żbike [ Konsul ]
Wasza ulubiona część Bonda ?
Tak jak w temacie jaka jest wasza ulubiona część Bonda, ja lubię Pozdrowienia z Rosji i Goldeneye a z aktorów to chyba jednak Connery
PlayStation_fan [ O_o ]
Casino Royale
CHESTER80 [ Idioteque ]
"W tajnej służbie jej królewskiej mości" z 1969.
Kozi89 [ Senator ]
Goldeneye
wysia [ Senator ]
Doktor No
Wiewiórk [ - Syska ! ]
Casino Royale
navas [ Chor��y ]
Nie wiem. Widziałem tylko jedną część i nawet nazwy nie pamiętam. Było to coś o kawiorze.
pecet007 [ Talk to the claw ]
Chyba Goldeneye, w każdym razie ten co Tina Turner śpiewa piosenkę tytułową ;]
Behemoth [ Ayrton Senna ]
Nie przepadam za Bondem, ale podobała mi się część z Tellym Savalasem.
Mr.Borys [ Van Helsing ]
1. Dr. No (1962)
2. From Russia With Love (1963)
3. Goldfinger (1964)
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969)
7. Diamonds Are Forever (1971)
8. Live and Let Die (1973)
9. The Man with the Golden Gun (1974)
10. The Spy Who Loved Me (1977)
11. Moonraker (1979)
12. For Your Eyes Only (1981)
13. Octopussy (1983)
14. A View to a Kill (1985)
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989)
17. GoldenEye (1995) +
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999)
20. Die Another Day (2002)
21. Casino Royale (2006)
niech kazdy do jednego ulubionego + dodaje to chociaz bedzie widoczne ktory Bond jest najbardziej popularny na forum :)
QrKo_ [ ]
1. Dr. No (1962) +
2. From Russia With Love (1963)
3. Goldfinger (1964)
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) ++
7. Diamonds Are Forever (1971)
8. Live and Let Die (1973)
9. The Man with the Golden Gun (1974)
10. The Spy Who Loved Me (1977)
11. Moonraker (1979)
12. For Your Eyes Only (1981)
13. Octopussy (1983)
14. A View to a Kill (1985)
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989)
17. GoldenEye (1995) ++++
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999)
20. Die Another Day (2002)
21. Casino Royale (2006) ++
Behemoth - to numer 6 - dodalem
Behemoth [ Ayrton Senna ]
Dodajcie ode mnie + do tego filmu z Savalasem.
Mr.Borys [ Van Helsing ]
1. Dr. No (1962) +
2. From Russia With Love (1963)
3. Goldfinger (1964)
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) ++
7. Diamonds Are Forever (1971)
8. Live and Let Die (1973)
9. The Man with the Golden Gun (1974)
10. The Spy Who Loved Me (1977)
11. Moonraker (1979)
12. For Your Eyes Only (1981)
13. Octopussy (1983)
14. A View to a Kill (1985)
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989)
17. GoldenEye (1995) ++++
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999)
20. Die Another Day (2002)
21. Casino Royale (2006) ++
D3O [ Konsul ]
1. Dr. No (1962) +
2. From Russia With Love (1963)
3. Goldfinger (1964)
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) ++
7. Diamonds Are Forever (1971)
8. Live and Let Die (1973)
9. The Man with the Golden Gun (1974)
10. The Spy Who Loved Me (1977)
11. Moonraker (1979)
12. For Your Eyes Only (1981)
13. Octopussy (1983)
14. A View to a Kill (1985)
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989)
17. GoldenEye (1995) +++++
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999)
20. Die Another Day (2002)
21. Casino Royale (2006) ++
Czesiek_Alcatraz [ Senator ]
1. Dr. No (1962) +
2. From Russia With Love (1963)
3. Goldfinger (1964)
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) ++
7. Diamonds Are Forever (1971)
8. Live and Let Die (1973)+
9. The Man with the Golden Gun (1974)
10. The Spy Who Loved Me (1977)
11. Moonraker (1979)
12. For Your Eyes Only (1981)
13. Octopussy (1983)
14. A View to a Kill (1985)
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989)
17. GoldenEye (1995) +++++
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999)
20. Die Another Day (2002)
21. Casino Royale (2006) ++
Daniel Jackson [ Chor��y ]
1. Dr. No (1962) +
2. From Russia With Love (1963)
3. Goldfinger (1964)
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) ++
7. Diamonds Are Forever (1971)
8. Live and Let Die (1973)
9. The Man with the Golden Gun (1974)
10. The Spy Who Loved Me (1977)
11. Moonraker (1979)
12. For Your Eyes Only (1981)
13. Octopussy (1983)
14. A View to a Kill (1985)
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989)
17. GoldenEye (1995) +++++
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999)
20. Die Another Day (2002)
21. Casino Royale (2006) +++
pirat007 [ Centurion ]
1. Dr. No (1962) +
2. From Russia With Love (1963)
3. Goldfinger (1964)
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) ++
7. Diamonds Are Forever (1971)
8. Live and Let Die (1973)
9. The Man with the Golden Gun (1974)
10. The Spy Who Loved Me (1977)
11. Moonraker (1979)
12. For Your Eyes Only (1981)
13. Octopussy (1983)
14. A View to a Kill (1985)
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989)
17. GoldenEye (1995) ++++++
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999)
20. Die Another Day (2002)
21. Casino Royale (2006) +++
Czesiek_Alcatraz [ Senator ]
1. Dr. No (1962) +
2. From Russia With Love (1963)
3. Goldfinger (1964)
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) ++
7. Diamonds Are Forever (1971)
8. Live and Let Die (1973)+
9. The Man with the Golden Gun (1974)
10. The Spy Who Loved Me (1977)
11. Moonraker (1979)
12. For Your Eyes Only (1981)
13. Octopussy (1983)
14. A View to a Kill (1985)
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989)
17. GoldenEye (1995) ++++++
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999)
20. Die Another Day (2002)
21. Casino Royale (2006) +++
Poprawna lista
jambond [ The Best Driver ]
1. Dr. No (1962) +
2. From Russia With Love (1963)
3. Goldfinger (1964) +
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) ++
7. Diamonds Are Forever (1971)
8. Live and Let Die (1973)+
9. The Man with the Golden Gun (1974)
10. The Spy Who Loved Me (1977)
11. Moonraker (1979)
12. For Your Eyes Only (1981)
13. Octopussy (1983)
14. A View to a Kill (1985)
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989)
17. GoldenEye (1995) ++++++
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999)
20. Die Another Day (2002)
21. Casino Royale (2006) ++++
Bojak [ Konsul ]
Casino Royale
Cing [ Suwalskie Wigierki SKS ]
1. Dr. No (1962) +
2. From Russia With Love (1963)
3. Goldfinger (1964) +
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) ++
7. Diamonds Are Forever (1971)
8. Live and Let Die (1973)+
9. The Man with the Golden Gun (1974)
10. The Spy Who Loved Me (1977)
11. Moonraker (1979)
12. For Your Eyes Only (1981)
13. Octopussy (1983)
14. A View to a Kill (1985)
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989)
17. GoldenEye (1995) +++++++
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999)
20. Die Another Day (2002)
21. Casino Royale (2006) +++++
Bojak <- dodalem
Kucyś [ BIE(L)ANY ]
1. Dr. No (1962) +
2. From Russia With Love (1963)
3. Goldfinger (1964) +
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) ++
