GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific [PC] cz. V + WitP

08.06.2007
09:23
smile
[1]

dasintra [ Général d'Armée ]

Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific [PC] cz. V + WitP

Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific [PC] cz. VI + WitP


Długo oczekiwana, czwarta już część serii Silent Hunter powoli pojawia się na horyzoncie. Wszyscy miłośnicy morskich batalii przygotowują juz swoje płaszcze sztormowe ażeby po raz kolejny stoczyć cichą walkę z Cesarską Flotą Japonii.

Tym razem czeka na nas nie małe wyzwanie, bowiem z najnowszych recenzji wynika, że najnowszy produkt Ubisoftu będzie jeszcze bardziej klimatyczny, niż poprzednia część, która pojawiła się w sprzedaży nieco ponad 2 lata temu. Póki co nowy produkt Ubisoftu wymaga przynajmniej kilku poprawek ale jesteśmy pełni wiary w to, że niebawem będzie lepiej!


Wszystkich zainteresowanych tematem, zapraszam do dyskusji.

_______________________________________________________________________

Polska wersja SH4 została wyznaczona na 20 kwietnia 2007.
Znana jest również cena: 129,90PLN


Wymagania minimalne (podane przez Ubisoft)

2GHz processor (Pentium IV or equivalent AMD Athlon)
1GB of RAM
DirectX 9 video card with Pixel Shader v2.0, Vertex Shader v2.0 with 128MB of RAM
DirectX compatible sound card
around 5.5-6GB of space on your HDD.

Rekomendowana konfiguracja:

3GHz processor, 2GB of RAM
DirectX 9 video card with PS 3.0, VS 3.0 witch 256MB of RAM
2GB of RAM



_______________________________________________________________________

Przydatne strony związane z tematem:

www.subsim.com
www.silenthunter4.com
www.cenega.pl (strona polskiego wydawcy)


link do poprzedniej części

https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=6436287&N=1

08.06.2007
09:29
[2]

dasintra [ Général d'Armée ]

porządkowy

08.06.2007
10:56
[3]

arbuz91 [ Pretorianin ]

Ludzie zobaczcie jakie wymagania :(:(:(

08.06.2007
10:58
[4]

gro_oby [ Senator ]

no wiesz, silent hunter ma sliczna grafika, to i wymagania musabyc;)

14.07.2007
16:01
[5]

dasintra [ Général d'Armée ]

Wczoraj wyszedł w końcu patch 1.3, który jak wiadomo jest ostatnią nakładką na SH4. Teraz zapewne pojawi sie cała masa modów, trzeba na nie jednak poczekać kilka tygodni.

15.07.2007
05:04
[6]

nelson7 [ Pretorianin ]

i wreszcie poprawili radar,szkoda że nie mam czasu na przetestowanie patcha 1.3...

15.07.2007
08:22
[7]

art.pl [ Konsul ]

Czy ten path bedzie pasowal do wersji PL?

16.07.2007
12:13
smile
[8]

ashia [ Konsul ]

patch jest dostępny już na stronie Cenegi więc raczej musi działać z polską wersją :) Jak mi czas pozwoli to dzisiaj popływam :)

16.07.2007
23:33
[9]

art.pl [ Konsul ]

Fakt dziala:)

17.07.2007
00:05
[10]

art.pl [ Konsul ]

pogralem chwilke i......ogolnie dno nie wiele sie zmienilo
chyba wydali patha na od...........

17.07.2007
00:10
[11]

gro_oby [ Senator ]

co on zmienia?

26.07.2007
21:51
[12]

Ebert [ Pretorianin ]

Cześć

Pytanie do posiadaczy polskiej wersji SH4 (Cenega): co znaczy, że to polska wersja z napisami? Generalnie gra jest po angielsku (menu, teksty) czy w 100% jest po polsku? Pytam, ponieważ nie wiem, czy wersja z Cenegi będzie kompatybilna z patchami dla wersji eng.

