiem. Postaram sie to do dzisiaj skonczyc. Heh ja tam jestem tylko pomniejszym pomocnikiem. Najwiecej zawdzieczmy Aurelinusowi i grjgoriowi. Moja praca w porownaniu do tego co Wy zrobiliscie to PIKUŚ. Mimo wszystko mam nadzieje ze chociaz troche pomoglem :)

07.08.2002
14:53
[12]

-grjgori- [ Konsul ]

No nie przeceniacie moje mozliwosci. Ja napisałem tylko pare skryptow i troszeczke pomagalem, a teraz "moze" zrobie te dialogi. Tak przy okazji to w jakim jezyku bedzie ten dodatek? Polski czy pol-ang ?

07.08.2002
15:06
[13]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Panooowie! Nie interesujmy się kto co robi, bo zakładam, że każdy tyle ile jest w stanie - dla mnie to fajna zabawa i chętnie się tym zajmuję. Wersja startowa będzie po polsku, natomiast zgodnie ze wstępnymi ustaleniami jeżeli dołączymy do Forum Teamu przetłumaczymy to na jęz. angielski - Ken obiecał pomóc, żeby to był prawdziwy angielski, a nie nasze szczere chęci. Jestem zdania, że warto zacząć od polskiego bo ew. bugi i uwagi łatwiej uzgadniać z naszymi niz na forum, chociaż ja testuję każdy plik wprowadzany do gry, więc teoretycznie nie powinno byc problemu. Natomiast nie ukrywam, że najbardziej newralgiczny punkt to skrypty i dialogi - tu może pojawić się kilka przeoczeń. Luremaster ----> jednak postaw teraz na te dialogi - strzałę zostaw na koniec, bo ja dojeżdzam już do wartości strrefa 27298... chyba, że umawiamy się że zostawiasz wolny obszar dla mnie 27400 i w górę (myslę, że nie zajmiesz więcej niz sto jednostek...) Grjgori-----> teraz zaczynaja się schody i będę potrzebował w miarę stałych konsultacji, jak dziś i wczoraj. BARDZO ZALEŻY MI BY puścić chociaż testowo 1 wersje za tydzień + parę dni (ok. 12-15.08.2002), poniwaz będę miał speca od interku i wtedy zajmie się FTP czy czymś tam do wstępnego kolportażu.

07.08.2002
15:16
[14]

-grjgori- [ Konsul ]

No cóż ja z testami raczej odpadam. Nawet gdybym miał BG1. Niestet(raczej stety) wyjezdzam 15 i nie bedzie mnie prze tydzien albo dwa. Koniec wakacji i trzeba zaszalec. A teraz jesetm jeszcze dostepny wiec moge pomagac poki co.

07.08.2002
15:22
[15]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Oprócz Satosa i s-ki mam dla ciebie jeszcze tylko jeden pojedynczy dialog - tylko powiedz pi*oko na kiedy zwalczysz ten quest. Oprócz konsultacji w pojedynczych akcjach i triggerach.

07.08.2002
15:34
[16]

-grjgori- [ Konsul ]

No cóz keidy sie uwine... ciezko powiedziec. bede musial caly quest przeanalizowac z pare razy aby zrozumiec o co chodzi. Popatrzec na dialogi. I oczywiscie znalezc chwile przerwy od TDD. Caly dzien siedze nad tymi bugami i do polowy nawet nie wiem jak podejsc, dodalem nowe latki i zrobilem porzadek na forum, ale to nadal za moal ;) Mze pozniej siada wreszcie do tych dialogow i je uzupelnie.

07.08.2002
15:35
[17]

-grjgori- [ Konsul ]

Jeszcz zapomnialem zapytac o jaki dialog do uzupelnienia chodzi. Szczegoly itd.

07.08.2002
15:55
[18]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Ta pani nazywa sie Shaella (bez błędu) i dialog bodajże Shaell.DLG - wstępnie jest to tak, że jak do niej zagadasz, to ona bredzi i tylko prawidłową odpowiedź ciągnie dalej, a błąd kończy dyskusję lub powoduję że pani robi Escape Area(). Chodzi o to, by tak ustawić ten fragment czyli pierwszy text i opcje, żeby mozna było z nia gadac tak długo i robic tyle podejść, aż zleci nam questz Wielką Księgą Niewiedzy - czli umozliwic rozpoczęcie questu. Moja wersja questu Satosa - zbliżona do oryginału (zapewne) Eltan zleca nam zbadanie wypadków zaginięć w Cytadeli Północnej - to ja dodam tylko musisz podać mi astion GLOBAL żeby odpaliła twoja część (nazwa dowolna byle z twoimi INIcjałami!). Na miejscu sa postacie, jak wczesniej mówiłem. Do kogo nie podejdziesz wszyscy mówia: bujaj się idź pogadaj z Satosem - to tez dodam. Po rozmowie z Eatosem umożliw rozmowę z następnym i następnym itd aż wyjdzie na jaw że to Eldoth jest be. Po rozmowie z Eldothem - zapragnie zemsty na Krotanie zrób mu EscapeArea() by mógł pojawić sie wraz Krotanem i jego bandą zwana przez Eldotha "siłami" w lub obok mauzolem. Appearance w mauzoleum załatwię sam - tylko ustal jednoznaczną akcję by móc uruchomić skrypt Area.

07.08.2002
16:04
[19]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Teraz juz czas do domku --- praca czeka, a was pozdrawiam - DO JUTRA.

08.08.2002
08:32
[20]

-grjgori- [ Konsul ]

Zaczalem juz powoli robic te dialogi. Narazie mam tylko troche przerobionego Eldotha, ale to juz cos. Teraz pytanie w swoim dialogu Eldoth wspomina cos o kluczu do mauzoleum Krotana. Masz gdzieś ten klucz? Bede musial tez wrzucic jakas cutscenke do jego dialogu, poniewaz ofiaruje on swoja (i chba jeszcze kogos, ale nie jeste pewien) przy walce z Krotanem. Jesli nbde ja robil to zajmie mi to raczej jeszcze troche czasu. Na razie tylko tyle.

08.08.2002
08:41
[21]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

grjgori- ---------> wyrzuć ten fragment, jeśli Eldoth sie tam pojawi to w roli statysty... - odnośnie klucza, to daj mu tylko hasło GiveItemCreate("KeyPB06")

08.08.2002
08:53
[22]

-grjgori- [ Konsul ]

No dobra. możesz mi wiec powiedziec jak to mauzoleum wyglada. Czy jest to tylko taka mala krypta gdzie znajduje sie Krotan czy jakies wieksze labirynty z masa potworow? Bo nie wiem jak bedzie mialo to wygladac. Mysle ze najpierw pojawia sie przed wejsciem. Krotan otworzy dzrzwi a pozniej wejda do srodka i wtedy gracz odzyska kontrole nad druzyna. Jeszcze jedno do tego Drizzta trezba zrobic jeszcze dialog, mam nadziej ze zauwazyles. z dwoma opcjami 1) ostrzega gracza aby nie zabieral mu wiecej przedmiotow (zabiera przedmioty i konczy dialog), 2) odchodzi z druzyny (zabiera przedmioty i opuszca druzyne)

08.08.2002
09:19
[23]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Dobra - tak będzie ( Krotan) Cytadela znajduje się centralnie w środku mapy, a mauzolem jest z tyłu, z aciytadelą (północny wschód) - pierwiotnie planowałem bitwę obok, ale nic nie stoi na przeszkodzie by dobudować wejście i wrzucic tam loch (pożyczę 1szt. z Doliny Cieni w IWD) - nie wiem tylko, czy mam stworzyć zamknięte drzwi - otwieralne kluczem, czy.... no właśnie jak? - Eldoth stoi na zewnątrz, więc gdybyś bardzo potrzebował cutscene - to tylko musiałbym podać ci koordynaty.

