GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Command & Conquer World |1|

29.04.2007
16:47
smile
[1]

koles_:: [ Legionista ]

Command & Conquer World |1|

Command & Conquer:
Command & Conquer to kolejna gra z gatunku RTS firmy Westwood Studios, która jest naturalnym rozwinięciem i wzbogaceniem możliwości zaprezentowanych w grze Dune II: The Building of a Dynasty. W porównaniu z poprzedniczką znacznie poprawiono sztuczną inteligencję przeciwników, dzięki czemu możemy spodziewać się ataków wrogich oddziałów z zaskoczenia, zorganizowanych patroli oraz przemyślanych działań wroga uderzającego w nasze słabe punkty.

W grze rywalizują dwie strony konfliktu, frakcja terrorystyczna Brotherhood of Nod oraz zwalczająca ich Global Defense Initiative (GDI). Możemy opowiedzieć się po dowolnej stronie, otrzymując do dyspozycji odmienne jednostki i wyposażenie. Dla każdej strony przygotowano odrębną kampanię składającą się z wielu misji bojowych. Postępy w kampaniach zostały wypełnione animowanymi sekwencjami między poszczególnymi misjami, które w sumie składają się na 40 minutowy film.

Przygotowano dużą różnorodność jednostek, wśród których znajdują się myśliwiec VTOL Orca, lekkie pojazdy Raptor Attack Cycles, poduszkowce Air Cushioned All Terrain Landing Craft czy ciężkie czołgi Mammoth. Podstawowym surowcem jest Tiberium zbierane przez ciężko opancerzone lecz bezbronne kombajny. Dopracowany tryb gry wieloosobowej pozwala na rywalizację dwóch osób przez modem lub czterech osób w sieci lokalnej oraz przez Internet.

Galeria - https://www.gry-online.pl/S026.asp?ID=1759

Command & Conquer: Red Alert:
Jeden z bardziej uznanych tytułów gatunku RTS. Po sukcesie Command & Conquer programiści z Westwood postanowili ubrać kolejną grę w bardziej „historyczną” fabułę. Oto Albert Einstein odkrywa sposób przemieszczania się w czasie. Jego pierwszą myślą jest chęć odwrócenia okropności II Wojny Światowej. Ale okazuje się, że zabójstwo Adolfa Hitlera w 1932 roku nie przynosi światu upragnionego pokoju. Pod nieobecność Führera do niewyobrażalnej potęgi militarnej dochodzi Józef Stalin, który postanawia oczywiście „wyzwolić” cały świat z rąk imperialistów.

W tym momencie gracz ma możliwość wyboru strony konfliktu i od tego zależeć będzie, czy pod czerwonym sztandarem ruszy na Zachód, czy też w ramach sił alianckich stawi czoła radzieckiej ofensywie. Każda ze stron posiada własne charakterystyczne typy budynków i uzbrojenia.

W obu wariantach ma do pokonania jest 14 zróżnicowanych misji bojowych. Obok standardowych zadań (zbuduj bazę i zniszcz wroga) spotkamy szereg takich, których pomyślne zakończenie będzie wymagało większego sprytu. Doświadczeni gracze mogą sprawdzić swoje umiejętności w trybie wieloosobowym

Command & Conquer: Red Alert - Counterstrike:
Pierwsze wydania Command & Conquer nie miały szczęścia do dodatków. Programiści z Westwood Studios szli na przysłowiową łatwiznę, serwując rządnym krwi graczom ochłapy, miast pełnowartościowego produktu. Tak było z The Covert Operations i nie inaczej jest z Counterstrike, pierwszym oficjalnym rozszerzeniem do wielkiego, komercyjnego hitu o nazwie Red Alert.

