GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Gra F1

26.05.2007
15:01
smile
[1]

lolex00 [ Pretorianin ]

Gra F1

Kto zna jakas fajna niezastara GRE formuly 1 ? prosze o podanie tytulu... z gory thx:)

26.05.2007
15:04
[2]

Foks!k [ Medyk ]

F1 Challange 2007 :)

26.05.2007
15:09
[3]

lolex00 [ Pretorianin ]

A jest galeria tej gry na GOL-u ? podaj linka bo nieumiem znalesc ;d

26.05.2007
15:10
[4]

mons [ FLCL ]

https://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=7218

26.05.2007
15:11
smile
[5]

lolex00 [ Pretorianin ]

ja chcialem na pc....
ps. da ktos link :P?

26.05.2007
15:58
[6]

lolex00 [ Pretorianin ]

?

26.05.2007
16:21
[7]

vinni [ Robert Kubica ]

Dołączam się do prośby

26.05.2007
16:52
[8]

William d'Troull [ Centurion ]

Jedyne gry na PC, które póki co trzymają poziom to F1 Challenge 99-02 + modyfikacja na rok 2007 oraz Grand Prix 4 + modyfikacja na rok 2007.

26.05.2007
17:21
[9]

vinni [ Robert Kubica ]

UP

26.05.2007
17:28
[10]

armia [ Scyzoryk ]

vinni----> no chyba podal ci wyzej wszystkie gry oprocz F1 2002 a takto zadnych innych dobrych nie ma...

26.05.2007
17:29
[11]

grish_em_all [ Hairless Cobra ]

Dokładnie, F1 Challenge '99-'02 + mody, najlepsze wyjście a i przy okazji nie trzeba mieć nie wiadomo jakiego komputera żeby to porządnie chodziło

26.05.2007
17:34
smile
[12]

Marcinkiewiczius [ Airborne ]

F1 Challenge 99-02 z modem 2007 PMG Beta <<<polecam

26.05.2007
20:51
[13]

sisiorex [ Pretorianin ]

a właśnie ! daj ktoś prosze linka do fajnego moda na f1 challenge .bo ten co grają na golu tu nieda mi sie ściągnoć ,coprawda mam f1 mania 2007 ale niedziała tam tor w belgi ,niema białych pasków na słabszej mieszance kół,kaski są nieaktualne ale co najważniejsze mało osub w multiplayerze siedzi

26.05.2007
21:00
[14]

Marcinkiewiczius [ Airborne ]

sisiorex >> jak to sie nie da? Próbowałeś z rapdshare??

link do Bety PMG 2007

26.05.2007
21:08
[15]

sisiorex [ Pretorianin ]

dzienki jusz zasysam.Rf nieznalazłem dokładnego linka ,bo co podali na golu to tylko stronka a nie że od razu download a ten polski lepszy nisz RF ?

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.