LORD 6SIC6 [ Legionista ]
ZABÓJCZYNI--!!!!!!!!!!!!!!!!!DIABLO II---!!!!!!!!!!!!!!!!ZABÓJCZYNI
CHCE POZNAĆ WASZE OPINIE JAK DOBRZE WYKORZYSTAĆ WSZYSTKIE SWOJE PUNKTY UMIEJETNOŚCI W PRZYPADKU ZABÓJCZYNI, JAKIE UMIEJETNOŚCI WASZYM ZDANIEM SĄ WAŻNE A JAKIE ZUPEŁNIE BEZNADZIEJNE
Annihilator [ ]
uderzenie fenixa - jak chcesz żywioły uderzenie Tygrysa - jak chcesz duży dmg :) te dwa max teraz końcowe - szpony smoka (max.) mistrzostwo szponów (max.) Blokowanie szponami (niewiem jak sie nazywa :)) z 10 punktow to co przyspiesza :) tez z 10 p. i mistrz cienia tez z 10 :)
rothon [ Malleus Maleficarum ]
Dobrze, ale ciiiiiiiszej, cieszej :-)))
Anarki [ Demon zła ]
Annihilator --> :)
Karl_o [ APOCALYPSE ]
LORD 6SIC6 -------> ZObaczn a oficjalną stronę CD-PROJEKTU o Diablo 2 albo na www.battlenet.pl tam jest tego sporo:-)
szakal [ Pretorianin ]
Lepiej przerzuć sie na DRUIDA :))))
szakal [ Pretorianin ]
albo jak nie chcesz o wejdź na ten link
LORD 6SIC6 [ Legionista ]
BYŁEM TA TEJ STRONCE ALE BYŁEM TEZ CIEKAWY INNYCH OPINI A NEI TYLKO JEDNEJ GDYŻ TYLKO JEDNA OSOBA SIETAMK WYPOWIADA NA JEJ TEMAT(ZABÓJKCZYNI)
Danger [ Konsul ]
LORD 6SIC6-----> Jak używarz dużych liter to znaczy, że krzyczysz. Więc bądz łaskaw muwić trochę CISZEJ!
Danley [ NiEuMaRłY SłUgA ZłA ]
mistrzostwo w szponach na max a pozatym lot smoka, blok, uderzenie tygrysa, mistrz cienia
Viti [ Capo Di Tutti Capi ]
...Wyłącz Caps Locka, z łaski swej.
LORD 6SIC6 [ Legionista ]
oki :)))))))))))
Lady [ Sorceress Sephiria ]
Oj panowie panowie intencje macie dobre ale to wszystko jest bez ładu i składu. Na początku musisz zdecydować się czy pereferujesz styl Trapassin(Zabójczyni oparta na płapkach - odradzam , w miarę dobra tylko do duela z barbarzyńcą) lub też Martialin(od Martial Arts - Sztuki Walki). Polecam Martialin z wsparciem 2 płapek ( najlepiej Ślad Inferno oraz Wartownik Śmierci - płapki z ostrzami podaruj sobie). Zakładając ,że zdecydowałeś się na Martialin ważne dla ciebie bedą wzmocnienia ataku i wykończenia. Wielu polecało ci Uderzenie Fenixa - dobra zdolnośc ,ale osobiście preferuje Lodowe Ostrza(Ice Claws). Definitywnie Tiger Strike(U. Tygrysa) na 20 pkt. Cobra Strike(U. Kobry) zależy czy masz mały zabór życia i many ,jeśli mały to właduj do 10 pkt. Z uderzeń kończących godne uwagi są Szpony i Lot Smoka. Szpony Smoka to uderzenie kończace 2 szponami , zadające wiecej obr. niż normalny atak szponami(obrażenia od obu szponów) ,więc dość atrakcyjne. Lwia część Martialinek idzie jednak w Lot Smoka ,którego też z zadowoleniem używam(teleport + kopniak + obraż. od wzmocnień). Lot Smoka ma jednak 2 wady: ma o wiele większe opóźnienie od teleportu Czarodziejki ,a w walce z Bowazon(amazonka-luczniczka) jest po prostu wystawieniem się na Kierowaną Strzałę. Bowazon jak tylko zobaczy animacje rozpoczęcia teleportu w Locie