eJay [ Gladiator ]
ArmA: Armed Assault [część 8]
• Armed Assault •
Armed Assault to program bezpośrednio nawiązujący do Operation Flashpoint, słynnej produkcji grupy Bohemia Interactive Studio z roku 2001. Po raz kolejny mamy więc do czynienia z taktycznym shooterem oglądanym z perspektywy pierwszej osoby, przy okazji wspartym niewątpliwym doświadczeniem i renomą czeskich programistów.
• FAQ:
• Wymagania:
Minumum
Procesor - 2Ghz
512 MB RAM
karta graficzna 128 MB zgodna z DX9
Zalecane:
Procesor - 3Ghx
1 GB RAM
karta graficzna 256 MB zgodna z DX9
• Premiera:
Juz jest! Cena - ok 80 zł, na aukcjach nawet o 15 zł taniej.
• Linki:
- oficjalna strona gry:
- oficjalne forum:
- blog informacyjny:
- polska strona o grze:
- jeszcze jedna dobra polska strona:
- ArmA Biki:
- wiadomosci: https://www.gry-online.pl/S012_gra.asp?ID=6354
- zapowiedz [eJay]: https://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=3322
- beta test [eJay]: https://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=3441
- encyklopedia: https://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=6354
• Spis graczy GOL'a:
(jeśli chcesz być dopisany do listy, podaj tylko nick na GOLu i wybolduj, nie wklejaj w poście całej listy)
foxx
Robcio1222
zuromil
eJay
Mateck
T_Bone
Tygrys205
adamb6
Wozu
Garbol
Do komunikacji glosowej uzywamy programu o nazwie Ventrilo. Program można zassać sobie z tej stronki:
IP: 84.16.252.17:3830
Serdecznie zapraszamy nowych graczy. O jakiekolwiek pytania co do serwera prosze sie kontaktować z Fox'em lub innymi stałymi graczami.
Newsy:
- aktualna wersja gry - 1.05
- patch 1.07 beta dostępny
- narzędzia dla modderów w drodze:)
Poprzednia część - https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=6364481&N=1
Wozu [ Panzerjäger Raider ]
I ostatnie zdjęcie z 23.05 - fantom albinos eJaya :D.
Wozu [ Panzerjäger Raider ]
I jedno, ale za to bardzo ciekawe zdjęcie :). 24.05 zdobyliśmy BRDMa i desperacko chcieliśmy oczyścić Cayo :). Zajechaliśmy nim na tyłek Szyłki i otwarliśmy ogień z KWPT... I udało się! :) Po wystrzeleniu ok. 200 pocisków Szyłka najzwyczajniej w świecie wybuchła :)... niestety niszcząc tym samym nasze zawieszenie.
Potem jechaliśmy z prędkością 20km/h na pierwszego FARPa.
Mateck [ Generaďż˝ ]
Jak wszystko pójdzie zgodnie z planem to zagram o 20:30 ;)
Wozu [ Panzerjäger Raider ]
W piątek 25.05 zaś z Tygrysem i z Mateck'iem znaleźliśmy serwer, gdzie czyścić Sahrani od początku można było w nocy. W zasadzi to atakowaliśmy tylko Paraiso, a w nim zdobyliśmy łącznie 5 BRDM-2 z KWPT i 2 BRDM-2 z AT-5, normalnie rekord w tym mieście. Poza tym zniszczyliśmy jednego BMP-2 i jednego T-72 (tego z wyrzutni AT-5 z unieruchomionego BRDMa).
Tygrys205 [ Konsul ]
Dzisiaj niestety znowu nie mogłem się podłączyć do Was, bo znowu miałem "Burza Angriff". Może i bym zdołał dzisiaj pograć ok. 19.30 gdyby nie to, że w dodatku zerwało u mnie prąd. Rzecz jasna mógłbym się i teraz dołączyć, ale według mnie nie ma to najmniejszego sensu. Tak więc jeśli szczęscie mi dopisze to być może jutro będę w stanie zagrać.
PaZur76 [ Gladiator ]
Wozu ---> odnośnie [3]: czy ja wiem czy takie ciekawe ;-P (w znaczeniu, że niecodzienne), przecież ZSU-23-4 ma pancerz cienki jak dupa węża: jak dobrze pamiętam od ok. 10mm (kadłub) do max. 15-u (wieża). Albo odwrotnie. Z tej odległości i pod tym kątem jak na obrazku wkm 14,5mm KPWT, konkretnie pociski z niego wystrzelone, się przez taką "skórę" przebiją (tym bardziej że KPW strzela gł. amunicją ppanc. opracowaną jeszcze dla... "peteerdziaków", chociaż po wojnie też pewnie wymyślono jakieś nowsze typy ammo w tym kalibrze).
edit:
A jednak odwrotnie i pomyliłem się o... milimetr :-) (pierwszy akapit z linki).
------------------
Przy okazji się zapytam (Woza, T_Bone'a i Tygrysa): a jakieś battle drille, czyli wyuczone reakcje/zachowania na typowe sytuacje, uskuteczniacie/ćwiczycie w swojej grze?
Np. battle drill 6 z amer. field manuala dla drużyny/plutonu piechoty (czyli wejście do/czyszczenie pomieszczenia):
(akurat ten nie bardzo się może przydaje w ArmA bo cała walka toczy się na zewnątrz budynków :-(.
Wozu [ Panzerjäger Raider ]
PaZur76 -> Tak, ale szczęście polegało na tym, że Szyłka nie odwróciła się do nas swoimi czterema "23" :). Te 200 pocisków poszło w trymiga.
Ciekawsze są walki BRDM-2 vs BMP-2 - jeśli ten ostatni nie strzeli z AT-5, to KWPT zrobi z bwp sitko :P.
A co battle drill - są one raczej wyuczone, poza tym z lekka dostosowane do AI - czasem głupiego, a czasem uber dobrego (widzenie poprzez zwalone drzewa, trawę itp. - podczas gdy dla gracza jest to przeszkoda). Jak czyścimy miasto na piechotę, to wychodzi to jakoś naturalnie - zwykle kończy się to też znalezieniem sobie Alamo i walenie po nadchodzącej piechocie zwabionej wystrzałami.
W pojazdach jest już lepsza współpraca. Gdy jest nas parzysta ilość osób, to wskakujemy do Strykerów i z prędkością patrolową czyścimy ulicę za ulicą - dobrze się to sprawdza w terenach silnie zurbanizowanych, gorzej w terenach półotwartych, np. wioski, gdzie mała zabudowa daje znikome schronienie przed RPG.
Czasem gdy Evo dobrze się wczyta i mogę jako dowódca wydawać poprawne rozkazy podwładnym, to sam wyskakuję z pojazdu (dwie inne osoby go obsługują) i jednocześnie walczę i wskazuję cele.
Próbowaliśmy także walki Stryker z osłoną piechoty, ale wychodzi to cienko, bo za dużo hałasu w eterze, jak ludzie zaczynają meldować o ewentualnych celach.
