GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Realistyczne symulatory (nie ważne czego) z porządnymi instrukcjami

06.08.2002
14:52
smile
[1]

Bals [ Centurion ]

Realistyczne symulatory (nie ważne czego) z porządnymi instrukcjami

Jakie takie symulatory (realistyczne i z porządnymi instrukcjami) znacie? Najlepiej żeby były jeszcze w sprzedaży sklepowej.

06.08.2002
14:57
[2]

Jeckyl [ Pretorianin ]

Fly

06.08.2002
15:02
[3]

tygrysek [ behemot ]

Microsoft Flight Simmulator 2002

06.08.2002
15:27
[4]

Bals [ Centurion ]

A z wojennych?

06.08.2002
15:31
smile
[5]

wich3r [ Sprzedam nerkę ]

<== Falcon 4.0

06.08.2002
17:34
smile
[6]

Iceman_87th [ Generał ]

Niezle instrukcje, oprocz doskonalej do f4.0 (ponad 600 stron), maja tez F15 i F/A18 oba Jane's, Falcon 3.0, Flanker 2.5(niestety w Polsce tylko w pdf-ie) -nowoczesne samoloty bojowe; Sub Command (w PL tylko pdf) -nowoczesny okret podwodny. ps, zachodnie, a szczegolnie amerykanskie edycje symulatorow maja o niebo lepsze (jakosc, czasami tez merytoryka jak jakis "zdolny" tlumacz wezmie sie za tlumaczenie) instrukcje niz Polskie wydania.

06.08.2002
19:20
smile
[7]

Bals [ Centurion ]

A, który symulator (realistyczny i z porządną instrukcją) działający dobrze na cel400 i 128MB ram jest jeszcze w sprzedaży sklepowej?

06.08.2002
19:31
[8]

Revin [ Legionista ]

Polecam FlightSimulator Microsoftu np.98 bo na twoim kompie moze nowsza wersja nie pociagnac. Spoko realistyka i duzo graczy w sieci. na pewno docenisz te gre

06.08.2002
19:50
smile
[9]

Iceman_87th [ Generał ]

Oj, FS 98 to raczej nie znajdzie duzo graczy w sieci. W fs2k ciagle jeszcze tak ale 98 nie bardzo. FS 2k2 na celku bedzie sie wloklo po pododze wiec nie polecam, a wersja 2000 bedzie dzialac dosyc dobrze (po obnizeniu detali) Bals--> kup sobie remake Flankera 2.5. Moze nie bedzie chulal na max detalach, ale jak obnizysz co nieco da sie w miare komfortowo grac.

06.08.2002
20:07
[10]

sheld0n [ Wujek Dobra Rada ]

osobiscie zawsze polecam X-Plane. nie jest to moze najladnieszy symulator na swiecie, ale za to jest zdecydowanie najrealistyczniejszy. budowa modelu samolotu bezposrednio ustanawia jego lotnosc, w odroznieniu z innymi symulatorami, gdzie wyglad samolotu nie mial do tego nic, jedynie ustalalo sie jego parametry tak zeby pasowaly do wygladu. tutaj dzieje sie to automatycznie. poza tym, znasz inny symulator ktorym mozna latac na marsie? :P (oprocz ziemi, nie zamiast)

06.08.2002
20:08
[11]

sheld0n [ Wujek Dobra Rada ]

najwieksza wada jest to, ze gra jest bardzo trudno dostepna w polsce, a takze to ze lata sie raczej samolotami cywinlymi. tzn da sie tez wojskowymi, ale walk raczej nie ma.

06.08.2002
20:19
[12]

Bals [ Centurion ]

W polskiej wersji Flankera 2.5 nie ma pewnie papierowej, angielskiej wersji instrukcji? Nie mam ochoty drukować całego polskiego .pdf . Czekam na inne propozycje innych tytułów (FS98 chyba nigdzie nie kupię).