7. Diamonds Are Forever (1971)
8. Live and Let Die (1973)+
9. The Man with the Golden Gun (1974)
10. The Spy Who Loved Me (1977)
11. Moonraker (1979)
12. For Your Eyes Only (1981)
13. Octopussy (1983)
14. A View to a Kill (1985)
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989)
17. GoldenEye (1995) ++++++++
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999)
20. Die Another Day (2002)
21. Casino Royale (2006) +++++
wilcz [ Konsul ]
1. Dr. No (1962) +
2. From Russia With Love (1963)
3. Goldfinger (1964) +
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) ++
7. Diamonds Are Forever (1971)
8. Live and Let Die (1973)+
9. The Man with the Golden Gun (1974)
10. The Spy Who Loved Me (1977)
11. Moonraker (1979)
12. For Your Eyes Only (1981)
13. Octopussy (1983)
14. A View to a Kill (1985)
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989)
17. GoldenEye (1995) ++++++++
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999)
20. Die Another Day (2002)
21. Casino Royale (2006) ++++++
U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]
1. Dr. No (1962) +
2. From Russia With Love (1963)
3. Goldfinger (1964) +
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) ++
7. Diamonds Are Forever (1971)
8. Live and Let Die (1973)+
9. The Man with the Golden Gun (1974)
10. The Spy Who Loved Me (1977)
11. Moonraker (1979)
12. For Your Eyes Only (1981)
13. Octopussy (1983)
14. A View to a Kill (1985)
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989) +
17. GoldenEye (1995) ++++++++
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999)
20. Die Another Day (2002)
21. Casino Royale (2006) ++++++
.:VeGo:. [ The Love is Back ]
1. Dr. No (1962) +
2. From Russia With Love (1963)
3. Goldfinger (1964) +
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) ++
7. Diamonds Are Forever (1971)
8. Live and Let Die (1973)+
9. The Man with the Golden Gun (1974)
10. The Spy Who Loved Me (1977)
11. Moonraker (1979)+
12. For Your Eyes Only (1981)
13. Octopussy (1983)
14. A View to a Kill (1985)
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989) +
17. GoldenEye (1995) ++++++++
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999)
20. Die Another Day (2002)
21. Casino Royale (2006) ++++++
Łyczek [ Legend ]
1. Dr. No (1962) +
2. From Russia With Love (1963)
3. Goldfinger (1964) +
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) ++
7. Diamonds Are Forever (1971)
8. Live and Let Die (1973)+
9. The Man with the Golden Gun (1974)
10. The Spy Who Loved Me (1977)
11. Moonraker (1979)
12. For Your Eyes Only (1981)
13. Octopussy (1983)
14. A View to a Kill (1985)
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989) +
17. GoldenEye (1995) +++++++++
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999)
20. Die Another Day (2002)
21. Casino Royale (2006) ++++++
Wszystko shit, ale najlepsze było Złote Oczko :)
Misiaty [ Konserwatywny liberał ]
1. Dr. No (1962) +
2. From Russia With Love (1963)
3. Goldfinger (1964) +
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) ++
7. Diamonds Are Forever (1971)
8. Live and Let Die (1973)+
9. The Man with the Golden Gun (1974)
10. The Spy Who Loved Me (1977)
11. Moonraker (1979)
12. For Your Eyes Only (1981)
13. Octopussy (1983)
14. A View to a Kill (1985)
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989) +
17. GoldenEye (1995) +++++++++
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999)
20. Die Another Day (2002)
21. Casino Royale (2006) +++++++
Mephistopheles [ Hellseeker ]
1. Dr. No (1962) +
2. From Russia With Love (1963)
3. Goldfinger (1964) ++
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) ++
7. Diamonds Are Forever (1971)
8. Live and Let Die (1973)+
9. The Man with the Golden Gun (1974)
10. The Spy Who Loved Me (1977)
11. Moonraker (1979)
12. For Your Eyes Only (1981)
13. Octopussy (1983)
14. A View to a Kill (1985)
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989) +
17. GoldenEye (1995) +++++++++
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999)
20. Die Another Day (2002)
21. Casino Royale (2006) +++++++
Goldfinger dopiero 2 głosy, a GoldenEye aż 9? Codziennie GOL mnie czymś zadziwia.
Yoghurt [ Legend ]
Mefisto-> Najpierw należało by zadac pytanie, ilu z obecnych golowiczów widziało:
1.Tylko Casino Royale
2.Tylko Bondy z Brosnanem
3.Kiedyś coś tam migneło im w TV i przełączyli na Swiat Według Kiepskich
A co do tematu- trudny wybór między Goldfingerem, Scaramangą i Rosją... metodą rachunku sumienia padło na Goldfingera:
1. Dr. No (1962) +
2. From Russia With Love (1963)
3. Goldfinger (1964) +++
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) ++
7. Diamonds Are Forever (1971)
8. Live and Let Die (1973)+
9. The Man with the Golden Gun (1974)
10. The Spy Who Loved Me (1977)
11. Moonraker (1979)
12. For Your Eyes Only (1981)
13. Octopussy (1983)
14. A View to a Kill (1985)
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989) +
17. GoldenEye (1995) +++++++++
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999)
20. Die Another Day (2002)
21. Casino Royale (2006) +++++++
zarith [ ]
casino royale pffff
yoghurt dobrze prawi, również wybieram goldfingera
1. Dr. No (1962) +
2. From Russia With Love (1963)
3. Goldfinger (1964) ++++
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) ++
7. Diamonds Are Forever (1971)
8. Live and Let Die (1973)+
9. The Man with the Golden Gun (1974)
10. The Spy Who Loved Me (1977)
11. Moonraker (1979)
12. For Your Eyes Only (1981)
13. Octopussy (1983)
14. A View to a Kill (1985)
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989) +
17. GoldenEye (1995) +++++++++
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999)
20. Die Another Day (2002)
21. Casino Royale (2006) +++++++
Zgred [ WREDNY ]
1. Dr. No (1962) +
2. From Russia With Love (1963)
3. Goldfinger (1964) ++++
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) ++
7. Diamonds Are Forever (1971)
8. Live and Let Die (1973)+
9. The Man with the Golden Gun (1974)
10. The Spy Who Loved Me (1977)
11. Moonraker (1979) +
12. For Your Eyes Only (1981)
13. Octopussy (1983)
14. A View to a Kill (1985)
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989) +
17. GoldenEye (1995) +++++++++
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999)
20. Die Another Day (2002)
21. Casino Royale (2006) +++++++
Vidos [ Senator ]
1. Dr. No (1962) ++
2. From Russia With Love (1963)
3. Goldfinger (1964) ++++
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) ++
7. Diamonds Are Forever (1971)
8. Live and Let Die (1973)+
9. The Man with the Golden Gun (1974)
10. The Spy Who Loved Me (1977)
11. Moonraker (1979) +
12. For Your Eyes Only (1981)
13. Octopussy (1983)
14. A View to a Kill (1985)
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989) +
17. GoldenEye (1995) +++++++++
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999)
20. Die Another Day (2002)
21. Casino Royale (2006) +++++++
Yoghurt jak zwykle wyczuł pewną nieprawidłowość,spisek.
