GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Problem z MGS2: Substance

12.05.2007
13:59
smile
[1]

Van Gray [ The Catcher in the Rye ]

Problem z MGS2: Substance

Problem jest dziwny. Jakby to powiedzieć - w grze nie ma tekstur, co widać na załączonych screenach. Kombinowałem w konfiguracji, wyłączałem poszczególne opcje, zmniejszałem/zwiększałem detale, próbowałem różne rozdzielczości (16 i 32 bity) i dalej to samo.
Mam 8800GTS (sterowniki 97.92) i chyba w tym leży problem. Z pierwszym MGS-em też miałem kłopoty, tyle że tam karty nie rozpoznawało (i musiałem w trybie software), a tutaj niby rozpoznaje (pokazuje w konfiguracji "NVIDIA Geforce 8800 GTS"), ale jak gra wygląda możecie sami zobaczyć.

Czy MGS2 wygląda działa tak na wszystkich "nowszych" kartach, czy to przypadłość tylko mojej karty (tzn. 8800)? Macie jakieś pomysły, jakby ten problem rozwiązać?

PS. Właśnie ściągam nowsze stery (158.22) i zobaczę jeszcze na nich. A propos screenów - zrobiłem je w trybie okienkowym dla wygody ;)

12.05.2007
14:00
[2]

Van Gray [ The Catcher in the Rye ]

12.05.2007
14:00
[3]

Van Gray [ The Catcher in the Rye ]

12.05.2007
14:03
[4]

Kozi89 [ Senator ]

Ale czy tam na pewno nie ma textur?? Na moje oko to może obraz jest zbyt ciemny. Spróbuj rozjaśnić obraz w opcjach gry.

12.05.2007
14:49
[5]

Van Gray [ The Catcher in the Rye ]

Nie, obraz nie jest zbyt ciemny, Snake jest tylko ciemną plamą (otoczenie też). Jedyne kolory to te w menu broni/przedmiotów i krew.

12.05.2007
15:09
[6]

fftc [ Generaďż˝ ]

Zmniejsz ustawienia cieni na 1/4 suwaka. Chyba cieni.. wiem napewno że za problemy graficzne była odpowiedzialna tylko jedna opcja graficzna. Reszte można spokojnie na full dawać. Jeśli to nie pomoże to prawdopodobnie wina sterków do 8800 i nie wiem czy na dzień dzisiejszy da się to rozwiązać. Powodzenia :-)

12.05.2007
15:12
[7]

CHESTER80 [ Idioteque ]

Z tą grą zawsze były problemy. Ja grałem w nią na GF6800GT i występował chyba ten sam problem z obrazem. Poszukałem po sieci i znalazłem rozwiązanie. Wystarczyło suwak "model quality" ustawić na "2". Ale obawiam się że w tym przypadku problemem jest nowa karta i stery.

A jeszcze mi się przypomniało że ściągałem taki programik do kart nVidia (chyba nVHardPage v2.2) którym można wyłączyć tymczasowo pixel shadery na karcie i dzięku temu gra chodziła lepiej i nie było problemów ze znikającą wodą. Ale to pewnie nie pomoże w tym przypadku, nie wiem.

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.