23.08.2007
21:18
smile
[13]

dinks [ Legionista ]

wyszedł path 1.4 i znowu się czepiam -
na początek chciałbym zauważyć że sposób działania AI osłony jest nadal bezandziejny -
- niszczyciele niesłyszą nadpływających torped
- nie słyszą otwierania wyrzutni blisko nich
-o portach nie wspomnę gdzie widziałem niszczyciela który usilnie chciał wjechać dupą w wyspę to znowu odpływał na kilka kilometrów
i dalej tyłkiem w palmy i tak całymi dniami.
-taktyka samolotów dalej porażka, cały czas kamikadze od początku wojny ,
nic żeby zagonić OP pod wodę a dopiero bombami -leca pod nóż że aż miło i nudno - samolot w tej grze nie jest śmiertelnym zagrożeniem dla OP , jest dodatkiem który przeszkadza w pływaniu . Myśliwce nie ostrzelają skutecznie mostka z działek i kmów , nie zdarzyło się aby kogoś na mostku zabiły , pociski z działek samolotów nie powodują uszkodzeń . Zresztą z działek na statkach też .
- no i dziwnym trafem betty na patrolu 3000 km od najbliższej bazy z częstotliwością 4 razy dziennie trafiając dokładnie w punkt gdzie płyniemy-
przesada ani nie miały takiego zasięgu na patrol i prawdopodobieństwo spotkania mierne jak na taką odległość , no i nie widziałem samolotów patrolowych USA .
- uderzenie torpedy która nie wybuchła w burtę statku nie powoduje podniesienia alarmy , przedwczesa jej eksplozja również nie powoduje alarmu oraz zainteresowania eskorty ,
- na spokojnych wodach gdy ślad torpedy jest widoczny również nie wzbudza on zaiteresowania oraz reakcji na zagrożenie , dopiero kiedy trafi robi się kociołek .


dalej jeżeli chodzi o babole w grze
- nie słychać czy niszczyciele pingują prewencyjnie przed konwojem
słychać dopiero ping który trafia w OP, przez to brak klimatu w grze , w niejednej książce ładnie to było opisane jak załoga słyszała pingi i dopiero srała w gacie kiedy ping trafiał w kadłub
-brak sieci torpedowych w bazie morskiej przeciwnika , wplynięcie do portu to pestka zatopienie tam 3 lotniskowców również pestka
brak przeciwdziałania niszczycieli to norma, brak min, torów wodnych, zagród p/ko OP
-mało drobnych jednostek w porcie i w jego pobliżu
- samoloty powinny mieć możliwośc wyśledzenia OP na płytkich wodach w zanurzeniu widoczność prawie do 30 m na rafie !
wiele okrętów zostało tak wytropionych a nie jeden zginął
-brak odgłosu zalewania wyrzutni , słychać tylko otwieranie pokryw , brak zużycia sprężonego powietrza do usunięcia wody w wyrzutniach !!!!
-brak dzwięków na okręcie podczas naprawy uszkodzeń lub przeładowywania torped
odnoszę wrażenie że cicha praca nie służy niczemu obroty śrób nie sa redukowane
- przy awaryjnym zwrocie w prawo lub w lewo na burtę nie widać aby jeden z silników działał wstecz ( nie można też nimi tak sterować manualnie )
-nieczytelny interfejs uszkdzeń , nie podaje czy mamy przeciek paliwa , nie podaje integralności kadłuba , itp
-brak możliwości opuszczenia okrętu na własnych wodach ( przecież mogła by nas zabrać jakaś jednostka 100 km od bazy ,spadał by prestiż ,a nie wgrywanie od początku jak zabraknie paliwa )
- dalej nie wiadomo do której ze stron należą porty, takie mam pytanie czy w Australii były tylko dwa porty z paliwem w czasie wojny , zatankowac trochę ropu można by było chyba w rybackiej przystani nie ?
-model uszkodzeń okrętu też z kosmosu - z pieciometrową dziurą pod mostkiem i na rufie pływam w najlepsze 50 m pod wodą i jescze umykam eskorcie i dalej zatapiam statki w konwoju .
-nadal nie usunięto babola z zasłonientym przez burtę celownikiem działka aa na starszych okrętach


