GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Czy warto kupić tę kartę graficzną ?

23.05.2007
20:02
smile
[1]

Buby [ Perfekt ]

Czy warto kupić tę kartę graficzną ?

Witam,

zastanawiam się nad kupnem nowej karty graficznej. Wpadła mi w oko karta GeForce 8800 GTS Gainward Bliss 320MB TV & 2x DVI (PCI-E) GoldenSample (

Czy to dobry wybór ? Czy ewentualnie wybrać coś innego (interesują mnie karty pokroju GF 8800. Cena: do 1250 zł ) ?


I dodatkowe pytanie: Jaki zasilacz do tego kupić? Czy wystarczy mi moje 400W ? (mam obecnie na nim podłączony PIV 3,2GHz, 2 dyski, 2 CD-ROM, 2x 512RAM i GF6600)

23.05.2007
20:15
[2]

Mikur [ Konsul ]

No fajna karta, ale nie wiem czy warto wydawac na nia taka kase skoro reszta czesci to przy niej dziadki;/ jesli sie decydujesz to na pewno zasilacz musi byc markowy i to od 500W w gore...

23.05.2007
20:25
[3]

piotr07 [ Konsul ]

Mikur----->>> co ty gadasz procek jeszcze moze byc

23.05.2007
20:27
[4]

Volk [ Generaďż˝ ]

Zegarowo moze i tak ale technologicznie jest juz stary.

23.05.2007
20:28
[5]

3w [ Konsul ]

karta najlepsza jaką mogłeś wybrać. ale karta graficzna to nie wszystko...

23.05.2007
20:47
[6]

dziadek84 [ Legionista ]

Ja bym na twoim miejscyu wybral Geforce 8800 GTX a nie GTS

23.05.2007
21:21
[7]

r_ADM [ Generaďż˝ ]



policz sobie dokladnie ile ci potrzeba wattow na zasilaczu bo to minimum 500W to jest pierdolenie.

to samo z procesorem. proponuje zobaczyc jakiekolwiek benchamrki prockow i przekonac sie jak zmieniaja sie fpsy w grach razem z prockami.

23.05.2007
21:39
smile
[8]

...NathaN... [ The Godfather ]

dziadek84 > To, ze GTX kosztuje 800zl to jest tylko taki mały drobiazg...

23.05.2007
21:43
smile
[9]

kkkkkkrystian [ Generaďż˝ ]

dobry wybór, aczkolwiek nie szkoda ci kasy?
zasilacz powinien być chyb a 500W, ale na tym też powinno działać, wystraczy

23.05.2007
21:46
[10]

psia czaszka [ Centurion ]

karta jest ok, sam niedługo będę wymieniał kompa i napewno kupię taką,cena/wydajność w tej chwili najlepsza,tylko nie Gainwarda!! tosz to szit! już lepiej

23.05.2007
21:51
[11]

sz.czurek [ Legionista ]

kupilem ostatnio komputer i mam c2d e6420, GF 8800gts 320mb gainwarda (jest wypasiona i wszystko smiga mi na max detalach - swietny wybor), 2gb ram, dvd i cd dysk twardy wszystko na plycie asusa p5n-e sli i mam 400w zasilacz CHIEFTEC ktory jest zajebisty i ma jeszcze spory zapas mocy wiec polecam. Kosztuje 150zl ale jest bardzo stabilny i bezpieczny w razie jakis problemow z pradem (jak przyjdzie co do czego to spali sie sam zasilacz a nie wszystko)

23.05.2007
22:08
[12]

Azorsky [ Generaďż˝ ]

sz.czurek - ile ci wyszo za komplet?

24.05.2007
00:29
smile
[13]

HARY76 [ Centurion ]