Misiaty [ Konserwatywny liberał ]
Yoghurt - co dziwnego jest w Casino Royal? Sam oglądałem każdy odcinek Bonda, niektóre 3-4 razy, i stwierdzam, że Casino Royal jest najlepszym z serii odcinkiem - humor, przedstawienie Bonda (całkowicie nowatorskie) i akcja (tej na szczęście w Bondach nigdy nie brakowało) - to jest właśnie to. A swoje puffanie zostaw dla siebie :)
Dominik1991 [ Bezimienny ]
1. Dr. No (1962) ++
2. From Russia With Love (1963)
3. Goldfinger (1964) ++++
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) ++
7. Diamonds Are Forever (1971)
8. Live and Let Die (1973)+
9. The Man with the Golden Gun (1974)
10. The Spy Who Loved Me (1977)
11. Moonraker (1979) +
12. For Your Eyes Only (1981)
13. Octopussy (1983)
14. A View to a Kill (1985)
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989) +
17. GoldenEye (1995) +++++++++
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999)
20. Die Another Day (2002)
21. Casino Royale (2006) ++++++++
szarzasty [ rammsteinick ]
1. Dr. No (1962) ++
2. From Russia With Love (1963)
3. Goldfinger (1964) ++++
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) +++
7. Diamonds Are Forever (1971)
8. Live and Let Die (1973)+
9. The Man with the Golden Gun (1974)
10. The Spy Who Loved Me (1977)
11. Moonraker (1979) +
12. For Your Eyes Only (1981)
13. Octopussy (1983)
14. A View to a Kill (1985)
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989) +
17. GoldenEye (1995) +++++++++
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999)
20. Die Another Day (2002)
21. Casino Royale (2006) ++++++++
moją ulubioną jest "wtajnej służbie jej królewskiej mości"
Ulubionym Bondem jest zaś Timothy Dalton
ZbyszeQ [ FZ7 user ]
najnowsza
foroe [ Pretorianin ]
1. Dr. No (1962) ++
2. From Russia With Love (1963)
3. Goldfinger (1964) ++++
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) +++
7. Diamonds Are Forever (1971)
8. Live and Let Die (1973)+
9. The Man with the Golden Gun (1974)
10. The Spy Who Loved Me (1977)
11. Moonraker (1979) +
12. For Your Eyes Only (1981)
13. Octopussy (1983)
14. A View to a Kill (1985)+
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989) +
17. GoldenEye (1995) +++++++++
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999)
20. Die Another Day (2002)
21. Casino Royale (2006) ++++++++
m1a87z [ asd123 ]
ja najbardziej lubie jego część od lewego kolana do biodra
NSDT [ Pretorianin ]
1 Doktor No
2 Pozdrowienia z Rosji
3 Goldfinger
4 Operacja Piorun
5 Żyje się tylko dwa razy
6 W tajnej służbie Jej Królewskiej Mości
7 Diamenty są wieczne
8 Żyj i pozwól umrzeć
9 Człowiek ze złotym pistoletem
10 Szpieg, który mnie kochał
11 Moonraker
12 Tylko dla twoich oczu
13 Ośmiorniczka
14 Zabójczy widok
15 W obliczu śmierci
16 Licencja na zabijanie
17 GoldenEye
18 Jutro nie umiera nigdy
19 Świat to za mało
20 Śmierć nadejdzie jutro
21 Casino Royale
22 Bond 22
Innymi słowy, wszystkie!
legrooch [ MPO Squad Member ]
1. Dr. No (1962) ++
2. From Russia With Love (1963)
3. Goldfinger (1964) ++++
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) +++
7. Diamonds Are Forever (1971)
8. Live and Let Die (1973)+
9. The Man with the Golden Gun (1974)
10. The Spy Who Loved Me (1977) +
11. Moonraker (1979) +
12. For Your Eyes Only (1981)
13. Octopussy (1983)
14. A View to a Kill (1985)+
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989) +
17. GoldenEye (1995) +++++++++
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999)
20. Die Another Day (2002)
21. Casino Royale (2006) ++++++++
Coolabor [ ~~Kochający Walery ]
Moonraker i Goldeneye.
Moonraker - ach, czego tam Bond nie robi :) Wartka akcja, masa miejsc i wszystko typowo bondowskie (często czysty surrealizm typowy dla Bonda, co lubię :)) A na końcu 007 w kosmosie :) mistrzostwo świata!
Goldeneye - bo w pewien sposób nazwiązuje do Moonrakera. Właściwie można wypisać to samo plus: duża różnica między poprzednim(i) filmami jeśli chodzi o epokę, mnóstwo nowych gadżetów, no i doskonały scenariusz z najlepszym intrem w historii.
