X-ReY [ Centurion ]
Seriale
Ocencie seriale idące w telewizji (od 1 do 10 gdzie 10 is the best a 1 to dno) i podsumujcie co chcielibyście by telewizja puściła.
"Łowcy Przygód" - 6
"Potępieniec" - 9
"Przyjaciele" - 9
"Mortal Kombat" - 1
"Xena" - 5,5
"Kiepscy" - 9
"Miodowe Lata" - 7,5
"Pamięć Absolutana" - 1
"Baza Pensacola" - 8
"Power Rangers" - Tutaj po wielogodzinnej kłótni z moją siostrą doszedłem do wniosku że ten serial nie zasługuje nawet na ocenę 1
"Król Przedmieścia" - 5
"Graczykowie" - 8,9 ;)
"Klient" - 4
"Północ Południe" - 3
"Na Granicy Światów" - 4
"Lata 70" - No tutaj musi być zasłużona 10
"Mściciel" - 6,1
"Legendy Kung Fu" - 8
"Brygada Ratunkowa" - 8,5
"JAG" - 9
"V.I.P." - 1 (dla Pameli 1,1 :P)
"Boston Public" - 9
"Z archiwum X" - 10
"Rodzina Zastępcza" - 8
"Nagi Patrol" - 2 (chcąc nie chcąc jest idiotyczny)
"Słoneczny Patrol" - Bije konkurencję na głowę 8 :D
Co chciałbym, żeby puścili:
"FarScape"
"Ziemia: Ostatnie Starcie"
"Babylon 5"
"Star Trek"
"Star Gate"
"Nieśmiertelny"
END!
tygrysek [ behemot ]
z Twojej listy znam tylko X-Files i oceniłbym go na 4 w dzisiejszej formie (kiedyś szczerze dałbym 9) ja bardzo chciałbym zobaczyć jeszcez raz "Przystanek Alaska"
evs [ Un loup mechant ]
a ja ... Polnoc Poludnie :)) i oceniam go na 7, bardzo przyjemnie sie oglada z zona w niedziele :))) jeszcze raz chetnie zobacze m.a.s.h. w wersji tlumaczenia z TVP2 i Star Treka :))
evs [ Un loup mechant ]
a ja ... Polnoc Poludnie :)) i oceniam go na 7, bardzo przyjemnie sie oglada z zona w niedziele :))) jeszcze raz chetnie zobacze m.a.s.h. w wersji tlumaczenia z TVP2 i Star Treka :))
Kencik [ Konsul ]
"Przyjaciele" - 7 "Mortal Kombat" - 4 "Xena" - 9 "Kiepscy" - 6 "Miodowe Lata" - 10 "Baza Pensacola" - 4 "Power Rangers" - 2 "Król Przedmieścia" - 7 "Graczykowie" - 1 "Północ Południe" - -1:) "Lata 70" - 7 "Legendy Kung Fu" - 8 "V.I.P." - 1 "Boston Public" - 9 "Z archiwum X" - 10 "Rodzina Zastępcza" - 8 "Nagi Patrol" - 6 "Słoneczny Patrol" - 1
Regis [ ]
"Łowcy Przygód" - 7 "Potępieniec" - 0 "Przyjaciele" - 10 "Mortal Kombat" - 1 "Xena" - 3 "Kiepscy" - 9 "Miodowe Lata" - 7 "Pamięć Absolutana" - 0 "Baza Pensacola" - 0 "Power Rangers" - Zakladajac ze nie mozna 0 (bo to oznacza ze nie znam lub nie ogladam) to ja daje 0.1 x 10^-1000000000000000000 "Król Przedmieścia" - 6 "Graczykowie" - 1 "Klient" - 0 "Północ Południe" - 4 "Na Granicy Światów" - 0 "Lata 70" - 10 "Mściciel" - 0 "Legendy Kung Fu" - 6 "Brygada Ratunkowa" - 0 "JAG" - 0 "V.I.P." - 0 "Boston Public" - 9 "Z archiwum X" - 10 "Rodzina Zastępcza" - 9 "Nagi Patrol" - 1 "Słoneczny Patrol" - 1
Shadowmage [ Master of Ghouls ]
Ja oglądam, a w zasadzie oglądałem tylko Ostry dyzur. Pierwsze serie byly super, ale te ostatnie to już kicha.