08.08.2002
09:30
[24]

-grjgori- [ Konsul ]

no coz ja nie potrzebuje robic tej cutscenki. Myslalem, ze tak bedzie to lepiej wygladalo. Dzrzwi maja byc otwierane kluczem. Sa dwa wyjscia albo gracze biora klucz od Eldotha i ida sami, albo idzie on z nimi i to on otwiera drzwi. Jest jeswzcze trzecie wyjscie zabic Eldotha i wzasc z jego zwlok ten klucz.

08.08.2002
09:57
[25]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

To nie było złośliwe - broń Boże, chodzi o skrócenie czasu zabawy z tym questem - czy jesteś w stanie opracować to tak, zeby było dobrze? I co z Krotanem - wita w drzwiach czy wsadzamy go od razu do Mauzoleum? I jak Eldoth miałby tam pojść i otworzyć bez cutscene. Jeżeli potrzebujesz dopisać jakieś dialogi, to wykorzystaj wolne strrefy od nr 27400 i w górę - 27300 do 27399 dostał Luremaster. (pamiętaj/cie w tym wypadku, że wolne streffy nalezy wypełniać literkami lub cyframi, bo puste TLKedytor ignoruje... Nie pomaga nawet flagowanie...

08.08.2002
11:33
[26]

-grjgori- [ Konsul ]

Dobra popracuje nad tymi dialogami. Do poniedziałku powinienm się uwinąc. Jakoś nie ma pomysłu jak to wszystko trzeba powiazac i ustawić. Co jakis czas cos mi przychodzi do głowy, ale naprawde uzupełnianie tego nie jest łatwe.

08.08.2002
11:34
[27]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Luremaster---> wszystko dotarło. Hehe, ja jeszcze wczoraj znalazłem jeden martwy queścik z druidką Olivią - zerknijcie - taka druga Shaella... Przy wyszukiwaniu "martwych" plików Near Infinity jest boski!

08.08.2002
11:41
[28]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Wiem - ale jesteś skazany na własna kreatywność - ja dopasuję Area do tego co wymyślisz. W razie czego informuj mnie co byś potrzebował. BTW. W cytadeli mam jednego Buga - główne pomieszczenie zostało przerobione na planszy Świątyni w Beregost (Keldar Olmyr) i w pewnym miejscu - tam gdzie wcześniej była głowa posągu teraz trzy kratkiw 64x64 "fruwają" tzn widać je tak jakby w powietrzu, a jak sie na nie wchodzi - bo to jest teraz podłoga - to NPC zostawia za soba taką smugę jak na teledyskach z lat 80-tych - takie rozmycie... przegrzebałem już mini mapy (search, light itp oraz pieprzyłem sie z tym w IETME, ale na próżno. Żadnych ubocznych skutków to nie wywołuje...

08.08.2002
11:49
[29]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Ha ale wpadłem na myśl! tam przecież może być "overlay" - sprawdzę wieczorem, chyba że znacie lek na tę niedoróbkę - ale stawiem, że tam jest ovelay typu hight jak przy schodach....

08.08.2002
11:51
[30]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

Aurelinus: Pliki dotarly? Cholera jasna, pliki z dialogami nie dzialaja jak powinny, gdzies musialem zrobic blad w scriptach. Musze odszukac miejsce gdzie sie pomylilem.

08.08.2002
12:28
[31]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Nie czytasz postów. Czekam na poprawki.

08.08.2002
12:41
[32]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

Aurelinus: ha! udalo ci sie mnie zlapac na tym niecnym procederze! ;) Mam pytanko: Robisz cos na pilkach drizzta ktore wyslalem? Udalo ci sie wszystko doprowadzic do szczesliwego konca?

08.08.2002
12:47
[33]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Oczywiście temat Drizzta czeka na zakończenie innych rzeczy. Drizzt stanowi element niepewny i dopóki nie zapełnię TLK wszystkimi istotnymi informacjami, nie dotykam go bo nie chcę brudzić pliku. Potrzebna mi tylko była informacja czy w końcu kutas da się zaprosić. Skoro tobie się udało to i mi musi. Szkoda, że nie przetestowałeś go w skrypcie dla Beregostu. W zasadzie teraz walczę już tylko z umieszczaniem postaci i pisaniem skryptów/dialogów. Obszary i kreatury są przetestowane i chodzą bez zarzutu. Obejrzyj tę oliwię - następna popaprana... Jak tam ogólnie plan działania? I czy zgadzamy sie na ew. sprzedaż CD-ROMa tak jak sugerują ludzie na forum?

08.08.2002
15:06
[34]

-grjgori- [ Konsul ]

Mozna wyselac to poczta. Nie mam nic przeciwko temu. Taka sama opcja jest mozliwa z dodatkami TeamBG. Nie wiem jak to dokładnie jest, ale da sie zrobic. Jesli zbiore sie dzisjaj w sobie to moze udaloby mi sie na jutro napisac te cale dialogi, ale niczego nie obiecuje.

08.08.2002
15:32
[35]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Tylko, że team kasuje chyba 8$ za szt. a ja za więcej niż 10 zł to bym nawet nie śmiał - poza tym nawet nie wiem jak to kosztowo wychodzi - mam policzyć zuzyty prąd czy co - myśle co najwyżej o zwrocie kosztów...

08.08.2002
18:21
[36]

-grjgori- [ Konsul ]

No ja tez mowie o zwrocie kosztow. Pozatym nigdy nie zamawialem CD z TeamBG bo nie odczuwlem takiej potrzeby i nie interesowałem się tym wię nie mam pojecia jakie sa tam koszty.

09.08.2002
12:02
[37]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

PANOWIE - PROSZĘ O ZŁOŻENIE RAPORTÓW W SPRAWIE PRAC NAD DODATKIEM. Ja mam wielkie pier******** bo wczoraj z nieznanych przyczyn zaczął się blokować jeden obszar - o zgrozo tylko lekko zmodyfikowane ruiny Firewine... Oprócz tego utknałem na tworzeniu postaci - magowie wysypuja się niemiłosiernie - chociaż korzystam z istot znajdujących sie w grze. Grjgori - czy będziesz dopisywał dialogiw swojej działce? -b. istotne. Luremaster - jak poprawki oraz co jestz NPC + słynna strzała

09.08.2002
12:10
[38]

-grjgori- [ Konsul ]

No cóż nie wiem czy będę dodawal jakieś teksty. Nie uporałem się jeszcze z tym co mam. Nie mam motywacji by to zrobić, a gdy w koncu otwieram ktorys dialog i na niego patrze to zaraz odechciewa mi sie je robić.

09.08.2002
12:12
[39]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

To zajrzyj na wątek o BG I - może to cię zmotywuje... A tak powaznie - nie nawal...