Adamss [ beer & chill ]
1. Dr. No (1962) ++
2. From Russia With Love (1963)
3. Goldfinger (1964) ++++
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) +++
7. Diamonds Are Forever (1971)
8. Live and Let Die (1973)+
9. The Man with the Golden Gun (1974)
10. The Spy Who Loved Me (1977) +
11. Moonraker (1979) +
12. For Your Eyes Only (1981)
13. Octopussy (1983)
14. A View to a Kill (1985)+
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989) +
17. GoldenEye (1995) ++++++++++
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999)
20. Die Another Day (2002)
21. Casino Royale (2006) ++++++++
Phleg [ Chor��y ]
1. Dr. No (1962) +++
2. From Russia With Love (1963)
3. Goldfinger (1964) +++++
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) ++++
7. Diamonds Are Forever (1971)+
8. Live and Let Die (1973)++
9. The Man with the Golden Gun (1974)
10. The Spy Who Loved Me (1977) +
11. Moonraker (1979) +
12. For Your Eyes Only (1981)
13. Octopussy (1983)
14. A View to a Kill (1985)++
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989) ++
17. GoldenEye (1995) +++++++++++
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999)
20. Die Another Day (2002)
21. Casino Royale (2006) +++++++++
req_ [ shalom ]
1. Dr. No (1962) +++
2. From Russia With Love (1963)
3. Goldfinger (1964) +++++
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) ++++
7. Diamonds Are Forever (1971)+
8. Live and Let Die (1973)++
9. The Man with the Golden Gun (1974)
10. The Spy Who Loved Me (1977) +
11. Moonraker (1979) +
12. For Your Eyes Only (1981)
13. Octopussy (1983)
14. A View to a Kill (1985)++
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989) +++
17. GoldenEye (1995) +++++++++++
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999)
20. Die Another Day (2002)
21. Casino Royale (2006) +++++++++
Bardzo lubie Bondy z Timothym Daltonem. Casino Royale rowniez swietne bylo i tez postawilbym plusika ;)
_Pikuś_ [ House music ]
Do listy się nie dopiszę bo lubię prawie wszystkie części. Trudno mi wskazać ten najlepszy.
Te nowe części, gdzie jest za dużo gadżetów, nowoczesnych nowinek, nie są dla mnie tak klimatyczne jak stare.
r_ADM [ Generaďż˝ ]
1. Dr. No (1962) +++
2. From Russia With Love (1963)
3. Goldfinger (1964) +++++
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) ++++
7. Diamonds Are Forever (1971)+
8. Live and Let Die (1973)++
9. The Man with the Golden Gun (1974)
10. The Spy Who Loved Me (1977) +
11. Moonraker (1979) +
12. For Your Eyes Only (1981)
13. Octopussy (1983) +
14. A View to a Kill (1985)++
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989) +++
17. GoldenEye (1995) +++++++++++
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999)
20. Die Another Day (2002)
21. Casino Royale (2006) +++++++++
Octopussy :)
A co do Casino Royale, to film bardzo fajny, ale mielismy wymieniac ulubionego Bonda :P
ejpi [ Shit Happens ]
1. Dr. No (1962) +++
2. From Russia With Love (1963)
3. Goldfinger (1964) +++++
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) ++++
7. Diamonds Are Forever (1971)+
8. Live and Let Die (1973)++
9. The Man with the Golden Gun (1974)
10. The Spy Who Loved Me (1977) +
11. Moonraker (1979) +
12. For Your Eyes Only (1981)
13. Octopussy (1983)+
14. A View to a Kill (1985)++
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989) +++
17. GoldenEye (1995) +++++++++++
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999)
20. Die Another Day (2002)
21. Casino Royale (2006) +++++++++++
claudespeed18 [ Senator ]
rzeczywiscie tych Bondów bylo o kilka filmow wiecej, wiem bo kiedys robilem spis wszystkich jakie tylko widzialem w TV, lub w wypozyczalni Beverely Hills Video(taka wielka w Torontino :D), dawno to bylo, ale z tego co pamietam to juz Goldeneye byl 20 z rzedu
inssaane [ Pretorianin ]
1. Dr. No (1962) +++
2. From Russia With Love (1963)
3. Goldfinger (1964) +++++
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) ++++
7. Diamonds Are Forever (1971)++
8. Live and Let Die (1973)++
9. The Man with the Golden Gun (1974)
10. The Spy Who Loved Me (1977) +
11. Moonraker (1979) +
12. For Your Eyes Only (1981)
13. Octopussy (1983)
14. A View to a Kill (1985)++
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989) +++
17. GoldenEye (1995) +++++++++++
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999)
20. Die Another Day (2002)
21. Casino Royale (2006) +++++++++++
Volk [ Generaďż˝ ]
1. Dr. No (1962) ++++
2. From Russia With Love (1963)
3. Goldfinger (1964) +++++
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) ++++
7. Diamonds Are Forever (1971)++
8. Live and Let Die (1973)++
9. The Man with the Golden Gun (1974)
10. The Spy Who Loved Me (1977) +
11. Moonraker (1979) +
12. For Your Eyes Only (1981)
13. Octopussy (1983)
14. A View to a Kill (1985)++
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989) +++
17. GoldenEye (1995) +++++++++++
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999)
20. Die Another Day (2002)
21. Casino Royale (2006) +++++++++++
©®© [ Generaďż˝ ]
1. Dr. No (1962) +++++
2. From Russia With Love (1963) +
3. Goldfinger (1964) +++++
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) ++++
7. Diamonds Are Forever (1971)++
8. Live and Let Die (1973)++
9. The Man with the Golden Gun (1974)
10. The Spy Who Loved Me (1977) +
11. Moonraker (1979) +
12. For Your Eyes Only (1981)
13. Octopussy (1983)
14. A View to a Kill (1985)++
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989) +++
17. GoldenEye (1995) +++++++++++
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999)
20. Die Another Day (2002)
21. Casino Royale (2006) +++++++++++
Yoghurt [ Legend ]
Klodspid-> Bo kilka bondów to bondy "nieoficjalne" (w tym Casino Royale z Szonem Connerym). Nie liczone do serii.
Misiaty-> Nic dziwnego nie ma w CR, bo to niezły bond jest, ba, nawet bardzo dobry. Ale nie najlepszy.Zbliża się do pierwszej trójki za każdym razem, gdy go oglądam, ale jednak do Goldfingera i Rosji mu daleko. Może dlatego, że zgubił sie stary dobry klimat lat 60-tych?
Vidos-> Zawsze wyczuję spiski. Zawsze. Do tego byłem szkolony.