Counterstrike oferuje szesnaście nowych scenariuszy, po osiem dla każdej ze stron konfliktu. Możemy je rozgrywać w nieokreślonym porządku, co według informacji na pudełku, należałoby zaliczyć do zalet - w rzeczywistości jest wręcz odwrotnie. Gdyby połączono je w jakąś mini-kampanię, próbowano stworzyć trzymającą się kupy historyjkę i ubarwić ją premierowymi wstawkami filmowymi, byłoby o wiele lepiej. Jakość nowych misji także pozostawia wiele do życzenia. Niektóre z nich są arcytrudne i wymagają maksymalnego skupienia, inne z kolei można ukończyć w kilkanaście minut, specjalnie się nie wysilając. O wiele lepiej sytuacja wygląda w przypadku map dla rozgrywki multiplayer - jest ich aż 100, ale biorąc pod uwagę to, że już w oryginalnej wersji Red Alert, był zawarty edytor plansz, żaden to powód do radości. W grze ukryta jest także malutka kampania, w której Twoimi przeciwnikami staną się... gigantyczne mrówki. Co prawda są to tylko cztery misje, ale i bardzo trudne zarazem, mogą stać się więc prawdziwym wyzwaniem dla gracza, o ile kogokolwiek będzie bawić strzelanie do tego typu asortymentu. Kolejną rzeczą wartą uwagi (tym bardziej, że szczycą się tym autorzy, odnotowując ją na pudełku) są nowe jednostki, w liczbie czterech. Idąc po kolei: Tesla Tank – czołg rażący prądem; Elite Super Soldier – żołnierz w niczym nie ustępujący Tanyi; Wonder Dog - sowiecka krzyżówka owczarka z robotem i Superjet - samolot przenoszący pociski nuklearne. Szczerze powiedziawszy, nic ciekawego, a już z pewnością oryginalnego. Zabawę psuję także fakt, że żadnej z tych jednostek nie można budować, są one udostępniane tylko w wybranych scenariuszach. Na koniec coś dla ucha: osiem premierowych utworów, nota bene całkiem niezłych. Podobnie jak w przypadku The Covert Operations, także i tutaj nagrano je w formacie CD Audio, dzięki czemu można je odtworzyć na zwykłym sprzęcie grającym. Westwood Studios przypisał to oczywiście do zalet, ja powiedziałbym, że to po prostu wypełnienie dziurawego kompaktu.

Podsumowując, Counterstrike jest dodatkiem bardzo słabym, paradoksalnie, nie oferującym właściwie niczego nowego. Przeznaczony tylko dla totalnych pasjonatów oryginalnej wersji gry, ewentualnie dla kolekcjonerów.

Command & Conquer: Red Alert - The Aftermath:
The Aftermath to druga i ostatnia próba wyciągnięcia pieniędzy od fanów Command & Conquer: Red Alert, pod pozorem oficjalnego rozszerzenia gry. W porównaniu z poprzednim dodatkiem - Counterstrike - programiści Westwood Studios wykazali więcej inwencji, choć nadal ciężko mówić tu o jakiejś rewolucji...

Rzeczą najbardziej przykuwającą uwagę fanów gry, są oczywiście nowe jednostki - tutaj w liczbie siedmiu. Alianci wzbogacili się o Chronotank - czołg pozwalający teleportować się na stałe w dowolną część planszy, Mechaników - potrafiących naprawiać uszkodzone w ferworze walki jednostki i wybuchowe ciężarówki, wyładowane po brzegi głowicami jądrowymi. Natomiast Sowieci wprowadzili do gry ostatnie wynalazki Nikola Tesli: piechotę i czołgi atakujące prądem, a także ulepszoną łódź podwodną, która jest w stanie niszczyć cele naziemne. Dodatkowo, obie strony dysponują czołgami MAD, które zdetonowane w wybranej części mapy, czynią ogromne spustoszenie. Najważniejszą jednak cechą The Aftermath, a odróżniającą ją od Counterstrike jest to, że wreszcie nowe jednostki można swobodnie produkować. Oprócz tego, dodatek oferuje 18 nowych scenariuszy dla jednego gracza i okrągłe 100 map do trybu Multiplayer. Misje są ciekawe i bardzo trudne, dzięki czemu stanowią nie lada wyzwanie dla ludzi znudzonych tradycyjnymi kampaniami. Szkoda tylko, że nie próbowano ich połączyć w całość - zarzut podobny do Counterstrike, choć i tak jest o niebo lepiej, jako że nie spotkamy się z sytuacjami, w których po piętnastu minutach gry, następuje koniec zabawy. Dodatek uzupełniają nowe utwory, zapisane także w formacie Audio. Jeśli posiadamy oba rozszerzenia, łączna ilość wszystkich kawałków zwiększa się do 35, a to już jest naprawdę sporo.