Najbardziej na tym forum denerwuje mnie to że ktoś potrzebuje pomocy rady .A tu Pisza nieraz …I sam powiedziałem sobie że za dużo tu małolatów siedzi co pozjadało rozumki. I jedno co im dobrze wychodzi to pisanie nie na temat. Obiecałem sobie ,boi mi nikt nigdy nie pomógł że ja też taki będę. Ale co mi tam siedzę już w Pc od 15 lat .To dla wyjaśnienia .Po pierwsze jeśli cos chcesz kupować to musisz wybiec w przyszłość bo to twoja kasa i ciężko zarobiona albo za oszczędzona .Miałem ten sam dylemat co ty .I choć miałem wypasiona płytę z Prockiem na agp i bla bla.I chciałem kupić nowego Radka x1950xt.Za 850zł co pozwoliło by mi przeczekać do nowego rozdania Amd Intel .Ale zbieg okoliczności że spotkałem kolesia który szuka taniego kompa sprawił że za 1500 mu to sprzedałem .I teraz po dołożeniu twoich 1250 mam najbardziej przyszłościowa tańsza niż Intel platforma na następny rok.(Ceny Procków płyt i pamieci spadły opłaca się teraz taniej nie będzie już) Amd x2 2 gb ddr i najlepsza kartę w stosunku cena do jakości na pcie Asusa 8800gts nie 320 bo to dla nowych gier troszku mało. Na dziś Oki ale jutro .Ramu do karty nie dołożysz.Mam ja za 1400.Ale nowe gry już w niektórych zapowiedziach w nowym roku będą do wysokich detali i bajerów więcej ramu czytałem min 512 i jest Oki. Wiem ze to 400 więcej bo już za 1000 można mieć 8800 gts 320.Ale piszesz że możesz dać 1250 uwież 150 to nie dużo ,albo poczekaj bo Radki wejdą w pełni i za niedługo będzie obniżka cen aż tak bardzo cie nie pali chyba .Moja rada sprzedaj co masz dołóż weź mocnego 8800 gtsa 640 ddr i weź platformę na Amd x2 ze słabym 3800 którego na luzie podkręcisz albo i nie a I tak wszystko będzie ci śmigać na nim .Do tego co teraz kupisz pod koniec roku wkładasz nowego amdeka i masz chłopie kompa na ho ho. Jeśli sprzedasz to i weźmiesz tak jak to niektórzy Intela (cena do jakości jest za wysoka a w grach to ok.10 klatek, przy tej karcie nie poczujesz wielkości dzisiejszego Intela bo wszystko będzie ci śmigać) to z nim zostajesz do końca bo Intel wymienia podstawkę .I to już jest pewne na 100%.Jesli chcesz to mogę ci poradzić co i jak .Napisz to się zgadamy .A jeśli nie to jedyna karta 320 ddr to Asus. Przewaliłem Internet i gazety i co trzecia to ta karta kto wie dlaczego ja wymieniam to wie .To zagadka dlaczego z tylu firm wybrałem Asusa za 1400 choć kaski brak i trzeba było kapkę pożyczyć .A pod nosem miałem Leadteka(Leadtek spoko firma miałem swojego wypaśnego starego przez 3 lata i smigał krecił się i chodzi do dziś,od zawsze konkurowali cena z innymi firmami. Tylko kiedyś jak kupowałem byli 300 tańsi niż dziś. I już tak dużej różnicy nie ma cenowej ale to jest najtańsza karta)a to to samo co inni proponują z 640 ddr za 1300 ale no właśnie ,podziękowałem za nią bo Asus ma jedna zaletę .Nie wiem ile kosztuje 320 z Asusa ale szukaj jej na stronie Skąpca dobrze ci radze. Uf ale się rozpisałem kto wie oczym pisze to wie dla innych to bzdury .Mam nadzieje że choć troszkę pomogłem ,nie słuchaj innych bo każdy chwali swoje myśl na przyszłość i poczytaj troche to zrozumiesz o czym mówię . Miłej nocy wszystkim życzę .Dobranoc.

24.05.2007
00:31
[14]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Uzywaj akapitow, tego nie da sie czytac.

24.05.2007
00:35
[15]

HARY76 [ Centurion ]

Galaxy GeForce 8800GTS masz na Skapcu za 1020.27 najtansza a tego Asusa masz za 1043.I nie żebym miał coś do komputronika ale w sieci ja sam znam 3 sklepy co maja karty o 100 albo o 200 taniej od komputronika.I dodam że to tacy sami pewniacy co komputronik.A ty szukasz jak najtaniej nieprawdaż.Decyzje pozostawiam tobie.

24.05.2007
00:37
[16]

HARY76 [ Centurion ]

_Luke_ jestem zmeczony po 2 dniach nie spania.I jedyne co potrafiłes napisać to akapity.Daj spokój pomóż lepiej kolesiowi a nie doszukuj sie dziury w całym.

