GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Kącik zagubionych uczuć (cz.132)

06.08.2002
17:03
[1]

emorg [ Senator ]

Kącik zagubionych uczuć (cz.132)

Angelord [sic me servavit Apollo]

"Nie wiem od czego zacząć. Pisać jakieś moralesy czy rzucić przypowiastkę? I tak źle i tak nie jest najlepiej... Jest sierpień i lato czuć każdą częścią ciała. Ten nastrój odrodzenia opanował także serca części forumowiczów - a może Oni zawsze tu byli, tylko czekali aż ktoś uczyni ten pierwszy krok? Faktem jednak jest mnogość wątków osób „rozżalonych uczuciowo”. Dlaczego tak się dzieje, że w dobie „cyfrowych fantazji” ciągle istnieją ludzie, którzy odczuwają potrzebę kontaktu z innym człowiekiem?...
Ponieważ uczucia są cechą charakterystyczną każdej żywej istoty. Towarzyszą nam od narodzin do śmierci. W każdym rodzi się w pewnym momencie potrzeba bliskości z kimś innym. Bycia dla tego kogoś kimś ważnym. Nawet jeśliby to miało być chwilowe zauroczenie, istnieje jego potrzeba i podświadome do niego dążenie. Dlaczego mamy się bać tych najstarszych emocji? Dlaczego mamy uważać je za coś wstydliwego?
Nie boję się mówić o uczuciach. Nie potępiam ludzi przeżywających problemy sercowe. NIE WIERZĘ, że istnieje chociaż jedna osoba która nic nie czuję (nie wliczam w to grono chorych na autyzm). Nie bójmy się o tym pisać. Ktoś kto przeżywa spełnienie swoich wewnętrznych westchnień potrzebuje często o tym głośno krzyczeć. Ci, których spotkało niepowodzenie popadają w stan przygnębienia, czasami w stan totalnej porażki życiowej. Nie muszą Oni tłamsić w sobie tego co przeżywają. Mają prawo by podzielić z innymi swą radością lub szukać pocieszenia.
Dlatego tworzę ten wątek z myślą o takich ludziach. Mam nadzieję, że spotka się z aprobacją i zjedna sobie kilku sympatyków (a i pozwoli na redukcje wątków tego typu na samym forum). Wiem, że spotka wielu prześmiewców i złośliwców ale jakoś się nimi nie przejmuję. I tak kiedyś zawitają tu ze skruchą szukając pocieszenia, porady lub słuchaczy którzy ich nie wyśmieją. "

Poprzednia część :

https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=644510

06.08.2002
17:08
smile
[2]

Angelord [ sic me servavit Apollo ]

:)

06.08.2002
17:08
[3]

Etka [ Imprinterka Dusz ]

jestem popoludniowa pora :) Awsze---> widze ze odwolales taniec deszczu ;) i na cale szczescie co do spotkania z M. mysle ze dobrym pomyslem jest rocznica- a tyle czasu minelo ze o zlych rzeczach sie zapomina a pamieta sie same dobre sentyment to jest to ;)))) Bedzie dobrze- takie jest moje zdanie

06.08.2002
17:09
smile
[4]

Etka [ Imprinterka Dusz ]

Angelord---> GG prosze odebrac ;))))

06.08.2002
17:10
smile
[5]

Angelord [ sic me servavit Apollo ]

Serwus podwieczorkiem:) Tu tylko w przelocie, już wracam do pracy.

06.08.2002
17:15
[6]

emorg [ Senator ]

A na mnie pszyszedł czas opuszczam was moje robaczki , spotykamy się jutro ;) Papatki Awsze => Słuchaj Etki ma racje będzie dobrze

06.08.2002
17:16
[7]

Etka [ Imprinterka Dusz ]

emorg---> troszeczke czytania jednak mialam :) trzymaj sie - do jutra i udanego wieczoru zycze :)

06.08.2002
17:30
[8]

emorg [ Senator ]

Etka => Bardzo dziękuje postaram się żeby wieczorek był miły a na twe usta składam pocałunek jeszcze nieidę stąd , ktoś mnie zatrzymał , więc kto wie ile jeszcze zostanę. WIELKI BRAT PATRZY ;-) Awsze => Mówie ci będź dobrej myśli !!!

06.08.2002
17:37
smile
[9]

emorg [ Senator ]

Etka=> Starałem się jak mogłem byś miała co czytać ale jakoś dziś byli wszystcy zaspani i nikt chyba nie miał siły się udzielać. Awsze=> Chyba cię do pracki zawołali albo cosik albo zapomniałeś o gg ;) Awsze awsze odbior pibip pibip szyyyyy

06.08.2002
17:45
smile
[10]

awszerszen [ Arktus Szerszenikus ]

Emorg --->>> 3. nie wiem zobaczy się ale to chyba nie wiem -->> nawyrzej Panna A czeka Etka --->>> Pomocy pomóz mi się uspokoić bo za chwilę nerwy mi siądą.