09.08.2002
12:23
[40]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

Aurelinus: Zakaldam ze dostales przesylke. W tej chwili 'pracuje' nad strzala. Dialogow przyznam sie nie tknolem, bo do wczoraj caly wolny czas przeznaczalem na skonczeniu tego calego questu ze swieca.(niby taki maly quest-kurdupel a roboty przy nim co nie miara..) Hm zastanawiam sie czy Sorgolatha zamiast na poludniu, umiescic na polnocy, w nowych obszarach zeby wszystkie nowosci zgromadzic w jednym miejscu. Dlatego co do lokalizacji tego goscia postanowilem dac Ci jednak (łaskawie ;) wolna reke bo nie znam zupelnie tych nowych obszarow ... Wiem ze mam duze zaleglosci ale z wieloma rzeczami zetknolem sie po raz pierwszy i duzo musialem sie nauczyc zanim zaczolem cos 'kumac'. W twozeniu postaci moge pomoc. Daj tylko 'zlecenia'

09.08.2002
12:37
[41]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Luremaster - więc masz- dwie Fighter - Mage panie, ale z czarami wyższego poziomu (włącznie DSotSC) i jednego takiego pana. Lokowanie wszystkiego w jednym miejscu nie ma sensu. Tam i tak roi sie od roboty, więc idziemy starym tropem (świeca) - jeszcze możesz wymyślic paru mniejszych wrogów do swoich lokacji, bo szczerze mówiąc obszary sa w grze, ale puste. Miałem to zrobic wczoraj ale j***** most Firewine sie wysypał. Testowałem te mapę 5000 razy, a wczoraj... No i ponieważ nie wiem co się dzieje ( w pewnym miejscu na mapie jak wejdzie na niego NPC to gra się wypie*****... tylko w małym kwadracie. Naprawdę wściec sie można, ale to jakiś mini-bug programu do map.

09.08.2002
12:42
[42]

-grjgori- [ Konsul ]

Juz zaczalem si ewkrecac w robienie calych tych dialogow gdy nagle pojawil sie maly klopocik. Otoz Satos wspomina o kilku najemnikach ktorych przyslal ksiaze Eltan aby pomoc naszym bohatera. Sa to Shar-Teel, Yeslick i Tiax. I co ja mam teraz zrobic z tym fantem. Yeslick w kopalni w knieji, Shar-Tell u bazyliszków a Tiax w wiezieniu. Weic jak rozwiazac ten problem? Czekam na propozycje.

09.08.2002
12:46
[43]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Zignoruj to - ja zamienie te imiona na jakieś inne i zrobimy z nich przeciwników do zmiecenia. Grjgori ---------> widziałes screeny. Luremaster-----> pilnuj sie bo trafiaja sie ci błędy ortograficzne - ja to oczywiście sprawdzam, ale moge czegoś nie zauważyć. I kasuje wszystkie bluzgi...

09.08.2002
12:50
[44]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

Aurelinus: zlecenie przyjete. grjgori: Trzeba po prostu na miejsce tych osobistosci wymyslic nowych gosci. Niech to beda np. wojowniczka-Estera Onyx, krasnolud Adonor Losthammer i gnom Gelbio ps. Lubie wymyslac imiona postaci :)

09.08.2002
12:53
[45]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

Aurelinus: za bledy nie bij! jestem dysortografem i dyslektykiem. Mam papiery!!! :) "I kasuje wszystkie bluzgi..." Czyli wszystkie 1? eno, to tak fajnie brzmialo:)

09.08.2002
13:01
[46]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Luremaster ---------> nie biję, to ja jestem małym maniakiem polszczyzny - wszystko przez wykłady prof. Miodka... Grjgori ---------> jak mówi Lure, tylko nie zmieniaj na razie tych imion (chyba że bez dopisywania - nadpisz w TLKedytorze) - ew. potem się to dorobi.

09.08.2002
13:07
[47]

-grjgori- [ Konsul ]

No cóż chodizło o to ze oni wlaczali sie podczas rozmowy z Satosem. Takie wtracenia. no coz da sie to zmienic aby nic nie mowili. Chociaz mozna zrobic tak aby się np. przedstawiali i mowili jacy to oni sa potezni. Takie rzeczy bardzo mi sie podobają, wiec chyba to dodam :) Ten quest zaczyna wygladac coraz lepiej. Brakuje mi tylko BG1 abym mogl to wszystko zrobic porzadnie.

09.08.2002
13:13
[48]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Na screenach w wątku o BG I możesz obejrzeć miejsce akcji- Północna Cytadela - zmiany - OK. Tylko pamiętaj o wykorzystaniu Streffów od nr 27400...

09.08.2002
13:19
[49]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Aha - jeśli odkryłeś jakiś nowych fagasów do tego questu to o ile zmienisz ich imiona - pamietaj o dosłeniu plików CRE tych postaci. W każdym razie tak-tak, można zrobić z nich piatą kolumnę...

09.08.2002
13:31
[50]

-grjgori- [ Konsul ]

Aurelinus --> Sprawdz IM na TeamBG. PS. Nie pamietam abym wczesniej sie o to pytal, ale czy skrypty ktoreci przekazywalem dzialaja?

09.08.2002
13:45
[51]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Grjgori ---->bardzo ładny plan, tylko czy poradzisz sobie? To sporo roboty. Oprócz bosa tam ma sie roić od koboldów - mówia o tym w zasadzie wszyskie postaci ( o jakiejś pladze koboldów). Jeśli sie Tobie uda to będzie najbardziej pokrecony fragment całego dodatku. skrypty - nie bij, jeszcze nie zdążyłem ich przetestować, zreszta żeby to zrobic muszę powstawiać postacie, a jak mówiłem wysypują się niemiłosiernie... Dopóki tego nie opanuje, to nawet na mapę nie da się wejść... Jednak mówiłem, że chłopcy od DSotSC są niezbyt przyjaźni (Hlid juz mi się bardzo naraził - no może raczej on mnie zraził... jakiś nadęty?) - mój post wisi jak trup na gałęzi...

09.08.2002
14:09
smile
[52]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

Jestem teraz w trakcie tworzenia tych postaci. Wszystko idzie w jak najlepszym pozadku, tylko nie wiem jaki poziom dac tym postaciom. Teraz ustawilem na woj/ mag 8/6. Jednak mimo ze postac ta jest potezna na 6 poziomie moze nauczyc sie tylko 1 czaru 4 poziomu...A to troche za molo. Jaki wiec ustawic level?

09.08.2002
14:18
[53]

-grjgori- [ Konsul ]

no cóż nie wydawało mi się to takie trudne, mysle ze sobie z tym poradze, ale zobaczymy jak to wyjdzie. I nie rozumiem co masz na mysli mowiac ze bedzie najbardziej pokrecony? Czy cos sie ta mnie zgadaza?. Ale coz przejrze wszsytko i zoacze. PS. Moglbys wytlumaczyc w jakim sensie powsat l konflikt miedzy toba a Hlidem? Jesli jets to w postach na forum to nie kieruj mnie tam, poniewaz watpie abym mial ochote wszsytko przegladac.

09.08.2002
14:24
[54]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Luremaster - poziom ustaw tak, żeby mogły walić czary z grubej rury i rzecz b. wazna - zabezpiecz je zdolnością wykrywania ukrytych w cieniu i chociaz częściowo niewidzialnymi, bo spece od ciosów w plecy będa mieli za łatwo... Ten poziom doswiadczenia można zastapić wstawieniem zdolności specjalnej albo scrollem w podręcznym. Dopasuj tez skrypt maga - to jest akurat proste - weź tylko jeden z istniejących i zmien nazwy czarów (np. Mage6.BCS)

09.08.2002
14:45
[55]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

z poziomem nie ma co przesadzac, bo zeby uzywac czarow z 9 poz trzeba miec 19 lvl...To chyba nie ta bajka(nie ta czesc BGG..) czaru "Ujawnieje Niewidzialnych" niestety nie potrafie zrobic jako zdoolnosci. Ale jest w ksiedze czarow..