Ostatnio całkiem nieźle opanowaliśmy także BRDMy, także przynajmniej ja, wiem jak ustawić kadłub, by można było strzelać z karabinów (pamiętny reflektor na masce, który utrudnia celowanie czy najzwyklejszy w świecie mały kont ujemny w pionie wychylenia broni w wieży). Ale po przyzwyczajeniu się, BRDM jest uber pojazdem ;). Co ciekawe żołnierze ppanc. rzadziej strzelają z rakiet do BRDM-2 niż do takiego np. BMP-2.
A gdy dochodzimy w punktacji do helikopterów, to oprócz funkcji transportowej, czasem udaje się je użyć jako zwiad i bliskie wsparcie - oczywiście po wcześniejszym wyeliminowaniu obrony plot. Choć zdarza się, że Black z rakietami potrafi zrobić porządek z Szyłkami, tak że dalsze zdobywanie miasta to czysta przyjemność ;).
Natomiast czymś zupełnie innym jest wykonywanie misji - tu raczej drilla szczególnego nie ma, prócz klasycznego podejścia - wylądować w pobliżu, zbadać teren oraz znacznik celu, posuwać się do przodu za przeszkodami terenowymi, aż będziemy w promieniu ok. 100m od celu. Do tego czasu w 90% jest rozpoznany wróg. A ponieważ niestety wiemy, że Ambushe czy Destroye są czteroelementowe, więc tyleż pojazdów szukamy. Czasem a Ambushach dochodzi piechota z destantu... Dlatego misje są bardzo rutynowe i dość szybko się nudzą. Jednak za wykonanie ich można zdobyć sporo punktów.
Co mogę powiedzieć o sobie, to to, że mało "śmierci" mam związanych z brawurą. Raczej właśnie z kłopotami związanymi z naturalnymi przeszkodami (w sensie - ja nie widzę przez nie, zaś AI owszem), na dalszej pozycji jest zwabienie na siebie zbyt dużej ilości wrogi jednostek (zwłaszcza na początku czyszczenia miasta, gdy z okolicy potrafią się zbiec i 4-5 oddziałów).
Obok zdjęcie z zakończenia jednej z misji - Destroy(20) w Modeście, nikt nie zginął, zniszczyliśmy za to 2xZSU-23-4 i 1xBMP-2
Wozu [ Panzerjäger Raider ]
Tu natomiast coś, czego nie lubi T_Bone :P, konwój naprawczy zmierzający do zniszczonego Blackhawka.
Wozu [ Panzerjäger Raider ]
Po wykonaniu misji związanej z uratowaniem przetrzymywanego w charakterze zakładnika reportera odpoczywamy w M113...
Wozu [ Panzerjäger Raider ]
... Podczas gdy samego reportera zaprzęgliśmy jako szofera do naszego ambulansu ;D.
Wozu [ Panzerjäger Raider ]
A tu wspaniała fizyka w Armie spowodowała wyspawnowanie się ciężarówki naprawczej na wcześniej zaparkowanym Strykerze...
Wozu [ Panzerjäger Raider ]
... Oczywiście odjechać Strykerem już nie można, bo ciężarówka "przykleiła się" kołem do pancerza Strykera.
Wozu [ Panzerjäger Raider ]
I na koniec taki smaczek. Razem z T_Bonem wyjeżdżamy z Ortego zdobycznym T-72. Jak się później okaże, nie jest on godnym partnerem M1A1. Teciak wytrzymał co prawda 3 RPGi, ale w różne miejsca. Abrams potrafi przetrzymać 3 RPGi w to samo miejsce :).
Mimo to Eponię udało nam się w połowie wyczyśić, jednak tak dużego zagęszczenia żołnierzy RPG na metr kwadratowy jeszcze nie widziałem. W sumie rozpoznaliśmy wtedy z 6 do 7 piechociarzy z RPG, z czego część została zdjęta z akcji (4 do 5).
Mateck [ Generaďż˝ ]
No nie mówcie, że graliście do 4 nad ranem :)
No to teraz czas na wczorajsze walki z mojego punktu widzenia.
Rozpoznanie terenu...
Mateck [ Generaďż˝ ]
114 metrów od celu...
Mateck [ Generaďż˝ ]
Zniszczenie celu to była tylko formalność, więc przejdę od razu do zdjęć pamiątkowych ;)
Począwszy od lewej T_Bone i Wozu...
Mateck [ Generaďż˝ ]
Z cyklu "Kryminalne zagadki Sahrani".
Skąd oni się tu wzieli i co ich zabiło. Na ciał nie było ran postrzałowych. A może tylko udawali ;)...
Mateck [ Generaďż˝ ]
T_bone i Wozu wyrażają swoją radość z udanej misji...
Mateck [ Generaďż˝ ]
Wozu "Szabrownik" :D...
Mateck [ Generaďż˝ ]
Hostage Rescue...
Mateck [ Generaďż˝ ]
No comments...
Mateck [ Generaďż˝ ]
No i na koniec moja walka z BMP-2.
Pierwsza skała...
Mateck [ Generaďż˝ ]
Druga skała...
Mateck [ Generaďż˝ ]
No i ostatnio skałka :P, a BMP gdzieś za drzewami. Ja go nie widzę ale wystarczyłoby wychylić stopę a już by było po mnie...
Mateck [ Generaďż˝ ]
Wystarczyło dostać się do ciała Woza i zabrać rakietę do M136...
Mateck [ Generaďż˝ ]
No ale po kilku minutach w końcu się udało usmażyć pancerniaka :)
PS. No to teraz trochę pojechałem z tymi screenami :P
T_bone [ Generalleutnant ]
Uuuu blokada :D
T_bone [ Generalleutnant ]
Jazda T-72 :)
T_bone [ Generalleutnant ]
Widoczność przez celownik...
Paradoksalnie mam ustawioną widoczność na 1200 metrów a Wozu na 800 i jakoś Wozu zawsze więcej widzi nawet w śmigłowcach ;p Wczoraj lecąc 200 metrów nad morzem straciłem orientację przy schodzeniu i nagle spotkałem się z wodą, zupełny matrix.
T_bone [ Generalleutnant ]
Rozbity LB Woza, a raczej zestrzelony, na szczęście udało mi się wyskoczyć chwilę przed katastrofą :)
T_bone [ Generalleutnant ]
Wozu krzyczał "Kamow płonie przed nami !!".... Gdzieś na pewno :D
adamb6 [ Centurion ]
Jakaś partyjka dzisiaj od 18 ?
Wozu [ Panzerjäger Raider ]
Ja będę :). Musimy szybko wykonać 10 misji i pozamiatać w końcu Sahrani (do "przejścia" Evolution, potrzeba jest właśnie posiadania zaliczonych 10 misji - dlatego status sprawdza się pod 0-0-2).
Poza tym, muszę przyznać, że ja jestem "fanem" sił lądowych. Latanie bojowe helikopterem zawsze uznawałem za trywialne ;) i kuszące do popisów (wczoraj leciałem 310 Cobrą :P).
