GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

odswiezanie w lg 795ft+

04.08.2002
02:04
[1]

r_ADM [ Konsul ]

odswiezanie w lg 795ft+

sprawa wyglada tak normalnie w winxp odswiezanie mam 100Hz w 1024/768
ale jak wlaczam gierki np W3 albo Cs gdzie gram w 800/600 to odswiezanie spada do 75 albo 60 Hz jak to zmienic za pomoca OSD (odswiezanie) btw moja karta graficzna to Riva tnt 2 ultra
dzienks za pomoc
a darujcie se komenty w stylu rtfm

04.08.2002
02:30
[2]

Lechiander [ Wardancer ]

Hmmm, może XP-ek cos kaszani, bo ja nie mam problemu żadnego przy 98. Zresztą olej to odświeżanie. ;-) Albo kup sobnie Gforce'a jakiegos tam. ;-)

04.08.2002
02:33
[3]

Vasago [ spamer ]

W OSD nic nie zrobisz.Szukaj w funkcjach XP-eka.Tyle,ze tu już niestety nie pomogę,bo jadę na 98.

04.08.2002
11:02
[4]

Radaar [ Konsul ]

to jedna z wad win'a xp - musisz sciagnac program power strip i tam zablokowac odswiezanie.

04.08.2002
11:48
[5]

r_ADM [ Konsul ]

nie bardzo wiem jak to zrobic

04.08.2002
12:22
[6]

Iceman_87th [ Generał ]

zadne powerstripy!! poszukaj w sieci programu o nazwie NV Refresh tool. (znajdziesz go na kazdej stronie sprzetowej) On ustawi ci automatycznie najwyzsze odswierzanie jakie moze wytrzymac twoj monitor przy danej rozdzielczosci.

04.08.2002
12:25
[7]

Daethar_Rumarth [ Konsul ]

a tam gdzie RefreshTool nie dziala (badz nie dzialal, nie wiem jak nowe wersje jesli sa), to zadziala Refresh Lock.

04.08.2002
12:32
smile
[8]

Iceman_87th [ Generał ]

Daethar_Rumarth--> mylisz NV Refresh Tool z Refresh fix-em. Ten drugi faktycznie nie obslugiwal wszystkich driverow szczegolnie tych nowszych. NV RT natomiast dziala ze wszystkimi driverami i jeszcze nie mialem przypadku, aby nie chcialby zmienic parametrow, a instaluje 99% wszystkich sterow jakie sie pojawiaja.

04.08.2002
12:53
[9]

Daethar_Rumarth [ Konsul ]

NIE myle, testowalem wszystkie trzy...

04.08.2002
12:57
smile
[10]

Iceman_87th [ Generał ]

to w takim razie ktore detki (numer wersji, ewentualnie typ instalki) nie dzialaly? (moze ktores przegapilem)

04.08.2002
12:59
[11]

Daethar_Rumarth [ Konsul ]

heh, tyle tego badziewia instalowalem ze nie pamietam :) ide szukac...

04.08.2002
13:10
[12]

Daethar_Rumarth [ Konsul ]

28.90 -dedykowane stery MSI. przed chwila instalnalem RT, ustawilem odsw., restart, odpalam 3DM2k1, i... 60Hz.

04.08.2002
14:11
[13]

Iceman_87th [ Generał ]

28.90 zwykle dzialaja dedykowanych nie sprawdzalem ale sprawdze

04.08.2002
17:00
[14]

r_ADM [ Konsul ]

dobra juz wszystko dziala jak dzialac powinno :), dzieki za wszystkie konstruktywne komenty

04.08.2002
18:11
smile
[15]

Bdx [ Senator ]

W ramach informacji: Moim zdaniem najlepszym programem naprawiającym ten błąd i mającym o wiele więcej możliwości jest RivaTuner - POLECAM

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.