Fani gry, po kontakcie z opisywanym dodatkiem powinni być zadowoleni, chociaż nie ma się co oszukiwać - ilość nowości zawartych na kompakcie jest stosunkowo niewielka. Ale i tak wygląda to lepiej, niż w przypadku Counterstrike.

Command & Conquer: Tiberian Sun:
Tiberian Sun to bezpośrednia kontynuacja gry Command & Conquer (nieoficjalnie zatytułowanej Tiberian Dawn), która po raz drugi pozwoli Ci wziąć udział w bitwie pomiędzy siłami Bractwa Nod i międzynarodowym sojuszem wojskowym o nazwie Global Defense Initiative (GDI). Akcja gry rozpoczyna się już w XXI wieku. Pozbawione silnego przywództwa Bractwo podzieliło się na mniejsze frakcje, natomiast kierowane przez generała Salomona GDI przynajmniej pozornie kontroluje pokój na świecie. Nic jednak nie trwa wiecznie, zwłaszcza kiedy okazuje się, że największy wróg ludzkości, charyzmatyczny przywódca starego Bractwa o imieniu Kane nie zginął w ruinach swojej Świątyni. Wskutek działań tego ostatniego rozpętuje się kolejny konflikt, który raz na zawsze zadecyduje o przyszłości Ziemi, nękanej przy okazji przez nadmierne rozprzestrzenianie się Tiberium.

W Command & Conquer: Tiberian Sun, programiści z Westwood Studios zaprezentowali po raz pierwszy nowy, w pełni trójwymiarowy silnik, który znacznie podniósł jakość oprawy wizualnej. Niestety, nie oznacza to, że gracz może w pełni kontrolować kamerę i ustawiać sobie ją według własnego widzimisię. Wciąż mamy tu do czynienia z widokiem izometrycznym, którego w żaden sposób nie można obracać. O wiele lepiej prezentują się także przerywniki filmowe, w których pojawili się m.in. James Earl Jones (głos Lorda Vadera ze „Star Wars”) oraz Michael Biehn (sierżant Hicks z „Aliens”).

Większe zmiany zaszły również w samej rozgrywce. Wybierając kampanię dla jednej ze stron, gracz staje przed szansą rozegrania kilkunastu scenariuszy. W trakcie kolejnych bitew, niektóre z nich można pomijać i od razu przesuwać się dalej. Jest wówczas nieco trudniej (wszak dodatkowe scenariusze mają na celu ułatwienie rozgrywki), ale za to znacznie szybciej.

Wybór jednostek, jak zwykle w przypadku serii Command & Conquer ogromny, w dodatku arsenał znacznie różni się dla obydwu stron, dzięki czemu można stosować zupełnie odmienne taktyki. Bractwo Nod dysponuje m.in. pojazdami, które potrafią poruszać się pod powierzchnią ziemi, artylerią o niewyobrażalnie wielkim zasięgu oraz całą gamą cyborgów i wyszkolonych piechurów, którzy są w stanie w łatwy sposób dziesiątkować jednostki wroga. GDI jak zwykle dysponuje znacznie lepszymi technologiami, dzięki czemu ich ciężkie pojazdy nie mają sobie równych, jeśli chodzi o siłę ognia. Prawdziwie niszczycielskim wehikułem jest ulepszona wersja Mamootha, który potrafi jednym strzałem obrócić w perzynę niemal każdy budynek. Dużo zmian zaszło także w kwestii rozwoju bazy. GDI dysponuje kilkoma rodzajami wieżyczek strzelniczych, które dopasowuje się do stałych elementów, podobnie zresztą jest z elektrowniami. W Bractwie sytuacja wygląda nieco gorzej, gdyż stacjonarne środki obronne, choć zdecydowanie bardziej destrukcyjne (znany i lubiany Obelisk Światła), są niesamowicie drogie, poza tym potrzebują sporo miejsca. Poszczególne scenariusze mają różny przebieg i nie sprowadzają się tylko do zrównania z ziemią bazy przeciwnika. Często napotykamy sytuacje znane już z Command & Conquer: Red Alert, kiedy to trzeba wykonać kilka zadań w jednej misji i dopiero zaliczenie ich wszystkich gwarantuje końcowy sukces. W grze pojawia się duża ilość cywilów a także jednostki Mutantów, które w zależności od naszego nastawienia mogą się do nas przyłączyć, lub nas zaatakować.