Wozu [ Panzerjäger Raider ]
Jak zapowiadałem - ja już siedzę i czekam :)
Tygrys205 [ Konsul ]
Wreszcie udało mi się przeżyć jeden wieczór bez burzy i zagrać z ekipą (niecałą co prawda, ale nie ważne ;)). Pierwsze co zrobię to oczywiście podziękuję za wspólną zabawę. Z początku szło nam opornie, ponieważ wszystkie misje wypadały na tzw. "drugiej wyspie", przez co musieliśmy oczyścic Corazol wskutek stanięcią konwoju w północnej części miasta. Ale kiedy już się rozkręciliśmy to było naprawdę z górki :) Zdobyliśmy pierwszą naszą Szyłkę, które niestety długo nie pożyła ;p A z resztą co ja będę pisał. Skriny powiedzą za siebie ;)
Prawie jak egzekucja --->
Tygrys205 [ Konsul ]
Zdobyczna Szyłka --->
Tygrys205 [ Konsul ]
Pilot Wozu :) --->
Tygrys205 [ Konsul ]
Nasz Striker TOW w czasie jazdy w kierunku konwoju --->
Tygrys205 [ Konsul ]
Po sprawdzeniu zwłok --->
Tygrys205 [ Konsul ]
Powrót starych wspomnień - jazda Pick-Upem :D --->
Tygrys205 [ Konsul ]
Kolejny zdobyczny T-72 ;) --->
PolishFactor [ Legionista ]
Już jest zapowiedź Operation Flashpoint 2. NIestety mocno rozeszły się ścieżki pierwotnych producentów. Ciekawe,czy będzie mniej bagów...
T_bone [ Generalleutnant ]
OPF2 :D
Znalazłem między innymi takie info:
"OFP 2 will use the Neon-Engine known from Colin McRae Dirt".
Jakoś sobie tego nie wyobrażam :P
Garbol [ Pretorianin ]
OFP2 będzie pewnie czymś o wile prostszym niż pierwotnie.
Mateck [ Generaďż˝ ]
Hehe, ktoś się walnął z linkiem do oficjalnej strony OFP2 w encyklopedii GOL'a ;) https://www.gry-online.pl/s016.asp?id=2497
Wracając do wczorajszej gry.
Idę sobie, idę, a tu nagle budynek przed nosem mi się zawala. Efekt eksplozji Urala, bodajże z amunicją. Wozu niestety stał za blisko i zginął pod gruzami ;)
Mateck [ Generaďż˝ ]
Podczas kiedy ja byłem na serwie spadły 4 Kamowy. Jednego ustrzeliłem ja :), drugiego Harrier, a tutaj Wozu i Tygrys zmuszają do przymusowego lądowania trzeciego Kamowa.
Mateck [ Generaďż˝ ]
A tutaj czwarty Kamow, a raczej piąty, bo zapomniałem o tym, który spadł chwile po tym jak wszedłem na serw. Nie wiadomo czemu spadł, ale tak wyszło, że spadł na mnie :P
Ten na screenie dostaje od Vulcana kierowanego przez Woza i Tygrysa.
Mateck [ Generaďż˝ ]
Tygrys w swoim uazie, którego sekundę później wbił w płot po lewej.
Mateck [ Generaďż˝ ]
A tak się ładnie zapowiadało zdobywanie Obregan ;)
Niestety nas było zbyt mało na zdobywanie miasta z użyciem wozów opancerzonych, a ruskie mieli sporo RPG.
Mateck [ Generaďż˝ ]
Następnym razem jak będziemy grali w Evo gdzie nie respawnują się MH-6, zgłaszam sie na ochotnika na funkcję pilota :) I tak zawsze muszę wcześniej skończyć więc punkty nie są mi na zabój potrzebne. Jakby nie było 3/4 wczorajszej mojej gry to były dojazdy humvee drogą do Corazol :P
Tygrys205 [ Konsul ]
Ludzie co z Wami? Zrobiło się trochę cieplej to wszyscy wybyli? ;p Żadnych oznak życia, niczego. Zaczynam się martwić o Was :D W każdym bądź razie Mateck zlitował się nade mną i zjawił się na Wentylatorze :) Trochę sobie pograliśmy, choć z początku topornie nam to szło. Doszliśmy jednak do tych 100pkt. i mamy teraz z czego się cieszyć :P Ale lepiej by było gdyby ktoś jeszcze się pojawił ;)
Razem w Byrdzie (ten na zewnątrz zabrał się na gapę - i tak później zginął ;p)
trzynasty [ Konsul ]
Jako ze nie trawie starsyfa to mam pytanie- czy ktos probowal grac na wersji angielskiej,pirackiej, z oryginalnym serialem z polskiej wersji?Probowal ktos, jest to mozliwe?
Wozu [ Panzerjäger Raider ]
Ja przez ostatnie 2 dni miałem robotę. Także postaram się zjawić w czwartek o 18... i poprowadzić wszystkich ku 200pkt.!!! ;o)))))). A tak na serio, to żeby zdziałać coś w ArmA, to widzę, że musi być koniecznie minimum 3 osoby na Vencie. Bo w razie śmierci jednej osoby, pozostałe dwie jeszcze sobie jakoś poradzą z misją, jedna już nie bardzo (chyba, że znajdzie schronienie i nie będzie się ruszać).
No i zauważyłem jeszcze jedną sprawę... Każdy, ale to każdy gapowicz, który zabiera się do naszego Birda ginie zaraz po wylądowaniu :P.
Mateck [ Generaďż˝ ]
No, trochę nas mało było, ale po jakiejś godzinie zaczęliśmy się rozkręcać ;)
Mateck [ Generaďż˝ ]
Jednak najlepsza akcja trafiła się na koniec :D
Postanowiliśmy staranować berdkiem pierwszego napotkanego pancerniaka...
Mateck [ Generaďż˝ ]
Tygrys niestety został trafiony tuż przed zderzeniem...
Mateck [ Generaďż˝ ]
Mało brakowało ;), ale ja nadal żyję :D
Mateck [ Generaďż˝ ]
Mało tego, że przeżyłem katastrofę...
Mateck [ Generaďż˝ ]
Ubiłem BMP i trzech żołnierzy strzegących wieży radiowej. Prawie jak Battlefield 2 :D
P.S. Co do tych pustek na serwie to może być też wina sesji egzaminacyjnych ;) Zapomniałem, że ja też takową teraz będę miał :D :(
Wozu [ Panzerjäger Raider ]
Jestem na Wentylatorze i czekam.
Mateck [ Generaďż˝ ]
I jak, udało się wczoraj przejść całą Evo?