06.08.2002
20:33
smile
[13]

Andrei [ killah beez ]

Latam od kilku miesięcy w FS 2002 - Z a j e b i s t y symulator. I co najważniejsze, nie nudzi mi się!!!! Inne gry po kilku tygodniach nudziły mi się, a FS nie... tylko trzeba dobry joy kupić, no i cena, Chociaż porównywać z innymi krajami tutaj jest taniocha. Pozdrawiam.

06.08.2002
20:36
[14]

Andrei [ killah beez ]

Aha, co do intrukcji... nie najlepsza, ale ja bez niej nauczyłem się latać, obługiwać się nawigacją itp

06.08.2002
20:50
smile
[15]

Sander [ Centurion ]

Salut! Z pierwszowojennych najlepszy jest RedBaron3D multiplayer przez I-net. Nie ma go w sprzedaży sklepowej ale jest do ściagnięcia z sieci za friko. Podstawowa grafika mocno kulejem, ale jest trochę patchy, które ją podciągają, a poza tym klimat i mnóstwo eskadr na całym świecie. Zobacz: www.1eskadra.prv.pl

06.08.2002
21:06
smile
[16]

Iceman_87th [ Generał ]

sheld0n--> kumpel polecil mi X-plane, sciagnalem wersje beta (v6 chyba) i postanowilem sprawdzic, jak to jest z tym realizmem. Jakiez bylo moje zdziwienie, kiedy niedlugo po starcie, na wysokosci 300 stop sciagnalem drazek (predkosc cos kolo 250-280 wezlow), i wyszla z tego calkiem ladna petla (troszke przeciagnieta przy szczycie ale ciagle petla). A teraz najlepsze. Petle te wykonalem na Airbusie A320, Concordzie i ktorejs wersji bombowca- nie pamietam dokladnie ale bodajze byl to b52H. nie chce negowac poziomu realizmu full wersji, ktorej w PL dostac nie sposob, ale demo jest skopane na maksa i nijak ma sie do rzeczywistosci. Poza tym rzaden symulator nie ma tego o czym piszesz, czyli ksztalt modeu przeklada sie bezposrednio na parametry lotne (jezeli gdzies jest to napisane na stronie X-plane to.... jedna rada - nie wierz we wszystko co ktos tam napisal). Gdyby tak bylo, kazdy model samolotu w grze musialby miec indywidualnie zaprojektowany przekroj skrzydla, a to jest niewykonalne, bo dane te sa zazwyczaj poufne lub nawet tajne!! Dla czlowieka patrzacego z boku, skrzydlo kazdego samolotu wyglada podobnie. Dla tych, ktorzy sie tym interesuja (jak np ja) i znaja na rzeczy (tez troszke) wiadomym jest, ze to nieprawda i kazde skrzydlo ma rozna budowe w przekroju zarowno w funkcji dlugosci jak i szerokosci. Poza tym nawet prawdziwe symulatory maszyn cywilnych opieraja sie na modelu matematycznym opisanym tabela parametrow, bardziej szczegolowa niz ma to miejsce w symulatorach na komputery domowe, ale tabela. A wiesz dlaczego? M.in. dlatego, ze komputer liczacy parametry wg twojego wzorca w czasie rzeczywistym musialby miec ogromna moc obliczeniowa. Takie komputery spotkasz m.in. w laboratoriach dysponujacych tunelami aerodynamicznymi i badajacymi poszczegolne konstrukcje. Do tego laboratoria te licza tylko zagadnienia zwiazane z przeplywem i zachowaniem sie powietrza w kontakcie z cialami stalymi, a symulator na PC-ta musi jeszcze policzyc grafike, AI, zebrac wyniki do kupy, przeksztalcic to na dane kompatybine z programem i wyswietlic na monitorze. X-plane dziala na dosyc slabym sprzecie. Do takiego liczenia, o ktorym piszesz, X-plane potrzebowalby pewnie Craya albo przynajmniej kkilkuprocesorowego potwora. Bals--> zawsze mozesz kupic tego f2.5 zagranica, ale nawet chyba amerykanska wersja ma pdf-a zamiast papieru. Poszukaj, moze trafisz, Flankera 2.0 z papierowym manualem a potem sciagnij sobie z netu patcha 2.53 (ten jest chyba ostatni) i bedziesz mial F2.5 i papierowy manual .