06.08.2002
17:48
smile
[11]

awszerszen [ Arktus Szerszenikus ]

Etka ----->>>>>> Jakieś wskazówki . HEHEHE i tak będe działał spontaniznie. zawsze z Panną M to najlepiej wychodziło.(nie lubi stagnacji)

06.08.2002
17:51
[12]

Etka [ Imprinterka Dusz ]

awsze---> nie denerwuj sie - wiem ze sytuacja jest stresujaca- ale nie mysl o niej a przynajmniej sie postaraj, sprowadzaj swoje mysli na inne tory - bo im wiecej bedziesz o tym myslal tym wiecej sie bedziesz tym przejmowal, a stres jest tu niewskazany. I nie planuj nic ani nie pisz gotowych scenariuszy bo zycie to weryfikuje i to sie w nim nie sprawdza- troche nadzieji-- a wszystko powinno dobrze sie zakonczyc Nie badz tez dla niej zbyt natretny, nie naciskaj- pozwol czesciowo by sama wyszla z jakas inicjatywa a zarazem by wiedziala ze cos takze dla Ciebie znaczy Po prostu postaraj sie byscie swietnie sie bawili i niech przypomni sobie stare dobre czasy :) Ja jestem dobrej mysli :)

06.08.2002
18:42
smile
[13]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

Ja też !

06.08.2002
20:00
smile
[14]

Etka [ Imprinterka Dusz ]

Piotrasq--> jacy zgodni jestesmy :)

06.08.2002
21:25
smile
[15]

gofer [ ]

witam ..... jakoś się dziwnie dzisiaj czuje...powinienem się cieszyć bo spotkałem się z przyjaciółmi ... alee nie umiem się cieszyc. dlaczego to wszystko jest takie skomplikowane???? i czemu te kobity są takie dziwne????

06.08.2002
22:56
[16]

Etka [ Imprinterka Dusz ]

gofer--> bo takie jestesmy my nie rozumiemy Was a Wy nas- poprostu- to fakt ktory nalezy przyjac- i dlatego mysle jedni bez drugich zyc nie moga :)

06.08.2002
22:59
[17]

Arab [ Senator ]

Niepotrzebnie tu wchodzilem, bo od razu mi sie przypominaja niemile rzeczy :(

06.08.2002
23:01
smile
[18]

Etka [ Imprinterka Dusz ]

jakie niemile rzeczy Arabie?????

06.08.2002
23:04
[19]

Rogal [ Amor omnia vincit ]

Witam wszystkich Etkuniu --> napisałaś "my nie rozumiemy Was a Wy nas- poprostu" i chyba i lepiej bo jakbyśmy sie zaczeli rozumiec moglibysmy zobaczyć jakbardzo podobni do siebie tak naprawde wszyscy jesteśmy i zrobiło by sie jeszcze gorzej ...

06.08.2002
23:07
[20]

Etka [ Imprinterka Dusz ]

Rogal---> witaj- dlugo cos Cie nie widzielismy :) jak wakacje? to co napisales to strzal w dziesiatke- jesli bylibysmy do siebie podobni to dokladnie atrakcyjnosc nasza spadla by o kilka kreseczek w dol- przeciez zawsze ciagnie nas to co nieznajome i faktem jest- mozliwe ze zrobila by sie wtedy niezla kolomyja :)

06.08.2002
23:09
[21]

Arab [ Senator ]

Droga Etko, rzeczy o ktorych wole zapomniec. So no more talking, chyba ze w Poznaniu na zjezdzie :)

06.08.2002
23:12
[22]

Rogal [ Amor omnia vincit ]

Etkuniu --> "jak wakacje ?" hmmmmm... powiem szczerze ze sa to i najlepsze i najgorsze wakacje w moim zyciu :)) a co u Ciebie i ogólnie co siem w kąciku dzieje ciekawego ??

06.08.2002
23:14
[23]

Etka [ Imprinterka Dusz ]

Arabie--> rozumiem ze sa rzeczy ktorych nawet nie warto poruszac- to takie tabu gdzie tajemnica nie moze opuscic Twego wnetrza, mam tylko nadzieje ze to nic co zrobilo spustoszenie w Twym wnetrzu, bo istnieja uczucia lub emocje wypalajace czlowieka od srodka i tylko lutu szczescia pozniej potrzeba by znow jak feniks powstac z popiolow. Wierz mi ze i ja cjhowalam w swym wnetrzu tajemnice i ja jak feniks powstalam z popiolow- powitaly mnie nowe emocje i nowa radosc z ktorej do dzis cieszyc sie moge. Zycze powodzenia w kazdym badz razie Arabie :)

06.08.2002
23:16
[24]

Arab [ Senator ]

Etka---> Hmmm... Jestem pod wrazeniem Twojej spostrzegawczosci, czy raczej domyslnosci. Jestes niebezpieczna osoba ;)

06.08.2002
23:23
[25]

Etka [ Imprinterka Dusz ]

Rogal---> Co w Kąciku: dzialo sie i duzo i malo- zalezy pod jakim katem spojrzymy :) Mieliosmy maly zjedziek tajemny w Poznaniu - gdzie bylo przezabawnie i spedzilismy czas w gronie wspanialych ludzi- to bylo to duzo. A to malo co sie dzialo to czas stagnacji podczas ktorej przeplywa czas przez palce- czas ucieka - zdarzenia mijaja. Co u mnie? W moim sercu wiosna :))))))))))))) Arab---> ja niebezpieczna? daleko mi do tej opcji charakteru- a szkoda ;)) zawsze chcialam byc zlym charakterem a ciagle trafiaja mi sie dobre role ;))))) ps. zartuje naturalnie ;P