-zadania nie uwzględniają ilości paliwa , są niespójne i wydaje się że są przypadkowo dobierane
brak jest nadal czasu wjakim mamy dotrzeć do akwenu możemy to zrobić po miesiącu lub po 2 dniach nie robi to różnicy
-nie doszedłem do 1944 w kampanii , ale pod koniec 1943 konwoje jeszcze nie zygzakują .
- medale nie podnoszą morale , umiejętności , zauważalnie niczemu nie służą
- dalej nie można wyzerować kalkulatora torpedowego , trzeba to robić na piechotę zerując prędkość i namiar celu ( przy 100 % realizmu )
- mój hydrolokator podaje za małą odległość do celu o jakieś 20 % , ( może to kwestia wyszkolenia hydrosonażysty )
-nie widać różnicy między działaniem pocisku AT a HE, takie same dziury na okrętach i statkach
- nie udało mi się jak narazie dostać GATO z 2-ma 150 mm działami
-brak możliwości wydania załodze rozkazu ataku działami AA na cel nawodny
- przy obecnej technice można by włączyć animację ładowania działa przez mrynarzy i zmywania ich z pokładu przez fale - ryzyko walki na wzburzonym morzu
-stabilizacja działa okrętowego żywcem wzięta z M1 Abrams
funkcjonuje do 10 w skali boforta :-).
-gdy wybucha pocisk HE obok stanowiska japońskiego działa na statku obsługa dalej strzela w najlepsze , podmuch powinien ich ogłuszyć lub wyrzucić za burtę , nie wspominając o odłamkach , to samo tyczy się naszego OP stalowa załoga co sie kulom nie ima .
-strzelanie salwą torpedową na piechotę , nie można ustawić indywidualnie dla każdej torpedy kąta biegu tak jak z prędkością i zanużeniem
-obsługa działek 40 mm to jedna osoba w rzeczywistości były to conajmniej trzy osoby
- ostatnio miałem buga moje torpedy pędziły jakieś 700 km na godzinę, przebywały 1 km w 5 s musiałem wczytać grę jeszcze raz
-niejasny interfejs rozkazów dla sonarzysty, nie wiem co jest czasami nie potrafi śledzić wskazanych kontaktów .

plusy
-poprawiono działanie radaru ( choć i tak nie widać na nim lini brzegowej i działa czasem przez ląd )
-można w końcu otworzyć wszystkie wyrzutnie na raz
-hydrofon działa w wynurzeniu
-w końcu statki zaczęły strzelać do peryskopu wynużonego


Ale dalej gram w tę grę za jej grafikę - bo klimatu ona nie ma

23.08.2007
21:51
smile
[14]

ashia [ Konsul ]

dinks - mnie juz nawet grafika nie trzyma przy niej, a patrole samolotów są już tak upierdliwe ze się poprostu odniechciewa grać (szczególnie jak przemierzasz olbrzymie odcinki).
Też mam wrażenie że misje są przydzielane losowo i nie liczą się z aktualnym stanem paliwa.
Na początku jak zajęli mi bazę to nie wiedziałem gdzie ja przenieśli - brak jakiejkolwiek wiadomości (albo ja ślepy jestem) teraz wiem że mogę to sprawdzić otwierając plik CareerTrack.upc znajdujący się w save -ach i na samym dole w pozycji BaseIDLink=Brisbane jest wyświetlana twoja macierzysta baza .
Statki przemierzające lądy to to przemilczę.
Czasami jak jakiś statek tonie to mi wywala grę do windy, dokładnie w momencie jak schodzi pod wodę, nie jest moze to częste ale irytujące
I pomyśleć że sobie dla tej gry nową grafike sprawiłem, ech (przynajmniej sobie w Bioshocka pogram :)

23.09.2007
13:21
[15]

Littelmaster [ Legionista ]

Witam,

Jak narazie gram w SH3+GWX i zrobilem potezny blad.
Kupilem za 60 (dla niektorych to moze tylko) PLN SH4. Zamiast najpierw forum i posty dinks'a przeczytac to sie troche pospieszylem. Gry jeszcze nawet nie rozpakowalem a juz nie mam ochoty w nia pograc.

Widze ze klimat SH3 jest nadal niepokonany. Teraz tylko pozostalo czekac na jakis super MOD dla SH4 na subsimie

Pozdrawiam

24.09.2007
08:17
[16]

Littelmaster [ Legionista ]

Witam,

Jednak nie oddam. Roznica miedzy partaczem ktory z partaczyl i profesionalista ktory z partaczyl jest tak, ze prof. sie przyzna i bedzie chcial naprawic to.