06.08.2002
22:06
smile
[17]

Bals [ Centurion ]

Ma może ktoś z Was skan oryginalego pudełka Flanker 2.0 (tego, w którym była papierowa instrukcja)? Pytam bo znalazłem w sieci tą grę, ale coś mi się wydaje, że w wersji z powiedzmy 16-stronicowym manualem. A może się mylę? Jakie wersje Flanker 2.0 macie?

06.08.2002
22:44
smile
[18]

Iceman_87th [ Generał ]

wejdz na www.amazon.com i wpisz w wyszukiwarce Flanker potem Games i tam sa screeny pudełka

06.08.2002
22:51
[19]

diabelek1 [ szczęśliwy ]

F-15 stara gra ale zakosista instrukcja, chyba z 500 stron

06.08.2002
22:53
smile
[20]

Bals [ Centurion ]

A z symulatorówr dostępnych aktualnie na polskim rynku (realistyczne, porządna instrukcja, dobrze działające na cel400 i 128MB ram) co możecie polecić? Chociażby ze sklepu GOL.

06.08.2002
22:58
smile
[21]

Iceman_87th [ Generał ]

diabelek1--> jezeli o f15 jane's chodzi to okolo 300 stron (wg oryginalnej, amerykanskiej instrukcji).

07.08.2002
07:42
[22]

sheld0n [ Wujek Dobra Rada ]

mam nadzieje ze sie nie pogniewacie, jesli zaczne od konca, a wiec: Iceman_87th --> heh, troche zle mnie zrozumiales. 0. faktycznie przeczytalem to chyba na reklamie gry w zagranicznym pismie. ale z tego co wiem, w reklamach nie wolno klamac? (mozna tylko ew. naginac prawde :)) 1. z tego co wiem, nie chodzi o przekroj, tylko krztalt maszyny. wiesz, lotnosc. :) najwyrazniej nie znam sie na tym tak dobrze jak ty, ale dla mnie ma to sens... (?) 2. zgadzam sie z toba ze gdyby gra liczyla te wszystkie dane, maialby ogromne wymagania. ale ona tego nie robi. ona je podbiera z danych samolotu. ktore nie sa wstukiwane przez tworce, tylko obliczone przez komputer na podstawie krztaltu samolotu (chyba?). dlatego tez niemozliwe sa w tej grze niesamowite ani statki kosmiczne rodem ze star treka, ani zadne UFO, jakze czeste w innych symulatorach (sam latalem klasyczna wersja Enterpise w FS2002 :)). z tego samego powodu, latanie ziemskimi samolotami na marsie (tak, w x-plane mozna latac na marsie!) jest albo niemozliwe, albo bardzo trudne (inna grawitacja, gestosc "powietrza" i te sprawy). trzeba do tego uzywac specjalnych pojazdow. a co do tych petli, jestes pewien ze miales odpowiednio ustawiony realizm? bo jakos nie moge w to uwierzyc... w koncu co jak co, ale zeby w DEMIE taki byk? Sander --> ja tam wole WarBirds od red barona. zdecydowanie WarBirds. :P Andrei --> jezeli inne symulatory szybko ci sie przedtem nudzily, obawiam sie ze z tym moze byc tak samo. ja w FS2002 gralem przez trzy miesiace. bylem calkowicie zakochany w grze. tez chcialem sobie kupic joystick (stary sprzedalem przed przeprowadzka). w koncu kiedys poszlismy do sklepu i kupilem sobie cos innego. jak wrocilem do domu, skasowalem gre. :PPP jakos tak przeszlo. wlasciwie bez powodu i nagle. az sie sam sobie dziwie... :) a przed tem bardzo duzo, BARDZO DUZO gralem we Flight Unlimited III, wiec nie moge powiedziec, ze nie lubie gatunku.

07.08.2002
07:45
[23]

sheld0n [ Wujek Dobra Rada ]

a jesli chodzi o instrukcje, widzieliscie ta z FS2000 Pro? to jest normalnie jak encyklopedia! czekajcie, zaraz zobacze ile stron... ...322 w formacie A-4! to jest naprawde cos! a przeciez oprocz tego na jednym z cd sa filmiki pomagajace w grze!

