GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Poranik: jak znaleźć Mr.Whoopy w GTA III

01.08.2002
11:45
smile
[1]

jajo444 [ Centurion ]

Poranik: jak znaleźć Mr.Whoopy w GTA III

OK zaczynam:
Najpierw musimy być w 3 mieście , później jak jush w nim jesteśmy robimy wszystko żeby się zabić.
teraz jesteśmy w szpitalu. wychodzimy na ulicę i czekamy aż pojawi się auto Kuruma. Zabieramy samochód (wysadzamy gościa z auta) i teraz za posterunkiem policji skręcamy w prawo (posterunek znajduje się niedaleko szpitala)).później jedziemy prosto i znajdujemy się na 4 pasmówce. skręcamy w lewoi jedziemy 4 pasmówką.
jak już znajdziemy się na możcie wciskamy przycisk "Q" (przycisk "Q" zmienia widok kamery)
teraz jedziemy pełną parą i nie spuszczamy nogi z gazu i przycisku "Q" (nawed jeżeli uderzymy w jakiś pojazd!)
i tak zbliżamy się do skrzyżowania. zaraz powinniśmy usłyszećmuzyczkę wydobywającą zię z mr.whoopy . zatrzymujemy pojazd i zabieramy. i w taki sposób mamy to autko. :)

jajo444 wszelkie prawa zastrzeżone :)))) 2002r
jeżeli nie uda wam się znaleźć wynika to ze złego korzystania z poradnika :))))

01.08.2002
11:45
[2]

jajo444 [ Centurion ]

przepraszam że ukazały sie 2 wątki naraz (tego 2 prosze o zlikwidowanie)

01.08.2002
11:47
[3]

jajo444 [ Centurion ]

kto skorzysta z tego poradnika prosze się tu wpisać :)

01.08.2002
11:47
[4]

jajo444 [ Centurion ]

kto skorzysta z tego poradnika prosze się tu wpisać :)

01.08.2002
11:47
[5]

jajo444 [ Centurion ]

i znowu błąd! :) sorry

01.08.2002
11:50
[6]

jajo444 [ Centurion ]

nikt nie skorzysta z mojego poradnika?

01.08.2002
11:51
[7]

gereg [ zajebisty stopień ]

bzdet..... bez giniecia mozna zdobyc mr np fire czy vigi missions

01.08.2002
11:53
[8]

jajo444 [ Centurion ]

no to powiedz jak zdobyć te pojazdy?

01.08.2002
12:10
smile
[9]

dudek101 [ Konsul ]

najlatwiej zdobyc to podczas misji wozem strazackim - po zgaszeniu kilku wozkow pojawi sie tez i ta smieszna furgonetka, wiec chyba nikt jednak nie korzysta z tego poradnik

09.08.2002
22:29
smile
[10]

kowal24 [ Widzew Łódź ]

Troche dziwny ten poradnik ale chyba se spróbuje nic nie szkodzi nie?? troche głupio to brzmi ale ogólnie OK. A wogóle co to za auto????????????????

09.08.2002
23:22
[11]

sebekg [ Generał ]

no właśnie co to za auto ???

09.08.2002
23:33
[12]

Father Michael [ Padre ]

A to nie jest przypadkiem lodziara? Bo jesli tak, to zlapalem ja dwa razy jak po prostu jechala po ulicy. Ale lodow ludzie nie chca brac :(

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.