GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Tragedia we lwowie - filmik

01.08.2002
02:50
smile
[1]

Requiem [ has aides ]

Tragedia we lwowie - filmik

hej, poszukuje filmiku w necie z katastrofy samolotu we lwowie (no wiecie, samolot w ludzi...)
bo co raz jak chce to zobaczyc w TV, to przegapiam...
bede wdzieczny za wszelkie linki do filmików or zdjęc

01.08.2002
03:16
smile
[2]

SlipKnoT [ Konsul ]

Jesteś tu jeszcze, bo mam jeden filmik z tym crash'em.

01.08.2002
03:22
smile
[3]

SlipKnoT [ Konsul ]

Wysłałem na mejla :)

01.08.2002
04:57
[4]

Requiem [ has aides ]

blah nie moge spac, tak goraco:) ok, dzieki:))

01.08.2002
05:04
[5]

Requiem [ has aides ]

uuu ale hardcore...

01.08.2002
05:09
smile
[6]

PrEd4ToR [ ››SuperNatural‹‹ ]

Do spania cholero !! :››››››››

01.08.2002
05:11
smile
[7]

Requiem [ has aides ]

oo pred:D

01.08.2002
07:17
smile
[8]

Elum [ Generał ]

...żałosne...

01.08.2002
07:59
[9]

tygrysek [ behemot ]

czy ja też mogę prosić o wysłanie na mail'a ??? nie miałem okazji widzieć katastrofy na koncie się mieści 50 MB więc z góry dziękuję serdecznie

01.08.2002
08:05
[10]

FalconTm [ Generał ]

Requiem, ile ma ten filmik? Brgds

01.08.2002
10:02
[11]

Viti [ Capo Di Tutti Capi ]

I ja też mógłbym prosić, ale tylko o linka. Z góry dziękuję.

01.08.2002
14:01
[12]

Requiem [ has aides ]

FalconTm: 2 mb SlipKnoT: wysłałes tygryskowi? bo jak nie, to ja wysle:)

01.08.2002
14:07
[13]

Requiem [ has aides ]

albo wysłałem na server, oto link:

01.08.2002
14:38
[14]

vcarter [ Koszykarz ]

Czy mi sie wydaje czy link rzeczywiscie nie dziala ? ;-)

01.08.2002
14:45
[15]

Kruk [ In Flames ]

Requiem albo SlipKnoT... może mi też ktoś wysłać ? byłbym wdzięczny. link nie działa.

01.08.2002
14:45
[16]

Requiem [ has aides ]

działa:) tylko trzeba ssac jakims download acceleratorem:)

01.08.2002
14:48
[17]

Adamss [ -betting addiction- ]

racja requiem - dziala... Kruk --> sciagnij se Download Accelerator Plus..

01.08.2002
14:50
smile
[18]

Drak'kan [ Thráin Saphireslinger ]

Ja tam siagam za pomoca IE i mi wszystkodziala :))

01.08.2002
15:29
[19]

vcarter [ Koszykarz ]

Mi nie dziala - bede wdzieczny jak mi ktos na maila wysle :)

01.08.2002
15:57
[20]

AnnataR [ Salon des Refusés ]

Ja też bym serdecznie prosił....

01.08.2002
16:07
smile
[21]

Requiem [ has aides ]

AnnataR, vcarter: sprawdzcie maile

01.08.2002
16:24
smile
[22]

AnnataR [ Salon des Refusés ]

Requiem ---> Jesteś Wielki! Dzięki

01.08.2002
16:26
smile
[23]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

Banda sepow...

01.08.2002
17:32
[24]

Zombiek [ Pretorianin ]

Bylbym rowniez naprawde baaardzo wdzieczny, za ten filmik. Jesli by ktos mogl to moj mail [[email protected]]. THX!

01.08.2002
17:36
smile
[25]

Viti [ Capo Di Tutti Capi ]

Mi też link nie działa. Wobec tego jak filmik waży do 5 Mb to może mi ktoś go przesłać na maila ?

01.08.2002
17:48
[26]

proboszcz [ Legionista ]

pomódlmy się w skupieniu i uczcijmy minutą ciszy ofiary katastrofy !!!

01.08.2002
18:26
smile
[27]

Requiem [ has aides ]

Zombiek; Viti: sprawdzcie maila widze, ze nie tylko ja bylem zainteresowany tym filmikiem

01.08.2002
18:43
smile
[28]

Viti [ Capo Di Tutti Capi ]

Requiem - Dzięki.