Mr.Borys [ Van Helsing ]
Yoghurt ------> Casino pierwsze bylo bez Connery'ego, Sean zagral w Never Say Never Again ktore jest nieoficjalna adaptacja Thunderball
Mr.Eko [ Michael Scofield ]
1. Dr. No (1962) +++++
2. From Russia With Love (1963) +
3. Goldfinger (1964) +++++
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) ++++
7. Diamonds Are Forever (1971)++
8. Live and Let Die (1973)++
9. The Man with the Golden Gun (1974)
10. The Spy Who Loved Me (1977) +
11. Moonraker (1979) +
12. For Your Eyes Only (1981)
13. Octopussy (1983)
14. A View to a Kill (1985)++
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989) +++
17. GoldenEye (1995) ++++++++++++
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999)
20. Die Another Day (2002)
21. Casino Royale (2006) +++++++++++
Wszytko prócz GoldenEye sucks.
TOMI@@ [ Chor��y ]
1. Dr. No (1962) +++++
2. From Russia With Love (1963) +
3. Goldfinger (1964) +++++
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) ++++
7. Diamonds Are Forever (1971)++
8. Live and Let Die (1973)++
9. The Man with the Golden Gun (1974)
10. The Spy Who Loved Me (1977) +
11. Moonraker (1979) +
12. For Your Eyes Only (1981)
13. Octopussy (1983)
14. A View to a Kill (1985)++
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989) +++
17. GoldenEye (1995) +++++++++++++
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999)
20. Die Another Day (2002)
21. Casino Royale (2006) +++++++++++
lowell [ Generaďż˝ ]
1. Dr. No (1962) +++++
2. From Russia With Love (1963) +
3. Goldfinger (1964) +++++
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) ++++
7. Diamonds Are Forever (1971)++
8. Live and Let Die (1973)++
9. The Man with the Golden Gun (1974)
10. The Spy Who Loved Me (1977) +
11. Moonraker (1979) +
12. For Your Eyes Only (1981)
13. Octopussy (1983)
14. A View to a Kill (1985)+++
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989) +++
17. GoldenEye (1995) +++++++++++++
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999)
20. Die Another Day (2002)
21. Casino Royale (2006) +++++++++++
rafaleon 2.1 [ Pretorianin ]
1. Dr. No (1962) +++++
2. From Russia With Love (1963) +
3. Goldfinger (1964) ++++++
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)+
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) ++++
7. Diamonds Are Forever (1971)++
8. Live and Let Die (1973)++
9. The Man with the Golden Gun (1974)
10. The Spy Who Loved Me (1977) +
11. Moonraker (1979) +
12. For Your Eyes Only (1981)
13. Octopussy (1983)
14. A View to a Kill (1985)+++
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989) +++
17. GoldenEye (1995) ++++++++++++++
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999)
20. Die Another Day (2002)
21. Casino Royale (2006) +++++++++++
Ronnie Soak [ Lollygagger ]
1. Dr. No (1962) +++++
2. From Russia With Love (1963) +
3. Goldfinger (1964) ++++++
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) ++++
7. Diamonds Are Forever (1971)++
8. Live and Let Die (1973)++
9. The Man with the Golden Gun (1974)
10. The Spy Who Loved Me (1977) +
11. Moonraker (1979) +
12. For Your Eyes Only (1981)
13. Octopussy (1983)
14. A View to a Kill (1985)+++
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989) +++
17. GoldenEye (1995) +++++++++++++
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999)
20. Die Another Day (2002)
21. Casino Royale (2006) +++++++++++
Imix [ SG-1 ]
Ja tam lubie Osmiorniczke :P
1. Dr. No (1962) +++++
2. From Russia With Love (1963) +
3. Goldfinger (1964) +++++
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) ++++
7. Diamonds Are Forever (1971)++
8. Live and Let Die (1973)++
9. The Man with the Golden Gun (1974)
10. The Spy Who Loved Me (1977) +
11. Moonraker (1979) +
12. For Your Eyes Only (1981)
13. Octopussy (1983) +
14. A View to a Kill (1985)++
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989) +++
17. GoldenEye (1995) +++++++++++++
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999)
20. Die Another Day (2002)
21. Casino Royale (2006) +++++++++++
megaabol [ Generaďż˝ ]
1. Dr. No (1962) +++++
2. From Russia With Love (1963) +
3. Goldfinger (1964) +++++
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) ++++
7. Diamonds Are Forever (1971)++
8. Live and Let Die (1973)++
9. The Man with the Golden Gun (1974)
10. The Spy Who Loved Me (1977) +
11. Moonraker (1979) +
12. For Your Eyes Only (1981)
13. Octopussy (1983) +
14. A View to a Kill (1985)++
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989) +++
17. GoldenEye (1995) +++++++++++++
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999)
20. Die Another Day (2002)
21. Casino Royale (2006) ++++++++++++
Zdecydowanie Casiono !!! :)
Coën [ Chor��y ]
1. Dr. No (1962) +++++
2. From Russia With Love (1963) +
3. Goldfinger (1964) +++++
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) ++++
7. Diamonds Are Forever (1971)++
8. Live and Let Die (1973)++
9. The Man with the Golden Gun (1974)
10. The Spy Who Loved Me (1977) +
11. Moonraker (1979) +
12. For Your Eyes Only (1981)
13. Octopussy (1983) +
14. A View to a Kill (1985)++
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989) +++
17. GoldenEye (1995) ++++++++++++++
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999)
20. Die Another Day (2002)
21. Casino Royale (2006) ++++++++++++
Zdecydowanie GoldenEye
Delilah [ Centurion ]
1. Dr. No (1962) +++++
2. From Russia With Love (1963) +
3. Goldfinger (1964) +++++
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) ++++
7. Diamonds Are Forever (1971)++
8. Live and Let Die (1973)++
9. The Man with the Golden Gun (1974)
10. The Spy Who Loved Me (1977) +
11. Moonraker (1979) +
12. For Your Eyes Only (1981)
13. Octopussy (1983) +
14. A View to a Kill (1985)++
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989) +++
17. GoldenEye (1995) ++++++++++++++
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999)
20. Die Another Day (2002) +
21. Casino Royale (2006) ++++++++++++
Zdecydowanie Die Another Day ;)
ValkyreX [ Cesarz ]
1. Dr. No (1962) ++++++
2. From Russia With Love (1963) +
3. Goldfinger (1964) +++++
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) ++++
7. Diamonds Are Forever (1971)++
8. Live and Let Die (1973)++
9. The Man with the Golden Gun (1974)
10. The Spy Who Loved Me (1977) +
11. Moonraker (1979) +
12. For Your Eyes Only (1981)
13. Octopussy (1983) +
14. A View to a Kill (1985)++
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989) +++
17. GoldenEye (1995) ++++++++++++++
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999)
20. Die Another Day (2002) +
21. Casino Royale (2006) ++++++++++++
Dr. No :)
Macu [ Santiago Bernabeu ]
Oglądałem każdego po dwa razy, ale za cholerę nie pamiętam który jest który. :] Z resztą wszystkie są dobre. Zagłosowałem na "For Your Eyes Only".