06.08.2002
23:28
[26]

Rogal [ Amor omnia vincit ]

Etkuniu --> powiadasz w Twoim sercu wiosna , heh... w moim sercu i umyśle jedyne co panuje to chaos niepotrafie nic poukładać ani myśli ani uczuć i niewiem jak sobie z tym poradze ale jakos kiedyś trzeba ze wszystkim ... A na te wasze zjazdy to moze i ja bym kiedys dojechał ? ;)

07.08.2002
00:49
smile
[27]

gofer [ ]

hmmmm....nie wiem co pisać.... mieszane uczucia...kobita mnie rzuciła...mój znajomy wczoraj zginął...niby nie rozpaczam ale nie umiem się cieszyć z niczego... czemu na świecie tak jest?

07.08.2002
01:28
[28]

Etka [ Imprinterka Dusz ]

Rogal--> jeszcze wszystko sie Tobie pouklada- tak wlasnie wszystko sie kreci :) co do spotkania to jak najbardziej zapraszamy :))) gofer--> zycie to nie baajka- niestety- alee jest mimo wszystko piekne

07.08.2002
08:12
smile
[29]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

Witam wszystkich z rana... Rogal, Gofer ---> nie lamta sie, przeciez sa wakacje :)))

07.08.2002
09:44
[30]

Etka [ Imprinterka Dusz ]

I ja rowniez sie pojawiam i jak wczoraj niestety znikam- ale to dobrze lecze swoj nalog forumowy ;PPP Piotrasq---? gut, gut :) slonce siweci - czas wolny i nie wolno go spedzac na umartwianiu nicolka---> dzis mozemy znow sie minac wiec gorace pozdrowionka dla Ciebie i myslcie nad tym zjazdem :) Angelord---> wampirze nie pojawiles sie w nocy :) czyzbys usnal w swej krypcie? :))) emorg---> pilnuj ladnie nicolki To powidziawszy pstryknela palcami i zniknela- na cos przydalo sie czarodziejskie szkolenie ;)))

07.08.2002
13:16
smile
[31]

awszerszen [ Arktus Szerszenikus ]

no tak przestałem tańczyć i od razu skwar WITAM WSZYSTKICH !!!

07.08.2002
13:18
smile
[32]

gofer [ ]

witam... macie jakies sprawdzone sposoby na poprawienie humoru? czekam na propozycje

07.08.2002
13:21
smile
[33]

nicolka [ Pretorianin ]

Witam wszystkich! buuuuuuuuuu, POMOCY kochani Kącikowcy!!! Co to jest wirus "czarnobyl 2003"? Chyba 2003, czy ileś tam. I co to są bootboksery??? Znajomy (Grabcio) otworzył dziś swoją skrzynke w onecie na moim kompie i się okazało, że ktoś się do niej dobrał, zmienił mu hasło i przesłał maila (ze skrzynki Grabcia na skrzynkę Grabcia, dziwnie jakoś) z informacją, że własnie dostał wirusa "czarnobyl 2003". Pisał też coś, że życzy "powodzenia" w naprawianiu bootbokserów. Był tam też jakiś załącznik, ale go nie otwieraliśmy. Wszystko usunęłam, ale nie wiem czy się zainstalowało czy nie! buuuuuuu Poradźcie co robić???

07.08.2002
13:25
[34]

gofer [ ]

Nicolka ---> ja polecam Norton Antivirus 2002. Mam go od 6 miesięcy i każdy bajcik danych który chce się przedostać na mojego hdd jest sprawdzany przez niego. polecam PS mądry Polak po szkodzie :D

07.08.2002
13:25
smile
[35]

nicolka [ Pretorianin ]

Emorg mówił, że ten wirus to jakieś paskudztwo i że lepiej nie uruchamiać kompa w rocznicę czarnobyla bo wszystko kaput! Kiedy jest ta rocznica? chlip chlip... emorgusiu --------> kiedy Ci naprawią łącze? Przyjdź tu szybciutko bo zbankrutuje na telefony :-(

07.08.2002
13:29
[36]

Raziel [ Action Boy ]

gofer --> np. puść sobie jakąś wesołą klimatyczną muzyke... nicolka --> bez obaw jeśli nic sie nie stalo jak narazie z kompem to byl to tylko glupi żart, polecam sprawdzić dysk najlepiej porgzem "Norton Antivirus"...

07.08.2002
14:15
smile
[37]

Etka [ Imprinterka Dusz ]

mam wiadomosc :) wlansie dzwonila majeczka znad morza- slyszalam szum fal :) Macie wszyscy pozdrowionka i buziaki Bawi sie rewelacyjnie- jest tam mnostwo rozrywek- a jaka bedzie opalona :) och zazdroszcze majeczko :D jeszcze raz zostawiam buziaka od niej :)

07.08.2002
14:17
smile
[38]

nicolka [ Pretorianin ]

łoooj! Eciu! To ci wiadomość! Dziękuję! W swoim imieniu! Aleeee ona maaaa faaaaaajnieeeee...

