GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Icewind Dale - Pomocy!

31.07.2002
12:45
[1]

Enkeli [ Junior ]

Icewind Dale - Pomocy!

Co Zrobić w ruinach tego zamku (Dalelands?), który jest w dodatku Trials of the luremaster? Obeszłam wieże, labirynt i wciąż nie mogę wejść do twierdzy i wydostać się z tej koszmarnej lokacji! Pomóżcie!

31.07.2002
12:48
[2]

@@@ [ Generaďż˝ ]

Ja tam jakoś weszłem ale juz nie pamietam jak :)) Trzeba chyba jakieś przedmioty powkładać do odpowiednich grobowców ...

31.07.2002
12:55
[3]

Valencis [ Transmuter ]

Enkeli --> W każdej wieży jest dźwignia, która otwiera podziemia innej wieży, w każdym z podziemi jest coś do zrobienia i za to dostajemy pergamin z jakąś tam historią. Mając wszystkie pergaminy należy sie udać do katakumb, po zakończeniu tej lokacji będzie można wejść do wnętrza zamku.

31.07.2002
12:56
[4]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

W każdym rogu zamczyska jest wieża w której są otwierane wajchą schody na dól. Prolem polega na tym, że schody otwiera odpowiednia kombinacja wszystkich wajch - ale jedne otwierają się jakoś łatwo i tam jest pierwszy list ze wskazówkami. Możesz tez zacząć od wejścia do lochów po prawej stronie lokacji. Kluczem jest symbolHelma, który wala się gdzieś na ziemi w którejś wieży.

31.07.2002
13:01
[5]

Enkeli [ Junior ]

Wszystko fajnie, tyle że ja już umieściłam symbol Helma na ołtarzu, obeszłam wieże i labirynt, poznajdywałam magiczne bronie w $ grobach i nawet usiłowałam je powkładać do innych odpowiedmich grobowców lub złożyć w na ołtarzu i nic! Poza tym wypróbowałam już też odpowiednie kombinacje ustawień wajch i wciąż nic! Może tam trzeba wejść o odpowiedniej porze dnia? We wskazówkach jest coś o wschodzie Słońca, tylko kiedy tam u diabła jest wschód Słońca?!

31.07.2002
13:15
[6]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Napewno trzeba zejść do komnat pod wieżami i tam powinien pojawić się jakiś neptyk i gadać. Pamiętam, że też się nałaziłem, zanim w końcu wykonałem wszystko poprawnie.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.