09.08.2002
14:46
[56]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

Pozatym nie wiem jakie konkretnie czary cie interesuja do dania jako scrole i zapamietania

09.08.2002
15:09
[57]

-grjgori- [ Konsul ]

Luremaster --> Zdolności specjalne robi się bardzo łatwo. Otwierasz czar, przestawiasz wszystkie wratości 'Wizard' lub 'Priest/Cleric' na 'Innate' i voila. Chyba własnie ot to ci chodzi.

09.08.2002
15:15
[58]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Luremaster - 1 dobry defensywny i ostry atak, np. taka kula ostrzy czy co - naprawdę poziomem się nie przejmuj, bo ten dodatek też nieżle podniesie poziom drużyny i ew. KP. grjgori--------> nie chce mi się juz do tego wracać, po prostu uważam , że HLID i Deano bywaja chamscy i zamiast się naprawdę zainteresować, a wtedy zjechać, gdy okaże się, ze bredzę (co akurat nie miało miejsca - mówiłem, że instalacja DSotSC jest źle wykonana, chociaż gra radzi sobie z tym jako-tako) to zaczynają od komentarzy typu : ''co mnie to obchodzi" albo radź sobie sam - gdyby HLID przetestował moje uwagi - co zajełoby mu pewnie 5 minut, to zamiast dwa tygodnie piepszyć na mailu dawno by się wszystko wyjaśniło. Ale każdy z nich nie przebije pewnego NRD-owca o ksywie Mordan Dragonslayer - to jest nadęte bydle.... Tak cos odnosze wrażenie, że wielu ludzi uderzyła tam woda sodowa w głowę, dlatego mile zaskoczył mnie KEN. Na innych forum równiez wyrazają sie bardzo niepochlebnie o ostatnich występach niektórych Teamowców - sprawdź sam forum Pharauna.

09.08.2002
15:29
[59]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

Poziomu nie ruszalem, po prostu przestawilem im liczbe czarow ktore moga zapamietac i jest spox :) Maja zapamietane wszystkie czary w tym Ujawnienie Niewidzialnych wiec nie czeba bedzie robic zadnych scroli ani zdolnosci specjalnych. Tylko mam jedno male pytanie co do scriptu jak powinien wygladac script gdy do maga podkrada sie ktos niewidzialny? bo komenda See(NearestEnemy..) tu chyba sie nie sprawdza?? Pozatym mysle ze powinnismy bazowac na mage9.bcs bo tutaj wykozystany jest szereg wysokopoziomowych czarow.

09.08.2002
15:37
[60]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Daj mu np. w buty przedmiot o takiej zdolności typu MISC lub coś takiego i ustaw Permament - ja w miarę możliwości montuję pułapki z Rozproszeniem magii... Czy udało ci się odkryć zasadę działania tej translokacji, która jest użyta w lochach (po prawej za symbolem Helma) w Trials of Luremaster? To jest klucz do strzały.

09.08.2002
15:38
[61]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Ew. ta komenda powinna brzmieć "Detect..."

09.08.2002
15:39
[62]

-grjgori- [ Konsul ]

1) No cóz albo ja jestem slepy albo patrzylem nie na to forum co trzeba. Nic 'podejrzanego' nie znalazlem na forum Pharauna. 2) Deano i Hlid to całkiem fajni kolesie tylko trzeba ich troche lepiej poznac. Pozatym troche ich zrozum. Na forum pojawia sie jakis koles, ktorego nikt nie zna i wytyka błedy 'weterana'. mowiac co robia zle. a do tego zaczynaja sie klocic. 3) W sumie co do instalacji to maja troche racji. Gra wyszla juz dosc dawno temu (2 lata?). A teraz ktos przychodzi i mowi ze instalka jest zle wykonana. Przypominam takze ze DSotSC było robione keidy IE nie był jeszcze dobrze znany i rozpracowany. Z tego powodu moze wynikac wiele bledow. A naprawianie ich zajeloby pewnie wiele czasu. Juz lepiej zrobic nowa gre niz cos w starej poprawiac. 4) Co masz na mysli mowiac za Mordan to NRD-owiec? Jeśli masz na mysli ze pochodzi z Niemiec lub cos takiego to sie mylisz bo jest Brytyjczykiem. Chba ze NRD-owiec to jakas glebsza metafora. 5) Ken ma czasem zle dni(pewnie tak jak reszta) wiec nie wiem dlaczego uwazasz go za kogos idealnego. Tak jak wszyscy on tez czasem wybuch i robi zamieszanie (a wtedy to juz jest niemiło). PS. Z tego co wiem to mamy jak zwykle kontrastowe poglady wiec pewnie stad wynikaja nasze odmienne zdania na temat tych wszystkich spraw. Ale chyba tak sie lepiej pracuje gdy ma sie jakies 'przeciwienstwo' z ktorym mozna sie czasem poklocic i powymieniac poglady.

09.08.2002
15:49
[63]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

No pewnie, ze nie musisz się ze mną zgadzać, ale akurat ja trafiłem na ich wyjatkowo złe dni. Najbardziej wkurzyło mnie to, ze chciałem swój dodatek dołączyć do Dark Awakenings i ominąc kłopoty z kompatybilnością, a oni zamiast choć spytać o pomysł to obrzucili mnie gównem - taka prawda. A skoro twierdzisz, ze czuja się "weteranami" to tylko potwierdza, że coś jest nie tak. W końcu to ma byc forum ludzi uprzejmych i gotowych do wspólpracy a nie 'starych' i 'nowych'. Jeśli tak, to beze mnie. Nie jestem tam ani potrzebny im, ani oni mnie. Mordan jest na pewno Niemcem - tak przynajmniej wyglada z jego strony internetowej i wypowiedzi na forum... czyżbym się mylił? Sam mówi, ze źle zna angielski (to widać), ma kolekcję Lufftwaffe... i jest bezczelnie nadęty. Żałuję, że wyrzuciłem posta od niego - wkleiłbym ci go tutaj. Naprawdę wystarczy nie odpowiedzieć lub dać odpowiedź " nie mogę , bo coś tam, powodzenia".

09.08.2002
15:50
[64]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

PS. poprosiłem też ich by dali wczesniej TLK do przetłumaczenia na polski - domyśl sie odpowiedzi...

09.08.2002
15:53
[65]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Nie mówiłem, że pharaun żle się wypowiadał, ale jego goście i on czasem też...

09.08.2002
15:57
[66]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

Aurelinus: dobry pomysl z butami-tak zrobie. za teleportacje wpodziemiach w IWD odpowiada Race Script tych Kreatur (stwor z Krypty). Nie wiem czy da sie taki sript przypisac do przedmiotu(pytanie do grjgorija...Ponizej przedstawiam żrodło: IF Global("CRYPT_THING_TELEPORT","LOCALS",0) See(NearestEnemyOf(Myself)) THEN RESPONSE #100 SetGlobal("CRYPT_THING_TELEPORT","LOCALS",1) ForceSpellPoint([383.1346],INNATE_CRYPT_THING_TELEPORT) Wait(2) RESPONSE #100 SetGlobal("CRYPT_THING_TELEPORT","LOCALS",1) ForceSpellPoint([1207.1972],INNATE_CRYPT_THING_TELEPORT) Wait(2) RESPONSE #100 SetGlobal("CRYPT_THING_TELEPORT","LOCALS",1) ForceSpellPoint([3113.1835],INNATE_CRYPT_THING_TELEPORT) Wait(2) RESPONSE #100 SetGlobal("CRYPT_THING_TELEPORT","LOCALS",1) ForceSpellPoint([470.1954],INNATE_CRYPT_THING_TELEPORT) Wait(2) RESPONSE #100 SetGlobal("CRYPT_THING_TELEPORT","LOCALS",1) ForceSpellPoint([2187.2377],INNATE_CRYPT_THING_TELEPORT) Wait(2) RESPONSE #100 SetGlobal("CRYPT_THING_TELEPORT","LOCALS",1) ForceSpellPoint([3469.1326],INNATE_CRYPT_THING_TELEPORT) Wait(2) RESPONSE #100 SetGlobal("CRYPT_THING_TELEPORT","LOCALS",1) Continue() RESPONSE #20 Continue() END IF !Global("CRYPT_THING_TELEPORT","LOCALS",0) !See(NearestEnemyOf(Myself)) THEN RESPONSE #100 SetGlobal("CRYPT_THING_TELEPORT","LOCALS",0) END

09.08.2002
16:01
[67]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Uuuuuuuuuu, to mamy problem - skrypt nie wchodzi w grę - bo wymaga koordynatów x/y - może da sie zrobić taki efekt albo czar - jak w skrypcie, ale z RandomTeleport... lubprzejś to jakośćw zdolnościach tego hasła Teleport...