07.08.2002
14:26
[39]

Etka [ Imprinterka Dusz ]

nicolka---> bardzo fajnie :) chcialabym teraz slyszec szum fal- czuc morska bryze na ciele, czuc promienie sloneczne na twarzy na plazy :) milusi piaseczek, milusie towarzystwo- zabawy na falach, zabawy na plazy ;) ach zyc nie umierac ....

07.08.2002
14:33
smile
[40]

gofer [ ]

Raziel---> wesoła, klimatyczna muzyczka powiadasz? Cradle of Filth może być? :| nie mam wesołej muzyczki, ja jestem Pierwszy Smutas RP.... :(

07.08.2002
14:45
[41]

Etka [ Imprinterka Dusz ]

gofer---> uszy do gory- przeciez Ty wesola osobowosc jestes jest sposob na dola- slodycze- pomagaja :) Poziaom glukozy sie podnosi a wraz z nim coraz jasniejsze staje sie spojrzenie na ten swiat :)

07.08.2002
14:48
[42]

gofer [ ]

Eciu, ja nie po to się tyle odchudzałem żeby teraz jeść słodycze...nikogo ni ma, kumple i brat powyjeżdżali a mnie zostały jedynie wspomnienia Stolicy Świata...chlip

07.08.2002
14:50
smile
[43]

KaPuhY [ Bury Osioł ]

Ecia--> jak chcesz uslyszec szum fal to zadzwon do tygryska na poczte glosowa ;-) Ja dopiero wstalem a wy juz tak dlugo buszujecie po kacikach :-) gofer--> nie doluj sie ... znajdz w kazaa utwor "Chryzantemy zlociste" - kury - ubawisz sie i rozerwiesz :-) A kredek nie wylaczaj, bo mnie juz nie raz nastroj poprawily :-)

07.08.2002
14:51
smile
[44]

nicolka [ Pretorianin ]

gofer --------> No wprost nie mogę patrzyć jak się smutkasz!!! Pierwszy Smutas RP? A kto Ci nadał taki tytuł? Bo samemu nie można siebie mianować na takie stanowisko, a więc to nie jest prawdą!!! Żaden z Ciebie smutas! Proszę się uśmiechnąc do wszystkich, ząbeczki śliczne wystawić! Nie martwić się już! Nigdy przecież nie jest tak źle, żeby nie mogło być gorzej, a nawet jeśli już jest najgorzej to teraz może być już tylko lepiej!!! <wielgachny_uśmiech_z_wyszczerzonymi_ząbami> hihi, cmoki

07.08.2002
15:00
smile
[45]

emorg [ Senator ]

Witam wszystkich bardzo gorąco !!! Miałem dziś kłopoty z łączem dlatego dopiero teraz się pojawiam . Etka => Pilnuje nicolki jak mogę ;) Nie wiem czy jeszcze pamiętasz gdzie posiałaś swoją patelnie do przywracania ....uśmiechu , przydała by mi się dziś Awsze => Jak tam samopoczucie minął ci już. Nicolka -> Na twoje cudne usteczka składam gorący pocałunek Święte słowa teraz może być tylko lepiej .

07.08.2002
15:07
smile
[46]

awszerszen [ Arktus Szerszenikus ]

Emrg --->>> No prawie minął, ale znów zjeb od szefa, i kaski nie mogę zorganizować.

07.08.2002
15:09
smile
[47]

Etka [ Imprinterka Dusz ]

Patelnia do przywracania usmiechu ----------------------> emorg- specjalnie na Twe zyczenie :) gofer---> porzuc smutki w kat w kancu to Kącik ;))) Kapuszek--> dopiero wstales? niektorzy to maja dobrze :)))) zazdroszcze :)

07.08.2002
15:13
smile
[48]

awszerszen [ Arktus Szerszenikus ]

Etka --->>> czy próbujeszs nas sraszyć

07.08.2002
15:14
[49]

emorg [ Senator ]

Etka => Jesteś wielka dzięki za wygrzebanie mojej ulubionej patelki Awsze => Dziś to ja mam stresik buuuuuuu Nicolka => A tu opisik dla ciebie co ten wirusik umie ;) Rezydentny wirus, działający w środowisku Windows95/98. Używa nieudokumentowanych sposobów, aby zainstalować się w pamięci. Zaraża tylko pliki systemu Windows (typu PE) przy operacjach otwarcia, zamknięcia lub uruchomienia programu. Ze względu na to, że wirus rezyduje w systemie i reinfekuje wyleczone pliki, leczenie będzie skuteczne jedynie w trybie MS-dos systemu Windows95/98, lub po załadowaniu systemu z dyskietki. W infekowanym pliku wirus wpisuje się w wolne obszary, powstałe w wyniku zaokrąglenia wielkości nagłowka oraz sekcji z binariami, przez co zarażone pliki nie powiększają swoich rozmiarów. W niektórych przypadkach wirus niszczy nagłówek pliku, co może uniemożliwić uruchomienie zainfekowanego programu. Takich plików nie da się uratować. W zarażonych plikach widoczny jest napis "CIH v1.2 TTIT". Wirus nie zawiera procedur demonstracyjnych, zawiera natomiast destrukcję: 26 kwietnia stara się zamazać dysk twardy oraz flash BIOS. To ostatnie udaje się mu na niektórych płytach głównych. W wypadku prostych kom,puterow, nie posiadajacych w BIOS"ie boot-page, moze byc konieczna wymiana płyty głownej komputera. Istnieje odmiana o długości 1010 bajtów, która zawiera napis "CIH v1.3 TTIT" i atakuje 26 kwietnia, oraz odmiana o długości 1019 bajtów, zawierajaca napis "CIH v1.4 TATUNG" i atakująca 26 dnia każdego miesiąca.