02.08.2002
22:03
[29]

mały_miś [ MIŚtyczna MIŚtyfikacja ]

Ja tez bym poprosil - nie mialem okazji zobaczyc tego w TV...

02.08.2002
22:29
[30]

Requiem [ has aides ]

mały_miś : poszło na maila:)

02.08.2002
22:41
smile
[31]

soze [ sick off it all ]

jesli ktos byłby łaskaw...to prosiłbym na mejla...:)) thx.

02.08.2002
23:23
[32]

Requiem [ has aides ]

hyyy... poszło:)))

02.08.2002
23:39
smile
[33]

soze [ sick off it all ]

...wielka dziekówa!!!!!!!!!!......:)pozdro

02.08.2002
23:59
[34]

PIL [ Konsul ]

Jak chcecie to wam wyślę filmik z egzekucji w Pakistanie. Wielki miecz, dużo krwi etc. etc.

03.08.2002
00:04
[35]

PIL [ Konsul ]

Albo jak chcecie, to mam jeszce gościa który ćwiartuje żonę i przepuszcza ją przez maszynkę do mięsa. Też fajne.

03.08.2002
00:05
[36]

PIL [ Konsul ]

Mogę też wysłać faceta, który zabił i potem zjadła własne dziecko.

03.08.2002
00:06
[37]

PIL [ Konsul ]

LUDZIE !!! Sorry jeśli kogoś obrażę, ale weźcie puknijcie się w głowę i choć chwilę pomyślcie. Po to w końcu macie korę mózgową.

03.08.2002
00:16
smile
[38]

Requiem [ has aides ]

a moze by tak nakrecic filmik, jak niejaki PIL dostaje bana?

03.08.2002
00:17
smile
[39]

PIL [ Konsul ]

A powiedz za co mądralo ?

03.08.2002
00:19
[40]

Requiem [ has aides ]

chociazby za to, ze nie przecztałes FAQ :P

03.08.2002
00:21
[41]

PIL [ Konsul ]

A może mi powiesz Mądralo, co ma FAQ wspólnego z moimi postami ?

03.08.2002
00:26
[42]

Requiem [ has aides ]

"- Nie wolno publikować postów poruszających w formie negatywnej tematyki: wyznań, orientacji seksualnej, rasy, płci." - te twoje propozycje filmikow mogly wiele osob 'obrzydzic'

03.08.2002
00:33
[43]

PIL [ Konsul ]

Nie widzę związku z wyznaniem, orientacją seksualną, rasą i płcią.

03.08.2002
00:35
smile
[44]

Requiem [ has aides ]

no to panie MĄDRY żegnam

03.08.2002
00:37
smile
[45]

PIL [ Konsul ]

Przyznam, że niebardzo rozumiem. Brak Ci argumentów do dyskusji ?

03.08.2002
00:41
smile
[46]

soze [ sick off it all ]

zacytuje pewnego mędrca.................chill out !!!!

03.08.2002
00:50
[47]

PIL [ Konsul ]

Nie bez przyczyny pisałem o MYŚLENIU. Pomyslałeś Requiem o tych forumowiczach, którzy byc może stracili w tej katastrofie kogoś bliskiego ? W końcu Lwów nie daleko, a i wielu ludzi mówi tam po polsku. Ale hardcore co ? A skoro przypomniałeś mi FAQ, to pomyśl również o tych użytkownikach Windows XP, którzy czytając twoje posty mogą się poczuć obrażeni. A "nie wolno obrażać innych użytkownkiów forum".

03.08.2002
00:55
[48]

PIL [ Konsul ]

Mała korekta - oczywiście chodziło mi o tych, którzy używają innych Windowsów niż XP. Sam nota bene siedzę na swoich ulubionych "98". Czy mam się czuć idiotą ?