1. Dr. No (1962) ++++++
2. From Russia With Love (1963) +
3. Goldfinger (1964) +++++
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) ++++
7. Diamonds Are Forever (1971)++
8. Live and Let Die (1973)++
9. The Man with the Golden Gun (1974)
10. The Spy Who Loved Me (1977) +
11. Moonraker (1979) +
12. For Your Eyes Only (1981) +
13. Octopussy (1983) +
14. A View to a Kill (1985)++
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989) +++
17. GoldenEye (1995) ++++++++++++++
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999)
20. Die Another Day (2002) +
21. Casino Royale (2006) ++++++++++++
Batonpl [ Konsul ]
Die Another Day
swee [ Gunslinger ]
1. Dr. No (1962) ++++++
2. From Russia With Love (1963) +
3. Goldfinger (1964) +++++
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) ++++
7. Diamonds Are Forever (1971)++
8. Live and Let Die (1973)++
9. The Man with the Golden Gun (1974)
10. The Spy Who Loved Me (1977) +
11. Moonraker (1979) +
12. For Your Eyes Only (1981) +
13. Octopussy (1983) +
14. A View to a Kill (1985)++
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989) +++
17. GoldenEye (1995) ++++++++++++++
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999)
20. Die Another Day (2002) +
21. Casino Royale (2006) +++++++++++++
casion najlepsze bo najnormalniejsze - dobry film sensacyjny bez zbętnych bajerów
wornock [ Generaďż˝ ]
1. Dr. No (1962) ++++++
2. From Russia With Love (1963) +
3. Goldfinger (1964) +++++
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) ++++
7. Diamonds Are Forever (1971)++
8. Live and Let Die (1973)++
9. The Man with the Golden Gun (1974)
10. The Spy Who Loved Me (1977) +
11. Moonraker (1979) +
12. For Your Eyes Only (1981) +
13. Octopussy (1983) +
14. A View to a Kill (1985)++
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989) +++
17. GoldenEye (1995) +++++++++++++++
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999)
20. Die Another Day (2002) +
21. Casino Royale (2006) +++++++++++++
Verminus [ Prefekt ]
1. Dr. No (1962) ++++++
2. From Russia With Love (1963) +
3. Goldfinger (1964) +++++
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) ++++
7. Diamonds Are Forever (1971)++
8. Live and Let Die (1973)++
9. The Man with the Golden Gun (1974)
10. The Spy Who Loved Me (1977) +
11. Moonraker (1979) +
12. For Your Eyes Only (1981) +
13. Octopussy (1983) +
14. A View to a Kill (1985)++
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989) +++
17. GoldenEye (1995) +++++++++++++++
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999)
20. Die Another Day (2002) +
21. Casino Royale (2006) ++++++++++++++
Azazell3 [ C.O.P ]
1. Dr. No (1962) ++++++
2. From Russia With Love (1963) +
3. Goldfinger (1964) +++++
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) ++++
7. Diamonds Are Forever (1971)++
8. Live and Let Die (1973)++
9. The Man with the Golden Gun (1974)
10. The Spy Who Loved Me (1977) +
11. Moonraker (1979) +
12. For Your Eyes Only (1981) +
13. Octopussy (1983) +
14. A View to a Kill (1985)++
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989) +++
17. GoldenEye (1995) +++++++++++++++
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999)
20. Die Another Day (2002) +
21. Casino Royale (2006) +++++++++++++++
COBRA-COBRETTI [ Generaďż˝ ]
Do tego zestawienia z czystym sumieniem można by jeszcze dodać film Never Say Never Again z 1983 roku.
Mój ulubiony film z Bondem to Goldeneye a dlatego że lubię go właściwie podwójnie :) Na podstawie tego filmu powstała gra GoldenEye 007 ( ) na konsolę Nintendo 64, jak na razie uważana przeze mnie i przez wielu za najlepszą grę o agencie 007. Motywy muzyczne z gry śniły mi się później po nocach :) Naprawdę świetne dynamiczne utwory znakomicie pasujące do rozgrywki.
Tu główny motyw muzyczny w menu:
A tu motyw muzyczny z pierwszej misji, który słyszałem milion razy bo zanim nauczyłem się grać w FPS-a na padzie i wogóle w tą grę to minęły lata świetlne:) Ale to było dawno i obecnie na szczęście nie muszę się już męczyć na padzie grając w FPS-y bo tych jest mnóstwo na PC:)
Tak się złożyło że najpierw spędziłem wiele tygodni na zabawie podczas gry i dopiero po jakimś czasie miałem możliwość obejrzenia filmu w telewizji.
1. Dr. No (1962) ++++++
2. From Russia With Love (1963) +
3. Goldfinger (1964) +++++
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) ++++
7. Diamonds Are Forever (1971)++
8. Live and Let Die (1973)++
9. The Man with the Golden Gun (1974)
10. The Spy Who Loved Me (1977) +
11. Moonraker (1979) +
12. For Your Eyes Only (1981) +
13. Octopussy (1983) +
14. A View to a Kill (1985)++
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989) +++
17. GoldenEye (1995) ++++++++++++++++
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999)
20. Die Another Day (2002) +
21. Casino Royale (2006) +++++++++++++++
Kazuya_3 [ Kill Me...Please ]
1. Dr. No (1962) ++++++
2. From Russia With Love (1963) +
3. Goldfinger (1964) +++++
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) ++++
7. Diamonds Are Forever (1971)++
8. Live and Let Die (1973)++
9. The Man with the Golden Gun (1974)
10. The Spy Who Loved Me (1977) +
11. Moonraker (1979) +
12. For Your Eyes Only (1981) +
13. Octopussy (1983) +
14. A View to a Kill (1985)++
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989) +++
17. GoldenEye (1995) ++++++++++++++++
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999)
20. Die Another Day (2002) +
21. Casino Royale (2006) ++++++++++++++++
Sparky [ Pretorianin ]
1. Dr. No (1962) ++++++
2. From Russia With Love (1963) +
3. Goldfinger (1964) +++++
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) ++++
7. Diamonds Are Forever (1971)++
8. Live and Let Die (1973)++
9. The Man with the Golden Gun (1974)
10. The Spy Who Loved Me (1977) +
11. Moonraker (1979) +
12. For Your Eyes Only (1981) +
13. Octopussy (1983) ++
14. A View to a Kill (1985)++
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989) +++
17. GoldenEye (1995) ++++++++++++++++
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999)
20. Die Another Day (2002) +
21. Casino Royale (2006) ++++++++++++++++
szaszłyka? [ Prawdziwy Kibic ]
1. Dr. No (1962) ++++++
2. From Russia With Love (1963) +
3. Goldfinger (1964) +++++
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) ++++
7. Diamonds Are Forever (1971)++
8. Live and Let Die (1973)++
9. The Man with the Golden Gun (1974)
10. The Spy Who Loved Me (1977) +
11. Moonraker (1979) +
12. For Your Eyes Only (1981) +
13. Octopussy (1983) ++
14. A View to a Kill (1985)++
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989) +++
17. GoldenEye (1995) ++++++++++++++++
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999)
20. Die Another Day (2002) +
21. Casino Royale (2006) +++++++++++++++++
wojak89 [ Chor��y ]
1. Dr. No (1962) +++++
2. From Russia With Love (1963) +
3. Goldfinger (1964) +++++
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) ++++
7. Diamonds Are Forever (1971)++
8. Live and Let Die (1973)++
9. The Man with the Golden Gun (1974)
10. The Spy Who Loved Me (1977) +
11. Moonraker (1979) +
12. For Your Eyes Only (1981)
13. Octopussy (1983) +
14. A View to a Kill (1985)++
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989) +++
17. GoldenEye (1995) ++++++++++++++
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999)
20. Die Another Day (2002)
21. Casino Royale (2006) +++
Ronnie Soak [ Lollygagger ]
przepraszam - goldfinger pomylil mi sie z the man with the golden gun.