07.08.2002
15:37
smile
[50]

emorg [ Senator ]

Nicolka =>Nie chciałem nic zrobić by cię zasmucić przepraszam cię bardzo

07.08.2002
15:54
[51]

Etka [ Imprinterka Dusz ]

o prosze zalapalam sie na klotnie kochankow ;) nicolka, emorg- podajcie sobie usteczka na zgode ;) to wstyd na klotnie marnowac emocje ;)

07.08.2002
16:01
smile
[52]

nicolka [ Pretorianin ]

Etka --------> łoooj, my wcale się nie kłócimyy!!! Ale buźki mogę i tak dać hihi emorg -------> CMOOOOOOK ;-)

07.08.2002
16:14
[53]

emorg [ Senator ]

Nicolka => Cmmmmooooooooooooooook moje słoneczko !!! Etka => My się wcale nie klócimy ;) Tylko mieliśmy male wyjaśnionko pewnych rzeczy . Dobrze chyba się z wami pożegnam , pędzę do domciu wypocząć.

07.08.2002
16:26
smile
[54]

nicolka [ Pretorianin ]

No cóż... To ja też już się grzecznie pożegnam! PAPA emorgusiu --------> dawaj łapkę, idziemy razem :-*

07.08.2002
16:29
[55]

KaPuhY [ Bury Osioł ]

HEhehe wzielo mnie na malowanie Figurek - Nie bedzie mnie pewnie przez kilka dni , bo Wiverna jest duza. Po 3 Godzinach dopiero podklad na skrzydelkach :-) Etka--> No moge sie byczyc... ale jutro pobodka o 5.20 - czas do pracy :-(

07.08.2002
16:40
smile
[56]

Etka [ Imprinterka Dusz ]

popatrzcie na te stronke ja jestem zachwycona :)

07.08.2002
20:30
[57]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

Etka ---> niezła. Bardzo podobną widziałem na stronie filmu Tomb Raider...

07.08.2002
22:34
smile
[58]

awszerszen [ Arktus Szerszenikus ]

Nie spóźniajcie sie do pracy bo będziecie kiblować jak ja

08.08.2002
07:39
smile
[59]

Angelord [ sic me servavit Apollo ]

Witam Wszystkich serdecznie i życzę miłego dnia:) Znikam - praca czeka:( [Kapuszku - wysłałem maila]

08.08.2002
07:45
smile
[60]

garrett [ realny nie realny ]

witam z ranka szlachetnego wampira Angelorda i wszystkich których jeszcze nie znam :))) KaPuHy --> a może byś z rozpędu pomalował moich terminatorów chaosu i bandę opętanych :)))) Etka--> witaj ! niezła stronka

08.08.2002
08:44
[61]

Etka [ Imprinterka Dusz ]

garrett---> co nie? :)) widze ze juz chcesz biednego Kapuszka do roboty zapedzic- aj nie ladnie, nieladnie ;)))) ale jesli mu to sprawi przyjemnosc to czemu nie ;) Widze w innym watku ze jestes zapalonym RPG-owcem - to sie z nasza ekipa dogadasz ( ekipa zjazdowcow;) a moze nawet sobie pogracie :)

08.08.2002
08:57
smile
[62]

garrett [ realny nie realny ]

Etko--> no może KaPuHy znajdzie troszeczke czasu, ja ostatnio pokaleczyłem sobie tylko palce,choc krew się nie zmarnowała, teraz topory są oryginalnie barwione :)))), zawsze mi dziewczyna malowała ale teraz daleko jest [chlip chlip]. Z rpgami to swieta prawda :))

08.08.2002
09:10
[63]

emorg [ Senator ]

Witam wszystkich bardzo serdecznie A jeśli chodzi o stronki trafilem ostatnio coś takiego , mnie się osobiście podoba

08.08.2002
11:58
smile
[64]

neXus [ Fallen Angel ]

I ja witam Co prawda podobno mamy wakacje ale ja jakos tego nie czuje moze i dobrze - luba wakacjuje w Niemczech, to nie strasze sasiadow wyjac do ksiezyca... Hihihihi...

08.08.2002
12:33
smile
[65]

emorg [ Senator ]

Widzę ze ruch dziś tu panuje jak ... na Marszałkowskiej . Co to dziś wszyscy zapracowanie czy co , a może słonko wyszło to wszyscy gdzieś wybyli. Jak możecie pozwalać by kącik lądował tak nisko?