03.08.2002
01:41
[49]

Requiem [ has aides ]

> Pomyslałeś Requiem o tych forumowiczach, którzy byc może stracili w tej katastrofie kogoś bliskiego ? W końcu Lwów nie daleko, a i wielu ludzi mówi tam po polsku. < Po pierwsze, zalozylem ten wątek, tylko po to, aby zobaczyć zdjecia z katastrofy o ktorej tak duzo ostatnio sie mowi w radiu (i pewnie w tv), ale nie miałem czesu ogladać telewizji i dlatego rowniez nie mialem okazji zobaczyc tego filmiku, proste nie? Nie proponuje tak jak ty, jakis krwawych filmików typu "egzekucja mieczem", czy "gosc co zabija i zjada dzieci" - bo to jest chore i nie humanitarne. Po jaką cholere ktoś by chciał ogladać psychopatow? Po to zeby sie obrzydzic? Żeby zepsuc psyche, a potem przy jedzeniu przypominac sobie scenki z wyzej wymienionych filmikow? Może cie to ekscytuje... moze uwielbiasz ogladać taki "hardcore", a moze nawet sam obcinales se palce i nagrywales to na video, ale nie sądze, czy by ktos z forum miał podobne "zachcianki" jak Ty (jesli jest inaczej, to sorry). Chyba to o czyms swiadczy? Weź człowieku sie opamietaj i takimi filmikami podniecaj się na forach dla psycholi. > A skoro przypomniałeś mi FAQ, to pomyśl również o tych użytkownikach Windows XP, którzy czytając twoje posty mogą się poczuć obrażeni. A "nie wolno obrażać innych użytkownkiów forum".< Skoro mowiles o mysleniu, to czas abys wreszcie wlaczyl swoj mozg i przypomniał sobie pewną reklamę sklepu. To haslo to parafraza tej reklamy skierowana NIE DO WSZYSTKICH uzytkownikow innych systemow niz XP... (TAK, DOBRZE CZYTASZ!!!), ale do takich, ktorzy instaluja XP a potem maja problemy np. z ikonkami na pulpicie. I to, ze czegos nie umieja, to wedlug nich znaczy, ze system jest do du... i publicznie wyglaszaja te opinie. > Mała korekta - oczywiście chodziło mi o tych, którzy używają innych Windowsów niż XP. Sam nota bene siedzę na swoich ulubionych "98". Czy mam się czuć idiotą ?< czy jestes idiotą? moze odpowiesz sam sobie? - ja juz zakonczylem ta rozmowe

03.08.2002
02:08
[50]

PIL [ Konsul ]

Oczywiście nie mogę pozostawić Twego postu bez odpowiedzi. Nie denerwuj się tylko. Ja też mam ochotę skończyć tę rozmowę. "czy jestes idiotą? moze odpowiesz sam sobie?" Chyba nie zauważyłeś, że było to pytanie retoryczne. "Skoro mowiles o mysleniu, to czas abys wreszcie wlaczyl swoj mozg i przypomniał sobie pewną reklamę sklepu" Przyznam, że z powodu mózgu włączonego 18 godzin na dobę, nie zwracam uwagi na reklamy. Wiesz, robią wodę z ... wiesz z czego. "To haslo to parafraza tej reklamy skierowana ... ... do takich, ktorzy instaluja XP a potem maja problemy ... I to, ze czegos nie umieja, to wedlug nich znaczy, ze system jest do du... i publicznie wyglaszaja te opinie." Parafraza czy nie, to to, ze ktoś czegoś nie umie wcale nie znaczy, że jest idiotą. Czy Ty umiesz wszystko ? "Nie proponuje tak jak ty, jakis krwawych filmików typu "egzekucja mieczem", czy "gosc co zabija i zjada dzieci" - bo to jest chore i nie humanitarne." Widzę, że moja oczywista prowokacja nie wszystkim wydała się oczywistą. "Po pierwsze, zalozylem ten wątek, tylko po to, aby zobaczyć zdjecia z katastrofy ... ... mialem okazji zobaczyc tego filmiku, proste nie?" Niby proste, ale nie mogę zrozumieć "Po jaką cholere ktoś by chciał ogladać ..... filmiki z katastrof lotniczych ?" Przepraszam Cię za zmianę sensu twojego zdania. Wiesz, to taka parafraza. Pozdrawiam.

03.08.2002
02:11
[51]

FoXXXMagda [ Pellamerethiel ]

PIL-->Bo duzo się o tym mowi i dlatego czesc osob chce zobaczyc zdarzenie, by wiedziec bardziej co sie stalo, zrozumiec. To nie jest chore ani zboczone, normalna ludzka ciekawosc.

