john_himself [ krush, kill n' destroy ]
AMD Dual-Core Optimizer
Bawil sie ktos juz tym? Bo podobno jak sie raz uzyje to nie ma odwrotu, jedynie format jesli cos nie pasi.
Rozumiem ze to udoskonala rozdzielanie procesow jaderkom, ta? Bo z tego co widzie u mnie notorycznie 1 jajco sie opieprza a 2 pracuje non stop -->
tak powinno byc? nie powinny zasuwac w cooperative?
john_himself [ krush, kill n' destroy ]
up^
Mnie to naprawde zaczyna martwic. Dzis probowalem kompa zapchac, odpalilem 2 gry naraz TDU oraz C&C3, 3 divx'y (WMP, SubEdit i BestPlayer), gral Winamp, wlaczylem antywirowi skanowanie dysku, do tego jakies 5 dokumnetow Office, 2 okna FF z ok 10 zakladkami w kazdym.... i obciazenia #2 rdzenia doszlo do 92%, komp sie zamulil nieco bo ram sie skonczyl i doczytywal wyraznie z hdd... ale rdzien #1 jak zero tak zero.
Mozliwe zeby on nie dzialal?
mirencjum [ operator kursora ]
Ciekawy artykuł z którego wynika, że nie zawsze wykorzystane są dwa rdzenie:
pecet007 [ Talk to the claw ]
Po prostu większość aplikacji i tak nie wykorzystuje dwóch rdzeniów, zwłaszcza w przypadku gier. Odpal jakiś program do 3D, tam widać różnicę między jednym, a dwoma rdzeniami. A sam mam procesor Intela więc tego fixa nie testowałem z oczywistego powodu ;]
Karrde [ Visual Effects Artist ]
O ile pamiętam, to w XP'ku miałem podobnie - znaczy jeden się lenił (dopóki czegoś nie renderowałem, czy nie zarzuciłem liczeniem jakiejś symulacji).
Teraz w Viście według monitorka, dzielą się pracą równomiernie, niezależnie od programu.
john_himself [ krush, kill n' destroy ]
A dlaczego akurat 2-gi pracuje a nie 1-szy? ;p