
Tonyssj5 [ Legionista ]
Jak myślicie co powinien miec najleprzy RPG ?????
jak myslicie co miało by byc w takim jakleprzym RPEGU ???????
Piotrus1pan [ ZbiQ2 ]
-Fabuła
-Postacie
-Sterowanie
Unborn [ Legionista ]
Powinien mieć zaimplementowany słownik ortograficzny.
elfik [ z wired ]
Być jak Fallout 2 :)

Yo5H [ Jackpot! ]
klimat.

ice and fire [ Konsul ]
mieć dobrą fabułę wielki świat dużo questów i postaci no i jeszcze klimat oraz dobrą klimatyczną muzykę i ładną grafikę pasującą do gry
Amadeusz ^^ [ For Great Justice! ]
Grafikę Obliviona, klimat Morrowinda, interfejs również TES III. Świat powinien być abstrakcyjny, odstający od rzeczywistości. System walki i rzucania czarów bardzo rozbudowany i zróżnicowany.
Behemoth [ Ayrton Senna ]
To co jest w Diablo2 :-)
To znaczy ja patrzę pod kątem fana action RPG gdzie są questy, ale nacisk jest położony głównie na rzeźnię. Moment gdy w Diablo2 usłyszałem od mojej postaci hasło "Oczyszczę tę dzicz!" był kapitalny! Niby nic, ale trzymając w ręku miecz i mając wokół siebie hordy zła wprost z piekieł takie hasła są potrzebne dla graczy. Bardzo budują nastawienie. Poza tym: dużo postaci do wyboru, dużo typów potworów do wyrżnięcia, więcej zadań, więcej broni, więcej krwi, więcej uzbrojenia i klimat.

ZbyszeQ [ FZ7 user ]
Behemoth--> czyli tą tragiczną animację ?
te tragiczne questy ??

Tonyssj5 [ Legionista ]
A co myslicie o FF12 ??????bo dalmnie troche chałowe :(
Behemoth [ Ayrton Senna ]
ZbyszeQ --> punkt widzenia zależy od punktu siedzenia, jeśli chodzi o RPG nie jestem wymagający o czym świadczy choćby to, że jestem fanem tych action RPG gdzie questy są mało wymagające, a głównie rozchodzi się o to by mieć jak najlepszą broń i jak najwięcej bestyji wyciąć :)
Yoghurt [ Legend ]
Mieć Fallout w tytule.
Tal_Rascha [ Ilythiiri ]
Duzo watkow pobocznych jak BG2, mozliwosc modowania rowniez jak BG2, grafike rowniez wzialbym z tej gierki, duza interakcja z druzyna (romanse, przyjaznie, konflikty), alternatywne mozliwosci rozwiazywaia zadan, klimatyczna muzyke, ciekawy swiat, rozbudowany system tworzenia postaci, ale niezbyt zagmatwany.
Coz jakby sie przyjrzec temu to iwkeszosc znajduje sie w BG2 i faktycznie jest to chyba najlepszy cRPG w jakiego gralem, ale i tak wole Warhammera FRP ze znajomymi ;)
Radkoss [ Starszy Ratownik ]
Mnie jako głównego bohatera.
szaszłyka? [ Prawdziwy Kibic ]
-Klimat
-Fabułę
-Świat
-Bohaterowie
-Możliwość wczucia się w grę tzn tak jakby bycie w świecie gry ( Interakcje z otoczeniem )
-Magię
-Bronie
To najważniejsze cechy ;)
Radkoss [ Starszy Ratownik ]
Interakcje z otoczeniem.

Atreus [ Senator ]
Fabuła tormentowska (żadnego ratowania świata), klimat falloutowski (czuć, że jesteś w jednym świecie i to jakim), grafika non-obliviońska (w świecie rpg gracz powinien mieć jakąś kontrolę nad własną postacią i nie tylko, mówię o ekranie gry), emocje rodem z Final Fantasy (nieobojętny stosunek do bohatera, jego drużyny i reszty)...
Świat urozmaicony czy jednolity? Ciężko powiedzieć. Muzyka - co kto lubi (najlepiej zmieszana gatunkowo). System walki turowy, tu nie ma żadnej dyskusji. Lepiej układać taktykę i wydawać komendy (jakoś tak bardziej rpg-owsko) niż polegać na sprawności palców...
Taki jest mój obraz idealnego komputerowego czy konsolowego rpg'a
Aristos [ między słowami ]
Grywalność.
Albo inaczej:
Fabułę (jak np. w Planetscape Torment, DeusEx),
Pełnokrwistych bohaterów, z którymi możemy się identyfikować (jak np. w Final Fantasy),
'Żyjący' Świat (brak przykładu. W przybliżeniu coś jak A-life z zapowiedzi Stalkera wymieszane z Mafią i Nomad Soul),
Wiele ścieżek rozwoju postaci (jak np. w System Shock 2),
Klimat (np. Half-Life, Thief i ..znowu System Shock 2. Sumując: Bioshock z zapowiedzi ;) ),
Humor(!) (np. Fallouty, Arcanum).
Grafika i muzyka przy spełnionych powyższych wymaganiach (czyli drobnostka ;) ) już nie tak istotna, ale jeśli już wybrzydzamy to: otoczenie/engine jak w zapowiedziach Crysis, postaci/mimika jak w TechDemo 'Hard Rain' (tak, łzy w realtime ruszyły mnie..). Muzycznie już nie mam specjalnych wymagań, może być żywa orkiestra symfoniczna jak w stareńkim Ascendancy, lub klimatyczne motywy jak np. z wioski w Diablo 1. Albo przebojowe kawałki pisane specjalnie i tylko do gry przez gwiazdy, jak np. płyty Davida Bowie w grze Nomad Soul. Koncercik Davida z samej gry pamiętam do dziś :).
Tak patrząc na tą listę życzeń, nawet cieszę się, że w najbliższych latach taka gra nie powstanie. Wszak czasami bardziej liczy się sama droga, niż cel do którego prowadzi. I na tej drodze gier, mniej lub bardziej doskonałych, raczej nam nie zabraknie :)
frer [ God of Death ]
Fabuła tormentowska (żadnego ratowania świata), klimat falloutowski (czuć, że jesteś w jednym świecie i to jakim), grafika non-obliviońska (w świecie rpg gracz powinien mieć jakąś kontrolę nad własną postacią i nie tylko, mówię o ekranie gry), emocje rodem z Final Fantasy (nieobojętny stosunek do bohatera, jego drużyny i reszty)...
Totalnie się zgadzam, głównie z częścią o Final Fantasy (choć ciekawe romanse z kilku części też miały niezły wpływ na jakość gry). Osobiście jeszcze bym dorzucił trochę mrocznego klimatu z Vampire The Masquerade Bloodlines. Głównie w sensie bohatera, bo objechany schemat jedynego sprawiedliwego i wspaniałego, który ratuje świat już się przejadł. Czasem miło jak główny bohater, nawet postępując słusznie, po części pozostaje tym złym. Do tego podobał mi się odjechany motyw z wysysaniem krwi, szczególnie podczas walki. ;)

wojak89 [ Chor��y ]
1.Fabua
2.Klimat
3.odpowiedni bohater