03.08.2002
02:22
smile
[52]

PIL [ Konsul ]

FoXXXMagda ---> Jasne. Tylko, jak myślisz kiedy przekracza się granice pomiędzy ciekawością, "zboczeniem" jak to ujęłaś ?

03.08.2002
02:29
[53]

FoXXXMagda [ Pellamerethiel ]

PIL-->Gdyby to bylo zboczenie, sciagali by ten filmik we wszystkich mozliwych formatach, wersjach, wielkosciach i ogladaliby go w kolko. a oni chca zobaczyc o co biega i tyle.

03.08.2002
10:24
smile
[54]

mały_miś [ MIŚtyczna MIŚtyfikacja ]

PIL ---> Nie bede sie rozgadywal, bo jak widze, kompletnie nie ma to sensu. Idac Twoim tokiem rozumowania w ogole nie powinno sie ogladac wiadomosci ect, gdyz niemal w kazdym ich wydaniu pokazuja jakies tragedie. Ciekawe, czy jak w WTC uderzyly samoloty, unikales tego widoku, nie wlaczajac telewizora przez dwa miesiace...

03.08.2002
12:59
smile
[55]

PIL [ Konsul ]

Mały Miś --- > Przyznam, że nie rozumiem co masz na myśli pisząc "Nie bede sie rozgadywal, bo jak widze, kompletnie nie ma to sensu." Myślę, ze każda dyskusja ma sens. Oczywiście gdy spełnia określone warunki. Jak widzę trudno wam przychodzi odczytanie mych intencji, więc będę musiał je wyłuszczyć. Mały Misiu, szkoda, że nie dostrzegasz róznicy w codziennym oglądaniu wiadomości, które, jak słusznie zauważyłeś nafaszerowane są tragediami (niestety "Good News is No News"), od "ścigania" po sieci filmów owe tragedie pokazujących, oraz komentowaniem ich w sposób "uuu .. ale hardcore". Gdzieś istnieją granice, których nie powinno się przekraczać. Ja przynajmniej tak sądzę. A wierzę, że nie jestem w tym osamotniony (vide post Elum). Naprawdę sądzisz, że informacja w prasie lub radiu o katastrofie jest niepełna i trzeba ją jeszce zobaczyć ? Sądzisz, ze wszyscy "poszukiwacze" poczuli się niedoinformowani, bo "tylko" usłyszeli i przeczytali, a nie zobaczyli ? A gdyby przy tym wypadku nie było kamer to co ? Nie przylięliby jej do wiadomości wedle zasady "uwierzę jak zobaczę" ? Myślę, że chodzi tylko i wyłacznie o pogoń za odrobiną adrenaliny. I to wydaj mi się chore. Ludzie przestali się zastanawiać nad pewnymi zjawiskami. Może to i wcale nie dziwne. Po prostu nie mają na to czasu. I trochę się przyzwyczaili do tego, że po wstrząsających obrazach np. z Sarajewa TV serwuje im reklamę z uśmiechniętą gosposią cieszącą się z czystego prania. Wiem, wiem. Powiesz, że przynudzam. Możliwe. Czasami tak mam jak coś mnie wkurzy. Ciesz się, ze nie słyszałeś mojego kkomentarza gdy TVP z uporem maniaka pokazywało po raz n-ty obrazy ze Lwowa. Rodzina musiała przywołać mnie do porządku. I na koniec coś co być moze zabrzmi dziwnie, ale mam nadzieję, ze to nie ostatni post w tym wątku. Bardzo jestem ciekaw opinii na temat 'przekraczania granic" Pozdrawiam

03.08.2002
16:43
smile
[56]

Elum [ Generał ]

mały_miś ---> Chyba każdy oglądał w telewizji relacje z uderzeń samolotów w WTC. Problem w tym że byli też i tacy którzy w tym czasie szukali w sieci filmików ze zbliżeniami ludzi wyskakujących z ostatnich pięter budynku.

03.08.2002
19:52
smile
[57]

PIL [ Konsul ]

Elum ---> I właśnie o to mi chodzi.

03.08.2002
20:18
[58]

Requiem [ has aides ]

chciałbym zauwazyc, ze skok z wierzowca w akcie desperacji to nie to samo co zjedzenie własnego dziecka... i jeszcze wczesniejszy fragment wypowiedzi "PIL"-a: "Widzę, że moja oczywista prowokacja nie wszystkim wydała się oczywistą. " - mam jedno zasadnicze pytanie: po jaką ciężką cholere ta prowokacja? nabicie sobie postów? zwrocenie na siebie uwagi? huh?