Command & Conquer: Tiberian Sun posiada również znacznie rozbudowany tryb Multiplayer, pozwalający bawić się aż ośmiu graczom naraz. Losowy generator map oraz zmienne warianty rozgrywki znakomicie podnoszą walory wzajemnych potyczek. Jeśli ktoś lubi niespodzianki, może uruchomić sobie także burzę jonową, wyłączającą wszystkie urządzenia elektoniczne lub deszcz meteorytów, potrafiący zrobić z naszej bazy ogromny krater.

Galeria -- https://www.gry-online.pl/S026.asp?ID=575

Command & Conquer: Tiberian Sun Firestorm:
Firestorm to dodatek do znanej serii RTS Command & Conquer: Tiberian Sun. Gra podejmuje wątek z poprzedniej części gry, po tym gdy Kane, przywódca ugrupowania NOD, został pokonany. Jednak walka o przyszłe losy ludzkości daleka jest od zakończenia. Pojawia się jeszcze straszniejszy przeciwnik zagrażający całej ludzkiej rasie, rozpoczynając w ten sposób nowy rozdział sagi C&C.

Firestorm zawiera całkowicie nowe możliwości oferując nowe bronie i jednostki takie jak Juggernauci, Mobilna Fabryka Wojenna, Mobilny Stealth Generator czy Cyborg Reaper. Do wykonania jest 18 nowych misji dla pojedynczego gracza oraz ponad 10 map do rozgrywki wieloosobowej.

Galeria -- https://www.gry-online.pl/S026.asp?ID=634

Command & Conquer: Red Alert 2:
Command & Conquer: Red Alert to klasyka gatunku strategii w czasie rzeczywistym. Tajne eksperymenty spowodowały rozdzielenie czasu na alternatywne rzeczywistości. Teraz rosyjskie czołgi niszczą miasto za miastem podczas gdy alianci kryją się po swoich bazach. Wzmaga się działalność szpiegów, wszędzie niebezpieczne czyhają pola minowe, a naukowcy obu stron konfliktu pracują nad nowymi, dziwnymi technologiami wojennymi.

Gra charakteryzuje się szybką akcją możliwą dzięki przejrzystemu interface, który pozwala na łatwą kontrolę nad jednostkami i budynkami. Opcja multipalyer umożliwia grę przez Internet jeden na jednego oraz do ośmiu graczy w sieci LAN.

30 nowych jednostek i budowli.
Ponad 40 misji single player, oraz dodatkowe mapy multiplayer.
Trzy poziomy trudności.
Edytor map pozwalający stworzyć własne scenariusze.
2 CD, każdy zawierający przeciwną stronę konfliktu.
20 ścieżek muzycznych oryginalnych wykonawców

Poradnik -- https://www.gry-online.pl/S024.asp?ID=34
Kody -- https://www.gry-online.pl/S027_gra.asp?ID=54
Pliki -- https://www.gry-online.pl/S029_gra.asp?ID=54
Galeria -- https://www.gry-online.pl/S026.asp?ID=25
Recenzja -- https://www.gry-online.pl/S020.asp?ID=81

Command & Conquer: Red Alert 2: Yuri's Revenge:

Yuri’s Revenge to tzw. expansion pack, który rozbudowuje podstawową wersję gry Red Alert 2 o wiele nowych, jeszcze bardziej uatrakcyjniających zabawę elementów. Potężna dawka ulepszeń i nowości zawiera między innymi:

Nową stronę konfliktu. Obok Aliantów i Sowietów pojawi się „Yuri’s Psychic Army”.
Czternaście nowych misji dla trybu single player, w których przyjdzie nam stawić czoła zagrożeniu jakie spowodowały kierowane przez Yuri’ego oddziały.
Dziesięć nowych misji dla trybu multiplayer, w których można będzie opowiedzieć się po dowolnej z trzech stron konfliktu.
Nowe jednostki, budynki, pojazdy, np.: Virus – snajper strzelający zatrutymi pociskami; Brute – potężnie zbudowany, genetycznie zmodyfikowany piechur potrafiący niszczyć pojazdy; Boomer – głębinowa łódź podwodna wyposażona w potężne rakiety i mogąca atakować obiekty położone na płytkich wodach; Slave Miner – specjalistyczny pojazd wydobywczy posiadający na pokładzie rafinerię.
Nowe lokacje, w których toczyć się będzie akcja: Hollywood, Londyn, Kair, Transylwania itd.
Ponad godzina nowych, wysokiej jakości przerywników filmowych.


