GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Krytycy Zagłębia Lubin

26.05.2007
23:02
[1]

HOMIK666 [ STARSZY SZEREGOWY ]

Krytycy Zagłębia Lubin

Denerwują mnie posty zdesperowanych kibiców!

Posty typu wstyd, że to Zagłębie, bo ma mały stadion są naprawdę żenujące. A gadanie, że na mecze zagłębia przychodzi 1000 osób jest głupie. Zawsze na trybunach jest wielu kibiców. Lubin to małe miasto a mimo wszystko na mecze przychodzi porównana liczba osób co na Legię.

Kibice! Zagłębie całą swoją postawą w tym sezonie zasłużyło na wygraną i musicie się z tym pogodzić! Zawsze wygrywa lepszy!

Co do afery korupcyjnej to nikt jeszcze nic Zagłębiu nie udowodnił.

26.05.2007
23:06
[2]

eMMeS [ Bukmacher ]

Zagłębie, bo ma mały stadion

no rzeczywiście mały - jedyne 30 000 miejsc

przychodzi 1000 osób

przykład: mecz z Koroną w tym sezonie - informacja podana przez media - widzów 8 000, prawda: ponad 15 000

i jak tu znać prawdę skoro nikt jej publicznie nie poda.


Jest jeszcze taki ciekawy ranking odnośnie ilości kibiców na meczach. Co ciekawe Zagłębie jest w nim na 5 miejscu :D


Kompo - dzięki temu że to wiocha... to kocham to miasto. Nie chciałbym mieszkać w takim wielkim kaszalocie jak Kraków czy Wawa, Poznań...


Nawet nie wiesz jak tu teraz głośno właśnie dzięki rozmiarowi ;D

26.05.2007
23:10
smile
[3]

Kompo [ aka dajmispokoj ]

Kibiców chodziłoby więcej w końcówce sezonu, gdyby się dowiedzieli, że Zagłębie walczy o mistrza. Ale w Lubinie słabo z przekazem informacji, ponoć wiocha. :P

26.05.2007
23:14
[4]

HOMIK666 [ STARSZY SZEREGOWY ]

eMMeS--> media zrobiły z Zagłębia mały prowincjonalny klub... taki z ligi okręgowej. Ale mam nadzieje, ze się to zmieni.

Dzięki teku, że to Zagłębie a nie Wisła czy Legia jest mistrzem kraju!!

26.05.2007
23:16
smile
[5]

MaZZeo [ LoL AttAcK ]

Jak dla mnie to ta cała polska liga mogłaby nie istniec... wszyscy siebie warci, a do LM jeszcze przez 15 lat nie awansujemy.

26.05.2007
23:17
[6]

LooZ^ [ be free like a bird ]

MISTRZ MISTRZ ZAGLEBIE! :)

Wiadomo bylo, ze my z Opola nie wyslemy byle kogo tylko porzadnego prezesa :)

26.05.2007
23:28
[7]

Lookash [ Senator ]

Z perspektywy mieszkańca kaszalota cały Lubin ze swoim wspaniałym, ubabranym po uszy w korupcji klubikiem, jest jak wrzód na dupie, który niedługo wyparuje z powierzchni górnych miejsc tabeli :) Przykra sprawa.

Odszczekam wszystko, po prostu wszystko, jeżeli awansują do CL. Ale to jest niestety niemożliwe ;]

26.05.2007
23:30
[8]

eMMeS [ Bukmacher ]

Lookash - niedawno był spalony dom, zjedzona koszulka, ale dobra, szczekanie mam sprintskrinowane i chętnie posłucham :D

Swoją drogą bardzo ciekawe - my Was olewamy przy okazji będąc dla Was wrzodem na dupie...

26.05.2007
23:33
[9]

[email protected] [ WBA ]

nie lubię Zagłębia Lubin mimo to nie krytykuję tego zespołu

szkoda że BOT nie został mistrzem

26.05.2007
23:34
[10]

Lookash [ Senator ]

Nie posłuchasz stary, nie posłuchasz :) Zjedzą was w eliminacjach. Mi jest z tego powodu przykro, bo naprawdę marzy mi się polski klub w CL, obojętnie jaki.