03.08.2002
21:22
smile
[59]

PIL [ Konsul ]

No tak. Jest gorąco, więc jeszce raz - p o w o l i. Nie będzie subtelności. Będzie jak w przysłowiu o wole krowie i rowie. Requiem --- > Na tym forum jest kilka osób, które po to by zabłysnąć lub nabić sobie kilka postów. Mnie to nie bawi. Za stary jestem. A skoro naprawdę nie potrafisz (a może po prostu nie chcesz) zrozumieć po co ta prowokacja to wyjaśniam. Po to aby uzmysłowić wam poszukiwaczom adrenaliny, że coraz częściej właśnie tacy jak wy przekraczają granice, o których pisałem wcześniej. Tylko patrzeć jak zaczniecie szukać właśnie takich filmików jak w mijej prowokacji. Przepraszam za formę "wy". Pewnie powinnienem pisać "oni", bo przecież Ty (I'm Bad) chciałeś tylko obejrzeć filmik, którego nie widziałeś. Myślę, że teraz dotarło. I jescze jedno - Elum pisze - "Problem w tym że byli też i tacy którzy w tym czasie szukali w sieci filmików ze zbliżeniami ludzi wyskakujących z ostatnich pięter budynku." A ty na to - "chciałbym zauwazyc, ze skok z wierzowca w akcie desperacji to nie to samo co zjedzenie własnego dziecka" Jakby zupełnie bez sensu i nawet się nie rymuje. Ufff jak gorąco.

03.08.2002
21:22
smile
[60]

PIL [ Konsul ]

No tak. Jest gorąco, więc jeszce raz - p o w o l i. Nie będzie subtelności. Będzie jak w przysłowiu o wole krowie i rowie. Requiem --- > Na tym forum jest kilka osób, które po to by zabłysnąć lub nabić sobie kilka postów. Mnie to nie bawi. Za stary jestem. A skoro naprawdę nie potrafisz (a może po prostu nie chcesz) zrozumieć po co ta prowokacja to wyjaśniam. Po to aby uzmysłowić wam poszukiwaczom adrenaliny, że coraz częściej właśnie tacy jak wy przekraczają granice, o których pisałem wcześniej. Tylko patrzeć jak zaczniecie szukać właśnie takich filmików jak w mijej prowokacji. Przepraszam za formę "wy". Pewnie powinnienem pisać "oni", bo przecież Ty (I'm Bad) chciałeś tylko obejrzeć filmik, którego nie widziałeś. Myślę, że teraz dotarło. I jescze jedno - Elum pisze - "Problem w tym że byli też i tacy którzy w tym czasie szukali w sieci filmików ze zbliżeniami ludzi wyskakujących z ostatnich pięter budynku." A ty na to - "chciałbym zauwazyc, ze skok z wierzowca w akcie desperacji to nie to samo co zjedzenie własnego dziecka" Jakby zupełnie bez sensu i nawet się nie rymuje. Ufff jak gorąco.

03.08.2002
21:22
smile
[61]

PIL [ Konsul ]

Przepraszam za dubla. To z upału. :))

04.08.2002
00:25
smile
[62]

mały_miś [ MIŚtyczna MIŚtyfikacja ]

PIL ---> Dlaczego uznalem, ze ta rozmowa nie ma sensu? Dlatego chocby, ze patrzysz na moja (i innych) chec obejrzenia tego materialu z jednej, narzuconej sobie perspektywy - a przeciez powodow, dla ktorych ktos moze zechciec to obejrzec moze byc wiele. Oczywiscie, zgodze sie z Toba, ze teksty w stylu "uuuu, ale harcore" raczej nie zawieraja w sobie zbyt wiele wspolczucia dla ofiar, co smuci - ale robienie wyrzutow tym, ktorzy slyszac co rusz o tejze tragedii chcieli zobaczyc, jak do niej doszlo, zakrawa juz co najmniej na czepianie sie na sile. Sam w momencie wypadku bylem na Ukrainie, ledwie 20 km od miejsca zdarzenia - ludzie mowili tam o tym na kazdym kroku, dyskutowano o tym, jakie ew. bledy mogli popelnic piloci, jak to wygladalo w powietrzu - kazdy rozumie, ze jest to tragedia, ze dotyka wiele osob... ale czy fakt, ze nie obejrzymy jak do tego wszystkiego doszlo bedzie oddawal w jakikolwiek sposob nasz szacunek do ofiar tego wypadku? Chyba ten szacunek powinien byc w nas samych, w srodku. Dlatego tez to, czy obejrzymy sobie ten filmik, czy nie, w zaden sposob nie moze dawac komukolwiek podstaw do oceniania nas i tego, i w jaki sposob patrzymy na tą tragedię.