Kody -- https://www.gry-online.pl/S030.asp?ID=940
Pliki -- https://www.gry-online.pl/S029_gra.asp?ID=970
Galeria -- https://www.gry-online.pl/S026.asp?ID=661
Recenzja -- https://www.gry-online.pl/S020.asp?ID=614

Command & Conquer: Renegade:
Command & Conquer: Renegade to kolejna gra z firmy Westwood Studios wykorzystująca znany i sprawdzony temat konfliktu toczącego się pomiędzy siłami NOD i GDI. Jednak tym razem nie jest to strategia czasu rzeczywistego, a trójwymiarowa gra akcji z widokiem z pierwszej lub trzeciej osoby. Gracz wciela się w postać kapitana Nicka „Havoc” Parkera, członka elitarnych jednostek GDI, wykonującego niebezpieczne zadania skierowane przeciwko Brotherhood of Nod. Do wykonania mamy jedenaście misji bojowych rozgrywających się w różnorodnym terenie. Gracz otrzymuje do dyspozycji duży arsenał broni, dzięki którym może przeprowadzić widowiskowy frontalny atak, lub niepostrzeżenie przekraść się za pozycje wrogich jednostek.

Akcja toczy się zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz budynków.
Tryb gry wieloosobowej poprzez sieć lokalną lub Internet w trybie kooperacyjnym lub death-match.
W trybie multiplayer otrzymujemy dostęp do 28 postaci, 23 rodzajów broni oraz 11 pojazdów.
Wyniki zawodników grających przez Internet gromadzone są w systemie rankingów na serwerach Westwood Online.

Demo -- https://www.gry-online.pl/S030.asp?ID=1280
Poradnik -- https://www.gry-online.pl/S024.asp?ID=118
Kody -- https://www.gry-online.pl/S027_gra.asp?ID=57
Pliki -- https://www.gry-online.pl/S029_gra.asp?ID=57
Galeria -- https://www.gry-online.pl/S026.asp?ID=51
Zapowiedz -- https://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=386
Recenzja --https://www.gry-online.pl/S020.asp?ID=722


Command & Conquer: Generals:
Command & Conquer: Generals to kolejna strategia czasu rzeczywistego ze słynnej serii Command & Conquer. Jej akcja toczy się w niezbyt odległej przyszłości, kiedy to ludzkość ponownie staje w obliczu wielkiej wojny. Po obu stronach barykady stają połączone siły Stanów Zjednoczonych i Chin oraz organizacja terrorystyczna zwana Global Liberation Army. Twórcy przygotowali trzy kampanie, (oddzielną dla USA, Chin i GLA) z których każda składa się z dziesięciu misji połączonych rozbudowaną fabułą.

Podczas walk spotkamy się z ponad 60 jednostkami bojowymi. Jako dowódca wojsk amerykańskich będziemy przeprowadzać szybkie i skoncentrowane uderzenia, przy użyciu bardzo nowoczesnych jednostek jak: myśliwców Aurora, czołgów Crusader, a także sprawdzonych od lat śmigłowców Comanche i ciężkich bombowców B-52. Jako dowódcza bardzo licznej komunistycznej armii Chińskiej, będziemy dowodzić ogromnymi ilościami piechoty, a także takimi jednostkami jak: czołgi sejsmiczne, działa Inferno, Hackerzy (odpowiednik inżynierów z poprzednich części Command & Conquer) oraz sterowcami propagandowymi obniżającymi morale wojsk przeciwnika. Po stronie Global Liberation Army, pod naszymi rozkazami znajdzie się nie regularna armia, jak w przypadku obu powyższych mocarstw, lecz zbieranina fanatyków, niezadowolonych cywili, najemników, itp. Jednostki GLA to, m.in. Angry mob (oddział 20 ludzi uzbrojony głównie w koktajle Molotova i karabiny AK-47), Technicals (czyli jeep uzbrojony w karabin 50-cal) oraz Scud storm (wyrzutnia rakiet Scud).