08.08.2002
14:06
smile
[66]

nicolka [ Pretorianin ]

Witam, witam!!! Ależ dziś dziwne rzeczy się dzieją... W Kąciku pustki, onet-poczta nawala! Gadu-gadu pada! Jeeeezuuu! Teraz to już się nie zdziwię jak mi za chwilę komputer wybuchnie! A może to ten mój wirus... buuuu

08.08.2002
14:06
smile
[67]

nicolka [ Pretorianin ]

emorgusiu ---------> KC ... i wszystko jasne ;-)

08.08.2002
14:08
[68]

emorg [ Senator ]

Nicolka u mnie jest to samo ale dziwią mnie pustki w kąciku już dwa razy dziś wątek wypadał poza pierwszą strone

08.08.2002
14:10
smile
[69]

Anioł z naderwanym skrzydłem [ realna nie realna ]

Hmmmmm..co tak pusto. Pozdrowienia z Karkonoszy!!!!! Po plazowym lenistwie czas rozprostować skrzydła na górskich ścieżkach.;-)

08.08.2002
14:11
smile
[70]

garrett [ realny nie realny ]

wow Aniołek ! pozdrawiam :))))

08.08.2002
14:16
smile
[71]

Anioł z naderwanym skrzydłem [ realna nie realna ]

hej garrett:-))) widzę, że w kąciku same doborowe towarzystwo:-) urlop to najwspanialszy okres w życiu!!!

08.08.2002
14:21
smile
[72]

garrett [ realny nie realny ]

dobrej zabawy aniołku !! uważaj na skrzydła na górskich szlakach :)))) przynajmniej wędrówki nie są trudne, tu podlecieć tam pofrunąć ;)))

08.08.2002
14:22
smile
[73]

Anioł z naderwanym skrzydłem [ realna nie realna ]

To ja uciekam coś zjeść. Burczy mi w brzuszku. Chyba jeszcze tu zajrzę w czasie urlopu;-) Pa pa pa

08.08.2002
20:16
smile
[74]

gofer [ ]

ludzie, ale dół... byłem na pogrzebie znajomego... Jak zobaczyłem jego płaczących rodziców, brata, żonę i dzieci to...ja naprawdę zacząłem wątpić w istnienie Boga. To był mój trzeci pogrzeb w życiu. W obydwóch przypadkach śmierć była spowodowana rakiem, ta zaś wypadkiem... Nie wiem czy słyszeliście o wypadku na Hucie Katowice? Surowe żelazo o temp 1350 st C buchnęło z kadzi na operatora suwnicy. Jezu, czemu to wszystko takie popieprzone? Przestępcy i oszuści dożywają starości a wspaniali, uczciwi ludzie umierają młodo zostawiając żony i dzieci????? Jak ja nienawidzę tego świata...

08.08.2002
21:32
smile
[75]

KaPuhY [ Bury Osioł ]

Witam Chwilowo po pracy wlecialem nie ze swojego kompa :-) Angelord--> Dziekuje Ci za maila - przeczytam dzis w nocy i przeanalizuje. Mam nadzieje ze wyciagne z tego wnioski i uda mi sie cos zdzialac. garrett--> nie wiem niestety nic o W40k (wnioskuje ze o tym mowa). Gdybys mial Battle`a to pewnie bym sie skusil po wpadnieciu w Zug. Jak tylko skoncze Wiverne to dam fotke :-) Mysle ze sie spodoba :-) Aniolku--> Baw sie i wypoczywaj :-) Cieszy mnie mysl ze nawet na wakacjach nie zapominasz o nas biedaczkach :-) Baw sie dobrze i przywiez zdjatka - tak dawno nie bylem w gorach (a chcialbym) , ze nawet ladnymi zdjeciami sie uraduje. Etka--> dzieki za zgrabna i finezyjna obrone podczas mojej nieobecnosci ;-) Chociaz ktos :-) Gofer--> Wiem ze bol po utracie kogos bliskiego jest straszny... Ja jeszcze nie mialem na szczescie (chwala Bogom) "okazji" byc na pogrzebie kogos mi bardzo bliskiego. Nie wiem jakbym sie zachowal i czy odwazyl bym sie podejsc z wyrazami wspolczucia do jego (jej) najblizszej rodziny. Mnie by to sprawilo jeszcze wiecej przykrosci i nie potrafil bym spojrzec im prosto w oczy... To straszne uczucie , patrzec w oczy bardzo cierpiacym osoba :-( Nie da sie zrozumiec ich bolu, nawet jesli to Twoi bliscy znajomi a nawet przyjaciele . Nie lam sie ... Wspomagaj ich swoja obecnoscia , rozmowami, ale nie probuj dawac im rad - tego nie zniosa. Jesli watpisz w Boga (jakiegokolwiek - nie tylko katolickiego) to postaraj sie o tym pomyslec - czy takie podejsci ma sens. W takich przypadkach w innych kulturach nie watpiono tylko tlumaczono to przeznaczeniem - tak mialo byc a nie obwiniano Ich. Trzymaj sie i odnajdz Swojego Boga!