Jarmira [ Pretorianin ]
10-Sprawy rodzinne (jest emitowany ok godz.1:00 w nozcy na TVP1) 8-Boston Public 10-3 planeta od słonca (niestety został zdjęty ,a raczej zlikwidowany RTL7) Innych seriali nie znam ,a te oglądam niestety dojść okazjionalnie .
ILEK [ Plugawy Karzełek ]
evs-----> na obejzenie m.a.s.h 'a w telewizorni sa raczej nikle szanse...ale ja mam kilkadziesiat odcinkow na vhs nagrane...wiec jak cos to mozemy nawiazac jakis maly kontakcik;)))
Azirafal [ Konsul ]
Przyjaciele - 7 X-Files - 7 (za stare odcinki, teraz nie oglądam) Chętnie obejrzałbym jeszcze raz "Twin Peaks"
evs [ Un loup mechant ]
ILEK --> Kochanie Ty moje :))) od roku szukam na tym forum kogos kto ma nagrane mashe :)) ja sam mam 9 vhs zapchanych odcinkami, od 1 do ostatniego, ktory trwal 1,5h :))) ... ale mam w nich duze braki wiec musimy koniecznie sie powymieniac :))) ... pisz mi na maila gdzie i kiedy! niestety gg w pracy mi nie dziala:/
thanatos [ ]
Regis-->co Ty masz do "Potępieńca"?????? Jest to najlepszy serial jaki od dawna oglądałem.Takiego klimatu nie ma żaden inny ,oprócz może "Twin Peaks".
Styks [ Konsul ]
"Łowcy Przygód" - 4 "Potępieniec" - 9 "Przyjaciele" - 4 "Mortal Kombat" - 3 "Xena" - 2 "Kiepscy" - 9 "Miodowe Lata" - 2,5 "Pamięć Absolutana" - 5 "Baza Pensacola" - 2 "Power Rangers" - -200 "Król Przedmieścia" - 5 "Graczykowie" - 5 ;) "Klient" - 3 "Północ Południe" -6 "Na Granicy Światów" - 4 "Lata 70" - No tutaj musi być zasłużona 10 "Mściciel" - 5 "Legendy Kung Fu" - 2 "Brygada Ratunkowa" -5 "JAG" - 9 "V.I.P." - 1 Boston Public" - 4 "Z archiwum X" - 10 "Rodzina Zastępcza" - 2 "Nagi Patrol" - 1 (chcąc nie chcąc jest idiotyczny) "Słoneczny Patrol" - 0.5
Sagi [ ]
Ja bym chcial, zeby jakas niekodowana stacja puscila Kompanie Braci, ktora do tej pory byla tylko na HBO.
MadMartigan [ Pretorianin ]
Ocenie tylko te, ktore w miare czesto ogladam: Potepieniec-10 Przyjaciele-9 ostryDyzur-8 i wiso.. :_) A chcialbym aby puscili: Nowheremana(niby juz dwa razy lecial, ale jeszcze raz byloby dobrze , IMO najlepszy serial wszechczasow :-) Ziemia-Ostatnie Starcie Babylon5(od poczatku do konca) Niesmiertelny(patrz Babylon5) Farscape Falicity(TVP skonczyla na 2 serii..a sa chyba jeszcze dwie :-) Przystanek Alaska HarshRealm Millenium(niech ktos wreszcie pusci 3 serie!!!!) ..no i moze Byffy i Angela bo sie to milutko oglada przy piwku :-)
sh4d3 [ Pretorianin ]
evs --------> m.a.s.h to najlepszy serial pod sloncem !!! ILEK --------> a nie mash :) tego na divx albo mozliwosci przerobienia tego ???
Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]
M.A.S.H. - 10 ALF - 10 Pan wzywał milordzie ? - 10 Czarna Żmija - 10 :))))))))
ILEK [ Plugawy Karzełek ]
avs----->spoko,z mila checia,ja mam braki co do ostatnich odcinkow wlasnie,bo lecialy w niedziele o 9-tej rano...zawsze zasypialem,ale mam sporo pierwszych(ktore mi sie bardziej podobaly)...ale sa one mieszane,nagrywalem je z tvp2,polsatu2 i tv4... sh4d3----->ja niestety nie mam takiej mozliwosci,ale dzis sie popytam kolesi,oni czasem bawia sie w takie rzeczy ktos moglby utworzyc watek o mash'u...bylby lepszy kontakt
ILEK [ Plugawy Karzełek ]
hellmaker----->he,he,he...alfa tez mam kilka kasetek;)))
evs [ Un loup mechant ]
ILEK --> zrob ten watek i umwaiamy sie :)
ILEK [ Plugawy Karzełek ]
evs----->ty zrob...ja jestem na kacu i nie mam weny tworczej;)))
Shadowmage [ Master of Ghouls ]
Nikt nie wspomniał o Allo Allo? A Pan wzywał milordzie też jest świetne, szczególnie pierwsze odcinki.