07.08.2002
10:37
smile
[24]

Iceman_87th [ Generał ]

sheld)n--> ad0--> gdyby wierzyc reklamom, pewnie dzisiaj gralbym w Jetfightera albo Eurofighter Typhoona ;-) ad1 no tak, ale na ksztalt maszyny skladaja sie przekroje skrzydla, kabluba, statecznikow itd, itd. Nawet biorac to na chlopski rozum. gdyby wprowadzono tu jakies uproszczenia, wg teori bazowania na ksztalcie a nie na tabeli parametrow, parametry lotne nie bylyby realistyczne, nie mowiac juz o potrzebie uzywania bardzo silnego kompa do liczenia tego wszystkiego nawet w wersji uproszczonej. W wolnej chwili sciagne jeszcze raz demo i sprobuje znalezc stosowne pliki zawierajace modele lotu. ad2 "ale ona tego nie robi. ona je podbiera z danych samolotu. ktore nie sa wstukiwane przez tworce, tylko obliczone przez komputer na podstawie krztaltu samolotu " maslo, maslane. Albo oblicza wg ksztaltu i tak jak pisalem potrzebowalby do tego super mocnego komputera ("ona tego nie robi" a potem "obliczone przez komputer na jakies tam podstawie") , albo opiera sie na modelu. Zazwyczaj do opisu modelu lotu tworzy sie siec wiazaca bardzo rozne parametry np przy takim a takim cisnieniu i temperaturze, takiej a takiej predkosci i wys., AOA powodukjace przeciagniecie rowna sie tyle a tyle. Inny sposob jest nieracjonalny bo chociaz daje wierniejsza symulacje (pewnie o kilka % wierniejsza) to nie az na tyle, zeby zaprzegac do niej setki tysiacy MHz. co do tej petli, sciagne jeszcze raz i sprawdze, ale mysle, ze realizm byl ok. jak masz na hdd x-plane mozesz sprobowac. Jakies 280-300 wezlow, lekki AOA na poczatku tak do okolo 35-40 stopni, potem sciagnac joya tak na 3/4 az do predkosci 210-220 a jak spadnie do tej wlasnie ciagniesz na maksa i samolot powinien przejsc przez szczyt z lekkim beepem kontrolki przeciagniecia. tak na marginesie. najbardziej nienudzacym sie simem w moim zyciu jest Falcon 4.0. To juz prawie 5 lat i okolo 1200-1400 godzin spedzonych w powietrzu i drugie tyle na planowaniu misji i calej otoczki dookola nich. A manual? Drobnostka- cos okolo 600 stron (B5 bodajze - zeszyt)+ okolo 500 (format A4) publikacji zwiazanych bezposrednio z gra (dodatki, realism paczki). ps. o marsie wiem bo glownie dlatego mnie x-plane zaintrygowalo. Wolalbym jednak, zeby w grze byl mod promu kosmicznego bo z kumplem polujemy juz od dawien dawna na dosyc wierny symulator shuttla, a tu posucha! - wtedy bym sobie sprowadzil x-plane-a chocby koisztowal i 200 dolcow. Starusienki Space Shuttle Microprose jest swietny i drugiego rownie realistycznego i trudnego nie ma, ale to jednak juz wiekowy produkt co przeklada sie na prawie wszystko od braku obslugi joysticka po grafike.

07.08.2002
10:45
smile
[25]

Siegfried [ Generał ]

...polecam IL2 Sturmovik (ww2), tak odwzorowanego lotu i zachowania się, wymodelowania samolotów (Me-109F-2, G-2, G-6, Focke-Wulf, Jak 1, 3 , łagg 3 i wiele innych) jeszcze nie spotkałem....instrukcja nie jest zbyt duża bo dotyczy samolotów z okresu ostatniej wojny światowej, które "posażne" w elektronikę nie były

07.08.2002
11:09
smile
[26]

Bals [ Centurion ]

Ponawiam pytanie: A z symulatorówr dostępnych aktualnie na polskim rynku (realistyczne, porządna instrukcja, dobrze działające na cel400 i 128MB ram) co możecie polecić? Chociażby ze sklepu GOL.