Czytalem juz na forum Ubisoftu ladny dlugi post na temat patcha 1.4 (dinks chyba pisal o 1.3).

Kolesie zrozumieli bledy i staraja sie je naprawic przy pomocy opinii graczy.

Taki sam watek jest na subsimie. Jezeli kto chce moze swoje uwagi tam umiescic.

Wydaje mi sie, ze patch 1.4 + jakis super MOD zrobi z SH4 kolejna niezbedna pozycje dla
milosnikow symulatorow U-łodzi (ja np.)

Pozdrawiam

03.10.2007
13:19
[17]

dinks [ Legionista ]

tak pisałem o 1.3 pomyłka pisarska . Mój anglielski jest Broken , co tam piszą a stronie wydawcy o nowym pathu ????

10.10.2007
00:17
[18]

Littelmaster [ Legionista ]

Witam,

dinks - sorry za te dluga przerwe. Na forum sa opisane zmiany ktore na 100% beda i poproszono graczy o zamieszczanie innych uwag. Narazie data wydania patcha jest nieznana. Moim zdaniem chca poczekac az wyczerpia sie uwagi graczy by nie bawic sie juz w 1.5.

Jezeli jestes zainteresowany to umieszcze pare pomyslow Ubistoft'u na patch 1.4

Pozdrawiam

12.10.2007
14:57
[19]

dinks [ Legionista ]

Littelmaster mam prośbe jeżeli możesz to umieść moje uwagi te które się nie powtarzają w języku Albionu na forum Ubi . Mam jeszcze więcej pomysłów które nie wiele zmieniając grę podniosą jej miodność jak by ktoś chciał mnie zapytac to moge napisać . Prawa autorskie do uwag przekazuję tobie :-).

22.11.2007
21:09
[20]

kiman [ Pretorianin ]

Czy moze mi ktos powiedziec jak zlikwidowac ten bug?nie chce przezroczystych


Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific [PC] cz. V + WitP - kiman
20.01.2008
13:12
smile
[21]

Ragn'or [ mortificator minoris ]

Witam Podwodniaków :)

Pozwolę sobie odświeżyć temat i jednocześnie poprosić o pomoc.

A mianowicie i po kolei;)

Kupiłem ostatnio powyższą grę w promocji "dwie gry za 119 zł" i niestety pojawił się problem.
Otóż po instalacji, kiedy uruchamia się menu gry, mam na ekranie"dziwne zjawisko".
Opiszę- dolna część (mniej więcej 1/3 ekranu) jest cała czarna, natomiast ekran powyżej podzielony jest w pionie mniej więcej w stosunku 40 / 60.Lewa strona jest jasno niebieska, prawa (60%) wyświetla płynace okręty (animacja na silniku gry).
Na stronie niebieskiej opcje menu ućkane są jedna na drugiej-litery nakładają się na siebie (na samej górze, po lewej).Wybrać jedynie mogę wyjście do Windows-inne opcje niedostepne.

Przeinstalowałem, nowe stery zainstalowałem-bez efektu.
Wiem, że jest to nieco zakręcony opis, ale może ktoś mogłby coś poradzić?

P.S.Gra jest w wersji 1.1.

20.01.2008
14:38
[22]

Ragn'or [ mortificator minoris ]

up /

21.01.2008
20:05
[23]

Ragn'or [ mortificator minoris ]

Tak właśnie wygląda moje menu gry.
Czymoże ktoś mi doradzić co mam z tym zrobić?


Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific [PC] cz. V + WitP - Ragn'or
21.01.2008
21:57
smile
[24]

Ragn'or [ mortificator minoris ]

Nikt?

To naprawde ważne, bo już nie wiem co mam robić.Cenegi wolałbym w to nie mieszać.

24.01.2008
20:34
[25]

kiman [ Pretorianin ]

Ragn'or ja tez to miałem i o ile sie nie myle to od sterowników ja je wywaliłem i zaczeło działac a miałem jakis Kodek pack

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.