24.05.2007
00:55
[17]

qudlaty [ Generaďż˝ ]

:) Taka mala dygresja - co to za stosunek cena/jakosc? Mierzalny chociaz ;)

Moze zaczne od zasilki - dla 8800GTS nvidia zaleca minimum 450 watt, ale to mozna miedzy bajki wlozyc, bo spokojnie wystarczy markowe 400. Przynajmniej dopoki nie bedziesz krecil, bo jak zaczniesz to troche moze braknac Amperow na +12V...

Radeon 2900 XT HD mial juz swoja premiere i raczej nie zachwyca. Ma troszke bardziej przyszlosciowa architekture, ale w tej chwili niedopracowane stery skutecznie odstraszaja. W sumie wszystko ladnie i pieknie do momentu wlaczenia AA + AF. Wtedy nie dosc, ze wydajnosc leci na leb na szyje (nawet o polowe) to jeszcze sama jakosc obrazu nie zachwyca. Wiekszosc do poczytania na egieldzie (na PClabie tez byly testy, ale nie wiem czego bo roznia sie "troszke" ;).

Do wersji 640 MB 8800 GTS nie warto doplacac, jedyna gra gdzie jest jakas roznica pomiedzy 640 a 320 MB jest chyba Company of Heroes. Cale dziesiec klatek, w innych roznica waha sie na granicy bledu pomiaru. I z tym CoH tez bylbym ostrozny, bo prawdopodobnie testy ktore czytalem opieraly sie na wbudowanym bechmarku, ktory nijak ma sie do rzeczywistosci.

Mysle ze warto kupic 8800 - w dx9 jest naprawde wydajne, a na dx10 to bym nie liczyl zbytnio. wszystkie techdema pokazuja, ze obecnym kartom na dx10 sporo brakuje. Gier jak nie bylo tak nie ma. Bajer polega na tym, ze na 8800 odpalisz praktycznie kazda gre pod dx9.0c razem z upiekszaczami i to w naprawde wysokiej rozdzielczosci. Z drugiej strony - do grania w 1280x1024 spokojnie wystarczy tez 7900 GS i troche kasy zostanie w kieszeni.

EDIT : A co do Galaxy to pragne zauwazyc ze oferuje ona 24 miesiace gwarancji, a nie 36 jak Asus. Takze roznica 20 zlotych raczej roku spokoju nie zwroci ;)

24.05.2007
01:10
[18]

psia czaszka [ Centurion ]

HARY76--przeczytałem twój post uważnie i jakoś nie widzę konkretnego wytłumaczenia dlaczego akurat Asus jest taki cacy,możesz to wytłumaczyć?

24.05.2007
01:26
[19]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

HARY76 --> Faktycznie, uzycie kilku enterow tu i owdzie strasznie by Cie oslabilo. Dobranoc.

Co do tematu to wg mnie nie warto bawic sie w karty 8800/2900 a raczej pojsc w wariant ekonomiczny (x1950xt/pro) i przeczekac do premiery kolejnej generacji. Nie wiadomo jak obecne potworki beda radzic sobie z dx10. No chyba ze masz monitor o rozdz. natywnej 2000x1500 to wtedy oczywiscie sprawa wyglada inaczej.

24.05.2007
01:42
smile
[20]

HARY76 [ Centurion ]