07.08.2002
11:34
[27]

Siegfried [ Generał ]

Bals----> głowy nie dam..ale w Media Markt IL2 Sturmovik powinien być jeszcze do kupienia...na ustawieniach minimalnych przy podanym konfigu powinieneś polatać..choć sporo stracisz z pięknej grafiki....niestety dobre symulatory mają coraz większe wymagania....no i koniecznie joy...aha no i patch do ściągnięcia ver.1.1a (75MB):)

07.08.2002
11:49
[28]

diabelek1 [ szczęśliwy ]

->Iceman no tak troszke sie zapedzilem... :D

07.08.2002
11:57
smile
[29]

Iceman_87th [ Generał ]

diabelek1--> wiesz, po prostu wzialem instrukcje, przylozylem do instrukcji z Falcona 4.0 ( o tej wiem, ze ma ponad 600 stron) i okazalo sie ze do f15 jest 2 razy ciensza ;-) . Jak policzylem do f15 to jest tego cos kolo 320 stron, ale to i tak jedna z wiekszych ksiazek dolaczanych do symulatorow ever.

07.08.2002
12:05
smile
[30]

MASter# [ Chorąży ]

Nie wiem czy są dostępne, ale Combat Flight Symulator 1 i 2. Ciekawostka - nawet bez yoja z 4 osia, na 3 osiowych mozna ustawic orczyk na przepustnicy.

07.08.2002
12:54
[31]

Bals [ Centurion ]

A co myślicie o F-16 Aggressor?

07.08.2002
13:05
smile
[32]

Iceman_87th [ Generał ]

wg mnie to sredni symulator ani szczegolnie dobry ani zly. Zreszta po f4.0, czy fs2002 wszystko jest takie przecietne ;_)

07.08.2002
13:06
smile
[33]

Bals [ Centurion ]

A co z instrukcją?

07.08.2002
13:09
[34]

Iceman_87th [ Generał ]

chyba pdf, ale nie pamietam jaka byla

07.08.2002
13:11
[35]

Bals [ Centurion ]

Kurde, znowu .pdf :/

07.08.2002
13:30
smile
[36]

Siegfried [ Generał ]

Iceman_87th ----> no nie przesadzaj....tylko FS2002 i F4.0 ......spróbowałeś IL2 Sturmovik ? ....nie ma tam silników odrzutowych..no chyba ze me-262..ale miodność...nie wiem czy nie wieksza niz w fs2002 (choć to nieco odmienne symulatory)...kiedy ukaże się cfs3 na "silniku" FS2002 wtedy powiem czy FS2002 zasługuje na miano the best of...na razie IMHO nie

07.08.2002
13:46
smile
[37]

Iceman_87th [ Generał ]

Siegfried-->a jakze, probowalem. Mam nawet oryginal, ale nie przepadam za propelerami wiec IL-2 nie bralem w ogole pod uwage.Ja w simach szukam maksymalnej zlozonosci, a ze taka zlozonosc oferuje tylko nowoczesne pole walkie, wiec nie przepadam za "starociami". I dlatego dla mnie miodnosc innych simow (moze oprocz f/a18 jane's ) w porownaniu z Falconem 4.0 jest bardzo mala - m.in. dlatego ciagle w niego gram i na razie nie zamierzam przestac. ps. CFS3 ma byc oparty na zupelnie nowym silniku a jedyna stycznosc z FS 2k2 to zaczerpnieta z tego sima baza opisujaca parametry poszczegolnych modeli lotu. (polecam artykul na simHQ).

07.08.2002
13:53
smile
[38]

Siegfried [ Generał ]

Iceman_87th ---> rozumiem Ciebie, ja jednak lubię te manewry, pętle, walke kołową, wroga face to face:).... o zupełnie nowym silniku nie wiedziałem...ciekawe...czy cfs3 wygra z il2? .....rzuciłbyś linką?...