09.08.2002
00:53
smile
[76]

gofer [ ]

KaPuHy---> dzięki... wiesz, to co teraz powiem może się wydać podłe ale..... nie muszę brać leków uspokajających jak Jego rodzina, nie muszę po Nim płakać jak Jego rodzina, nie muszę się martwić co będzie dalej - moi bliscy żyją...właściwie to mogę nawet o Nim zapomnieć... Tylko czy to miałoby jakikolwiek sens??????? bo np. co ma powiedzieć Jego żona? 32 lata, 2 dzieci, wdowa, bez pracy(praca w trakcie załatwiania u mojego ojca). CO ONA MA ZROBIC? ja tego nie rozumiem...co ja zrobię gdy umrze moj ojciec/matka/brat ?? bo ja się źle czuję...nie wystarcza mi złożenie kondolencji przy grobie. chciałbym coś dla nich zrobić. tylko co ja mogę? PS :-(

09.08.2002
08:39
[77]

garrett [ realny nie realny ]

witam z ranka, cieszcie się ładną pogodą, to podobno ostatnie słoneczne dni, ale ja i tak nie wierze prognozom pogody :))) gofer--> gdy umarł brat mego ojca to było straszne gdy widziałem ból i smutek w jego oczach, jakoś to sobie wytłumaczył dlaczego umiera człowiek w wieku 45 lat ale długo nie mógł się pozbierać, to straszne gdy odchodzi bliski znajomy lub ktoś z najbliższej odziny, staram się wierzyć że to część jakiegoś niezrozumiałego dla mnie planu, że Bóg (nieważne jaki) wie co robi, że śmierć to jakby przejście z jednego pokoju do drugiego a nikt nie wie co tam na nas czeka.. KaPuhy--> tak W40 od czasu do czasu gram chaosem, Battle trochę kusi, zwłaszcza nowe figurki chaosu, powtarzam sobie tylko że jestem już za stary ;)) na to a i forsy trochę szkoda, zwłaszcza w przypadku moich wielkich przyszłorocznych planów :)))

09.08.2002
10:06
[78]

emorg [ Senator ]

Witam wszystkich bardzo gorąco Gofer =>Jedyną rzeczą jaką możesz zrobić w tej sytuacji to szczerze im współczuć ( pewnie tak jest ) .Wiadomo że jeśli umiera twój bliski jest to wielka tragedia, ale niestety nie jesteśmy w żaden sposób na to wpłynąć. Ja w swoim życiu przeżyłem też stratę bliskich mi osób i zdaje sprawę co to jest za ból. Gdy umarła córeczka mojego brata widziałem jaki ból nosi w sobie zarówno on jak i jego żona , jak patrzą na zdjęcie i zalewają się łzami . Ale w takiej sytuacji my sami nie możemy wiele zrobić , ważne byśmy wysłuchali cierpiącą osobę ale wtedy tylko możesz tak jak to powiedział Kapuchy wspierać ich swoją obecnością wysłuchać ich ale nic nie próbować tłumaczyć radzić. Człowiek z takim bólem musi poradzić sobie sam. Ja szczerze polecam obejrzeć film „Między piekłem a niebem” . garrett=>W sumie ja też nie wieże w prognozy pogodowe i mam nadzieję że słoneczko grzać jeszcze będzie do .. listopada conajmniej ;)

09.08.2002
15:03
smile
[79]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

Witam wszystkich. Mam pytanie do poznaniakow: Czy znacie taka firme LOMAX z Poznania ??

09.08.2002
16:05
smile
[80]

awszerszen [ Arktus Szerszenikus ]

WWWWWWWWIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITTTTTTTTTTTTTTTTTTAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMMM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

09.08.2002
16:07
smile
[81]

awszerszen [ Arktus Szerszenikus ]

kurczaki stres pzred niedzielą sięga zenitu

09.08.2002
23:23
smile
[82]

majka [ Dea di Arcano ]

Witam wszystkich serdecznie po przerwie urlopowej -- niestety krótszej niz zaplanowałam ale praca stwierdziła, że dość tego leniuchowania :))))) Tęsknie do tych którzy jeszcze nad morzem pozostali. No i tak jak przypuszczałam awsze juz zdażył w kąciku narozrabiać:)))))

09.08.2002
23:53
smile
[83]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

majka ---> witamy opaloną urlopowiczkę !

10.08.2002
00:14
smile
[84]

majka [ Dea di Arcano ]

Piotrasq>> hehe zgadza się, jestem lekko przyrumieniona ale nie miałam wyjścia, bo przez cały tydzień było piękne słońce i nie spadła ani kropelka deszczu. A w drodze powrotnej miałam jeszcze spotkanie z komturem krzyżackim w Malborku :))))

10.08.2002
12:29
[85]

Etka [ Imprinterka Dusz ]

witam z poludniowo zachodniej Polski :)))))) Aniolku---> jestesmy teraz niedaleko siebie :))))) ja sie odezwe moze sie w tych gorkach spotkamy :))))) Pozdrawiam calutka ekipke :))) i sle Wam buziaki :) ps. juz sie zrelaksowalam i tesknie za Poznaniem ;)

10.08.2002
12:45
[86]

Etka [ Imprinterka Dusz ]

majka--> juz widze ze w domku :) ciesze sie ze sie wybawilas i odpoczelas :))) jak bede w Poznaniu to sie odezwe ja tu mam pare minut zaledwie a tu takie pustki- no ladnie to tak? ;PPPP cisza jak makiem zasial i tylko echo sie po scianach odbija ;)

10.08.2002
13:10
smile
[87]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

Ech, spóźniłem się ?

