GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Co jest ważniejszew naszym internecie podczas gry UPLOAD czy DOWNLOAD?

09.05.2007
20:24
smile
[1]

Majkon [ Centurion ]

Co jest ważniejszew naszym internecie podczas gry UPLOAD czy DOWNLOAD?

Co jest ważniejsze w internecie UPLOAD czy DOWNLOAD?[wysyłanie czy odbieranie]
Naturalnie zakładając, że to nie ja będę Hostem podczas gry. Kiedy będą mniejsze lagi?

09.05.2007
20:27
[2]

PaulPierce [ Konsul ]

Tak w zasadzie to i to . Bo odbierasz informacje z gry i jednocześnie wysyłasz swoje informacje . Ale akurat Upload nie musi być aż taki wielki

09.05.2007
20:30
[3]

Majkon [ Centurion ]

A ile powinien być do komfortowej rozgrywki?

09.05.2007
20:31
[4]

Narmo [ 42 ]

Ale akurat Upload nie musi być aż taki wielki
Pogadamy jak będziesz musiał stworzyć serwer dla więcej niż 3 graczy na łączu z uploadem 128.
Wiem, ze przy downloadzie 4 Mbit i uploadzie 512 Kbit komfortowo grało się do 8 osób w FEAR Combat. Więcej osób to już był kłopot.

09.05.2007
20:31
[5]

M'q [ Schattenjäger ]

IMHO Download.

Podczas gry wysyłasz mniej- tylko swoje dane, natomiast odbierasz więcej- wszystko pozostałe.

Narmo- założenie było takie, że nie jest hostem.

09.05.2007
20:34
[6]

Viroxis [ Generaďż˝ ]

...z tego co się orientuje to u większości dostawców internetowych zawsze/najczęściej download jest dwa razy większy niż upload (na przykład ja mam 2MB/s / 1MB/s)...a co do tego co jest ważniejsze to tak jak napisali - jednakowo. Jeżeli to Ty przykładowo zakładasz serwer dla jakiejś gry to prędkość wysyłania danych z Twojego komputera jest bardzo ważna, tak samo jak i komfort Twojej rozgrywki w sieci gdy nie tylko zakładasz serwer, ale i sam z niego korzystasz...

09.05.2007
20:39
smile
[7]

Majkon [ Centurion ]

Może inaczej... Czy to wystarczy do komfortowej gry 15/15 nie będąc hostem?
ściąganie danych
do 4 Mb/s
do 6 Mb/s
od 2:00 do 10:00
wysyłanie danych do 512 kb/s




Będę zazwyczaj grał na X360, ale nie wiem czy ma to tu znaczenie...

09.05.2007
20:47
[8]

Narmo [ 42 ]

Wystarczy

10.05.2007
06:44
[9]

goldenSo [ Ciasteczkowy LorD ]

Gracz wysyła informacje o sobie, odbiera o wszystkich graczach.
Serwier wysyła informacje o wszystkich graczach do każdego z nich, od każdego pobiera informacje o nim samym.

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.