Wzorcowo przeprowadzony destroy ---->
They didn't know what hit them ;)
Mateck [ Generaďż˝ ]
Ścigam się z Wozem (Byrdek) i Tygrysem (Black)
Wozu [ Panzerjäger Raider ]
Walczy ktoś dziś? Bo ja dziś spróbuję odpalić ArmA z Visty :P.
eJay [ Gladiator ]
No niestety:( Ja sie pakuje do wyjazdu i wracam w piatek. Przynajmniej bede wiedzial co czeka nas w patchu 1.08:)
Mateck [ Generaďż˝ ]
Ja może zagram o 21, ale najpierw muszę trochę odpocząć i coś zjeść ;)
eJay --> A skąd Ty masz info o patchu 1.08? :)
eJay [ Gladiator ]
Mateck--->Forum BISu prawde ci powie. Spanel wyjasnil co bedzie poprawial. Ma wyjsc na dniach.
Mateck [ Generaďż˝ ]
A no faktycznie jest info o 1.08 w wątku o statusie 1.07 ;)
Chyba jednak dzisiaj spasuję z grania, chociaż nawet nie wiem czy ktoś gra :P
Wozu [ Panzerjäger Raider ]
Ja dziś próbowałem, ale Vista mnie pokonała... Na takich samych ustawieniach ArmA jak wcześniej w XP, plus ciut lepiej podkręcony X800GTO (był na XP 513/513MHz, na Vista testowałem 515/550MHz) daje jakieś 60-70% FPSów, jakie miałem na ArmA pod XP... Normalnie żałość mnie bierze. Wszedłem na serwer, zwykle wtedy miałem 30 FPS, dziś nie przechodziło ponad 15FPS - akcja odpada - 7FPS i sterować postacią nie mogę. Czułem się jak po 6h w Armie, a to był ledwie początek.
Za drugim razem gdy już sam, bez Tygrysa, sprawdziłem Armę, tym razem bez włączonego Frapsa i kilku programów, grać się dało, ale efekt był wciąż taki jak po 4h gry i nie było wrażenia płynności.
Na razie ściągam nowe Catalysty, bo 7.5 się pokazały... Poza tym na Viście mam problemy z Hamachi, ale to już inna bajka. Fajnie, że Vista Home Premium w dziedzinie sieci zbliżyła się nieco do XP Pro, ale nie wszystko działa tak jak powinno, zwłaszcza niektóre horrendalne zabezpieczenia, które nie chronią, a tylko irytują.
Wozu [ Panzerjäger Raider ]
I jak? Nikt nie miał podobnych doznań co ja, przesiadając się z XP na Vistę? Poza przypadkami, gdy na pokładzie jest GF8800 (T_Bone) :P.
Mateck [ Generaďż˝ ]
No ja już od jakiegoś czasu słyszałem, że na Vista wszystko chodzi gorzej ;), dlatego też nie przesiadam się na nowy system, nawet mimo tego, że mogę go dostać za darmo.
A jak tam te nowe Catalysty? Jest jakaś różnica w wydajności?
Mateck [ Generaďż˝ ]
Gra ktoś dzisiaj? Jakby co jestem na wentylatorze.
Tygrys205 [ Konsul ]
Ano znowu dzisiaj udowodniliśmy, że w dwóch można sobie doskonale poradzić ;) Zrobiliśmy jakieś 3 Destroye, z czego najciekawszy był pierwszy i ostatni. W pierwszym z musu piechociniec zarobił pigułę z RPG-a ;p W drodze na pierwszego Destroya za drugim bodajże podejściem zostawiłem Birda na "górce" (czytaj: rozwaliłem śmigłowiec o czubek drzewa :D). Jednak nasze ciężarówki podjechały na te 496 m n. p. m. :) W ostatnim Destroyu natomiast miała miejsce chyba najbardziej brawurowa akcja w moim wykonaniu. Jednak bez pomocy Matcka raczej nie udało by się ;) Ale wszystko w swoim czasie. Najpierw ruski, który dostał prezent w postaci piguły (już niestety po przekazaniu prezentu ;p)
Tygrys205 [ Konsul ]
Tutaj Kamov, który dostał pigułę w kuper i spadł (wystarczył tylko jeden strzał - nie miałem zeza tym razem ;p)
Tygrys205 [ Konsul ]
Akcja "Save the Littlebirds!" :D
Tygrys205 [ Konsul ]
Tu gdzieś powinien lecieć załogant, który "niechcący" usiadł na wybuchowym prezencie. Jednak jakoś go wymiotło ;)
Tygrys205 [ Konsul ]
Pilot Mateck ląduje w bazie :)
Tygrys205 [ Konsul ]
O i tu opisywana wcześniej akcja. Kiedy podłożyłem ładunki, położyłem się a Szyłka zaczęła mnie gonić wieżą ;) Gdzie się nie ruszyłem, tam była skierowana Szyłka. Z pomocą przybył Mateck, ale z początku nie reagowała na niego. Później jakoś odwróciła się w stronę Matcka a ja mogłem ewakuować się za wrak drugiej Szyłki a później na bezpieczną odległość, czyli za kamień. Na końcu był efektowny wybuch i finito :)
Tygrys205 [ Konsul ]
I na koniec zdjęcie przy naszej ostatniej zdobyczy :)
Mateck [ Generaďż˝ ]
Wczoraj szło nam bardzo dobrze, pomijając destroya w tej ogrodzonej zewsząd siatką bazie ;). W sumie naliczyłem 4 kursy Birdem w tamtą stronę podczas tej jednej misji, której w końcu i tak nam nie zaliczyło :P
Pech chciał, że kolejny destroy był również w okolicach tej bazy. Szczęście w nieszczęściu cel naszej misji znajdował się przed bazą i zniszczenie go tym razem nie sprawiło nam wielkiego kłopotu. Tygrys, jak już opisywał, pokusił się nawet o nieco bardziej finezyjne zakończenie misji :D
A teraz czas na standardową porcję screenów :)
One shot one kill ----->
Moment strzału do nadlatującego Kamova, zwabionego przynętą w postać Service Trucka, którego kierowcą byłem ja. Warto nadmienić, że choćby w wersji 1.07 BETA przynęta nie przeżyłaby tej akcji :D
Mateck [ Generaďż˝ ]
Crash site ----->
Do końca nie wierzyłem, że uda się sprowadzić tego Birda z tej góry :D
Mateck [ Generaďż˝ ]
Tygrys nawet na moment nie mógł posadzić Birda w bazie, bo od razu zlatywały się sępy, które koniecznie chciały lecieć z nami do oddalonej o 8 km misji, albo co gorsza zakosić nam maszynę. A tyle nasprowadzaliśmy Birdów do głównej bazy, które były rozsiane po całej wyspie ;) Powinni nam dziękować za to, a nie strzelać do nas :D
Mateck [ Generaďż˝ ]
Tygrysowi śmierć zajrzała w oczy. Całe szczęście strzelec BRDM'a dobrze nie przycelował i pierwsza seria poszła 5 cm od prawego ramienia Tygrysa.
T_bone [ Generalleutnant ]
Ciągnie mnie do ArmA, może dziś znajdę czas na grę. Ostatnio albo odciągają egzaminy albo bardziej ekonomiczne czasowo RO.
Nowa zabawka dla Woza :D:D
Mateck [ Generaďż˝ ]
No i na koniec wspomniana już kilkukrotnie brawurowa akcja w wykonaniu Tygrysa :)
Moment, w którym Szyłka zgubiła swój cel, a Tygrys oddala się na bezpieczną odległość.