04.08.2002
02:18
[63]

Requiem [ has aides ]

...ale dyskusja sie wywinela... to ja wyjasnie swoje słowa "uuu ale hardcore..." - otuz, o tej tragedii wiedziałem juz prawie wszystko (z radia), ale jej nie widziałem. A skoro wiedziałem z radia, to po tych informacjach rowniez mi było smutno (TAK, DOBRZE CZYTASZ, PIL). A wiec, po obejrzeniu tego filmiku, nie chciałem wiele piac na forum (bo nie przychodzilo mi nic na mysl), wiec napisałem powyzsze slowa...

04.08.2002
10:38
[64]

sebekg [ Generał ]

Jeżeli ktoś jeszcze ma te filmiki i mógłby przesłać na mail - [email protected] To byłbym wdzięczny, chodzi mi o filmiki PIL i o lwów

04.08.2002
15:01
[65]

PIL [ Konsul ]

Sebek, człowieku ! Czy Ty nie rozumiesz, że ja takich filmów NIE MAM. Wsadziłem kij w mrowisko - po prostu. Jeśli rajcuje Cię oglądanie takich rzeczy, to jesteś doskonałym dowodem tazy, którą postawiłem kilka postów temu. Życzę Ci powoddzenia w poszukiwaniach i "dobrej zabawy" przy oglądaniu. A jeśli mnie prowokujesz ... :))) Requiem ---> Skoro nie przychodziło Ci nic na myśl, to trzeba było nic nie pisać. Czasem milcząc można bardzo dużo wyrazić. Mały_miś ---> Nie patrzę na wasze Chęci i nie staram się was oceniać. Już Rzymianie mówili "Chcącemu nie szkodzi" . Więc oglądajcie sobie co chcecie. Staram się zwrócic uwagę na pewne negatywne moim zdaniem zjawisko i dokonuje tego na konkretnym przykładzie. Piszesz - "Powodow, dla ktorych ktos moze zechciec to obejrzec moze byc wiele." Śmiem przypuszczać, że 80% zainteresowanych chciało to zobaczyć tylko i wyłącznie z powodów, o których pisałem powyżej. Jestem również przekonany, że Ty też zauważasz to zjawisko (czytałem kilka Twoich postów) i być może z przekory starasz się tłumaczyć tych, któży go nie dostrzegają. Zazstanawiam się również z jakiej jeszce perspektywy można postrzegać tę tragedię ?

04.08.2002
15:08
[66]

wysiu [ ]

PIL --> Ja sobie sciagnalem ten film z linka, obejrzalem raz i skasowalem. A sciagnalem z prostego powodu - caly zeszly tydzien bylem za granica, i nawet na oczy nie zobaczylem telewizora, polskiego radia czy gazety, i nie mialem pojecia o tym zdarzeniu, wiec chcialem zobaczyc, co sie wlasciwie stalo. Masz jakies wielkie problemy, chlopie..

04.08.2002
15:17
smile
[67]

PIL [ Konsul ]

Wysiu ---> Dlaczego zaraz węszysz jakiś problem ? Zresztą, kto dziś nie ma problemów. Ty pewnie też masz kilka, chłopie. Poza tym sądzę, że niezbyt dokładnie przeczytałeś moje poprzednie posty. Chłopie. :-]

04.08.2002
15:59
smile
[68]

wich3r [ Sprzedam nerkę ]

No i jak często się dzieje w takich wątkach ktoś (PIL) musi spier... wątek !!!! aby pokazać swoją "wyższą inteligencję" lub wrażliwość :( smutne! Nienawidze prowokatorow którzy z wszystkiego robią problem szukają zaczepki i umoralniaja na siłe:/

04.08.2002
20:05
smile
[69]

Elum [ Generał ]

