
Majkon [ Centurion ]
Co jest ważniejszew naszym internecie podczas gry UPLOAD czy DOWNLOAD?
Co jest ważniejsze w internecie UPLOAD czy DOWNLOAD?[wysyłanie czy odbieranie]
Naturalnie zakładając, że to nie ja będę Hostem podczas gry. Kiedy będą mniejsze lagi?
PaulPierce [ Konsul ]
Tak w zasadzie to i to . Bo odbierasz informacje z gry i jednocześnie wysyłasz swoje informacje . Ale akurat Upload nie musi być aż taki wielki
Majkon [ Centurion ]
A ile powinien być do komfortowej rozgrywki?
Narmo [ 42 ]
Ale akurat Upload nie musi być aż taki wielki
Pogadamy jak będziesz musiał stworzyć serwer dla więcej niż 3 graczy na łączu z uploadem 128.
Wiem, ze przy downloadzie 4 Mbit i uploadzie 512 Kbit komfortowo grało się do 8 osób w FEAR Combat. Więcej osób to już był kłopot.
M'q [ Schattenjäger ]
IMHO Download.
Podczas gry wysyłasz mniej- tylko swoje dane, natomiast odbierasz więcej- wszystko pozostałe.
Narmo- założenie było takie, że nie jest hostem.
Viroxis [ Generaďż˝ ]
...z tego co się orientuje to u większości dostawców internetowych zawsze/najczęściej download jest dwa razy większy niż upload (na przykład ja mam 2MB/s / 1MB/s)...a co do tego co jest ważniejsze to tak jak napisali - jednakowo. Jeżeli to Ty przykładowo zakładasz serwer dla jakiejś gry to prędkość wysyłania danych z Twojego komputera jest bardzo ważna, tak samo jak i komfort Twojej rozgrywki w sieci gdy nie tylko zakładasz serwer, ale i sam z niego korzystasz...

Majkon [ Centurion ]
Może inaczej... Czy to wystarczy do komfortowej gry 15/15 nie będąc hostem?
ściąganie danych
do 4 Mb/s
do 6 Mb/s
od 2:00 do 10:00
wysyłanie danych do 512 kb/s
Będę zazwyczaj grał na X360, ale nie wiem czy ma to tu znaczenie...
Narmo [ 42 ]
Wystarczy
goldenSo [ Ciasteczkowy LorD ]
Gracz wysyła informacje o sobie, odbiera o wszystkich graczach.
Serwier wysyła informacje o wszystkich graczach do każdego z nich, od każdego pobiera informacje o nim samym.