Mateck [ Generaďż˝ ]
Allah Akbar!
Mateck [ Generaďż˝ ]
Właśnie wszedłem na wenta. Trochę późno, ale może ktoś się jeszcze pojawi? ;)
Mateck [ Generaďż˝ ]
Wydaje się, że ATI w końcu naprawiło problem z handle leakiem, który tak doskwierał użytkownikom radków i procesorów Intela w ArmA.
W tym celu ATI wydało hotfixa do ostatnich sterowników. Też go ściągnę mimo że mam procka od AMD. A nóż u mnie też się poprawi wydajność ;)
Mateck [ Generaďż˝ ]
Brak mi słów na to co przed chwilą się zdarzyło na jednym serwerów Evo :D
Mateck [ Generaďż˝ ]
Doszło do zmasowanego ataku na amerykańską bazę :D
Ktoś najwyraźniej zhackował serwer. Ale najlepsze jest to, że kiedy robiłem porządek z rosyjskimi spadochroniarzami w przechwyconym BMP, jeden z naszych sprzedał mi pigułę, a po chwili zostałem zbanowany za rzekome cheatownie :D
Wozu chciał wytłumaczyć, że to nie ja i też dostał bana :D:D
Wozu [ Panzerjäger Raider ]
Walczy ktoś coś dziś?
T_bone [ Generalleutnant ]
Jawohl, za 10 minuten ;p
eJay [ Gladiator ]
I ja tez!
Mateck [ Generaďż˝ ]
Dzięki za grę. Sorki, że musiał skończyć akurat po wybraniu misji. Mam nadzieję, że się przez to nie zatnie ;)
Jutro zapodam trochę screenów.
Mati176 [ Supervisor ]
Mateck [ Konsul ]
Doszło do zmasowanego ataku na amerykańską bazę :D
Ktoś najwyraźniej zhackował serwer. Ale najlepsze jest to, że kiedy robiłem porządek z rosyjskimi spadochroniarzami w przechwyconym BMP, jeden z naszych sprzedał mi pigułę, a po chwili zostałem zbanowany za rzekome cheatownie :D
Wozu chciał wytłumaczyć, że to nie ja i też dostał bana :D:D
Ostatnio admini niektorych serwerow popadaja w paranoje w zwiazku tym, ze cziterstwo faktycznie sie coraz bardziej szerzy. Wielu ludzi zostalo pobanowanych na niektorych serwerach bezpodstawnie. Z takimi oblonkanymi adminami nie ma co dyskutowac, a przez takie decyzje sami sobie szkodza. U nas z klanu Army 13bds, takze jednego klanowicza zbanowali bezpodstawnie. Żałosne.
Zyker [ Konsul ]
Do póki nie będzie jakiegoś programu anty cziterskiego do póty admini będą banowali na "czuja".
T_bone [ Generalleutnant ]
Screeny wczoraj --->
Zabawa na mapie eJay'a jako Rosjanie, desant na dach budynku :P
T_bone [ Generalleutnant ]
Wozu szaleje w T-72 --->
T_bone [ Generalleutnant ]
A to już stare dobre Evolution i misja zasadzka na konwój :)
T_bone [ Generalleutnant ]
Przygotowania do ataku na wieżę radiową --->
T_bone [ Generalleutnant ]
Najlepiej wczoraj grałem snajperem w Corazol, ustrzeliłem 2 snajperów wroga i masę piechoty, nieprzyjaciel próbował się na mnie zemścić okrążając mnie od tyłu i zachodząc od flanki. Wielokrotnie do mnie strzelali, 2 razy zostałem ranny ale udało się przeżyć nawałę ogniową. Kiedy zostały mi 3 ostatnie pociski udałem się na wieżę strażniczą aby wesprzeć przejmującego T-72 Tygrysa. Załatwiłem załoganta i 2 strzelców po czym powiedziałem "Ok, Tygrys amunicja się skończyła, znikam"... I dostałem kulkę :P
Tygrys205 [ Konsul ]
Ano mój Teciak w Corazol zrobił prawdziwy saigoon ;p Miałem tam taką pozycję, że tylko mi podchodzili pod lufę a ja sobie strzelałem jak na polowaniu. Coś zasłaniało? Żaden problem. Pocisk z armaty Teciaka i po zabawie ;) Jednak najdziwniejsze w tym wszystkim było, że ubiłem jakichś 3-4 piechociarzy z RPG i jakoś żaden nie miał ochoty do mnie strzelać. Nawet nikt z nich nie wyciągał RPG tylko sobie przechodzili jak japońscy turyści ;D Wygląda na to, że nie strzelali przez to, że nie miałem włączonego silnika i byłem tylko na strzelcu/dowódcy. Jeśli o to chodzi będzie trzeba to sprawdzić następnym razem :) Akcja z Teciakiem trochę nawet przypominała 4 Panzernych i Kundla, tyle że tym razem nie czołgali się przez lasek i to spory kawał drogi, tylko krótki sprint do czołgu.
Najpierw jeszcze Bone przelatuje Kamovem pod mostem w Dolores ;p
Tygrys205 [ Konsul ]
Powrót z Revo do Evo, czyli narada przed akcją
Tygrys205 [ Konsul ]
Home-made sauna :D
Tygrys205 [ Konsul ]
Powrót Sedana 2
Tygrys205 [ Konsul ]
This is Gapa One I'm on the rooftop. I see our target, over.
Tygrys205 [ Konsul ]
I tutaj mogę potwierdzić jak blisko podchodzili ruscy. Co prawda widać tylko załogantów, ale to powinno wystarczyć.
Tygrys205 [ Konsul ]
Achtung Komunisten! ;p
Tygrys205 [ Konsul ]
I na koniec Breakdance w wykonaniu Woza ;) Próbowaliśmy przejechać przez murek tak, jak udawało nam się z Teciakiem. Wozowi się nie udawało więc chciałem spróbować swoją taktyką no i BWP się legalnie wywalił ;p Oczywiście pierwsze, co zrobiliśmy to rajd do bazy po Strykera. Wiadomo po co ;]
Tygrys205 [ Konsul ]
Na armedassault.info można przeczytać, że pacz 1.08 będzie prawdopodobnie wypuszczony 11 czerwca, czyli w poniedziałek. Oby tylko się sprawdziło.
Mateck [ Generaďż˝ ]
Z tym hotelem wczoraj była jazda :D
Ja go widziałem jedynie gruzy, ale jak widać na screenie, niektórzy nadal przeczesywali piętro po piętrze w poszukiwaniu amerykańskiego generała.
ArmA chyba nigdy nie przestanie nas zaskakiwać ;)
Mateck [ Generaďż˝ ]
Jeszcze jeden screen z misji eJay'a.