07.08.2002
13:56
[39]

Iceman_87th [ Generał ]

Siegfried--> granie w f4.0 wcale nie wyklucza BFM i ACM :) poszukaj wywiadu z szefem projektu

07.08.2002
13:59
smile
[40]

Siegfried [ Generał ]

Iceman_87th ----> no tak, ale owiewki nie otworzysz, reki nie wyciągniesz, kipa nie wyrzucisz..."ach gdzież są niegdysiejsze sniegi":)))))) BTW..thx za linkę

07.08.2002
14:11
smile
[41]

Bals [ Centurion ]

Jakie joye (+ dodatki) macie?

07.08.2002
14:20
smile
[42]

Iceman_87th [ Generał ]

voice rocognition- Game Commander 2 joy - saitek x36usb chiociaz zamierzam wkrotce zmienic na TM Cougara chcialbym jeszcze dokupic sobie track IR i jakies gogle E-D np. ale to w pozniejszym czasie.

07.08.2002
14:28
[43]

Bals [ Centurion ]

Iceman_87th- Co to jest track IR i gogle E-D? I dlaczego akurat te joye?

07.08.2002
16:12
smile
[44]

Iceman_87th [ Generał ]

track IR to takie cudenko, ktore za pomoca podczerwienie potrafi sledzic ruchy glowa i na tej podstawie zalaczac rozne funkcje (np. ruch glowa w gol oznaczalby widok kokpitu w dol). ma to oczywiscie swoje ograniczenia, bo zeby w pelni z tego skorzystac monitor musialby podazac za ruchem glowy tak, by stale znajdowal sie w polu widzenia, ale mozna T IR zaprogramowac tak, by byl chociaz namiastka tego, co pilot ma w kokpicie. gogle (to sie troszke inaczej nazywa- pisalem z pamieci) to takie okularki (cos jak w ASUSie delux) dajace namiastke trojwymiarowosci. Odmiennie od ASUSoqwych dzialaja na prawie wszystkich sterach i kartach NV. a draczego akurat x36usb ? bo to najlepsze co mozna w Polsce kupic i nie ukrywam nie najtansze. Teraz poluje na Cougara i jak tylko w PL sie pojawi kupuje. A jak nie to zrobie sobie prezent na gwiazdke i kupie w USA.

07.08.2002
16:33
smile
[45]

Sudzione [ The Legacy ]

nik tu nie gra w iła 2 sturmovik

07.08.2002
16:38
smile
[46]

Iceman_87th [ Generał ]

Sudzione--> Siegfried przeceiz gra :)

07.08.2002
16:40
smile
[47]

Bals [ Centurion ]

Sudzione- Ja wolę symulatory teraźniejszych maszyn. I pytanie: Jak można zamienić funkcjami przyciski na moim dwuprzyciskowym joyu? Chcę aby fire kciukowy słyżył do działek, a wskazujący do rakiet. W żadnej grze nie widziałem opcji zamiany tych funkcji :/

07.08.2002
16:41
[48]

Misio-Jedi [ Legend ]

Bals----> we Flankerze 2.0 można tak zrobić

07.08.2002
18:57
[49]

Iceman_87th [ Generał ]

mozna tak zrobic w kazdym simie w ktorym mozna przemapowac uklad klawiatury

07.08.2002
19:10
[50]

Andrei [ killah beez ]

sheld0n, Spoko, ale ja latam już duuużo i nigdy mi sie nie znudzi, po prostu kocham lotnictwo cywilne. Chociaż mam takie dni w których nie chce mi sie za bardzo w to grać, ale to przechodzi i jest super.

07.08.2002
20:51
[51]

sheld0n [ Wujek Dobra Rada ]

Iceman --> oka. juz nie dyskutuje, bo wyraznie widze ze sie lepiej znasz. widac cos mi sie pochrzanilo... a co do symulatora statku kosmicznego, slyszales o Orbiterze? moj wujek (to do niego zlapalem lotniczego bakcyla) mowi ze jest bardzo realistyczny. no i mozna latac po calym kosmosie. :) i jest za darmo. masz ponizej linka do strony gry. polecam. Andrei --> ja ci zycze dobrze i mam nadzieje ze sie myle. radze ci jednak jeszcze troszke poczekac z tym joystickiem...

