Marsellus Wallace [ Fukitol ]
Human Head - nowe tech-demo NVIDII
Każda klatka Human Head zawiera 17 tekstur o rozdzielczości 4096x4096 pikseli, które dodatkowo są wzbogacone 40 milionami pikseli renderowanymi w czasie rzeczywistym przez kartę graficzną. Oznacza to, że w każdej sekundzie GPU przetwarza 1.2 miliarda pikseli. Do płynnego działania z powodzeniem wystarcza wersja GTS układu GeForce 8800.
Można dodać, że bez problemu współpracuje z 7 generacją, oczywiście z bardzo słabą płynnością, u mnie na 7950GX2 przy Supersampler Multiplier ustawionym na 1.5 jest pokaz slajdów.
gladius [ Subaru addict ]
No fajnie, ale można zrobić zdjęcie i i tak będzie dokładniej :)
Marsellus Wallace [ Fukitol ]
2. Ciekawe, czy takiej "jakości" będzie Hitman w piątej części:
Marsellus Wallace [ Fukitol ]
A tu jeszcze efekt lekkiego chromowania:
bone_man [ Omikron Persei 8 ]
Odpaliłem to demko w dniu jego ukazania się. Zrobiło na mnie niesamowite wrażenie, oświetlenie na twarzy już w ogóle. :)
swee [ Gunslinger ]
a ja sobie odpaliłem ten filmik na youtube i nawet się nie tnie
Q-felek [ Legionista ]
No wrażenie robi, chocaiż te 40 milionow pikseli to przesada. Chyba w podobny sposób tworzone są postacie w Crysis, a wszystko jeszcze w pięknie i dokładnie odtworzonym otoczeniu ale jak to bywa w grze jest zastosowana optymalizacja a tu faktycznie pokaz slajdów.