Jesteście wrzodem, bo to wstyd dla wielkich miast, że Lubin ma mistrzostwo. Trzeba to jakoś przeżyć, jak najszybciej wymazać to z pamięci, bo z historii już się nie da, i walczyć o swoje w przyszłym sezonie.

26.05.2007
23:34
smile
[11]

Mistrz Matii [ Centurion ]

Zagłębie? Ci od korupcji? Niestety CL to bajka, bo skorumpowanie przeciwników byłoby zbyt kosztowne.

26.05.2007
23:34
[12]

LooZ^ [ be free like a bird ]

ZL to chociaz porzadna ekipa, ktora nam wstydu w swiecie nie przyniesie. A nie jakies tam Belchatowy...

Mistrza ma ta druzyna, ktora byla najlepsza.

Jestem na 99% pewny, ze w tym meczu nie przehandlowano ZADNEGO meczu w pierwszej lidze.

26.05.2007
23:38
[13]

Lookash [ Senator ]

W tym meczu nie przehandlowano żadnego meczu ;] Tak, tak.

ZL to chociaz porzadna ekipa, ktora nam wstydu w swiecie nie przyniesie.

Mi jest wstyd, że drużyna kupcząca meczami ma mistrza. Cholernie wstyd. I zobaczymy jeszcze, czy nie będziecie grać z eliminacjach z perspektywy drugiej ligi.

26.05.2007
23:41
[14]

eMMeS [ Bukmacher ]

Looz^ - wiesz jak to jest z kibucami legł i wisełek - tych oszołomów do innych racji nie przekonasz, bo oni nie kibicują klubom, tylko sobie i napinają się na każdego kto lepszy :D


Lookash -- może Siejewicz też był kupiony....

poza tym: widzisz, że się przejęzyczył to co się dopier*alasz


edit: a w eliminacjach musi grać... znowu pokazujesz swój brak poinformowanie... oskarżeni jesteś o jakieś 5 meczy z drugiej ligi, skoro to jest II liga to mistrzostwa odebrać nam nie mogą, bo to nie ono było kupione (nie tak jak w przypadku Juve), więc w LM i tak zagramy...

BTW: Juve to się tak od Legii nauczył kupować, czy wy od nich? W końcu jesteście w gronie przyjaciół :D

26.05.2007
23:42
smile
[15]

Kompo [ aka dajmispokoj ]

Nie wierzę, mam takie samo zdanie jak Warszawiak. :D ;)

26.05.2007
23:45
smile
[16]

bekas86 [ Blaugranczyk ]

Ja sie ciesze, ze MISTRZEM JEST ZAGŁĘBIE ;)

26.05.2007
23:47
[17]

Szwaroc [ ]

TW: Juve to się tak od Legii nauczył kupować, czy wy od nich? W końcu jesteście w gronie przyjaciół :D

ojjj kolego przesadziles

26.05.2007
23:51
[18]

Lookash [ Senator ]

ememes -- Nie, Siejewicz nie był kupiony. Natomiast wasza pierwsza liga tak :) Nie wstyd ci? Za twój klub? No pytam?

Moje "poinformowanie" jest jak najbardziej w porządku. Będziecie grać w eliminacjach, ale z perspektywy 2 ligi. Być może. Zagotowałeś się strasznie, czytaj ze zrozumieniem chociaż.

Aha, i nie będziecie grać "w LM", tylko w "eliminacjach do LM" ;]

Ty mi tutaj nie wyjeżdżaj z docinkami o kupowaniu meczów, stary, bo wam po prostu nie wypada :)

26.05.2007
23:51
smile
[19]

LooZ^ [ be free like a bird ]

Szkoda z wami gadac :) Moge powiedizec tylko jedno: MISTRZ MISTRZ ZAGLEBIE! :)

26.05.2007
23:52
[20]

Lookash [ Senator ]

MISTRZ MISTRZ ŁAPÓWA :D

Patrzcie, jak chłopaki z Lubina zręcznie omijają swoje śmierdzące sprawy ;]

26.05.2007
23:53
[21]

LooZ^ [ be free like a bird ]

Lookash: Wasi kumple z Sosnowca tez pewnie zmierzaja po pierwsza lige. Jak narazie to im pierwszym udowodniono handel meczami. Jak to sie nazywa... hipokryzja?

