GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Co to za utwór?

27.05.2007
13:53
smile
[1]

gofer [ tifoso ]

Co to za utwór?

Siemka, mam pytanie - co to za utwór leci w tle? To, że Offspring, to wiem, to że zremiksowane - też wiem. Ale jak się utwór nazywa, a może inaczej - jak się remiks nazywa - tego niestety nie wiem.

Gdyby mi ktoś powiedział, to byłbym wdzięczny.

A jak by ktoś to miał w mp3 i podesłał to już bym w ogóle zwariował ze szczęścia :))



btw. przyjemny filmik ;)

27.05.2007
13:58
smile
[2]

techi [ Kami ]

Problematyczne trochę, ale filmik fajny;)

27.05.2007
13:58
smile
[3]

Buczo. [ Scuderia Ferrari ]

The Kids Aren't Allright, ale co to za remix to nie wiem.

27.05.2007
14:04
[4]

QrczakJR [ capo di tutti capo ]

jak ktos ma tem remix to poprosze na [email protected] :)

27.05.2007
14:12
smile
[5]

gofer [ tifoso ]

Hehe, dzięki tytułowi podanemu przez Buczo i ściągnięciu wszystkich znalezionych remiksów tego kawałka - MAM :D

The Offspring - The Kids Aren't Alright (Wiseguys remix)

Dzięki :)

27.05.2007
14:20
smile
[6]

gofer [ tifoso ]



proszę :)

27.05.2007
15:10
smile
[7]

QrczakJR [ capo di tutti capo ]

dzieki gofer :*

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.