Cena jakość! O tak niekiedy jeśli dodamy do upływającego czasu cenę porównamy jakość produktów.Wyjdzie nam np coś takiego.Oczywiście to teoria bo to tylko co 5 albo i 10 zrobi np.coś takiego.Kupujesz wypasnego lcdka 32-37 cali i będziesz chciał na nim zapodać każda pamięciożerna grę Doom FarCry itd.A to tylko stare tytuły ,ale jak wygladaja na tylu calach.Łał.Dodam że to moje marzenie bo już widziałem model który odpowiada moim wymaganiom.Ale poczekam troszkę i będę go miał na pewno za niedługo taniej.Choć bidny jestem ale sprzęt kocham i muszę mieć zawsze jakiś bajer.Ale zeszłem z tematu.I karty 320 sie krztuszą tracą do 640 po 10 klatek.Im dalej z rozdziałkami tym gorzej z nimi .Już 5 test czytam o tym i tam redaktor pisze że to pokazuje co może sie wydarzyć już jutro.I wszyscy jednogłośnie piszą że warto dopłacić do 640 ramu.Ale jak to zwykle bywa wszystko zweryfikuje życie.Gry idą z postępem technologicznym.Chcesz grać w ładne piekne gry musisz mieć nowsze grubsze droższe karty.No chyba że grasz np.w Gothic 3 na low detail i sie tym podniecasz.Też tak można.Ale to już nie to samo.Wiadomo miodu gry to nie zastąpi ale odzieje ja z PIĘKNA. Co do nowego radka wady wadami może te stery kiedyś dorobią.I wyłączą suszarki bo ja mam cichego kompa i nie zniósł bym tego warczenia.A kupił bym kupił.Jedno co ma radek to technologie pomysł i obraz.Na paru stronkach porównywali Radka do geforca i niestety z przykrością stwierdzam że Kombinacje ze sterami nividi widać gołym okiem.Bo różnica widoczna na każdej fotce obraz lepszy na radku.Ale stery stery i te malutkie wady co ciągną sie za nimi od pewnego czasu.Powoduja że na dzień dzisiejszy Cena Jakość.Wygrywa Nvidia.A tak myślałem że radek wygra i spadną ceny.A tu jak porównałem kartę radeona do tego Asusa to musiałem zrezygnować.Ale wieże że następna karta to już będzie radeon.Bo wojna cenowa służy dobrze nam kupującym.A swoją drogą uważam że choć zielony kolor to kolor spokoju. A czerwony np.agresji.To to co zielone to nas rzeźbi z kasy.A powinno być na odwrót chyba nie.( Boże dziękuje że weszło Amd na rynek bo byśmy po 5tys za płytę płacili i co 6 miesięcy wymieniali by podstawki albo leżeli by do góry brzusiem jacy to oni nie są cacy -:).I procek by kokosy kosztował)Oby już niedługo wygrało Ati.To już będzie fajowo jakościowo i cenowo.

24.05.2007
01:50
smile
[21]

MartiniBianco [ dobry Bajer ]

kolega wyżej jest albo bardzo zmęczony albo pod wpływem,niezły z niego materiał na bajkopisarza

24.05.2007
02:06
smile
[22]

HARY76 [ Centurion ]

Wybaczcie za pisownie.Ale dwa dni nie spałem bo musiałem przeszukać wszystko o kartach żeby nie umoczyć kasy.A do tego różnicę w cenie wahały sie od 100 do 200 zł kpina.

psia czaszka-dwa dni siedziałem żeby wyczytać co i jak,a ty byś chciał jak na tacy.Powiem tak dlatego bo to Asus bo różnica w cenie znikoma a nawet da sie go kupić taniej od wszystkich.Bo co druga strona opisująca 8800 to Asus itd.Bo po 2 klatki ale ma więcej.I skończę to tak jeśli sie myśli tylko o graniu oglądaniu na np.17 lcd to brał bym każdą kartę tańszą z większą gwarancją bo to wszystko to jedna wielka ściema.A jeśli myśli sie wykorzystywać np. Tv to Asus.Ja nie rozumie jak mogli mi dziś powiedzieć za Asusa 1500 Msi 1669 a za Gigabyte 1539 jak to sie różni tylko lakierem.Albo mi ktoś coś w ciepie do pudełka czego nie chce i powie sobie 100 więcej.No ale to prawo rynku jedni lubią Asusa drudzy Leadteka a inni jeszcze co innego.I tak to się kręci do momentu że za rok będzie starociem a ty uświadomisz sobie że dałeś za kartę co ma nazwę na X 100 zł więcej niż za firmę Y.Rożnica znikoma żadna a żeby te 100 zł pojawiło sie w portfelu.....

24.05.2007
02:09
smile
[23]

HARY76 [ Centurion ]

Jeśli to z bajką to do mnie to podaj jeden argument że się mylę.A pomogę ci się obudzić ze snu.Narka.