Ziellacko [ Centurion ]
Nagi Patrol - 10 czegoś tak idiotycznie głupiego nie widziałem dawno, ale smiechu co niemiara
Madril [ I Want To Believe ]
Ja ogladam tylko Z archiwum X i Przyjaciol i nie mam zamiaru ich oceniac :)
Kilian [ Legionista ]
"Łowcy Przygód" - 4 "Potępieniec" - 9 "Przyjaciele" - 4 "Mortal Kombat" - 3 "Xena" - 2 "Kiepscy" - 9 "Miodowe Lata" - 2,5 "Pamięć Absolutana" - 5 "Baza Pensacola" - 2 "Power Rangers" - -200 "Król Przedmieścia" - 5 "Graczykowie" - 5 ;) "Klient" - 3 "Północ Południe" -6 "Na Granicy Światów" - 4 "Lata 70" - No tutaj musi być zasłużona 10 "Mściciel" - 6 "Legendy Kung Fu" - 2 "JAG" - 7 "V.I.P." - 5 ( momentami Valery Irons jest nawet nieco zabawna) Boston Public" - 8 "Z archiwum X" - 9 (nowa seria na 2 jakby trochę lepsza alę na razie leciały pierwsze odcinki) "Rodzina Zastępcza" - 2 "Nagi Patrol" - 9 (chcąc nie chcąc jest idiotyczny :) "Słoneczny Patrol" - 3 Te też są niezłe: Przyjaciele-9 ostryDyzur-8 M.A.S.H-10 (tak przy okazji to film , chociaż był pierwowzorem to nie umywa się do serialu)
Skater [ Pretorianin ]
The X Files : 9 Boston Public: 9
FoXXXMagda [ Pellamerethiel ]
"Przyjaciele" - 7 "Xena" - 6 "Kiepscy" - 0 "Miodowe Lata" - 9 "JAG" - 7 "Z archiwum X" - 10 "Rodzina Zastępcza" - 6
Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]
cholera - fakt. Zapomniałem o Allo, Allo :( A kasetek z wymienionymi przeze mnie serialami mam ok. 50 :)
lowell [ Konsul ]
coz, nie obrazilbym sie gdybym mogl jeszcze raz obejrzec "Skrzydla", to zdecydowanie najlepszy serial komediowy wg mnie :)
merkav [ Aguś ]
Powinni puszczac tylko to: Boston Public--9 JAG--10 Przyjaciele--9 Spin City--9 Gwiezdna Eskadra--8 (to bylo dawno na polsacie)
Wisien [ Generaďż˝ ]
Zmiennicy rządzą !!!
ILEK [ Plugawy Karzełek ]
wisien---->zmiennicy i alternatywy...;)))
alexej [ Piwny Mędrzec ]
"Łowcy Przygód" - 6 "Potępieniec" - 0 "Przyjaciele" - 10 "Mortal Kombat" - 1 "Xena" - 0 "Kiepscy" - 8 "Miodowe Lata" - 7 "Pamięć Absolutna" - 0 "Baza Pensacola" - 0 "Power Rangers" - kara dozywotniego wiezienia dla osob ktore to wymyslily i niestety nakrecily :| "Król Przedmieścia" - 8 "Graczykowie" - 1 "Klient" - 3 "Północ Południe" - 0 "Na Granicy Światów" - 0 "Lata 70" - 10 "Mściciel" - 0 "Legendy Kung Fu" - 7 "Brygada Ratunkowa" - 0 "JAG" - 0 "V.I.P." - 0 "Boston Public" - 10 "Z archiwum X" - 10 "Rodzina Zastępcza" - 8,5 "Nagi Patrol" - 7 "Słoneczny Patrol" - 1
Osacz [ ony ]
"przyjaciele" oraz "lata 70-te" - z czystym sumieniem 10/10!!!!!! Joey rulez ;)
Mac [ Sentinel of VARN ]
Hmm.. czemu na liście seriali nie ma "Cienia Anioła"?? IMHO świetny serial, jeden z niewielu jakie da się teraz oglądać...