poprawiona tabelka:
1. Dr. No (1962) +++++
2. From Russia With Love (1963) +
3. Goldfinger (1964) ++++
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) ++++
7. Diamonds Are Forever (1971)++
8. Live and Let Die (1973)++
9. The Man with the Golden Gun (1974) +
10. The Spy Who Loved Me (1977) +
11. Moonraker (1979) +
12. For Your Eyes Only (1981)
13. Octopussy (1983) +
14. A View to a Kill (1985)++
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989) +++
17. GoldenEye (1995) ++++++++++++++
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999)
20. Die Another Day (2002)
21. Casino Royale (2006) +++
Yassey [ Pretorianin ]
1. Dr. No (1962) ++++++
2. From Russia With Love (1963) +
3. Goldfinger (1964) +++++
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) ++++
7. Diamonds Are Forever (1971)++
8. Live and Let Die (1973)++
9. The Man with the Golden Gun (1974)
10. The Spy Who Loved Me (1977) +
11. Moonraker (1979) +
12. For Your Eyes Only (1981)
13. Octopussy (1983) +
14. A View to a Kill (1985)++
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989) +++
17. GoldenEye (1995) ++++++++++++++
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999)
20. Die Another Day (2002)
21. Casino Royale (2006) +++
Ruinort [ Jónior ]
1. Dr. No (1962) +++++
2. From Russia With Love (1963) +
3. Goldfinger (1964) ++++
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) ++++
7. Diamonds Are Forever (1971)++
8. Live and Let Die (1973)++
9. The Man with the Golden Gun (1974) +
10. The Spy Who Loved Me (1977) +
11. Moonraker (1979) +
12. For Your Eyes Only (1981)+
13. Octopussy (1983) +
14. A View to a Kill (1985)++
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989) +++
17. GoldenEye (1995) ++++++++++++++
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999)
20. Die Another Day (2002)+
21. Casino Royale (2006) ++++
Bercik K. [ Chor��y ]
zadna bo zadnych czesci nie ogladalem :)
Mr.Borys [ Van Helsing ]
1. Dr. No (1962) ++++++
2. From Russia With Love (1963) +
3. Goldfinger (1964) +++++
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) ++++
7. Diamonds Are Forever (1971)++
8. Live and Let Die (1973)++
9. The Man with the Golden Gun (1974) +
10. The Spy Who Loved Me (1977) +
11. Moonraker (1979) +
12. For Your Eyes Only (1981) +
13. Octopussy (1983) ++
14. A View to a Kill (1985)++
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989) +++
17. GoldenEye (1995) ++++++++++++++++
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999)
20. Die Another Day (2002) +
21. Casino Royale (2006) ++++++++++++++++++
ktos Casino ucial :)
Hayabusa [ Niecnie Pełzająca Świnia ]
1. Dr. No (1962) ++++++
2. From Russia With Love (1963) +
3. Goldfinger (1964) ++++++
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) ++++
7. Diamonds Are Forever (1971)++
8. Live and Let Die (1973)++
9. The Man with the Golden Gun (1974) +
10. The Spy Who Loved Me (1977) +
11. Moonraker (1979) +
12. For Your Eyes Only (1981) +
13. Octopussy (1983) ++
14. A View to a Kill (1985)++
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989) +++
17. GoldenEye (1995) ++++++++++++++++
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999)
20. Die Another Day (2002) +
21. Casino Royale (2006) ++++++++++++++++++
Goldfinger, ale Casino Royale również bardzo dobre.
MaZZeo [ LoL AttAcK ]
Mam wrażenie, że wiekszosc typuje Casino Royale, bo tylko tą część bonda oglądali...