Całość zmagań przedstawiona jest przy użyciu, trójwymiarowego silnika graficznego The Sage, stworzonego w oparciu o silnik wykorzystany wcześniej w Command & Conquer: Renegade. Command & Conquer: Generals pozwala na rozgrywkę jedno i wieloosobową za pośrednictwem sieci lokalnej i Internetu w kilku trybach.

Kody -- https://www.gry-online.pl/S027_gra.asp?ID=1677
Pliki -- https://www.gry-online.pl/S029_gra.asp?ID=1677
Galeria -- https://www.gry-online.pl/S029_gra.asp?ID=1677
Zapowiedz -- https://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=887
Recenzja -- https://www.gry-online.pl/S020.asp?ID=1231

Command & Conquer: Generals - Zero Hour:
Pierwszy oficjalny dodatek do strategii czasu rzeczywistego Command & Conquer: Generals. Oferuje on fanom tego tytułu poprawiony silnik graficzny (lepsze efekty pogodowe czy efekty wybuchów) i trzy nowe kampanie (po jednej dla każdej strony konfliktu, tj. Stanów Zjednoczonych, Chin i organizacji terrorystycznej zwanej Global Liberation Army), składające się łącznie z 15 misji (po pięć na nację). Nowe zadania niosą za sobą całkowicie nowe wyzwania, m.in. musimy zniszczyć flotę Amerykańską na Morzu Śródziemnym, zinfiltrować budynek wywiadu amerykańskiego, zniszczyć komórkę szpiegowską w Kairze czy przejąć z rąk wroga broń o ogromnej sile rażenia.

Nowością jest specjalny tryb rozgrywki Generals Challenge. Dzięki niemu zmierzymy się dziewięcioma nowymi armiami kontrolowanymi przez dziewięciu komputerowych generałów stosujących różne taktyki walki. Po pokonaniu każdego generała uzyskujemy dostęp do jego armii i możemy dowodzić nią w trybie Skirmish i rozgrywce wieloosobowej z innymi graczami.

Z powyższymi zmianami nieodłącznie związane są nowe jednostki jakie Zero Hour wprowadza do tego tytułu. Między innymi amerykanie otrzymują śmigłowiec bojowy U.S. Specter Gunship, a Global Liberation Army motocykle bojowe. Dodano również szereg nowych budynków (np. Chiny otrzymały Centrum Internetowe) i ulepszeń - mowa m.in. o amerykańskich rakietach Hellfire oraz kombinezonach chemicznych. Rozszerzenie oferuje także nową Szkołę Walki, której zadaniem jest zwiększanie umiejętności dowódczych graczy oraz nowe medale przyznawane za pokonanie poszczególnych generałów.

Dodatek wymaga zainstalowania pełnej wersji gry Command & Conquer: Generals.

Kody -- https://www.gry-online.pl/S027_gra.asp?ID=2265
Pliki -- https://www.gry-online.pl/S029_gra.asp?ID=2265
Galeria -- https://www.gry-online.pl/S026.asp?ID=1622
Zapowiedz -- https://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=1414
Recenzja -- https://www.gry-online.pl/S020.asp?ID=1471

Command & Conquer: The First Decade:
Command & Conquer: The First Decade to zestaw dwunastu gier z serii Command & Conquer (jedenaście strategii czasu rzeczywistego i jeden tytuł akcji), wydanych na przestrzeni ostatniej dekady. Wszystkie tak zmodyfikowano aby bezproblemowo współpracowały z nowoczesnymi PeCetami i systemami operacyjnymi z rodziny Windows. Całość uzupełnia bonusowa płyta DVD, z ekskluzywnymi materiałami filmowymi związanymi z produkcją serii.

Poniżej pełna lista składowych części kompilacji wraz z pierwotnymi datami rynkowych debiutów.