chAiRles [ Pretorianin ]
ja napisze tylko te ktore ogladam z archiwum x 9 przyjaciele 9 jezioro marzen 8 boston public 8 a z checia obejrral bym twin peaks ps poszukuje odcinkow 13-29 jak ktos ma niech da znac na maila to sie na cos wymienimy [email protected]
DarkStar [ PowerUser ]
Zbunotawny aniol - 9 Niewolnica Isaura - 10 Fiorella - 8,5 Czulosc i Klamstwa - 7 Adam i Ewa - 10 Paloma - 6 Plebania - 4 M jak milosc - 10 lol:))))))))
Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]
z czystej ciekawości przeliczyłem :) mam kasetek z serialami komediowymi 56 :) w tym wszystkie wymienione przeze mnie plus parę jakichś takich co moja Mama nagrała :( A w dodatku mam ponagrywane jakieś Discovery, jakieś filmy, jakieś inne duperele. W sumie mam 248 kaset :))) chyba założę wypożyczalnię :))))))))
FoXXXMagda [ Pellamerethiel ]
a ja mam kolo 20 kaset z Archiwum X + nowe odcinki na kompie;]]
Hebron [ _)V(_CaRboN ]
ja ogladam tylko - " The X- files " - " Miodowe lata " - " Boston Public " - " Pierwszy rok służby " - " Lokatorzy " - i wiele innych korych wymienienie zajeloby zbyt duzo czasu :P FoXXXMagda --- > dzieki za to ze podalas na www.wladca-pierscieni.pl ( jak ja to kocham) adres to filmiku BIG THX
FoXXXMagda [ Pellamerethiel ]
Hebron---->Jako fanka LOTR uwazam to za swoj obowiazek;)) zerknij tez na te same strone(war ring) do dzialu "trailers" fotr- reklamowka scen ktorych nie ma w filmie:)
Hebron [ _)V(_CaRboN ]
FoXXXMagda -- > masz u nmie chyba bukiet kwiatow :P jeszzce raz THx - filmiki sa super - odezwe sie jutro jak skoncze ogladac :P
Kencik [ Konsul ]
Ja proponuje napisać teraz liste filmów animowanych :) Dungeon & Dragon 3 The Simson 9 Dexter 7 He - Man 9 Tom & Jerry 10 Johny Bravo 8 X - Men 5 Spidermen 7 Jak mi się jakieś nowe przypomną to napisze
Regis [ ]
Ja musze jeszcze uzupelnic liste seriali o: "Alternatywy 4" - 10 A co do kreskowek... Dungeon & Dragon 0 The Simson 7 Dexter 10 He - Man 3 Tom & Jerry 9 Johny Bravo 9 X - Men 0 Spidermen 0 Cow and Chicken 8 South Park 10 :D
Mac [ Sentinel of VARN ]
"Łowcy Przygód" - 7 "Przyjaciele" - 8 "Mortal Kombat" - 1 "Xena" - 7 "Kiepscy" - 5 "Miodowe Lata" - 7 "Pamięć Absolutana" - 4 "Baza Pensacola" - 4 "Power Rangers" - 0 "Król Przedmieścia" - 5 "Graczykowie" - 6 "Północ Południe" - 4 "Lata 70" - 10 "Legendy Kung Fu" - 6 "JAG" - 9 "V.I.P." - 0 "Boston Public" - 9 "Z archiwum X" - 8 "Rodzina Zastępcza" - 7 "Nagi Patrol" - 0 "Słoneczny Patrol" - 0 "Oni, Ona i Pizzeria" -7 "Evening Shade" - 6 "Cień Anioła" - 10 Chciałbym zewby pościli: "Star Trek: Voyager" (nieemitowane serie) "Babylon 5" "Star Gate SG1" (serie od trzeciej wzwyż) "Więzy Krwi"
Regis [ ]
Wlasnie! Cien Aniola (debilnie przetlumaczony tytul :) ) - 5 ale kiedy na ekranie jest pani Alba to 11 :)))))))
Rogal [ Amor omnia vincit ]
"Jezioro Marzeń" - 100 ... w sumie niedziwie sie ze nikt o tym niewspomniał i w sumie niepotrzebnie ja sie moze z nim wtrącam ale wkońcu jak oceniać to praktycznie tylko ten oglądam zawsze ...
X-ReY [ Centurion ]
Taa. "Jezioro Mażeń" jest cool. Szkoda tylko że o nim wcześniej nie wspomniałem... po prostu wyleciał mi z głowy :P ocena-9