GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

RedBull X-Fighters

27.05.2007
11:12
smile
[1]

kurzew [ The Road Warrior ]

RedBull X-Fighters

W dniu wczorajszym 26-05-2007 w Slane w Irlandii odbyly sie zadowy z serii RedBull X-Fighters. Udzial w nich wziela cala elita freestylerow: Romain Izzo(Francja), Charles Pages(Francja), Travis Pastrana(USA), Mat Rebaud(Szwajcaria), Ronie Renner(USA), Eigo Sato(Japonia), Danny Torres(Hiszpania), Busty Wolter(Niemcy), Jeremy Lusk(USA), Alvaro Dal Farra(Wlochy). Cala impreza trwala ok 6 godzin i przepleciona byla koncertami odbyajacymy sie na scenie obok toru. Wystapily miedzy innymi ASH i The Blizzards. Bylo na co popatrzec. Zawodnicy dawali z siebie wszytko robiac coraz to trudniejsze triki po wybiciu z rampy. Do zadnego wypadku nie doszlo. Podczas wystepu zawodnikom towarzyszyla swietna muzyka, ktora oni sami sobie zazyczyli. Byly to kapele takie jak: Metallica, RATM, AC/DC, Queen, The Rolling Stones, Bad Religion i wiele innych. Zawody pokrzyzowal ulewny deszcz,ale jak wiadomo pogoda w Irlandii nie oszczedza nikogo tak wiec sam final zostal odwolany ze wzgledow bezpieczenstwa a zwyciezcy zostali wylonieni po pol finale droga glosowania. Mistrzem RedBull X-Fighters w Slane Castle zostal Travis Pastrana. Za nim na 2gim miejscu znalaz sie Mat Rebaud a 3cie miejsce zdobyl Dany Torres. Cala impreza bardzo mnie sie podobala i jestem zadowolony, za udalo mnie sie na niej znalezc. Byly to pierwsze zawody tego typu na ktorch bylem i w przyszlym roku bede staral sie pojawic na nastepnych. W tym roku RedBull X-Fighters zawita jeszcze do Moskwy i Madrytu. W linku ponizej znajdziecie garsc cennych informacji wraz z krotkimi klipami z zawodow, a w ponizszych postoch wrzuce kilka fotek, ktore udalo mnie sie wczoraj zrobic. Co do zdjec to nie sa one jakiejs super jakosci z tego powodu ze choc miejsca mialem dobre to jak zawsze ochrona nie pozwala ustawic sie w najciekawszym(zakazanym) miejscu do robienia zdjec oraz brak teleobiektywu zrobil swoje.

27.05.2007
11:12
[2]

kurzew [ The Road Warrior ]

27.05.2007
11:13
[3]

kurzew [ The Road Warrior ]

27.05.2007
11:13
[4]

kurzew [ The Road Warrior ]

27.05.2007
11:15
[5]

Wiewiórk [ - Syska ! ]

ja oglądałem nie te tylko któreś poprzednie w TV

27.05.2007
11:21
[6]

kurzew [ The Road Warrior ]

Sorry mialem chwilowe problemy z netem.

27.05.2007
11:22
[7]

kurzew [ The Road Warrior ]

27.05.2007
11:22
[8]

kurzew [ The Road Warrior ]

27.05.2007
11:23
[9]

kurzew [ The Road Warrior ]

27.05.2007
11:24
[10]

kurzew [ The Road Warrior ]

27.05.2007
11:24
[11]

kurzew [ The Road Warrior ]

27.05.2007
11:25
[12]

kurzew [ The Road Warrior ]

27.05.2007
11:26
[13]

kurzew [ The Road Warrior ]

I na koniec. Wszystkich zdjec zrobilem ok 200. jak by ktos byl bardziej zainteresowny. Dajcie znac. Moge zrobic paczke i gdzies wrzucic.

27.05.2007
17:54
smile
[14]

Łyczek [ Legend ]

kurzew ---> Sorka za moje pytanie ale mnie to zastanawia od dawna :) Czy Ty pracujesz ? Bo jak patrzę to non-stop gdzieś podróżujesz albo na X-Fighters do Irlandii albo do Genewy na Targi Motoryzacji albo Targi w Lipsku ?

Co do zdjęć i imprezy są bardzo fajne :) Najlepsze występy chyba jednak odbyły się jak na razie w Hiszpanii i w Meksyku.

27.05.2007
18:10
[15]

kurzew [ The Road Warrior ]

Łyczek---> Mieszkam w Irlandii od 1.5 roku i tu tez pracuje. Dokladnie to pracuje dla jednej z wiekszych firm ochroniarskich. Jesli chodzi o moje wyjazdy to nie maja one zadnego zwiazku z praca i sa czysto prywatne i finansowane z mojej kieszeni. Robie to co lubie a jedna z moich pasji obok motoryzacji sa wlasnie podroze i wiekszosc zarobionych pieniedzy przeznaczam wlasnie na nie. Rok 2006 byl dosc obfity w wyjazdy zobaczyla wieksza czesc Europy. W tym roku troche sie uspokoilem bo byly inne wydatki choc na 100% przed grudniem odwiedze jeszcze targii motoryzacyjne we Frankfurcie, park rozrywki w Manchesterze i Islandie. Rok 2008 zaczynam od podboju Azji. Na pierwszy ogien idzie Tajlandia. Co przyniosa kolejne miesiace to sie okaze. Jak narazie Hong Kong i Grenlandia sa szczycie listy miejsc, ktore najbardziej chcialbym zobaczyc. Wszystko bedzie zalezalo oczywiscie od funduszy i czasu. Dodam, ze mam 26lat. Zycie moglbym spedzic na podrozowaniu. Czy odpowiedzialem ci na twoje pytanie czy jeszcze cos chcialbys wiedziec? Pytaj.

Co do RedBull'a to najwieksze widowisko bylo w Meksyku choc i wczoraj publicznosc dopisala. 35 tysiecy!!!!

27.05.2007
18:13
[16]

raper741 [ Legend ]

Ciekawa praca :)

27.05.2007
18:15
smile
[17]

Mogur [ Joga Burito ]

Bylem na takiej imprezie, jak byla w katowickim spodku :) warto bylo :D

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.