24.05.2007
02:42
[24]

psia czaszka [ Centurion ]

HARY76 --ja tu nic na tacy nie chcę,bo sam przesiaduję godzinami przeglądając testy i recenzje,ale zdziwiło mnie że tak faworyzujesz asusa a nie ma do tego podstaw,firma ma dobrą strategię marketingową i rozsyła karty do recenzji wszędzie gdzie się da i to wszystko,(z reguły ten sam egzemplarz jest wysyłany do kilku serwisów)
zresztą zgadzam się z tym co napisałeś,że karty z reguły różnią sie tylko kolorem laminatu, ewentualnie dodatkami,

co do ramu to trochę przesadzasz ,jak wyjdą gry które faktycznie będą potrzebowały takiej ilości to cena takiego 8800 z 640ram będzie połowę niższa,a po drugie jej wydajność i tak będzie już zbyt niska w stosunku do wymagań gry i trzeba będzie myśleć o następnym upgrejdzie

24.05.2007
10:06
[25]

qudlaty [ Generaďż˝ ]

Dokladnie - jak wyjda gry pod Dx10 to raczej na pewno obecne karty beda za slabe. Teraz jest to taki pixel shaders 1.0 w GeeFach 3 Titanium ;) Fajnie ze jest, szkoda tylko ze do niczego sie nie nadaje.

Co do tego stosunku cena/jakosc, to chyba tylko Komputer Swiat cos takiego stosuje, a u nich to nigdy nie wiadomo co zwyciezy w tescie :/ Takze jak juz pisac to cena/wydajnosc.

Co do firm produkujacych karty, to w przypadku 8800 wszystkie konstrukcje sa referencyjne w wiekszosci. Evga lekko zmodyfikowala chlodzenie (zmiana plastikowej obudowy coolera na aluminiowa), kilka inych firm nieznacznie podnioslo taktowania. Wybor wiec jest dowolny - mozna sie pokusic o dodatki. Warto jednak sprawdzic, ktora firma ile daje gwarancji - wiekszosc (w tym wspomniany Asus) daje 36 miesiecy, kilka innych firm daje 24, a rekordzisci jak BFG nawet 60.

A z ramem karty to juz mowilem - w obecnych grach nie widac roznicy (1-2 FPSy). Sam polasilem sie na 640 MB wersje i teraz jak ogladam testy to mi glupio, ze niepotrzebnie kase umoczylem.

24.05.2007
10:59
[26]

BossManPL [ Konsul ]

Jeśli chodzi o pamięć na karcie to jak ktoś będzie grał w niskich rozdzielczościach (np 1024x768 lub 1280x1024) to spokojnie starczy te 320. Można ślepo strzelić, że jeszcze przez dwie generacje kart te ~320 będzie standardem.

W sprawie zasilacza moge powiedzieć tylko tyle, że wszystkie Chieftechi do 400W włącznie mają drastycznie mało amperów na linii +12V. Tak więc jeśli tani zasilacz to tylko Chieftech i minimum 450W. Jeśli planujesz złączyć karte w SLI to jakieś 550W minimum. Jak masz kase na naprawde dobry zasilacz (~350-400zł) to najlepiej jakiś Tagan.

24.05.2007
11:19
[27]

r_ADM [ Generaďż˝ ]

W sumie mam zagwozdke bo Tagan 430U15 ma 20A na linii 12v. Co prawda jest to podwojna 12v, ale to sie dodaje czy jak ?

Maksymalną moc na linii 12v Tagan podaje jako 26A...

24.05.2007
11:25
[28]

qudlaty [ Generaďż˝ ]

25A ponoc wystarcza. A z tymi dwoma liniami to jest tak, ze jak jedna bierze wiecej, to druga dostaje automatycznie mniej. W specyfikacji zasilacza masz maxymalne obciazenie na +12V i tym by nalezalo sie kierowac.
Ponoc latwiej jest wyprodukowac zasilacz o dwoch slabych liniach niz jednej porzadnej. Druga sprawa to ograniczenia standardu ATX 2.0 wzwyz - dla bezpieczenstwa (porazenie pradem) zdecydowano sie obnizyc ilosc Amperow na +12 do jakichs 20A. Stad wiele zasilaczy ma tylko 18-20A i te moga byc problematyczne przy 8800.
U siebie mam cztery linie, od groma wattow i jakies 32A na +12V.



24.05.2007
11:38
smile
[29]

matchaus [ sturmer ]

Jako posiadacz zasilacza Topower TOP-550P1 U12 EZ przypominam, że marki 'Tagan', 'Topower' i bodajże 'Be Quiet' robi jedna i ta sama firma :)

A w temacie grafiki polecam zakupionego niedawno Asusua 8800GTS 320Mb.
Rewelacyjny stosunek wydajności do ceny (kupiłem za 1050 PLN razem z wysyłką).
W skrócie - nieźle się kreci (nawet bardzo 'nieźle' :), jest cichy, chłodny i tani.
Czy można chcieć więcej? :-)

24.05.2007
11:46
[30]

r_ADM [ Generaďż˝ ]

Daj link sklepu gdzie kupowales.