07.08.2002
21:02
smile
[52]

Iceman_87th [ Generał ]

sheld)n--> o Orbitera zahaczylismy a takze o conajmniej 10-15 innych podobnych symulatorow. Niestety, to wszystko sa symulatory nieistniejacych konstrukcji a wiec nie mozna tu wlasciwie mowic o symulacji. Poza tym szukami konkretnie symulatora promu kosmicznego a nie pojazdow kosmicznych. Oprocz tego wszystkie znaleziopne przez nas simy jezeli chodzi o zlozonosc i wiernosc symulacji, byly tylko namiastka starenkiego Space Shuttla Microprose. Mozna go gdzies sciagnac z sieci, a gdybys nie znalazl i chcial zobaczyc jak wyglada kilkadziesiat przelacznikow i procedura startowa obejmujaca kilkadziesiat krokow to daj mi znac (wysle ci na maila) Gdyby ktos dzisiaj Space Shuttla obdarzyl nowoczesnym silnikiem i dal mi do lapek podejrzewal kilkusetstronicowa instrukcje - moze nawet grubo ponad 1000 stron) to chyba bym sie nie oderwal od tej gry :)

07.08.2002
21:13
[53]

sheld0n [ Wujek Dobra Rada ]

lol... chlopaki, chyba mamy do czynienia z masochista... :))) dzieki, ja jednak wole odczuwac przyjemnosc z lotu. to wszystko... z realizmu w zasadzie zalezy mi tylko na fizyce lotu. anyways, dzieki za propozycje, ale chyba musze odmowic. dla mnie bowiem, czytanie instrukcji jest najmniej interesujaca czescia grania... :P

07.08.2002
21:18
[54]

sheld0n [ Wujek Dobra Rada ]

a w ogole, to w orbiterze tez sa prawdziwe pojazdy, tylko trzeba ich poszukac w necie. sa robione przez fanow gry. inna sprawa, ze nie ma tych wszystkich przyciskow, ktore tak lubisz... :)

07.08.2002
21:29
smile
[55]

Iceman_87th [ Generał ]

:) mnie po prostu zalezy na wszystkim!! przyjemnosc odczuwam, kiedy po plecach przechodzi dreszcz, serce zaczyna mocniej bic, w zylach krazy dodatkowa dawka adrenaliny. Do tego potrzeba naprawde realistycznego sima i otoczki, ktora przy odrobinie szalenstwa i duzej wiedzy (to m.in. dlatego uwielbiam czytac wszystko co z symulatorami i ogolnie pojeta taktyka jest zwiazane) mozna sobie stworzyc. ps. do Shuttla niestety nie ma instrukcji a wszystko co wiem o tym simie pochodzi z innych publikacji ps1 gdybys widzial, co ludzie robia zeby poczuc klimat powiedzialbys ze jestem przecietnych symulatoromaniakiem a oni sa nieziemskimi symulatoromaniakami.. Buduja kokpity, fani FS-a na pewno widzieli screena, na ktorym koles ma chyba z 10 minitorow by zapewnic cale pole widzenia, czy nawet wbijaja sie w kominezony lotnicze i helmy i graja tak przez wiele godzin w nieklimatyzowanych pomieszczeniach. ps2 co do Orbitera to pojazdy znalazlem. Mozna m.in. ladowac promem kosmicznym na Capcan ale jest to takie proste ze po drugim razie robie to z zamknietymi oczami. A gdzie seria esowania, wejscie w atmosfere pod odpowiednim kontem, itd, itd. Bez tych elementow faktycznie zostaje tylko model fizyczny a to jak dla mnie o wiele za malo.

07.08.2002
21:50
[56]

Bals [ Centurion ]

Iceman_87th- Ile waży twoja wersja Space Shuttle?

07.08.2002
21:53
smile
[57]

Iceman_87th [ Generał ]

nie pamietam dokladnie ale cos kolo 300 albo 700 (kilo bajtow) :)

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.