Smoka ,może odbiec i uniknąć trafienia a wtedy ma Ciebie praktycznie na widelcu - odpala kierowane i twój zgon następuje błyskawicznie. Szpony i Lot Smoka minimum na 10 poziomie. Drzewko cienia (tak jak u amazonki Umiejętności Bierne) jest szalenie ważne ,niezależnie od tego czy grasz Trapassin czy Martialin. Claw Mastery(mistrzowstwo Szp.) na max. i również Blok na max. Zwiekszenie szybkości - odradzam 10 punktów lepiej zainwestować około 7-8(potem assa dostanie takiego przyspieszenia ,że normalna gra będzie mocno utrudniona. Na czarodziejki warto stosować Zniknięcie(Zwiększa odporności a z Sorc walczy się na Piekle) tak okolo 5 pkt(reszte dadzą bonusy od przedmiotów). NIe od rzeczy jest Cloack of Shadow(Płaszcz Cienia) - zmniejsza % obrony - jeżeli nie używasz Furii(która ignoruje obronę wroga) to warto mieć CoS na okolo 5 poziomie , ponieważ ładnie zmniejsza obronę przeciwnika(dobre przeciwko Barbowi Pallowi Javellin-amazon Nekro Dru - na Czaro rzadko stosowane ,ale nie zaszkodzi i na Assassinki(Mart. & Trapas.). Mistrz Cienia 10 pkt(reszta item bonusy) ,natomiast Jad(Venom) podaruj sobie. Psychiczne uderzenie - warto dojść i te 3-4 punkciki włożyć(reszta bonusy) - nie raz uratuje życie. AHA jeszcze ważna rzecz. Mianowicie jeżeli grasz Szpon + tarcza to wydaj TYLKO 1 punkt na dojście do Cienia. W przewciwnym wypadku jak już pisałam - Dual Claw -> Blokmax 20 pkt. Sprzętu nie będe konfigurowała ,bo to sprawa indywidualna. Mam nadzieje ,że to co napisałam jakoś się Tobie lub innym przyda.
Lady [ Sorceress Sephiria ]
Zapomniałam dodać drobny szczegół - Lot Smoka w walce z Amazoką baaaaaaaardzo często trafia w przynętę zamiast oponenta. Stąd właśnie lepiej mieć w pogotowiu Szpon Smoka zamiast Lotu.
Lady [ Sorceress Sephiria ]
Szakal grałam wszystkimi postaciami i niestetyu Driud to największa pomyłka Blizzarda. Elementalista ledwo dojdzie na poziom Koszmar ,natomiast Likantrop(Misio/Wilkołak) ledwo dowlecze sie do poziomu Piekło. Zdecydowanie ODRADZAM Druida.
ainaval [ Konsul ]
Lady => a nie probowalas na Amki takiego patentu z MindBlastem (Ud. umyslu)? Najlepiej miec w tym czasie jakas bron z szybkim rzucaniem czarow - walisz MB na Amke, lot smoka poki jest ogluszona, jeszcze raz MB dla pewnosci, zmiana broni i konczysz ja tygrysem... jesli po pierwszym MB lotem trafisz na walkirie, to MB na amke a na walkirii ladujesz za free tygrysa... Przynajmniej tak ladnie to w teorii wyglada :))
Lady [ Sorceress Sephiria ]
No właśnie dobrze to ująłeś - w teorii. W praktyce ogłuszenie działa w przedziale 1-2 sekundy ,co przy potwornym opóźnieniu Lotu Smoka i ryzyku natrafienia na Walkirie lub Przynętę , czyni użycie Dragon Flight przeciw Bowazon bardzo ryzykownym. Co prawda jeżeli hostujesz to można jeszcze liczyć ,że oponent zaliczy laga i wtedy ocalisz skórę ,a przeciwnik nie ;).