09.08.2002
16:04
[68]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

wlasnie, pozatym bylyby problemy zobszarami, poniewaz nie wszystkie maja taka sama wielkosc/budowe (co by sie stalo gdyby rzucic ten czar w gospodzie lub innym malym pomieszczeniu?)

09.08.2002
16:13
[69]

-grjgori- [ Konsul ]

Mordan napewno jest anglikiem. Wczoraj z nim gadałem. Poprostu interesuje się Druga wojna światową a zwłaszcza lotnictwem z tego okresu. Chodziło m o to ze sa tu bardzo długo i tez staraja si epomagac, chociaz badrziej zajmuja sie inymi rzeczami. Glownie na forum wyglada to tka ze przychodzi mlody zlowiek i sie uczy, pozniej staje sie bardzjej doswiadczony i sam zaczyna pomagac inym, po tym wielu zajmuje sie robieniem wlasnych modow lub wspolpracuje z innymi. no i pozniej dochodzi do etapu emeryta gdzie sobie d czasu do czasu cos porobi pouczy innych, pmoze przy jakims modzi itp. Co do tego teleportu to moglibycsi zobaczyc ten czar ktorego urzywaja przy teleporcie. moze on jakos pomoze.

09.08.2002
21:25
[70]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Tak mi się wydaje, że trzeba tu użyć czaru jak w przypadku strzały rozproszenia magii. Dlaczego ten Mordan ma strone w Niemczech? I niestety nie zmienia to faktu (co by nie mówić), ze on już się naprawdę naraził - w moim przypadku na ten przywilej trzeba sobie NAPRAWDĘ zasłużyć. Poza tym taka nauka jakiej generalnie udziela sie tam w tej chwili - wybacz - albo zrób to sam, albo nic nie wskórasz, jak w moim przypadku. Nawet twoja postawa tego nie zmieni. Skrypty, jak skrypty ale w sprawie obszarów to już jestem superekspertem. Przed chwila jeszcze odkryłem powód ogólnej niestabilności obszarów - po prostu program IETME nie obsługuje kilku pomniejszych zmiennych, które znalazłem metodą porównawczą w Near Inf. (najnowsze wydanie- poprzednie też tego nie obsługiwało) i raptem mój procesor ucichł przy odpalaniu gry jakbym go przesmarował. Mówię wam tony zmiennych i jeszcze kilka błędnych założeń programu - oryginalne obszary w grze mają tam inne odnośniki i wymagania niż podaje to lub próbuje obsługiwać to IETME. Głównie na dużych mapach, bo przy małych gra sobie radzi bez większych szmerów. Odnośnie Pharauna to chodziło mi o jego stronę i forum, a nie tę na Teamie.

09.08.2002
21:30
[71]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Wracając do strzały to moja wersja raz działała a raz nie - pozatym istnieje niebezpieczeństwo przeniesienia na obszar zamknięty i... trudno - wczytujemy grę - jak przy śmierci czyli nie przejmowałbym sie tym. Luremaster -----------> robisz poprawki w dialogach NPC czy ja mam to skończyć?

09.08.2002
22:18
[72]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

Aurelinus: Szczerze powiedziawszy wolalbym zajac sie czyms innym...Jezeli chodzi o sprawy techniczne to nie ma problemu tylko po prostu NIE MAM pomyslu na cos ciekawego i balbym sie ze cosby ci sie moglo niespodobac... Twoja wersja strzaly? Na jakiej zasadzie dziala?

10.08.2002
21:00
[73]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Strzała - po prostu dałem zdolność TELEPORT i tyle, ale jak mówiłem chodzi w zależności od humoru czyli rzadko... Dobra i zła wiadomość: Bardzo dobra to to, że udało mi sie wreszcie sprowadzić nowe animacje!!!!!!!!! Dla mnie to bomba. Jeżeli ciekawi was co to, zajrzyjcie na wątek o BG I, bo już mi sie nie chce tego wklejać, a zresztą... Dobra zrobię te dialogi do NPC i właśnie ta zła wiadomość - z moich wtępnych wyliczeń wynika, że termin 15 jest mało realny no chyba, że... pracuję ostro, ale męczę się z tymi skryptami i dialogami + poprawianie błędów po Bioware i kolegach - twórcach DSotSC... Luremaster - z uwagi na nowe animacje zdecydowałem sie wycofać twoje obszary - pozostawiam ideę (no właśnie czy dorobisz tam tych wrogów), ale muszę wstawić inne obszary, bgo w tym miejscu będą rządzic Marylithy, a twoja główna lokacja uniemożliwia prawidłowe poruszanie się ich... mam nadzieję, że to nie będzie straszna zniewagą... Warto sie poświęcić dla animacji... Z tymi animacjami oczywiście posłużyłem się drobnym oszustwem, ale nikt zapewne nie zauważy co to było. I oczywiście sa one prymitywne, z uwagi na to, że mogłem wprowadzić tylko dwa typy - chód i walkę, co skutkuje tym, że po zabiciu tych postaci pozostają one jak zamarłe - nie wiem jak gra realizuje np. przewracanie sie zabitego wilkołaka, bo one takiej animacji nie mają... Gdybym, wiedział, padały by jak w IWD... Oczywiście dobre trafienie powoduję, że idą w drobny mak i to jest lepsze, bo nie pozostaje pomnik. To się nazywa trudny kompromis - co wy na to?

10.08.2002
21:12
[74]

Liadriel_Armandez [ Junior ]

Cekajcie czekajcie :) Co wy tu właściwie robicie? Bo tak czytam i czytam, ale stwierdazam, że na forum jeszcze nikt nie robił takiego chaosu :) Trzy osoby a takie zamieszanie w tym wątku, połapać się nie można :). Więc tłumaczycie mody? Robicie własne? Bo z tego co tu widzie to Aurelinus, Luremaster i grjgori robicie jakiegoś moda. Z tym, że grjgori naprawia błędy w TDD??? Ach... sam się gubie. Ja w karzdym razie zajmuje się modem, tyle, że do NwN, może terz się tym wkrudce zajmiecie? Mój modzik będzie gotowy koło września :(.

10.08.2002
21:20
[75]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Jeszcze powiekszasz tem chaos spamując w ten sposób... A tak poważnie to właśnie tworzymy cos w rodzaju grupy tłumacząco-modowej, i każdy spełnia jakąś pożyteczną rolę. Chcesz wstąpić do drużyny?

