GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Kto poleci jakiś fajny hack and slash???

27.04.2007
20:04
smile
[1]

Darek21 [ Miesiąc FiGhTeR ]

Kto poleci jakiś fajny hack and slash???

no właśnie.
Szukam ostatnio jakiejś fajnej gry.
Ostatnio przeszedłem Diablo 2 i Titan Questa.
Szukam teraz czegoś nowego :).
Cena gdzieś tak do 50zł. Nowości i tak na moim sprzęcie często się zacinają.
Poleci ktoś coś ciekawego??

27.04.2007
20:05
[2]

Pilniczek [ Pretorianin ]

Sacred

27.04.2007
20:11
[3]

Darek21 [ Miesiąc FiGhTeR ]

przeszedłem dawno juz :P

27.04.2007
20:22
[4]

Agent_007 [ Normalnie Nienormalny ]

Może Enclave?

27.04.2007
20:32
[5]

Darek21 [ Miesiąc FiGhTeR ]

po 10 planszy spasowałem.
Może kiedyś się za to wezmę, ale teraz nie mam nerwów do tego.

27.04.2007
20:33
[6]

Mipari1002 [ HUNTER ]

Dungeon Siege I + dodatek oraz "dwójeczka"

27.04.2007
20:50
[7]

Darek21 [ Miesiąc FiGhTeR ]

2 przeszedłem, 1 mi się nie podobała, jakoś tak mało możliwości...

Kto jeszcze poda tytuł, który już zaliczyłem ?? :)

27.04.2007
20:51
smile
[8]

boskijaro [ Senator ]

Diablo jedyneczka, klasyk

27.04.2007
20:54
[9]

Agent_007 [ Normalnie Nienormalny ]

W takim razie może dodatek do Titan Questa?

Dla pełnej jasności chodzi o Titan Quest: Immortal Throne :))

27.04.2007
21:26
[10]

Darek21 [ Miesiąc FiGhTeR ]

niegłupi pomysł tylko niewiem czy się opłaca wydawać 60zł dla 7-8h gry...

27.04.2007
21:35
[11]

claudespeed18 [ Senator ]

Frater, Diablo II, Sacred + Underworld, Lionheart, Titan Quest, Severance, Rune, Space hack, Restricted Area, Alien Shooter 2, Harbringer, Zax, Fallout Tactics(da sie, sam tak teraz gram :D), pewnie jeszcze wiele innych, wybierz cos...

edit: literówka

27.04.2007
21:39
[12]

fan realu madryt i raula [ Manolito ]

Dungeon Siege I

27.04.2007
21:40
[13]

wysia [ Senator ]

Silverfall.

27.04.2007
21:46
[14]

Agent_007 [ Normalnie Nienormalny ]

Darek -> Podobno przejście całego dodatku na najtrudniejszym poziomie zajmuje około 10h. U kumpla raz grałem, co prawda tylko 15 minut, ale jednak. Bardzo mi sie spodobało, fajne stworki sie naparza i fajne miejsca akcji. Myśle że Tobie też sie spodoba :))

27.04.2007
22:36
[15]

jupiterek [ Pretorianin ]

Darek21 ---------------> a czego dokładnie szukasz ?? Piszesz, że to i to już masz za sobą, a jak ktoś coś zaproponuje , to okazuje się ,że Cię to znudziło/przeszedłeś itd. No to może w bierki elektryczne? tylko w multi po ok. 5 piwach.................. emocje gwarantowane

27.04.2007
22:45
[16]

Kabraxxis [ Pretorianin ]

"claudespeed18
Frater, Diablo II, Sacred + Underworld, Lionheart, Titan Quest, Severance, Rune, Space hack, Restricted Area, Alien Shooter 2, Harbringer, Zax, Fallout Tactics(da sie, sam tak teraz gram :D), pewnie jeszcze wiele innych, wybierz cos..."

Pomijajac to ze niektore z tych tytulow to nie H&S, to i tak polecam przejsc ponownie (a nawet kilkanascie razy) Diablo 2.
NIema i nie bedzie lepszej gry H&S w ciagu nastepnego roku/dwoch lat.
A dobrego H&S poznaje sie po tym ze mozna go przechodzic kilkadziesiat razy (np. w multiplayer) tak jak Diablo. Wplyw ma na to kilka rzeczy ktore w Diablo sa a w innych H&S nie ma. Niechce mi sie wymieniac szczegolowo.

Amen

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.