24.05.2007
11:50
[31]

matchaus [ sturmer ]

Kupowałem jakiś tydzień temu w cenie 1049 PLN
Koszty wysyłki były wtedy objęte promocją i wynosiły całą ZŁOTÓWKĘ :D
(kurierem)

Teraz (niestety) nie jest już tak tanio...

24.05.2007
11:56
[32]

matchaus [ sturmer ]

r_ADM ---> Zakręciłem się chwilkę i znalazłem jeszcze lepszą cenę :)



Sklep sprawdzony - kupowałem w nim kiedyś panel dla znajomego.

(martwią mnie tylko te 24 miesiące gwarancji... Asus wyraźnie określił gwarancję na 36 miechów w przypaddku tej karty...)

24.05.2007
14:19
[33]

qudlaty [ Generaďż˝ ]

Dobrze ze martwi Cie gwarancja w przypadku tego sklepu. Bo to co oni wyprawiaja ostatnio przechodzi ludzkie pojecie. Sklep owszem kiedys byl naprawde w porzadku ale teraz to jest parodia. Takze nie polecam.



Tutaj mozesz sobie o nich poczytac.
Podobne watki mozna znalezc na innych forach.

EDIT : Jesli chodzi o naprawy gwarancyjne to zla opinie maja tez esc, gral, bitcomputer i ostatnio nawet apollo.
Ja swoj sprzet wzialem w siriusie. Grafa byla zwalona niestety, wymienili mi w niecaly tydzien na karte innego producenta i juz jest ok.

24.05.2007
14:35
[34]

matchaus [ sturmer ]

qudlaty ---> Dobrze wiedzieć o takich rzeczach. Ja nie miałem o tym pojęcia...

Co oczywiście nie zmienia mojego podejścia do w/w karty Asusa :)


Na FrazPC jest ciekawy test 3 kart 8800 z 320Mb na pokładzie, polecam lekturę :)

24.05.2007
15:01
smile
[35]

qudlaty [ Generaďż˝ ]

Wlasnie problem ze sklepami internetowymi jest taki, ze wszystko jest cacy do momentu w ktorym sprzet nie odmowi wspolpracy. Potem zaczyna sie slanie, czekanie i zaciskanie posladkow z nerwow ;)
Sa sklepy ktore przeprowadzaja naprawy sprawnie, sa takie ktore partacza. Reguly na to nie ma - mi w siriusie wymienili w przeciagu tygodnia zwalana grafe Evga na Asusa, ale podejrzewam ze gdyby nie bylo oddzialu na miejscu i musialbym slac na serwis sam, to pewnie zajelo by to z dwa tygodnie. Zreszta w watku ktory podalem ktos pisal o problemach jakie mial wlasnie z siuriusem.
Najlepiej wziac w jakims duzym sklepie u siebie na miejscu, posilkujac sie opinia kolegow ktorzy tez tam cos kupili. Sklepy internetowe sa dobre tylko w przypadku gdy oddzial znajduje sie w miescie, w ktorym mieszkamy.
Warte uwagi sa tez male sklepiki - ludzie tam pracujacy na widok klienta az sie cali zapluja ze szczescia ;)

24.05.2007
15:16
smile
[36]

HARY76 [ Centurion ]

Ja polecam ci sklep Apollo Kupuje już u nich z 5 komputer.Za Asusa 640mb powiedzieli mi 1400 z dostawa do domu.Pewnie szybko tanio.Miałem dwie awarie na płycie Abita.I ogromne komplikacje ponieważ ktoś w polskim serwisie Abita stwierdził że jest rysa przez cała płyte laminatu a to jest moja wina i dostałem ja spowrotem.Apollo sie za mną wstawiło i w 14 dni dostałem nowa ale po serwisowa.I ona spaliła sie przy nowym biosie.Ale w końcu po 3 tygodniach dostałem nowa płyte z przeprosinami od firmy Abit.I parę innych komplikacji które załatwili w parę dni.Wiec Poleca ten sklep z reka na sercu no i niekiedy ceny są naprawdę u nich zajefajne.