10.08.2002
22:26
[76]

-grjgori- [ Konsul ]

No coz Aurelinus to calkiem niezle :D A termin. no coz jesli przesunie sie to na troche pozniej to mi nawet pasuje. Bo jak zaczalem juz robic ten quest Satosa to ta namieszalem ze moze zajac to troche wiecej czasu niz tylko weekend. Pojawil mi sie tylko pewien problem. A mianowicie lokacja. Nie weiem jak teraz wyglada twierdza ale robiac ten quest doszedlem do wniosku ze najlepej pasowaloby do tego Candelkeep (oczywiscie troche przerobione). Bedzie tez potrzebne kilku nPcow nie zwiazanych z quetem. I kilka nowych dialogow (tym akurat obiecal sie zajac Luremaster). Nie wiem jak to wyjdzie i czy uwine sie do wtorku (-> wyjazd). Postaram sie jednak przygotowac wszystkie skrypty i te dialogi ktore juz mam.

11.08.2002
13:36
[77]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Otóz wczoraj popełniłem nocną odsiadkę i w zasadzie ju.ż kończę swoją robotę... Ja jednak uwinę się do czwartq - piątq. Ok. najwyzej skończymy to sami... Lokacja saqtosa rzeczywiście przypomina Candlekeep, chociaż do zbudowania cytadeli wykorzystałem zamek Książąt, tak więc twoje warunki są w zasadzie spełnione. Wewnątzr jest główny hall i wejścia 4 do dalszych pomieszczeń, a z dwóch jest jescze zejście do piwnicy i na "podasze". W każdym wsadziłem 1 istotną postać, przy czym Utor i Hastenback sa razem. Jedno z wejść z głównego hallu jest zamknięte, a klucz ma Pique. Na zawnatrz jest trochę miejsca na podwurzu. Obejrzyj Screeny na wątku o BG I - Północna Cytadela.

11.08.2002
13:53
[78]

-grjgori- [ Konsul ]

No cóz Aurelinus nie wiem jak dokladnie wyglada ta twierdza, ale w każdm razie myslelem aby Hasten byl w poblizu jakis ogrodow, poniewaz wspomia o nich w swoim dialogu. Co do questu to juz niemal wszystko mam opracowane. Przygotowoje tylko jeszcze odpowiednie skrypty. Przesle ci pozniej wszystkie pliki jake przygotowalem. Bedziesz musial je jezcze przejrzec aby pouzupelniac niektore rzeczy i poprawic to co ci nie pasuje lub nie podoba sie.

11.08.2002
18:44
[79]

Liadriel_Armandez [ Junior ]

Właściwie to bardzo chętnie, ale (cholerne ale :)) chmmm... na skryptach się nieznam i nie wiem jakich programików urzywać do edytowania tego wszystkiego :(. Ale mam wiele chęci i nauczenie się tego nie jest tródne, potrzeba tylko nauczyciela. A tak pozatym to jestem skarbnicą pomysłów na questy, więc jeśli są potrzebne to moge się produkować. Chce zrobić właśnie jakiegoś większego, tyle, że w edytorze do NWN bo to jest po prostu prostrze. Mam jóż część fabuły teraz trzeba to wszystko przelać do gry :), do NWN albo BG. Co o tym myślicie? Jeśli chcecie to znam (odziwo nieźle) html'a i moge popracować nad stroną, podajcie tylko działy.

11.08.2002
18:47
smile
[80]

Regis [ ]

Liadriel_Armandez --> Nie chce byc zlosliwy, ale procz strony, popracuj nad ortografia :) urzyc i tródne troche raza oczy :)

12.08.2002
00:59
[81]

-grjgori- [ Konsul ]

Widze, ze ktoś zaglada na ten watek oprocz stalych bywalcow :) Calkiem niezle. Regis --> No coz nie kazdy musi byc doskonaly, ale masz troche racj w tym, ze Liadriel_Armandez powinien nad soba troche popracowac Liadriel_Armandez --> Jesli chcesz sie zajac edytowaniem BG o dobrym miejscem jest zaczac na TeamBG (link ponizej). Jest tam wiele przydatnych narzedzi i sa takze odpowiednie poradniki. Jest takze forum gdzie mozna zajrzec i ewentualnie poszukac pomocy. Wiele osob stara sie tam udzielac porad i odpowiadac na ptania poczatkujacych. Powodzenia.

12.08.2002
08:24
[82]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Ladriel_Armandez-----> posłuchaj grjgoriego- dopiero, gdy zobaczysz programy do edycji gier Bioware, zobaczysz czy rozumiesz o co chodzi i wtedy możesz po prostu zadawać nam pytania, w sprawach, których nie możesz rozwalić, bo nie ma co ukrywać, do questów to wszyscy są chętni, ale bez znajomości surfowania po grze, to takja pomoc nie zda się na wiele...

12.08.2002
08:30
[83]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Grjgori--------> zagląda, zagląda - ja mam sporo maili na skrzynce. Jestem samobójcą, ale wczoraj od rana siedziałem nad strukturą tych cholernych animacji i okazało się, że są proste jak paciorek. Wystarczyło wyedytować je w BAM-workshopie i od razu doznałem olśnienia - Near infinity i Infinity Explorer mieszaja sekwencje i dlatego nie mozna sie połapać. W każdym razie moje nowe potworki już śmigają - walczą - obrywają i padają jak każdy pożądny Enemy(). Bosko! W sprawie guestu - czekam. Widziałem ten fragment o ogrodach, ale juz nie mam siły poprawiać mapy - zostawię to w spokoju (no, chyba, ze starczy czasu). Luremaster------>@@@ dał się wybanować a on robił kity do TDD, czy mamy jakis kontakt z nim? I co robi Killian? Jak twoje dzieła?

12.08.2002
10:50
[84]

-grjgori- [ Konsul ]

Aurelinus --> No coz ja nie dostaje zadnych maili :P Questy: dialogi te które miałem są już niemal uzupełnione, jeszcze tylko przygotuję pare skryptów i sle ci to wszystko na skrzynkę. miałbym to zrobione gdyby ie TDD na ktorym skupiłem uwagę i nie mialem jak dokonczyc tego questu. Dzisjaj postaram się to wszystko zrobic i przeslac ci na maila zanim jeszcze pojdziesz do domu.

12.08.2002
11:01
[85]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

grjgori ----> Bóg zapłać. Co sądzisz o animacjach? na życzenie części widzów zamieniłem tego Belefrita na salamandry i dzięki temu zamiast dwóch nowych potworów są trzy - salamandry ogniste i lodowe... Ja tęż już kończę - kosmetyka i od środy chcę to już potestować. Potem ew. dorzucę jeszcze Drizzta.

12.08.2002
11:08
[86]

-grjgori- [ Konsul ]

Aurelinus --> Naprawde postaram sie to zrobic. A co do animacji to calkiem niezle ;) Ja sie na tym nieznam. Jedna z niewielu rzeczy ktorymi nie zajmuje sie w IE (inne to grafika i obszary). Chetnie bym to wszystko zobaczyl (jesli w koncu bede mial BG1).

12.08.2002
11:22
[87]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

prezentuje sie to całkiem nieżle, ale te animacje sa za dokładne jak na BG I i to cała wada - strasznie żałuję, że nie majuż więcej wolnych slotów, bo marzyłem o wprowadzeniu do gry prawdziwych animacji orków jak w BG II i IWD - jek zobaczysz te istniejące ( i tak je poprawiłem) to sie załamiesz ( a jest przecież screen na wątku o BG I!) Te animo wciąłem zamiast animacji Vola i wilkołaków, (bo były dwie na szczęście), ale nie wiem dokładnie jak wkopać się do pliku Main, by poszukać jeszcze wolnego miejsca... Poczytam dziś na forum, może mnie oświeci... Cała bzdura polega na tym, że np wilki mają pięć slotów na animacje, ale w grze jest tylko jedna... i te sloty są wykorzystywanne tylko do zmiany barw z wilka-wampira na np. śnieżnego. Tu jest nadzieja na znalezienie sposobu, ale to juz nie mój etap podróży. To musiałby byc mag od BG I, a takich raczej nie ma...