26.05.2007
23:54
[22]

Łyczek [ Legend ]

Widać, że jest tutaj dyskusja fanatyków swoich klubów. Kiedyś w "Rozmowach w toku" była rozmowa z kibicami różnych klubów i padło pytanie: "Oddałbyś swoje życie za klub?" I padła odpowiedź: "Oczywiście, przecież to jest moja religia."

Wiele Wam nie brakuje do takiego stanu.

26.05.2007
23:55
[23]

Szwaroc [ ]

a cos Ty sie tak uczepil kolegow?? patrz swojego klubu?? co to jakis kompleks w lubinie? to juz drugi czepia sie kolegow....

zeby nie bylo to jestem przeciwnikiem i legii i sosnowca (tfu ;P)

ed: lyczek ja tylko bronie opowiadania niestworzonych historii o moim ukochanym Juve :)

26.05.2007
23:58
[24]

Lookash [ Senator ]

Hipokryzją jest to, że belki we własnym oku nie widzicie. Nikt z was nie chce mówić o problemach własnego klubu, bo wolicie o tym po prostu o tym nie pamiętać. A smród się ciągnie. I nie pomoże tu wytykanie nam naszych kumpli, stary.

Łyczek -- Tak, tak, wracaj do swojego blackjacka ;]

26.05.2007
23:58
[25]

eMMeS [ Bukmacher ]

tak, tylko Looz jest z Opola... to musi mieć rzeczywiście wielki lubiński kompleks :D

co omijam(y)? jak na razie nic nam nie udowodniono, to co mamy omijać....

Lookash:

nie, nie wstydzę się...


edit: tylko 80% ?

26.05.2007
23:59
[26]

LooZ^ [ be free like a bird ]

Ja nie jestem z Lubina.

Smieszy mnie tylko wytykanie czegokolwiek ZL skoro jasne jest ze kupowalo 80% druzyn w ligach od 1 do 4.

27.05.2007
00:01
[27]

Lookash [ Senator ]

Raczej od 2-3 do najniższych klas. Realia futbolowe są ci widzę bardzo znane ;]

Co do wytykania, to jest to jak najbardziej słuszne, bo w końcu dzięki pieniądzom mają to mistrzostwo, do jasnej cholery. Od najlepszych wymaga się najlepszej jakości w końcu.

No i oczywiście pojawia się koronny argument wszystkich ubabranych w korupcję -- przecież wszyscy dają/biorą. Jesteście żałośni.

27.05.2007
00:04
smile
[28]

eMMeS [ Bukmacher ]

Lookash: każdy mistrz po kolei, w każdej lidze ma mistrzostwo dzięki pieniądzom... :D


btw: zaraz może jeszcze ktoś wyskoczy, że to są pieniądze z jego podatków :D


edit: Szwaroc - pięknie przepraszam z wisienką na wierzchu... sam też lubię Juve, a z Legią to tak mi się tylko skojarzyło

spoiler start
i bez dowodów do drugiej ligi polecieli
spoiler stop

27.05.2007
00:04
[29]

Szwaroc [ ]

emmes skoro daleki jestes od wyglaszania opinii ze ktos cos zrobil a nie jest to udowodnione to cofnij swoje slowa na temat Juve albo wskaz mi material dowodowy w ktorym jest napisane ze Juve kupowalo mecze?

jak nie wiesz nic na temat sprawy to prosze grzecznie STFU :)

27.05.2007
00:05
[30]

LooZ^ [ be free like a bird ]

To ty jestes. Druzyny nalezy bezwzglednie karac, ale co ma sie niby zrobic? Zawiesic rozgrywki? Mistrza zdobyla najlepsza druzyna w tym sezonie.

Co do korupcji w pierwszej lidze, to chyba wlasnie nikt nie ma watpliwosci, ze taka tez byla.

27.05.2007
00:09
[31]

Lookash [ Senator ]

A czy ja kwestionuję wkład Lubina w mistrzostwo? Nie, ja kwestionuję ich wkład w wejście do ekstraklasy ;]

Była, ale skala korupcji rośnie kilka razy gdy się zagląda do niższych klas. Dlatego stare firmy od lat siedzące w ekstraklasie są obecnie najczystszymi drużynami w Polsce.