cycu2003 [ Legend ]
1. Dr. No (1962) ++++++
2. From Russia With Love (1963) +
3. Goldfinger (1964) ++++++
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) ++++
7. Diamonds Are Forever (1971)++
8. Live and Let Die (1973)++
9. The Man with the Golden Gun (1974) +
10. The Spy Who Loved Me (1977) +
11. Moonraker (1979) +
12. For Your Eyes Only (1981) +
13. Octopussy (1983) ++
14. A View to a Kill (1985)++
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989) +++
17. GoldenEye (1995) +++++++++++++++++
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999)
20. Die Another Day (2002) +
21. Casino Royale (2006) ++++++++++++++++++
Vejt [ The Chronicles of Vejt ]
1. Dr. No (1962) ++++++
2. From Russia With Love (1963) ++++
3. Goldfinger (1964) ++++++
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) ++++
7. Diamonds Are Forever (1971)++++
8. Live and Let Die (1973)++
9. The Man with the Golden Gun (1974) +
10. The Spy Who Loved Me (1977) +++++
11. Moonraker (1979) +++
12. For Your Eyes Only (1981) +
13. Octopussy (1983) ++
14. A View to a Kill (1985)++
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989) +++++++
17. GoldenEye (1995) ++++++++++
18. Tomorrow Never Dies (1997)+++
19. The World is Not Enough (1999)
20. Die Another Day (2002) +
21. Casino Royale (2006) ++++++++++
co do Aktorów to Connery ale blisko jest Brosnan bardzo mile zaskoczył mnie Craig jeszcze pare części i może to byc mój ulubiony Bond
Mr.Borys [ Van Helsing ]
1. Dr. No (1962) ++++++
2. From Russia With Love (1963) +
3. Goldfinger (1964) ++++++
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) ++++
7. Diamonds Are Forever (1971)++
8. Live and Let Die (1973)++
9. The Man with the Golden Gun (1974) +
10. The Spy Who Loved Me (1977) +
11. Moonraker (1979) +
12. For Your Eyes Only (1981) +
13. Octopussy (1983) ++
14. A View to a Kill (1985)++
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989) +++
17. GoldenEye (1995) +++++++++++++++++
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999)
20. Die Another Day (2002) +
21. Casino Royale (2006) ++++++++++++++++++
znowu uciete :)
Mr.Borys [ Van Helsing ]
dzisiaj o 21 na 2 Czlowiek ze zlotym pistoletem, polecam :)
Mazio [ Mr Offtopic ]
ta w której dogonił samolot skacząc w przepaść
marcing805 [ Senator ]
1. Dr. No (1962) ++++++
2. From Russia With Love (1963) +
3. Goldfinger (1964) ++++++
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) ++++
7. Diamonds Are Forever (1971)++
8. Live and Let Die (1973)++
9. The Man with the Golden Gun (1974) +
10. The Spy Who Loved Me (1977) +
11. Moonraker (1979) +
12. For Your Eyes Only (1981) +
13. Octopussy (1983) ++
14. A View to a Kill (1985)++
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989) +++
17. GoldenEye (1995) +++++++++++++++++
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999)
20. Die Another Day (2002) +
21. Casino Royale (2006) +++++++++++++++++++
Mr.Borys [ Van Helsing ]
Mazio -------> nope to bylo chyba w Goldeneye, dzisiaj bedzie facet z trzema sutkami :)
Zielona Żabka [ Let's rock! ]
1. Dr. No (1962) ++++++
2. From Russia With Love (1963) +
3. Goldfinger (1964) +++++++
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) ++++
7. Diamonds Are Forever (1971)++
8. Live and Let Die (1973)++
9. The Man with the Golden Gun (1974) +
10. The Spy Who Loved Me (1977) +
11. Moonraker (1979) +
12. For Your Eyes Only (1981) +
13. Octopussy (1983) ++
14. A View to a Kill (1985)++
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989) +++
17. GoldenEye (1995) +++++++++++++++++
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999)
20. Die Another Day (2002) +
21. Casino Royale (2006) +++++++++++++++++++
jx [ Konsul ]
1. Dr. No (1962) ++++++
2. From Russia With Love (1963) +
3. Goldfinger (1964) +++++++
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) ++++
7. Diamonds Are Forever (1971)++
8. Live and Let Die (1973)++
9. The Man with the Golden Gun (1974) +
10. The Spy Who Loved Me (1977) +
11. Moonraker (1979) +
12. For Your Eyes Only (1981) +
13. Octopussy (1983) ++
14. A View to a Kill (1985)++
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989) +++
17. GoldenEye (1995) +++++++++++++++++
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999) +
20. Die Another Day (2002) +
21. Casino Royale (2006) +++++++++++++++++++
lukigno [ .MR.Point. ]
1. Dr. No (1962) ++++++
2. From Russia With Love (1963) +
3. Goldfinger (1964) +++++++
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) ++++
7. Diamonds Are Forever (1971)++
8. Live and Let Die (1973)++
9. The Man with the Golden Gun (1974) + +1
10. The Spy Who Loved Me (1977) + +1
11. Moonraker (1979) +
12. For Your Eyes Only (1981) + +1
13. Octopussy (1983) ++ +1
14. A View to a Kill (1985)++
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989) +++
17. GoldenEye (1995) +++++++++++++++++ +1
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999) + +1
20. Die Another Day (2002) + +1
21. Casino Royale (2006) +++++++++++++++++++
dudka [ ! szypon ! ]
1. Dr. No (1962) ++++++
2. From Russia With Love (1963) +
3. Goldfinger (1964) +++++++
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) ++++
7. Diamonds Are Forever (1971)++
8. Live and Let Die (1973)++
9. The Man with the Golden Gun (1974) + +1
10. The Spy Who Loved Me (1977) + +1
11. Moonraker (1979) +
12. For Your Eyes Only (1981) + +1
13. Octopussy (1983) ++ +1
14. A View to a Kill (1985)++
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989) ++++ +1
17. GoldenEye (1995) +++++++++++++++++ +1
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999) + +1
20. Die Another Day (2002) + +1
21. Casino Royale (2006) +++++++++++++++++++
X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]
1. Dr. No (1962) ++++++
2. From Russia With Love (1963) +
3. Goldfinger (1964) +++++++
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) ++++
7. Diamonds Are Forever (1971)++
8. Live and Let Die (1973)++
9. The Man with the Golden Gun (1974) + +
10. The Spy Who Loved Me (1977) + +
11. Moonraker (1979) +
12. For Your Eyes Only (1981) + +
13. Octopussy (1983) ++ + + 1 :)
14. A View to a Kill (1985)++
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989) ++++ +
17. GoldenEye (1995) +++++++++++++++++ +
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999) + +
20. Die Another Day (2002) + +
21. Casino Royale (2006) +++++++++++++++++++
Sage [ Konsul ]
Nie wiem dokładnie, która to była część, ale grała tam Halle Berry.
Aceofbase [ El Mariachi ]
1. Dr. No (1962) ++++++
2. From Russia With Love (1963) +
3. Goldfinger (1964) +++++++
4. Thunderball (1965)
5. You Only Live Twice (1967)
6. On Her Majesty's Secret Service (1969) ++++
7. Diamonds Are Forever (1971)++
8. Live and Let Die (1973)++
9. The Man with the Golden Gun (1974) + +
10. The Spy Who Loved Me (1977) + +
11. Moonraker (1979) +
12. For Your Eyes Only (1981) + +
13. Octopussy (1983) ++ + + 1 :)
14. A View to a Kill (1985)++
15. The Living Daylights (1987)
16. Licence to Kill (1989) ++++ +
17. GoldenEye (1995) +++++++++++++++++ ++
18. Tomorrow Never Dies (1997)
19. The World is Not Enough (1999) + +
20. Die Another Day (2002) + +
21. Casino Royale (2006) +++++++++++++++++++
LECHPoznań [ Centurion ]
Casino Royale jest super
Daro Shon [ Chor��y ]
wszystkie z connerym i morrem