Command & Conquer (1995)
Command & Conquer: The Covert Operations (1996)
Command & Conquer: Red Alert (1996)
Command & Conquer: Red Alert- The Aftermath (1997)
Command & Conquer: Red Alert – Counterstrike (1997)
Command & Conquer: Tiberian Sun (1999)
Command & Conquer: Tiberian Sun – Firestorm (2000)
Command & Conquer: Red Alert 2 (2000)
Command & Conquer: Red Alert 2 – Yuri’s Revenge (2001)
Command & Conquer: Renegade (2002)
Command & Conquer: Generals (2003)
Command & Conquer: Generals – Zero Hour (2003)

Galeria -- https://www.gry-online.pl/S026.asp?ID=4492
Pliki -- https://www.gry-online.pl/S029_gra.asp?ID=6694
Recenzja -- https://www.gry-online.pl/S020.asp?ID=3259

Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium

Jest rok 2047. Ziemia przetrwała dwie wielkie wojny XXI wieku, ale ugięła się ekspansji Tiberium – pochodzącej z kosmosu substancji, od kilkudziesięciu lat systematycznie rozprzestrzeniającej się po całej planecie. Siły GDI (Global Defensive Initiative), które dwukrotnie powstrzymały terrorystyczną organizację Brotherhood of Nod, po raz kolejny zostały wyzwane na pojedynek. Zagrożenie jest realne, gdyż Kane – szalony i równie bezwzględny przywódca Bractwa – ma zamiar wykorzystać Tiberium do podbicia świata.

Command & Conquer 3: Tiberium Wars to gra wojenna, która powraca do korzeni – dosłownie i w przenośni. Zmagania dotyczą wojny o Tiberium pomiędzy terrorystami z Bractwa Nod a militarną organizacją GDI – zupełnie jak w pamiętnym pierwowzorze z 1995 roku. Jak na klasyczną strategię czasu rzeczywistego przystało, mamy tu do czynienia z szybkim zarządzeniem jednostek na polu bitwy, rozbudową zaplecza i wydobyciem surowca, wspomnianej już wyżej zielonej rośliny. Do walki powróciła większość jednostek, które znamy z pierwszej odsłony cyklu oraz jej kontynuacji Command & Conquer: Tiberian Sun. Istnieje więc możliwość wyprodukowania olbrzymich czołgów Mamutów, samolotów Orka oraz skorzystania z usług różnego rodzaju piechoty.

Command & Conquer 3: Tiberium Wars wykorzystuje w pełni trójwymiarowy silnik Sage, który został już wykorzystany przy okazji poprzedniej odsłony cyklu Command & Conquer: Generals. Autorzy wprowadzili do niego szereg usprawnień, zwłaszcza tych dotyczących oprawy wizualnej. Oprócz standardowych kampanii dla jednego gracza, program oferuje ponadto kilka trybów rozgrywki w sieci: Deathmatch, Team Deathmatch oraz World Domination.

Demo -- https://www.gry-online.pl/S030.asp?ID=14733
Poradnik -- https://www.gry-online.pl/S024.asp?ID=625
Pliki -- https://www.gry-online.pl/S029_gra.asp?ID=7113
Galeria -- https://www.gry-online.pl/S026.asp?ID=4641
Zapowiedz -- https://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=3766
Recenzja -- https://www.gry-online.pl/S020.asp?ID=4014
Kody -- https://www.gry-online.pl/S027_gra.asp?ID=7113

Chcialbym abyscie w tym watku :
1. Dzielili sie wrazeniami z gier z serii C&C
2. Dzielili sie fajnymi taktykami
3. Radzili sie w razie problemow
4. Rozmawiali luznie o serii C&C
5.Pokazywali swoje sreenshoty :)

Polska stronka Command & Conquer --

29.04.2007
17:02
smile
[2]

koles_:: [ Legionista ]

Zamowilem sobie C&C The first decade :) Juz sie nie moge doczekac :) Mam pytanie czy wszystkie gry z serii C&C w wydaniu TFD dzialaja pod XP ?? I czy grafika jest az tak straszny cz ujdzie ??:)

29.04.2007
17:17
[3]

ganek [ Pyrlandia Reprezentant ]

Tak, wszystkie dzialaja pod XP. Jezeli chodzi o grafike to zalezy od gustu, ja sobie czasami pykam w pierwszego Red Alerta i mnie nie odrzuca :)

Aha i polecam sciagnac najnowszego patcha przed graniem.

