GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

i can't believe !! it's a cheater !! :O

23.05.2007
21:53
[1]

Adamek22 [ Konsul ]

i can't believe !! it's a cheater !! :O

Parno duszno goraco wiec wszelkie "pacierastwo" wyłazi w teren i zaczyna wkurw***c ludzi. Wlasnie wczoraj do pokoju wlazł mi chrabąszcz którego pizd pizd pizd pizd potraktowałem zeszytem... bylem pewny ze nie zyje bo przeponą przykleił sie do okładki .. Zeskrobałem go i jego ścierwo wyrzuciłem do kosza .... minelo od tej chwili jakies 23 godziny az tu nagle slysze jak w koszu szeleszczą kartki papieru... otwieram klape a tu !!!! CHRABĄSZCZ GAPI MI SIE PROSTO W RYJ!!! Pierwsza myśl !! What's the fuck !!!!!! terminator ????? :O Jak to mozliwe....!? przypomne ze nie zabijałem ich większej ilości tylko jednego i na sto procent to ten osobnik bo wyglada tak jak po egzekucji... piorka nie na miejscu .... i te inne sprawy.,.. Zastanawiam sie jak on sie wskrzesił ? I czy chrabaszcze maja jaka morfine ze sa odporne na bol?? :O

23.05.2007
21:56
smile
[2]

Toolism [ GameDev ]

burn in hell, sadysto!

23.05.2007
21:56
[3]

marszym [ Senator ]

Przecież sam sobie odpisałeś w temacie, włączył konsole, wpisał "godmode" i jest !
A tak na serio to nie mam pojęcia czemu przeżył, szkoda, że nie masz fotki z "nim" przyklejonym do tego zeszytu :)

23.05.2007
21:57
smile
[4]

Apach [ Konsul ]

Idź się leczyć...

23.05.2007
21:57
[5]

Adamek22 [ Konsul ]

marszyn ale mam fotke jego w tej chwili ;] mam go pod szklanką .... :P To jest niesamowity okaz chrabaszcza

dr Acula wcale z niego taki bobas nie jest.... ;] po prostu wlazł bez przedniego powiadomienia wiec dostał za swoje

23.05.2007
21:58
smile
[6]

dr. Acula [ Under cover of darkness ]

Ile ty masz lat, że się boisz małego chrabąszcza?

23.05.2007
22:00
[7]

krooliq3 [ Lucid Dreamer ]

Całkiem możliwe. Chrabąszcze są dosyć wytrzymałe (jak na owady). Nie tak łatwo je rozgnieść jak inne.

"piorka nie na miejscu" - Chrabąszcze mają piórka? Muszę to sprawdzić...

23.05.2007
22:01
smile
[8]

psia czaszka [ Centurion ]

wzruszyła mnie twoja historia...

23.05.2007
22:09
smile
[9]

Kozi89 [ Senator ]

Też wqrza mnie to robactwo :/ Jakby to własnego domu nie miało...

23.05.2007
22:09
[10]

Vidos [ Senator ]

Greenpeace już ma twoje namiary.

23.05.2007
22:10
[11]

General E'qunix [ Nobody likes me ]

Zamroź go i wykrusz. Gwarantuję, że już się nie wskrzesi...

23.05.2007
22:12
[12]

Adamek22 [ Konsul ]

wiecie moze czym to sie zywi.. bym sobie go hodowal jako epicki okaz chrabaszcza zrobil bym mu sloik z siatka u gory by mial nowego pupilka :)


macie od neigo pozdro wlasnie sie wyleguje na pleckach :P

23.05.2007
22:18
[13]

Kozi89 [ Senator ]

To chyba zje nawet g*wno za przeproszeniem. Myślałem, że taki chrabąszcz śmierdzi, ale nie mam węchu to sie nie znam :P Do słoika go i wrzuć mu jakieś sałaty, trawę czy nawet kawałek bułki.

23.05.2007
22:19
smile
[14]

cin3k7 [ Wypomnij mi moj ranking ]

Najpierw go chciałeś zabić, a teraz zamierzasz zrobić z niego zwierzątko domowe?

23.05.2007
22:22
smile
[15]

Erazor_XX [ give it to me baby! ]

-> :)

23.05.2007
22:28
[16]

MaZZeo [ LoL AttAcK ]

Ile ty masz lat, że się boisz małego chrabąszcza?

Ja mam 17 lat i się boję prawie wszystkich owadów (oprócz komarów i mrówek). Takiego węża, tarantulę, szczura nie raz dotykałem, a takiego chrabąszcza to ja pierdziu! W życiu, mam do nich straszny wstręt.

Owadofobia :P

23.05.2007
22:39
[17]

Loczek [ El Loco Boracho ]

A tam od razu cheater. Load zrobił, a to nie ma z cheatami nic wspólnego :P

23.05.2007
22:40
smile
[18]

dr. Acula [ Under cover of darkness ]

Tchórze!

23.05.2007
22:42
smile
[19]

Deadwatch [ Pretorianin ]

Idąc tym tokiem rozumowania, to gdyby Bóg zstąpił na ziemię, to pierwsze co by zrobił, to podeptał by każdego z was.

23.05.2007
22:43
[20]

PatriciusG. [ Legend ]

Mam świetny pomysł! Jest taka strona www.epuls.pl - tam też mają forum. Gwarantuje, że Ci się spodoba.

spoiler start
strona jest zdominowana przez 12 letnie dziewczynki, które też nie potrafią prawidłowo korzystać ze znaków interpunkcyjnych, uważają, że jak dadzą tytuł po angielsku i napiszą głupi temat to są fajne. Może wyrwiesz jakąś fajną laske na swojego owada.

23.05.2007
22:44
smile
[21]

psia czaszka [ Centurion ]

Takiego węża, tarantulę,szczura nie raz dotykałem

to chyba się nazywa zoofilia

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.