Naprowadzam Teciaka kierowanego przez Tygrysa na niedobitków armii amerykańskiej. Kto ma wprawne oko zobaczy odlatującego Amerykanina. Niestety trzeba uwierzyć na słowo, że on leci 2m nad ziemią, ponieważ BIS nie przewidział tego typu sytuacji i nie stworzył odpowiedniej animacji :P
Szkoda, że akurat trafiliśmy na końcówkę misji eJay'a i przyszło nam ścigać niedobitków ;)
eJay [ Gladiator ]
Patch 1.08 w poniedzialek, choc znajac BiS pewnie bedzie opoznienie:)
Mateck [ Generaďż˝ ]
A to już początek Evo. Niestety w drodze na pierwszą misję ktoś niefortunnie wytyczył trasę :P
Ale później już było tylko lepiej i nawet całkiem sprawnie nam szło odbijanie Sahrani ;)
EDIT. Oj będzie się działo jak wyjdzie nowy patch :)
Wozu [ Panzerjäger Raider ]
No tak, wczoraj oczywiście, że było fajnie :D. Aczkolwiek coś fajnego znalazłem na górce obok hotelu z ukrywającym się generałem (ACES)
Wozu [ Panzerjäger Raider ]
Na prawdę, nie wiem skąd tam się wzięło Corazol, skoro jest ono oddalone o jakieś 2km na wschód :).
eJay [ Gladiator ]
o LOL!
Na dole BMP--->
eJay [ Gladiator ]
grillowanie
Wozu [ Panzerjäger Raider ]
Potem już w Evo, pierwsza misja była super przeprowadzona... Pierwszy raz widziałem, jak do dwóch BMP-2 i dwóch ciężarówek poleciało z 8 rakiet :P. Normalnie masakra... ale zaliczone ;).
Obok, cud sowieckiej techniki - palący się bewup z nietkniętą elektryką.
Wozu [ Panzerjäger Raider ]
I na koniec clue akcji w Corazol - zestrzelenie w nocy Kamowa z AT-5 z BMP-2 :). Hokum nie miał sznas ;)
Mateck [ Generaďż˝ ]
09.06.2007, godzina 21:19, ArmA version 1.05 - pilot Kamova przeprowadza udany atak na zdobyczne BMP-2, kierowane przez załogę w składzie Tygrys i Volt. Chwilę później Ka-50 rozbija się o pobliski kościół.
Hehe, to nie pierwszy raz kiedy Kamov rozbija się o ten kościół :D
Mateck [ Generaďż˝ ]
Ja i Wozu ukrywamy zdobyczną Szyłkę po tym jak zestrzeliliśmy przy jej użyciu Kamova, rozgromiliśmy dwa oddziały piechoty i zniszczyliśmy dwie Szyłki.
Wozu [ Panzerjäger Raider ]
Właśnie, tym razem Szyłka przydała się o wiele bardziej niż za każdym innym razem :).
Najciekawszą akcją było chyba upolowanie innej Szyłki, która ostrzeliwała Strykera Volta - 4 serie i po wrogim pojeździe.
Piechota wroga dość biernie reagowała na strzał. Obok widać jednego żołdaka, który skończy tak jak reszta ;).
Wozu [ Panzerjäger Raider ]
No... a ponieważ amunicja do Szyłki szybko się kończy, więc postanowiliśmy ją schować i po oczyszczeniu Obregan przyjechać z powrotem ciężarówką amunicyjną. Ciężko było wpasować Szyłkę, zwłaszcza z jej radarem, do środka obory - ale się udało :D.
Wozu [ Panzerjäger Raider ]
I takie zdjęcie pamiątkowe na koniec :).
Co do dalszych losów Szyłki... Gdy zostałem ja i Volt, postanowiłem podprowadzić z bazy głównej jedną ciężarówkę amunicyjną, w okolice stodoły. To jeszcze się udało. Udało się nawet uzupełnić amunicję... Niestety, w konsekwencji nadlecenia Ka-50, Szyłka zakończyła swój żywot dokładnie w ten sam sposób wcześniej atakowana BMP-2. A to oznacza, że Kamow zanim spadł na ziemię, wystrzelił rakiety, które trafiły i zniszczyły Szyłkę. Chwilę później runął i miałem dwa płonące wraki obok siebie.
Mateck [ Generaďż˝ ]
Patch 1.08 released!
eJay [ Gladiator ]
Ja juz tego patcha mialem wczoraj:) Gra chodzi ładnie. Z zasiegiem widzenia nie schodze ponizej 3500 metrow:P
Mateck [ Generaďż˝ ]
Ściągnięte, zainstalowane, ale pograć sobie nie mogę :/ Wciąż czekam na nową płytkę.
T_bone [ Generalleutnant ]
Dobry "pucz" zobaczymy jak będzie się grać. Jeśli ktoś ma głupie błędy w tylu sabotażysty czy pilota strzelających całym ciałem z broni automatycznej podczas gdy w dłoniach widać 92FS to radzę wywalić wszystkie addony. Obecnie mam czysty folder addons z Armą.
Strzeliłem szybki filmik z A-10, tylko się nie śmiejcie że strzelam z działka wszędzie tylko nie w cele :D
Tygrys205 [ Konsul ]
"The video you have requested is not available." - to sobie pooglądałem.
Co do pucza to jeszcze trochę poczekam, bo teraz jakoś nie chcę ściągać, więc wyjdzie tak na noc ściąganie ;p
T_bone [ Generalleutnant ]
Tygrys---> You tube dziś niemrawy, po jakiejś godzinie od uploadu powinno się pojawić.
Wozu [ Panzerjäger Raider ]
Ja dziś będę na 1900 1.08 ready... Tylko czy evolution będzie działał wtedy? ;/
T_bone [ Generalleutnant ]
Evo działa bez problemu, mnie w do końca tygodnia nie będzie.
Wozu [ Panzerjäger Raider ]
Ech, no to widzę, że dziś z Army nici...
T_bone [ Generalleutnant ]
You Tube suck's :D Zamieściłem mój krótki filmik tutaj i działa :P
Garbol [ Pretorianin ]
Siema!
dawno mnie nie było ale skoro wyszło 1.08 i chodzi znaaaaacznie lepiej to moge grać :D
Szczep83 [ Legionista ]
Witam
Wracam do grania. Możecie mnie oświecić gdzie znaleźć mody i addony. Łaże po różnych stronach i mam nieodpartte wrażenie że gdzieś to wszystko pochowane jest.
Pozdrawiam
T_bone [ Generalleutnant ]
Szczep83---> Nie ma modów i addonów :P No może przesadzam, ale faktem jest że to co było lepiej w 1.08 nie instalować więc trzeba czekać aż wypuszczą jakiś oficjalny program.
T_bone [ Generalleutnant ]
Typowy wieczór w ArmA :D --->
W BMP oczywiście Wozu :P
Caine [ Książę Amberu ]
Mam pytanko: Jeśli miałbym wydać 100 zł na grę przy której mam zamiar długo i dobrze się bawić - brać ArmA czy BF2 Deluxe Edition?
Grałem i w OFP i w BF2 demo i naprawdę ciężko mi się zdecydować. Sprzęt A3700, GF8500, 512MB DDR. w lipcu 2 GB RAM.