29.04.2007
17:19
smile
[4]

koles_:: [ Legionista ]

Odrazu zrobcie liste komu jaka czesc sie najbardziej podoba i ktora pozniej wklejimy do nowej czesci

Koles_:: --- C&C Red Alert 2

Pamietajcie zeby BOLDOWAC

A co poprawia ow Patch ???

29.04.2007
17:25
[5]

ganek [ Pyrlandia Reprezentant ]

Tutaj jest lista rzeczy ktore poprawiaja patche:

29.04.2007
17:29
[6]

Narmo [ 42 ]

Proponuję wywalić te opisy. I tak są w linkach które podałeś a przez to wątek dłużej się ładuje i jest w nim dużo niepotrzebnych informacji.
Ewentualnie zostaw po zdaniu czy dwóch dotyczących każdej z gier a resztę wywal.

29.04.2007
17:31
[7]

koles_:: [ Legionista ]

Nie moge juz edytowac :( Chyba ze poprosze Admina zeby usunal ??

29.04.2007
17:44
[8]

Narmo [ 42 ]

Admin nie usunie. Popraw w następnej części po prostu i będzie dobrze.

29.04.2007
17:45
smile
[9]

koles_:: [ Legionista ]

Ja sie troche rozczarowalem CNC3 - to taka troche bitwa o srodziemie :/ Moja ocena bardzo wysoka 9/10 ale za bardzo mi jedzie Bitwa o Srodziemie :[

29.04.2007
18:38
[10]

Fett [ Avatar ]

Mam takie pytanie co do ludzi. Czy jet możliwość uruchomienia Red Alerta na XPku? Mam swojego starusienkiego wysłużonego dziada i wyskakuje mi błąd aplikacji 32bit czy cos w tym stylu:P NIe pomagaja zadne tryby zgodnosci. Ma ktos jakis pomysł ? :)

Narmo - mógłbys zerknac do watku "Gdzieś na Golu"? ;)

29.04.2007
20:48
smile
[11]

koles_:: [ Legionista ]

Da sie ! Jest patch na stronie :P

29.04.2007
21:21
smile
[12]

Piotrus1pan [ ZbiQ2 ]

Lubię włączyć sobie wszystkie giery :)) Bo mam TFD :D

29.04.2007
21:27
smile
[13]

koles_:: [ Legionista ]

Piotrus1pan -- jestes zadowolony z TFD ?? Ja juz zamowilem bede mial we wtorek :P Pokaz kilka screenow i powiedz ja Ci sie gra i czy sa jakies wieksze bledy :)

29.04.2007
21:56
smile
[14]

kakadd11 [ Junior ]

A ja tam wole Company of Heroes :P

29.04.2007
22:16
[15]

Piotrus1pan [ ZbiQ2 ]

Co ja ci screeny pokaże ? Z gier ? Google.pl nie gryzą ;). Ale jestem zadowolony wszystkie gry pod XP chodzą i miło się gra :D

30.04.2007
08:40
smile
[16]

lolek155 [ Pretorianin ]

Wlasnie gram w Tiberium Wars i mam kilka pytan :

Czym sie rozni wersja Kane Edition od zwyklej (ktora lepsza?)

Mam juz red Alerta 2 bez dodatku i Generalsy tez bez i wlasnie mam zamiar kupic The First Decade - oplaca sie ??

30.04.2007
09:39
[17]

lolek155 [ Pretorianin ]

up:)

30.04.2007
21:49
[18]

Piotrus1pan [ ZbiQ2 ]

1) Nie wiem ;p
2)Jak najbardziej :). Tylko że wszystkie gierki po angielsku jeżeli potrzebujesz spolszczenia to na www.cc-series.pl

01.05.2007
13:33
smile
[19]

lolek155 [ Pretorianin ]

No nie przesylka sie spoznia a moj apetyt na TFD rosnie !!! :P

02.05.2007
06:38
smile
[20]

lolek155 [ Pretorianin ]

MAM wlasnie listonosz przyniosl :P Zaczynam instalacje :)

02.05.2007
07:11
smile
[21]

lolek155 [ Pretorianin ]

Pogralem chwilke w C&C 1 i... gra sie perfidnie zaciela po 20 sec :/ Gram z latka 1.1

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.