12.08.2002
12:00
[88]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

Przepraszam za moja nieobecnosc, ale w czoraj w nocy wrucilem z Wiednia. 1) Mowisz ze moje obszary nie nadaja sie na laboratorium? Moze wiec to najwieksze pomieszczenie mogloby 'zagrac' wnetrze zamku z questem Satosa? Mnie sie wydaje ze do tego celu nadaje sie idealnie 2) Jakies 3 dni temu wyslalem ci ostateczna wersje tego mojego questu ale cos sie zjeb**(* i dostalem mail o tej tresci: "Witaj. Ta wiadomosc zostala wygenerowana przez system pocztowy Wirtualnej Polski (informacje: https://poczta.wp.pl/oserwisie/). Dostarczenie Twojej wiadomosci okazalo sie niewykonalne, nasz serwer pocztowy nie bedzie staral sie wyslac jej ponownie. Dokladna przyczyna niedoreczenia listu znajduje sie ponizej." Wysle wiec ci to jeszcze raz razem z postaciami.... 3) Nie mam niestety zadnego kontaktu z @@@

12.08.2002
12:35
[89]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

O, witaj - widziałeś nowe animacje?

12.08.2002
13:35
[90]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Aha -LUREMASTER - dodałeś jeszcze jedną strunę z textem do sorgolatha... qrde nie mogę znaleźć co to było (27334 jęśli mnie pam. nie myli...)

12.08.2002
13:52
[91]

Liadriel_Armandez [ Junior ]

Dzięki za rady, zajrze tu za pare (parenaście?) dni, do tego czasu zdąrze się połapać w tych edytorach. A co do ortografi :) heh... uwierz jestem dyslektykiem, dyzortografem i cała reszta, i nawet jeśli się bardzo staram to mi nie wychodzi (mój rekord to cztery błędy w jednym wyrazie, ale to było trzy lata temu :P).

12.08.2002
13:53
[92]

-grjgori- [ Konsul ]

Aurelinus --> Przesłałem ci pliki do questu Satosa. Nie wiem czy ci się to wszysko spodoba tak jak to zrobiłem, ale mam nadzieję ze tak. Mysle ze nie powinieneś miec wiekszych problemow z zamontowaniem tego i uzupelnieniem wszsytkich potrzebnych rzeczy. Jakby co to pytaj. Powinienem byc jeszcze jutro osiagalny, a pozniej wyjezdzam.

12.08.2002
14:11
[93]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

grjgori-----> jak uzależniłeś bieg akcji od rozmowy z Satosem? i rozumiem, że nie podałeś Triggera do tej misji, który musi być założony w dialogu Eltana? Czy dopisałeś jakieś struny lub zmieniłeś imiona/ text? Jeśli tak, to potrzebuję twój Dialog.TLK. Prześlij mi go o ile konieczne. Przejrzę to w domu i jutro rano powiem ci co z tym dalej.

12.08.2002
14:22
[94]

Liadriel_Armandez [ Junior ]

Eeee.... jeszcze coś, jakie programy ściągnąć, bo na TeamBG trochę tego jest i zabardzo niewiem czym Wy to robicie?

12.08.2002
14:22
[95]

Liadriel_Armandez [ Junior ]

Eeee.... jeszcze coś, jakie programy ściągnąć, bo na TeamBG trochę tego jest i zabardzo niewiem czym Wy to robicie?

12.08.2002
14:23
[96]

Liadriel_Armandez [ Junior ]

Eeee.... jeszcze coś, jakie programy ściągnąć, bo na TeamBG trochę tego jest i zabardzo niewiem czym Wy to robicie?

12.08.2002
15:06
[97]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Liadriel---------> zależy, która działka cię interesuje. Bezwględnie musisz mieć te, które są na tej stronie: link na dole: Oraz Near Infinity i Infinity Explorer - linki są też gdzieś w tym dziale - to są programy innych twórców, ale mają kilka zelet, których nie maja te z TeamuBG. Zacznij od tworzenia itemów i czarów - służy do tego program IEEPro. Bezwzględnie musisz zainstalować biblioteke VB6 - żaden program bez tego nie ruszy.

12.08.2002
15:57
[98]

-grjgori- [ Konsul ]

Aurelinus --> Kurde wiedziałem, że coś jest nie taki o czymś zapomniałem. Zmien to co jest w meetsatos1 na to, i zapomniałem dodac ze jest to skrypt dla kolesia ktory stoi przed wejsciem do cytadeli. Ustaw jeszcze jakoś aby wejscie bylo zablokowane lub cos takiego: IF See([PC]) Global("ElthansCitadelQuest","GLBAL",1) THEN RESPONSE #100 SetGlobal("ElthansCitadelQuest","GLBAL",2) StartCutSceneMode() StartCutScene("meetsatos2") END Gdyby było możliwe to mozna to zrobic troche inaczej. Nie wiem jednal czy w BG1 jest to mozliwe. A mianowicie aby obszar Cytadeli pojaiwal sie na mapie dopiero po dostaniu questu od Elthana. Wystarczy wtedy uzyc actiona RevealAreaOnMap(S:ResRef*) i tam wstawic tylko nazwe obszaru cytadeli. No i oczywiscie obszar nie moze byc zaznaczony jako Visable w Worldmap.wmp. Tylko nie wiem czy da sie to tak zrobic w BG1.

12.08.2002
16:00
[99]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

grjgori ---otóż mapa jest dokładnie tak ustawiona - bez Eltana nie ma mapy...

12.08.2002
20:32
[100]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

"Aha -LUREMASTER - dodałeś jeszcze jedną strunę z textem do sorgolatha... qrde nie mogę znaleźć co to było (27334 jęśli mnie pam. nie myli...)" Nie bardzo rozumiem? Dialogi, text jaki postacie do questu dopracowalem w najmniejszych szczegulach. Nic prosze tam nie zmieniac!!! Dostales w koncu ta spozniona przesylke??? W mailu sa AKTUALNE, SKONCZONE pliki i nimi, prosilbym cie BARDZO, posluz sie do wbudowania tego questu!!! Pozatym nieodpowiedziales czy tamta lokacja nadawalaby sie na wnetrze zamku????

12.08.2002
20:34
[101]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

Animacje: trudno zobaczyc animacje na statycznych screenshotach:P

13.08.2002
09:19
[102]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Luremaster---------> lokacja nie nadaje się. Potrzebna jest zwykła sala wielkości wnętrza Świątyni Keldatha w Beregost, z czterema wejściami/wyjściami. Ja taką mam , ale ma buga tzn, jak wyzej pisałem,w pewnym miejscu wisi w powietrzu "coś" i jest śmiesznie, bo jak sie pod nią przechodzi, to zostaje taka smuga, jak na starych teledyskach Kombi... Może wymyślisz jakąś inna bez buga, ale prostą. Nic nie ruszam, ale mam dialogTLK do nt 27333 a ty mówiłeś gdzieś, że jeszcze dodałeś jedną strunę, albo już mam zwidy..., w każdym razie w dialogu Sarqa mam jedno okno wolne - to musi być ten brak (wcześniej była tam literka A, żebym mógł robić swoje dalej zapchałem te struny alfabetem) i jest dalej literka...A Grjgori----> po drobnych uzupełnieniach i poprawkach błędów twoja część w zasadzie chodzi - doszedłem wczoraj do momentu, gdy kończą się rozmowy w zamku i ma dojść do zabicia Utora przez pseudo-tiaxa - wszystkie postacie i dialogi są w grze (tzn pseudo tiax, ajantis, sharteel i yeslick) - ciekawe co oni kombinowali. Te pliki pseudo NPCmają końcówkę D, więc ten Eldoth to ten z gry (EldotD). Pozmieniałem już te imiona. Oczywiście uproszczę twoją fabułę, bo jestem za cienki i na pewno zrezygnuję/łem z cutscenek - nie lubię ich osobiście... Coś z tego będzie.