Nie no, ja po prostu już nie mam słów... Wich3r, WEDŁUG CIEBIE PIL SPIERDOLIŁ WĄTEK ??? Powiedz mi jak człowieku, JAK ??? Dlatego że rozpoczął ciekawą dyskusję, czy może dlatego że potrafi się wysłowić czego nie można powiedzieć o niektórych użytkownikach tego forum ? Acha pewnie chodzi o to że zepsół zabawę grupce małolatów podniecających się tragedią setek ludzi ? Sorry, że tak ostro ale jak przeczytałem posta szanownego forumowicza sebekg [04.08.2002] 10:38 to mnie po prostu krew zalała. Requiem, chcesz koniecznie dać komuś bana JA MAM IDEALNEGO KANDYDATA, powiem więcej nawet ci w tym pomogę obym tylko więcej nie musiał czytać postów tego idioty . Spytacie za co, ja powiem ZA SZCZYT GŁUPOTY, naprawdę nie obchodzi mnie ani orientacja seksualna, ani upodobania kulinarne szanownego forumowicza sebekg. Jedyne czego pragnę, to żeby mój internetowy rozmówca którego nie znam osobiście wykazywał chociaż MINIMUM inteligencji. Amen.

04.08.2002
21:12
[70]

sebekg [ Generał ]

PIL to następnym razem nie ściemniaj, tą swoją tezę to sam sobie potwierdziłeś skora dałeś taką ściemę.

04.08.2002
21:16
[71]

Viti [ Capo Di Tutti Capi ]

Pil - W takim razie okłamałeś ludzi tylko po to żeby wywołać zadymę, bo nie podoba ci się jak ktoś chce sobie obejrzec taki filmik. Wysiu ma rację. Masz rzeczywiście jakieś problemy.

05.08.2002
07:22
smile
[72]

Elum [ Generał ]

sebekg, Viti ---> Chociaż, nie... już nic nie napiszę... ale warto podnieść ten wątek bo to już naprawdę przestaje chodzić o ten konkretny filmik. Nie spodziewałem się że na tym forum jest aż tylu debi... <ekhm> mało domyślnych ludzi.

05.08.2002
20:15
smile
[73]

PIL [ Konsul ]

Wrze ! No i fajnie. Po to moim zdaniem jest takie miejsce jak forum, żeby wrzało. wich3r ---> bardzo, ale to BARDZO przepraszam za "spier ... wątku". Więcej nie będę. A może będę ? Wiesz, lepiej być mądrym i wrażliwym, niż odwrotnie. Nie sądzisz ? A świat bez prowokatorów byłby po prostu nudny więc przestań ich nienawidzieć. Viti ---> Jakże mi przykro, że okłamałem tylu ludzi. Czuję się winny, że tak się zawiedli. Chyba się ubiczuję. Bo mam problem. Obiecuję Ci jednak, że jak uda mi się znaleźć coś takiego (lub podobnego), to w ramach rekompensaty zaraz Ci to prześlę (UWAGA : Nie bierz tego serio. To kolejna ściema. Piszę żeby nie było wątpliwości) Elum ---> Miło jest wiedzieć, że są jeszcze ludzie, którzy ... Zresztą sam wiesz. Skoro jeszcze kilku ich zostało to może nie jest tak źle ? Ponieważ po 11 miesiącach wytężonej pracy od dziś jestem na zasłużonym urlopie, będę pewnie rzadziej zaglądał na forum (co niektórzy na pewno się ucieszą :-]]) Mam nadzieję, że pogoda dopisze. Czego i wam życzę.

05.08.2002
20:23
[74]

Regis [ ]

Wybaczcie ze nie dodam nic do waszej dyslkusji, ale slyszeliscie ze podobno "Su zderzyl sie w powieyrzu z Niezidentyfikowanym Obiektem Latajacym" ??? :))))) Komedia :) Nasze polskie wiadomosci nas racza takimi stwierdzeniami :)

05.08.2002
22:37
smile
[75]

kameleon. [ Centurion ]

Jea, przedtem tajemnicza data 2019 a teraz UFO :))). Czy to naprawde koniec? Moze to raj dla wielbicieli Sci-FI? Nareszcie WSZYSCY uwierza w te "opowiastki"? Heh, ja sam uwielbiam te sprawy: powiesci Sci-Fi, koniec swiata - fallout, UFO, walka obcych z ludzmi. :)))) Mmmmm, pycha... ;))))

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.