10.08.2002
15:34
smile
[88]

gofer [ ]

czesc, to znowu ja :D humor już mi się trochę poprawił a to dzięki Korganowi i jego siostrze z którymi porwadzę nocne konwersacje naa gadzie i mam zlew przez 2 godziny ... :) idę się odpręzyć przy herosach a potem idę do baru (na wodę mineralną offkoz, jestem przecież abstynent :)

10.08.2002
19:16
smile
[89]

majka [ Dea di Arcano ]

Weekend nastał i pustki w kąciku - wszystkich gdzieś poniosło :)))) Etka>> witaj, wróciłam ale przymieram z tęsknoty - ech te paskudne rozstania :( goferku>> miło cie widziec w lepszym nastroju - czytałam ze przeszedłeś niezbyt radosne chwile - to zawsze jest ciężkie przeżycie - ale juz taki nasz los i niestety musimy się pogodzic z pewnymi wydarzeniami inaczej byśmy oszaleli. Baw się i korzystaj z uroków zycia a wodę mineralną pij w ilościach nieograniczonych :))))

10.08.2002
22:33
[90]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

Witam wszystkich obecnuch i n ie obexcnych i jak zwukle po piciu ,kochami was wszystkich,Jak zwytkle uważam za nienormalne,że pisze na tym forum zamiastr iść spać.........

10.08.2002
23:18
smile
[91]

majka [ Dea di Arcano ]

Piotrasq>> uuuuuups widzę że było ostre picie -- nic sie nie przejmuj, nikt z nas nie jest normalny :)))))))) i oczywistym jest ze my też cię kochamy :) obserwując pewną trudność w opanowaniu klawiatury sądzę, że lepiej bedzie jak się jednak troszkę prześpisz..

11.08.2002
00:15
[92]

gofer [ ]

Piotrasq, ja Ci dobrze radzę, przerzuć się na mineralkę...ja tam gustuję w gazowanej Bonaqua i Aqua Minerale, z 2 plasterkami cytrynki (dobrze wyciśnięte) i 2 kostkami lodu, pić w nieograniczonych ilościach (Ecia ma rację). i wtedy pisze się lepiej, i następne dni są przyjemniejsze (szczególnie poranki :)

11.08.2002
02:39
smile
[93]

Angelord [ sic me servavit Apollo ]

Witam Wszystkich i też Kocham, chociaż, jak na złość muszę trzeźwy być (kiedyś sobie odbiję:). Ostatnio mnie nadprogramowa praca przycisnęła i dlatego rzadko wpadam do kącika:(. Pozdrawiam Was i nie zapomnijcie o mnie:) majeczko ---> cmok:) dostałem kartkę (przykro, że i Ciebie pozbawiono jeszcze kilku dni wypoczynku:( Eciu ---> a tęsknisz za mną?:) gofer ---> głowa do góry:) Piotrasq ---> oj zazdroszczę... zazdroszczę i szczerze pozdrawiam:)

11.08.2002
11:07
smile
[94]

majka [ Dea di Arcano ]

Angelord>> witaj, miło cię widzieć -- cmok -- równiez dla ciebie:)) nie widząc cie tutaj po moim powrocie sądziłam że juz wyjechałeś i nawet trochę się martwiłam widząc jaka tam kiepska pogoda - no i te wszystkie pozalewane tereny po drodze. Mam nadzieje że do twojego wyjazdu, wszystko się wyklaruje i nie bedziesz musiał przerabiać auta na gondolę:))

11.08.2002
11:34
smile
[95]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

Witam wszystkich. A jednak. Rano nie byłem pewny, czy mi się to śniło, czy faktycznie odpalałem w nocy kompa. Teraz już wiem, że to nie był sen... :)))

11.08.2002
11:57
smile
[96]

majka [ Dea di Arcano ]

Piotrasq>> hehe to są właśnie uroki forum - mozna odnaleźć na nim nawet ślad lunatykowania :)))

11.08.2002
13:44
[97]

gofer [ ]

Piotrasq, a jak tam główeczka? PS polecam aspirynkę i duuuuuużo mineralki :D

11.08.2002
14:04
smile
[98]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

gofer ---> w miarę dobrze, ale w Warszawie dzisiaj upał, i to mnie wykańcza. A zamiast mineralki mam sok grapefruitowy... :)

11.08.2002
14:15
[99]

gofer [ ]

ja założę może nowy wąt?

11.08.2002
14:16
smile
[100]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

gofer ---> masz jakieś wąty ?

11.08.2002
14:17
[101]

gofer [ ]

next part

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.