27.05.2007
00:10
smile
[32]

eMMeS [ Bukmacher ]

no, szczególnie mistrzowie z 94 roku

27.05.2007
00:17
[33]

Lookash [ Senator ]

Legii został słusznie zabrany mistrz '93, a mistrz '94 jest jak najbardziej legalny :) Keep trying, może znajdziesz w Ynternecie jeszcze jakieś rzeczy, którymi mógłbyś przysłonić lekko przybrudzony wizerunek swojego Zagłębia.

Pisząc "obecnie", miałem na myśli ostatnie afery korupcyjne. Odkąd w lidze jest Canal+ nie jest łatwo kręcić lody. Legia nigdy nie spadnie do niższej klasy, więc problem korupcji już nas nie dotyczy :)

27.05.2007
00:18
[34]

LooZ^ [ be free like a bird ]

A my swoje...

Wielkie, wielkie, wielkie.. ZAGLEBIE! :)

27.05.2007
00:19
[35]

Lookash [ Senator ]

Wielka wielka ŁAPÓWA :D Looz, jesteś jednym z tych sezonowców, którzy co rok innej drużynie kibicują? ;)

27.05.2007
00:20
[36]

Cypher. [ Konsul ]

Lookash ale kiedy to zaglebie weszlo do ligi, przez ten czas nawet gdyby nie kupowali o ile kupowali by weszli ;) z jednej strony dobrze ze zaglebie ma mistrza bo im kibicowalem ale w sumie nie wiem czy nie lepiej jakby bot mial bo jest slabszy a zaglebie w 2 rundzie jak odpadnie to lipa bo do uefa spokojnie by mogli awansowac a z botem to nie wiem jak bedzie.

27.05.2007
00:23
smile
[37]

LooZ^ [ be free like a bird ]

Lookash: Od ponad 11 lat jestem kibicem Odry Opole, od 6 lat jestem aktywnie zaangazowany w funkcjonowanie klubu czy to jako redaktor 2 stron o Odrze czy jako sekretarz Stowarzyszenia Sympatykow Odry Opole, jestem na "ty" z 4 z 5 ostatnich prezesow Odry, bedac jednoczesnie organizatorem zorganizowanych wyjazdow kibicow. Jestem postacie w swoim srodowisku znana i przez wiekszosc szanowana. Ponadto, nie raz i nie dwa mialem przyjemnosc gadac, pic, jechac gdzies z kibicami Zaglebia Lubin. Nie nalezy sie wiec dziwic, ze to Zaglebiu kibicowalem. Nie wiem tez czy "sezonowy kibic" jest okresleniem dobrze mnie opisujacym ;)

27.05.2007
00:25
[38]

Lewy Krawiec(łoś) [ Cęturion ]

"Zawsze wygrywa lepszy"

Nieprawda. Czasem wygrywa zagłębie:D

27.05.2007
00:28
smile
[39]

eMMeS [ Bukmacher ]

Legia nigdy nie spadnie do niższej klasy


dużo za to daliście ?


spoiler start
dobranoc
spoiler stop

27.05.2007
00:28
[40]

Lookash [ Senator ]

Looz -- Pytałem, bo napisałeś, że nie jesteś z Lubina. Myślałem, że po prostu brakuje ci swojego klubu i podczepiasz się pod tych na topie ;) Się pomyliłem, sory.

27.05.2007
00:31
[41]

LooZ^ [ be free like a bird ]

Lookash: Hehe, spoko ;)

Ja juz sie nie zamierzam udzielac :) A napinajacy sie dzisiaj w Opolu fani Legii odpowiedni mnie podbudowali do radosci ze zwyciestwa :D

27.05.2007
02:29
smile
[42]

ronn [ moralizator ]

co wy w ogóle pierdolicie?

27.05.2007
10:01
[43]

DJ Nowik [ Centurion ]

Ja jestem za bełchatowem :D

28.05.2007
21:25
[44]

HOMIK666 [ STARSZY SZEREGOWY ]

Panowie! Widzę, że większość krytyków Zagłębia to kibice Legii....

Boli panowie.... boli, że straciliście mistrzostwo??

Nauczcie się przegrywać z honorem.