13.08.2002
09:21
[103]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Luremaster-------->animacje - chodzi mi o zdanie o samej idei...

13.08.2002
09:26
[104]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

grjgori-------> czy akcja DestroySelf "znika" dowolną postać z obszaru?

13.08.2002
09:29
[105]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Luremaster-----> nie wiem co jest qrwa, ale nic nie przyszło... można och***...

13.08.2002
20:48
[106]

-grjgori- [ Konsul ]

Aurelinus --> Sorry, że nie odpowiedziałem wcześniej ale miałem problem z połączeniem (głupi deszcz). No cóż nie wiem na co jesteś za cienki,i ale wszystko było chyba tam proste i przygotowane (albo tak mi się przynajmniej wydawało :P). Liczylem naprawdę na te cutscenki (zwłaszcza na tę z gnome i wojowniczką, bardzo mi sie podobala)), sam je osobiście lubię ale to ty to musisz złożyć a nie ja. W każdym razie mam nadzieję, że wszystko ładniej się ułoży i będzie jakoś zgrabnie wygladało. Co do DestroySelf() to działa on na każdego.(jesli oczywiście użyjesz ActionOverride). Służy do całkowitego pozbycia się NPC, tak jakby go tam nie było (zero przedmiotow itp.) dosc czesto uzywany przy questach gdy ktos musi znikac. PS. Jutro jeszcze powieniem się tu pojawić, ale najpozniej do 21 (choc to i tak powinno wystaczyc) a pozniej zegnaj Wrocłwawiu witaj morze ;)

13.08.2002
21:23
[107]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

Nie doszlo??? rece opadaja...ciekawe czy tak sie dzieje z wszystkim co wysylam? Jezeli tak to chcialbym wiedziec co juz ode mnie dostales??? Dlatego cie oto prosze bo niewiem czy dostales ta lokacje z sala tronowa (to oniej mowilem ze nadawalaby sie do zamku) i 'pare' innych rzeczy. Moze sie kurna okazac ze mowimy o dwoch roznych rzeczach Cholera pogubilem sie juz...

14.08.2002
09:47
[108]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

grjgori----> powoli to składam i nawet działa, ale oczywiście muszę zmienić częśc założen- nie chce mi sie tego tłumaczyć, ale ogólnie rzecz biorąc po prostu jest to i trudne i de facto częśc diąlogów, których nie przygotowałeś albo nie wiedziałeś, że śa potrzebne wymusza te zmiany - będzie dobrze Nie lubię cutscenek, bo to takie granie za gracza. Po co? niech sam się przejdzie, a nie prowadzony na sznurku...

14.08.2002
09:54
[109]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Luremaster--------> dotarło wszystko, o czym pisałeś. Czy dorobisz tą nową salę przyjęć? (za przykład weź jak pisałem wnętrze świątyni Keldattha olmyra z Beregost ( ale nie uzywaj tej planszy bo ma buga) Nie martw się questu nie dotknę, bo nawet nie mam czasu. Jak chcesz możesz coś jeszcze dorobić... Strefy powyżej 27500 są do dyspozycji. Ja na poniedziałek powinienem być gotów i po testach, dlatego jeszcze do piatq można coś dorzucić - znalazłem w BG i identyczny quest z kurczakiem jak w BG ii - ale jaja! Są jeszcze inne i jak zdążę to je wklepie...

14.08.2002
10:36
[110]

-grjgori- [ Konsul ]

No dobra cieszę się, że i tak jakoś pomogłem. Jak juz kiedys będziemy robić TC to wtedy postaram się zrobić wszystko jak nalęzy, aby nikt nie musiał nic poprawiać i uzupełniać jak teraz. Ale coż troche cięzko robić moda do gry, której się nie ma.

14.08.2002
14:58
[111]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Luremaster ------> obiecałeś mi magów-wojaków - pilne / na piatek max.

16.08.2002
09:51
[112]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Luremaster-----------> co z tobą? Czy muszę tych magów zrobić jednak sam?

21.08.2002
10:48
smile
[113]

KiLLi4N BladeSinger [ Chor��y ]

noooooo dzis nareszcie kompa odzyskalem :D moge w koncu brac sie do roboty :) a tak w ogoole to co Wy teraz robicie bo nie bardzo sie orientuje :\ -jakis dodatek nowy do bg2 czy co??

21.08.2002
10:56
[114]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Ja- właśnie kończę(skończyłem) dodatek do BG I, wczym Luremaster i grjgori troche pomogli, choć Lure zawiódł na końcu. Po szczegóły dodatku zajrzyj na wątek o BG I. Zamelduj jak stan pracy u ciebie i założe nowy wątek.

22.08.2002
21:11
[115]

KiLLi4N BladeSinger [ Chor��y ]

wlasnie przetlumaczylem 3 kolejne itmy i przy 4 dostalem zapasci intelektualnej :\ co to jest Battle Gorget? Zhentarim Battle Gorget One Item that Manshoon of the Zhentarim always wears is a battle gorget. The bracer fits around the neck as a collar of overlapping plates that protect the throat. jako niezidentyfikowany item ma opis naszyjniku, potrafie wyobrazic sobie przedmiot zgodnie z opisem (cos jak oponcza waukeen w targowie-nosi sie na szyje i zakrywa klatke piersiowa). wiec czy moge to nazwac Bojowa opończa Zhentarimów? ;))) nie wiem dzis trafily mi sie same jakies dziwne itmy, przy ktorych musialem sie troche naglowic, ale co tam ;)

23.08.2002
13:10
[116]

-grjgori- [ Konsul ]

Witam :) Killian --> Tak jest to wlaśnie taki przedmiot. Przepaska na szyje dostaje sie ja po jednym z questow w Trollford.

23.08.2002
21:06
[117]

KiLLi4N BladeSinger [ Chor��y ]

ale moge to nazwac oponcza bojowa zhentarimow?? ;)

24.08.2002
10:03
[118]

-grjgori- [ Konsul ]

Powinnio byc dobrze, chociaż to i tak zalezy od ciebie co tam wstawisz.

24.08.2002
20:59
[119]

KiLLi4N BladeSinger [ Chor��y ]

wiem, ale kcialem sie skonsultowac, skonczylem dzis przechodzic wszystkie pomniejsze misje z TDD i ide do przytulku, potem jeszcze glowny quest...

24.08.2002
22:17
[120]

-grjgori- [ Konsul ]

To calkiem niezle. ja juz chyba naprawile prawie wszystkie bugi w TDD (przynajmniej nie ma ostatnio wielu postow z nowymi problemami). Teraz chyba zajme sie 'balansowaniem' gry i wszystko powinno byc w porzadku.

26.08.2002
12:56
[121]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Czas na nowy wątek.

27.08.2002
14:27
[122]

lon [ Pretorianin ]

czy TDD wersja 1.02 dostpna na serwisie GOLu bedzie działać z patchem 1.o3 i czy będzi chodzić z trą balem?

27.08.2002
14:31
[123]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Ion-------->Tak

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.