Ostatecznie mogę pozostać przy Americas Army a kasę przepić .
eJay [ Gladiator ]
Sry, ze dzisiaj nie zawitalem, ale jutro exam i te sprawy...
Mateck [ Generaďż˝ ]
Caine --> IMO kup najpierw jedną, a jak uzbierasz następne 100 zł to kup drugą ;) Ja mam zarówno ArmA jak i BF2. Powiedziałbym, że one fajnie się uzupełniają. Dobrze jest od czasu do czasu przesiąść się z gry bardziej realistycznej do bardziej zręcznościowej.
W BF'a ostatnio mało gram ale jak już zagram to zawsze świetnie się bawię. Ta zadyma na planszy zawsze mnie pozytywnie rozbawi :D Kiedyś, jak grałem tylko w BF'a, to dynamika tego pola walki zaczynała mnie irytować (po jakichś 400h ;) ). Plusem BF'a jest rywalizacja między drużynami. Walka o flagi potrafi być naprawdę zacięta i wciągająca ;)
Jeżeli chodzi o ArmA to przede wszystkim klimat pola walki jest najważniejszy. Ach to planowanie misji, w dużej mierze również jak na nią dotrzeć, oczyszczanie miast, przejmowanie wrogiego sprzętu, itd. Jest później o czym opowiadać na forum :D. W ArmA głównie liczy się zgrany team i nie ma jako takiej rywalizacji międzyludzkiej. Nie wiem czy grałbym tyle w ArmA gdyby nie serwer Ventrilo ;)
Wozu [ Panzerjäger Raider ]
Po dzisiejszym dniu w ArmA, zapamiętam tylko jedno :). Atak na Somato na Evolution 1.05m :).
Po pierwszej udanej misji (gdzie nikogo nie zabiłem :P), z Tygrysem skierowaliśmy się na fabrykę w Somato od strony zachodniej. Wjazd był szybki, wróg nie połapał się od razu co przed nim przejechało :). I na tym możnaby zakończyć opowieść :), gdy nie to co się stało kilka minut później.
Oto stan z momentu, gdy jeszcze żył Tygrys i bronił wyłomu w parkanie po prawej stronie. Ja broniłem lewej części, gdzie przez drugi wyłom przechodziła wroga piechota.
Teciak na zdjęciach jest niemal nieżywy. Po jednym strzale z M136 wyszedł tylko dowódca i strzelec. Kierowca pozostał i aby nas przepędzić, postanowił kręcić bączki na środku fabryki.
Wozu [ Panzerjäger Raider ]
Tygrys już zginął, a ja wciąż się bronię... Teraz jednak skupiłem się tylko na położonej bliżej mnie wyrwie w płocie.
Wozu [ Panzerjäger Raider ]
I bronię się... i bronię... Końca nie widać - wystarczy rzut oka za parkan - 4 w pogotowiu. A z miasta ściągają kolejne posiłki.
Wozu [ Panzerjäger Raider ]
Już za parkanem jest z 10 osób...
Wozu [ Panzerjäger Raider ]
I ostatni screen z tego ludobójstwa. W sumie zabiłem tu w jakiś sposób 48 osób, dopóki frontem nie weszło 3 żołnierzy, i jeszcze z tyłu dostał się snajper. Dała się we znaki także pewna wada Army - brak informacji o niepełnych magazynkach. Mimo, że przy sobie miałem 4, to załadować mogłem tylko same resztki - 8 lub 3 naboje. Okazało się także, że piechota w Evo 1.5m jest bardziej odporna. Co lepsi przyjmowali pół magazynka (15 pocisków) na klatkę nim padli (i to nie dlatego, że byli do żołnierze z RPG i musiała im się animacja dograć). W każdym bądź razie wymienić magazynków nie zdołałem, gdy czwórka żołnierzy wroga mnie zaskoczyła... No i padłem ;)
eJay [ Gladiator ]
hehehe
eJay [ Gladiator ]
fajer!
eJay [ Gladiator ]
:>
eJay [ Gladiator ]
If you see the flash, it's already too late:)
eJay [ Gladiator ]
Każde drzewo w Paraiso zostalo....zniszczone. Kilkanascie domow takze sie nie ostalo.
T_bone [ Generalleutnant ]
eJay---> Ja nawet nie zapytam skąd to wziąłeś :D Myślę że przydałoby się to w evolution, wczoraj atakując Corazol natknąłem się na spory oddział wroga --->
T_bone [ Generalleutnant ]
Było do czego strzelać ;p
T_bone [ Generalleutnant ]
Widział ktoś taki film Bravo-Two-Zero z Seanem Beanem ?? :P
T_bone [ Generalleutnant ]
Groźny Tygrys :>
T_bone [ Generalleutnant ]
No i jeszcze "Achtung !!! Hokum !!!".
A tak w ogóle to do postów eJaya pasuje "Kiedy przestałem się bać i pokochałem bombę atomową".
Tygrys205 [ Konsul ]
Co mogę powiedzieć to to, że wczoraj leciały takie teksty, że tego by nawet Mickiewicz by się nie powstydził ;p Co do samej gry to dopóki nie znaleźliśmy dobrego serwera bez lagów nie dało się grać. Później jakoś się to rozkręciło i szło nawet sprawnie (nie licząc BeRDka, który zatrzymał się w środku Corazol - AI po prostu zablokowało się między mostami i dupa). Jednak najlepsza była atmosfera w czasie gry a szczególnie teksty, które leciały przez jakąś godzinę :)
Tygrys205 [ Konsul ]
John Rambo w wykonaniu Bone'a (chwilę potem dostał w łepek kuleczkę ;p)
Tygrys205 [ Konsul ]
Obrona na pustyni (tradycyjnie ja pierwszy zginąłem)
Tygrys205 [ Konsul ]
Ostatni skrin, bo po prostu później zapomniałem je robić ;)
Mateck [ Generaďż˝ ]
A ja siedzę i czekam na postmana :/
T_bone --> hehe, faktycznie scena żywcem z filmu :)
A jak tam sprawują się piloci Kamovów w nowej wersji ArmA? Czy jest powód aby na dźwięk nadlatującego Ka-50 przedsięwziąć jakieś środki bezpieczeństwa? :P
Tygrys205 [ Konsul ]
Co do Kamovów to gdy tylko słyszymy go na Wentylu słychać "Achtung Kamov!" i dawaj przed siebie ile Bozia dała w silniku ;p Na szczęście często na nie nie trafiamy ;)
T_bone [ Generalleutnant ]
Wczoraj na Evo 1.5a KA-50 wykrył mojego snajpera i 4 razy podchodził z lotu koszącego nie strzelając, za 5 razem na linii jego lotu znalazło się drzewo i dom, uderzył w nie i zabił mnie i siebie.