28.05.2007
21:41
[45]

fan realu madryt i raula [ Manolito ]

mi było obojętne kto będzie mistzrem. nawet to i dobrze, że zagłębie wygrało. raczej ich wszystkich najlepszych zawodników nie wykupią do innych klubów (co może być w przypadku bełchatowa),a raczej, patrząc na ich budżet, kupia jeszcze jakiś lepszych zawodników i może coś tam w europie wygrają (może jedne, czy dwa mecze)

28.05.2007
21:50
smile
[46]

Paudyn [ Kwisatz Haderach ]

przykład: mecz z Koroną w tym sezonie - informacja podana przez media - widzów 8 000, prawda: ponad 15 000

i jak tu znać prawdę skoro nikt jej publicznie nie poda.


To spisek krakowskich i warszawskich mediów, które postanowiły zaniżać wam frekwencję o połowę. Na szczęście są jeszcze tacy bojownicy o prawdę jak eMMeS, którzy liczą skrupulatnie na palcach wszystkich obecnych i podają później do wiadomości prawdziwe dane.

28.05.2007
21:51
[47]

LOL 2160 [ Pretorianin ]

Moim zdaniem zagłębienie NIE wejdzie do LM bo tam juz nic nie kupią...

spoiler start
I tak najlepszy jest OKS. Na zawsze w moim sercu OKS.
spoiler stop

28.05.2007
21:53
[48]

dolomith [ Generał ]

Hehe.. jak to wszystko jest ulotne... cieszyli sie z Mistrza, a teraz zaciskają zęby żeby niezostać zdegradowanym...



Ciekawe jak to bedzie z EURO2012 ?? Kiedy to organizacja takiej imprezy zostanie nam odebrana... ??

28.05.2007
22:43
smile
[49]

gofer [ tifoso ]

Potwierdzam opinię o tym, że Looz jest śmierdzącym przerzutem i sezonowcem! W tym sezonie kibicował już Odrze Opole, był na meczu Zagłębia Sosnowiec, a teraz podpina się pod sukces Zagłębia Lubin! Ciekawe komu będzie kibicował za rok? Koronie? Legii? Może Cracovii lub Wiśle?

28.05.2007
22:45
[50]

LooZ^ [ be free like a bird ]

gofer: Tym co beda wygrywac, przeciez to jasne. O to chodzi w kibicowaniu!

28.05.2007
22:49
[51]

Pshemeck [ Dum Spiro Spero ]

Zaglebie wygralo i tyle :) Watpie by daleko zaszlo w PU bo nie wierze w awans do CL.WIdzielismy pierwsza polowe z Legia wiec wiemy na co ich stac...To samo z Wisla bylo :). Zaglebie niech sie martwi lepiej o to co moze stac sie z dnia na dzien.Zobaczymy jak to sie potoczy...Moze byc pieknie czyli PU kaska i te sprawy...moze tez byc degradacja do II ligi.Pozyjemy zobaczymy.Zycze szczescia i powodzenia chociaz szans na podboje wielkich nie daje.

28.05.2007
22:51
[52]

OzOr [ Generał ]

Ja mieszkam we Wrocławiu jakiś 80 km od Lubina i znam to miasto bo jestem tam często. Jestem dumny że tak małe miasto (w porównaniu do Wawy, wrocławia etc.etc.) Mogło zdobyc mistrzostwo Polski w piłce nożnej. I jestem dumny z tego że w człówce PLK są dwie drurzyny z Dolnego Sląska. Tak trzymać panowie!

28.05.2007
22:54
[53]

Azzie [ bonobo ]

WTF is Lubin? Lublin to znam, myslalem ze to jakas literowka, ale nie... wszyscy pisza Lubin... To nie powinno byc Zaglebie ale Zadupie Lubin :)

Nie interesuje sie pilka nozna wogole, ale zeby kolesie co miedzy meczami pole orza, a moze wegiel kopia (kto ich tam wie, pewnie zaraz sie okaze ze ten Lubin to nad morzem) byli mistrzami Polski to troche wstyd...

No ale taka liga jak i kraj :) Nic mnie juz nie zdziwi... Zaraz jakis RKS Siekiera Pila bedzie mistrzem pewnie ;)

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.