24.05.2007
15:44
smile
[37]

HARY76 [ Centurion ]

Dlaczego Asus-podobno ma najlepiej dopracowane oprogramowanie w karcie kręcenie coolerem ja mam cichutki komputer i tu bede mógł ustawić sobie recznie.Znajomi stwierdzili że nie w każdej karcie sie tak da.Do tego można kręcić kartą podczas gry,gdzie w niektórych grach wyjście do windowsa grozi zwiechą gry albo się nie da tego zrobić w grze.I inne bajeranckie oprogramowania które mają oni i żadna inna firma.A i najważniejsza funkcja oprogramowania,karty. Jednak nie dla każdego ,ale mają coś takiego jak funkcja oprogramowania Splendid. Na swoim 29cali wypasionym Tv oglądam dvd i divx .I nie mówie tu o kombinacjach w stylu s-video tylko telewizor ma gniazdko Pc i pracuje u mnie jak monitor bez utraty jakości.Na 17 calowym lcd jest podobno delikatna różnica.Za to na 32 calowym już widać różnice,naprawdę to działa kolory są żywsze bardziej nasycone i bla bla bla.Zamierzam za niedługo kupić 32 albo 37 calowego lcdka.Niestety tam divx są fatalne nie które.I koleś opisywał że po zakupieniu tej karty wszystko jest kolorowe itd i jeśli sie myśli o takiej propozycji to tylko Asus.I można dalej pisać 3 lata gwarancji i ja ją mam za 1400 gdzie wiekszość za nią spiewa 1500 itd itd....


Ps.od lat interesuje sie komputerami i zawsze Asus miał bajeranckie oprogramowanie zawsze była to droga marka.Ale zawsze znalazł sie sklep gdzie dało sie ją kupić po rozsądnej cenie.Pamiętam jak kiedyś kupiłem ich kartę Geforce bodaj 2 w cenie wszystkich innych z okularami 3d ,czy ktoś to pamięta jeszcze dziś.Był to bajer ale pomykałem w gry need for speed na tych okularkach.Ale to był czad.Oile w płytach jedne bajery działają a inne przeszkadzają.To karty Asus robi Cool.Niech mnie ktoś oświeci bo różne firmy miały wtopy,czy Asus wrąbał kiedyś ze swoją kartą???

24.05.2007
22:12
smile
[38]

HARY76 [ Centurion ]

Ja jeszcze skoncze ten temat 320 czy 640 różnymi zapożyczonymi cytatami ze stron.I to normalnych ludzi którzy nie jedno zjedli w swiecie komputerów i nie sa jak tu niektórzy Kosmitami po 15 lat normalnych przepraszam z reka na sercu.


1:)Z kolei część gier bardzo wrażliwie reaguje na mniejszą pamięć RAM. Przykładowo w grach F.E.A.R , Half Life 2, w wysokich rozdzielczościach (szczególnie od 1600 x 1200 pikseli wzwyż), zauważamy bardzo istotny spadek prędkości generowania klatek. To jednoznacznie wynika z mniejszej pojemności pamięci RAM. Wydaje się, że dla nadchodzących gier 320 MB może okazać się niewystarczające, choć takiej gwarancji w chwili obecnej dać nie możemy.
2:)
3:)jeśli stać cię na kartę za 1000 to dziwne dla mnie jest to że nie stać cię na 400 więcej za wersie 640.A najśmieszniejsze w tym wszystkim jest to że stać cię na Intela i jego drogą płytę.Kpina.


Ja dopisze jeszcze na koniec że na paru stronach z najnowszymi grami nadchodzącymi na directa 10.Ludzie którzy grali dowiadywali sie od producentów że minimum 512 ramu na karcie będzie powodowało że karta będzie chodzić na maxa w danej grze.I jeśli niedawno do kompa 1gb ddr było norma tak jak dziś 256 dla kart,tak dziś króluje 2 gb i za niedługo 512 dla kart.Napisze na to forum w zime jak wyjdą najnowsze gry i zobaczymy kto będzie miał racje.Pamiętam jak dzis jak kupowałem bodaj 6800 gt z 256 a poco ci tyle ramu na karcie ile teraz gier wymaga 256 większość ładuje juz tam tektury.A życie nauczyło mnie żeby zawsze kupić 2 kartę w hierarchii.

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.