T_bone [ Generalleutnant ]
Spory zasięg ma ta bombka, musiałem uciekać z wyspy bo wszystko ginęło :D
T_bone [ Generalleutnant ]
Bardzo fajny addon Dallas SWAT --->
eJay [ Gladiator ]
No wreszcie jakiś porządny SWACik:)
Mateck [ Generaďż˝ ]
Podobno wczoraj ukazała się wersja 3.0 Evo :)
1. Added A-10
2. Added Engineer class (repairs for points)
3. Engineers and medics can build FARP and MASH centers earning points to the owner if they are used.
4. New recruitment menu and radio command. (thank you Dr.Eyeball)
5. New select mission radio command.
6. New 500 lives server option, when 500 west lives are lost the mission is failed.
7. Added POW camp and prisoner sub objectives to citys.
8. Randomized radio tower city objective placements.
9. New randomized civilian parked car generator system.
10. New Docks.
11. All farps and base repair rearm and refule every type of vehicle.
12. New missions Air Combat Patrol and Defence.
13. A City under siege will call in reinforcments from the next town, Until the radio tower is destroyed.
Usprawnienia są IMO rewelacyjne :)
Szczególnie klasa inżyniera mi się podoba i możliwość budowania FARP'ów.
Teraz przejmowanie ruskiego sprzętu powinno być łatwizną :D
T_bone [ Generalleutnant ]
Potwierdzam, na serwerach jest 3.0 :) Niektóre z tych usprawnień były w 1.5m ale to partyzantka była, teraz to dopiero będzie granie. Ja niestety piszę się na testy dopiero jutro a tymczasem parę lepszych screenów z ostatniego grania.
Wozu przemówił --->
T_bone [ Generalleutnant ]
Gadżetów mamy więcej niż w Nagiej Broni 2 :P
T_bone [ Generalleutnant ]
Wozu udaje że jest pilotem a Tygrys czuwa :D
Fajna była akcja search and rescue na drugim końcu świata gdzie nic nie było oprócz jakiegoś kształtu w wodzie hehe
P.S Teraz zestrzelimy kamowa i zrobimy obok FARPa, żyć nie umierać hehehe
Mateck [ Generaďż˝ ]
Yes, Yes, Yes :D
Dzisiaj wracam do gry :D
W końcu dotarła do mnie paczuszka z wymienioną płytką :D
Tygrys205 [ Konsul ]
Ha! No to Wozu będzie w siódmym niebie! (Engineer Class :D)
Mateck [ Generaďż˝ ]
Ja już sobie rezerwuje wojowniczego żółwia ninja dla siebie :D
Na screenie widać Kamova z pilotem w środku, którego zmusiłem do lądowania w naszej bazie przy pomocy M2. Mało brakowało, a to on by mnie ustrzelił, bo już zaczynał walić do mojego humvee ze swojego cannona.
Po godzinnej rundce w Evo 3.0 muszę powiedzieć: Oj będzie się działo :D
Tak jak napisał T_bone, wcześniej to partyzantka była.
Jakby co to ja już dzisiaj od 18 będę grał, może ;)
Mateck [ Generaďż˝ ]
Wygląda na to, że szykuje się dodatek :)
Dwie nowe kampanie z czego jedna może być całkiem ciekawa, a mianowicie ta z najemnikami. Oby tylko trzymały one poziom kampanii z OFP, a nie z ArmA ;)
T_bone [ Generalleutnant ]
Próbowałem wrzucić moje logo do gry ale na razie poległem...
Zarejestrowałem się tutaj:
Przekonwertowałem obrazek do 128x128 w PAA i jpg ale ani taki ani siaki nie jest widoczny w grze. Więcej, nawet loga z ich strony nie są widoczne w grze jak sobie je próbuje ustawić. Cała reszta, tag klanowy, adres www itp. są widoczne.
Co za koszmar;p
Wozu [ Panzerjäger Raider ]
Może będzie wam łatwiej zrozumieć to wszystko, jeśli powiem, że loga dotyczą squadów, a nie poszczególnych osób. Toteż plik squad.xml dzieli się na dwie części dotyczące ArmA - drużyna <squad> i członek drużyny <member>. Dane o drużynie to nazwa klanu, tag klanu, emali do klanu, jego strona domowa i LOGO KLANU. Dane o członkach drużyny/klanu, to już tylko numer ID z ArmA (do rozróżniania wpisów członków w ramach pliku squad.xml), nazwa użytkownika w ArmA, Imie i nazwisko, email, numer kontaktowy komunikatora (default ICQ) i na koniec swoja własna złota myśl.
Także logo dotyczy całej drużyny w ramach squad.xml. Jeśli chcemy mieć to samo logo - wystarczy jeden squad.xml z wpisami nas wszystkich. Jeśli chcemy spersonalizowane loga - wtedy każdy z osobna musi zrobić sobie logo, odpowiednio wypełnić danymi squad.xml i umieścić wszystkie niezbędne pliki w sieci.
KANTAR1 [ Konsul ]
Widze, że są tutaj fani ArmA i jest duże prawdopodobieństwo, że ktoś z wa grał w Operation: Flashpoint. A więc powiedzcie mi. Jak sie używa atomówki w tej grze?
T_bone [ Generalleutnant ]
Wozu---> Ja tam stworzyłem squad, tylko logo się nie wgrywa.
Tygrys205 [ Konsul ]
Dzisiaj chyba było bez porównania :D A szczególnie walka o Cayo ;p Z początku rutyna: kilka misji, aby zacząć a potem czyszczenie jakiegoś miasta. No dobra - to nie jest sensacyjne, ale Bitwa o Cayo to zupełnie co innego ;) O ile dobrze patrzyłem o miasto walczyliśmy jakąś godzinę. Dlaczego tak długo? A no dlatego, że ruscy spawnowali się w Cayo bez końca a my ich tylko tłukliśmy - bez końca ;p Praktycznie tam nabiliśmy chyba najwięcej punktów z całej gry (oczywiście raczej tylko jeśli chodzi o jedno miejsce). I jeszcze drugie pytanie: dlaczego walczyliśmy o Cayo? A no dlatego, że szkoda nam było sprzętu (śmigłowce, BRDM, Strykery). Ogólnie pod koniec było najciekawiej :)
Na początek "pokojowy" pojazd Woza :D
Tygrys205 [ Konsul ]
Wnętrze łazika Woza ;p
Tygrys205 [ Konsul ]
Czy to ptak? A może samolot? Nie! To Latający Rusek! :D
PaZur76 [ Gladiator ]
Lol, Wozu, jeszcze to logo [180] powinieneś dać na górny pancerz berdka coby rakietą z Warthoga Bone'a nie oberwać ;-). Ale pewnie się nie da...
eJay [ Gladiator ]
Nowa czesc (ale zamulacie łącza tymi fotkami hehe:>):
https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=6537588&N=1
Spocony_Pan [ Konsul ]
Właśnie sobie ściągam torrentem ową gre.... Czy jest lepsza od Warrocka? (pewnie ta)
Zyker [ Konsul ]
A bana chcesz? To po pierwsze po drugie jest demo a po trzecie na piracie sobie nie pograsz przez neta i będziesz miasł parę innych problemów :) jakich? a się przekonasz :)