Enkeli [ Junior ]
Icewind Dale - Pomocy!
Co Zrobić w ruinach tego zamku (Dalelands?), który jest w dodatku Trials of the luremaster? Obeszłam wieże, labirynt i wciąż nie mogę wejść do twierdzy i wydostać się z tej koszmarnej lokacji! Pomóżcie!
@@@ [ Generaďż˝ ]
Ja tam jakoś weszłem ale juz nie pamietam jak :)) Trzeba chyba jakieś przedmioty powkładać do odpowiednich grobowców ...
Valencis [ Transmuter ]
Enkeli --> W każdej wieży jest dźwignia, która otwiera podziemia innej wieży, w każdym z podziemi jest coś do zrobienia i za to dostajemy pergamin z jakąś tam historią. Mając wszystkie pergaminy należy sie udać do katakumb, po zakończeniu tej lokacji będzie można wejść do wnętrza zamku.
Aurelinus [ Generaďż˝ ]
W każdym rogu zamczyska jest wieża w której są otwierane wajchą schody na dól. Prolem polega na tym, że schody otwiera odpowiednia kombinacja wszystkich wajch - ale jedne otwierają się jakoś łatwo i tam jest pierwszy list ze wskazówkami. Możesz tez zacząć od wejścia do lochów po prawej stronie lokacji. Kluczem jest symbolHelma, który wala się gdzieś na ziemi w którejś wieży.
Enkeli [ Junior ]
Wszystko fajnie, tyle że ja już umieściłam symbol Helma na ołtarzu, obeszłam wieże i labirynt, poznajdywałam magiczne bronie w $ grobach i nawet usiłowałam je powkładać do innych odpowiedmich grobowców lub złożyć w na ołtarzu i nic! Poza tym wypróbowałam już też odpowiednie kombinacje ustawień wajch i wciąż nic! Może tam trzeba wejść o odpowiedniej porze dnia? We wskazówkach jest coś o wschodzie Słońca, tylko kiedy tam u diabła jest wschód Słońca?!
Aurelinus [ Generaďż˝ ]
Napewno trzeba zejść do komnat pod wieżami i tam powinien pojawić się jakiś neptyk i gadać. Pamiętam, że też się nałaziłem, zanim w końcu wykonałem wszystko poprawnie.