GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Dziwna rozdziałka w win XPku :\

05.08.2002
15:01
smile
[1]

wolkov [ |Drummer| ]

Dziwna rozdziałka w win XPku :\

Mam problem: pulpit w XP mam ustawiony na 1024*768, a wyglada jak 1280*... - wszystko jest bardzo male, zaokraglone i badziewiasto wyglada:/, z kolei 800*600 to dla niedowidzacych:-), w win98 wszystko jest jak powinno, help...aha, jeszcze wczoraj i w XP wszystko bylo ok.

06.08.2002
00:41
[2]

makaroniarz [ Legionista ]

Lepiej zmień Winde na 2000;-)

07.08.2002
15:18
smile
[3]

wolkov [ |Drummer| ]

Dzieki za pomoc :P

07.08.2002
15:22
[4]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Moze to kwestia odswiezania?

07.08.2002
15:30
smile
[5]

wolkov [ |Drummer| ]

Zmieniłem odświeżanie i pomogło. _Luke_ -> ThX!

07.08.2002
15:37
[6]

bartek [ ]

Skoro juz przy odswiezaniu jestesmy - dwa dni temu nabylem Radeona 8500 Pro Dluxe Gigabayte i mam problemy z dograniem monitora. W niczym mi to nie przeszkadza wrecz przeciwnie (screen). Czy odswiezanie 200 Mhz przy 1024x768 i 32 bitach jest fizycznie mozliwe? Na moim poprzednim GF2 Pro Deluxe monitor szedl na 120 Mhz (podobno tyle to max ile daje ten monitor przy 1024x768). Dla bezpieczenstwa pracuje przy 120 Mhz ale na 200 tez chodzi... dziwna sprawa.

07.08.2002
18:44
[7]

_Robo_ [ Generał ]

Wszystko dlatego ze masz ustawiony monitor domyslny. Wybierz z listy swoj model a wtedy bedziesz mial do wyboru tylko takie odswiezanie jakie fabrycznie ustalono dla danego modelu.

07.08.2002
18:47
[8]

Requiem [ has aides ]

mój GeForce 3 obsługuje rowniez do 200Mhz odswieżania, ALE... monitor obsługuje tylko do 100MHz... wiec to raczej na najnowsze typy monitorów jest opcja... ustaw sobie maxymalną wartość, jaka obsluguje Twój monitor

07.08.2002
20:02
smile
[9]

slowik [ Legend ]

niektore monitory takiego doswierzania nie przepuszczaja :> tak wiec moze mozesz pracowac na takim odswierzaniu :)

07.08.2002
20:10
[10]

fistik [ I'm FLASH'ed ]

Wybierz jakieś odświeżanie i zrób zadziwiająco skomplikowaną rzecz. PRZECZYTAJ komunikat, który wyświetla Windows i dopiero wtedy kliknij TAK (albo NIE). Myślę, że wszystko stanie się jasne...

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.