Adamss [ -betting addiction- ]
Który film uwazacie za najlepszy jaki obejzeliscie?
dla mnie najlepszym filem jest Kod Dostepu...
Father Michael [ Padre ]
Jesli mozna wybrac tylko jeden to... Imperium Kontratakuje! :)
Blendon [ Generaďż˝ ]
Z tych ostatnich to Dzień Próby
dev15 [ Konsul ]
z polskich filmow to poranek kojota wg mmnie nawet lepszy od chlopaki nie placza, a z zagranicznych to oczywiscie jak juz wiele razy mowilem na tym forum to helikopter w ogniu chociaz ogladalem go w lutym bodajze :), kolekcjoner kosci tez jest super. natomiast wczoraj ogladalem belfegora upiora luwru ale zostalem niemile zaskoczony. wg mnie film do bani wogole nie straszny - nudzilem sie ogladajac go.
Regis [ ]
Ja Belphegora ogladalem 4 dni temu - jest FATALNY ! Poza ta scena, jak kolesie stoja przed schodami a na ich szczycie jest Belfegor i potem koles jeden wchodzi na gore, a drugi zostaje. Upior nagle odchodzi w lewo i po chwili sie pojawia na dole... Podobala mi sie ta scena :) Poza tym nuda...
yautja [ Generaďż˝ ]
też ostatnio obejżałem Belfegora i naprawde myślałem że to będzie coś lepszego, ale niestety - totalna kicha !! a co do ulubionego filmu to chyba takiego nie mam...... jest sporo dobrych filmów... :-)
awszerszen [ Arktus Szerszenikus ]
jeszcze takiego nie obejżałem
Coy4K [ Junior ]
IMO bardzo dobre filmy: -Szeregowiec Ryan -Vidocq -Time Machine -remake
Satoru [ Child of the Damned ]
BGC, BGC I jeszcze raz BGC
The Dragon [ Eternal ]
Sting jesli chodzi o komedie gangsterskie :) Z ostatnich lat sensacyjny to negocjator, komedia romantyczna wedding singer/notting hill science fiction to seria star trekow/star wars sensacyjno mafijny - ojciec chrzestny komedia -tu jest naprawde mnostwo smiesznych filmow.. moze np wielki wyscig sensacyjno szpiegowski - man with the golden gun albo ktorys z innych bondow obyczajowe - tez sporo, to moze z ostatnich - finding forrester musical - moze hair.. chociaz jest to jeden z najbardziej dolujacych filmow jakie kiedykolwiek widzialem akcji z elementami sztuk walk - wejscie smoka, lub droga smoka (oba znakomite) ... no i tak dalej
Adamss [ -betting addiction- ]
dalej... niech inni powiedza o swoich ulubionych filmach
Riven [ infamousbutcher ]
Pi
X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]
Adamss --> istnieje już watek o tej tematyce i nazywa sie "Ulubiony Film". Po co zakładac nowy skoro mozna dopisac sie w tamtym?
CrazyMan [ Ur-Shak ]
"Matrix" rulez :))
bruno [ Pretorianin ]
Polski - Miś S-F - Obcy 2 Sensacyjny - Zabójcza broń 1-4 Horror - Candyman Komedia - Seksmisja Przygodowy - Drużyna Pierścienia Katastroficzny - Wulkan Wojenny - Szeregowiec Ryan Thriller - Ptaki
bruno [ Pretorianin ]
Polski - Miś S-F - Obcy 2 Sensacyjny - Zabójcza broń 1-4 Horror - Candyman Komedia - Seksmisja Przygodowy - Drużyna Pierścienia Katastroficzny - Wulkan Wojenny - Szeregowiec Ryan Thriller - Ptaki
sid86 [ Konsul ]
Szósty zmysł i POlowanei na czerwony Październik :P
Half-org [ Pretorianin ]
Wladca Pierscienia : Druzyna z Wiezienia i Placzace Dziewczyny
mORfeOoSH [ NULL ]
"Neon Genesis Evangelion" "Matrix"
harakiri [ Konsul ]
komedia: Freddy got Fingered, sci fi: Tetsuo the iron Man horror (?splatter?) Bad Taste polski: Nie lubie poniedzialku krecha: Fritz, Akira, Lilo n Stitch bez kategorii(?): Lost Highway pewnie to sie jakos zmieni w najblizszym czasie;) Seriale tez mozna?:)
Karl_o [ APOCALYPSE ]
Mi tam najbardziej podobał się Spiderman
White Raven [ Pretorianin ]
Dude, where's my car? Where's your car, dude? Dude, where's my car? Where's your car, dude? Dude, where's my car? Where's your car, dude?
Adamss [ -betting addiction- ]
X-Cody --> sorka nie wiedzialem...
Shaka [ Centurion ]
Braveheart to jest film
abu [ Senator ]
jest tyle filmów, ze nie wiem od jakiego zaczac.... wiec nie wymienie zadnego :P jeszcze chyba jestem za malo doswiadczony zeby oceniac filmy (krytykiem nie jestem :P)... ;)
Soulcatcher [ Prefekt ]
"Apocalypse Now" Francis Ford Coppola (Czas Apokalipsy) nie wiem czy najlepszy, ale mi się najbardziej podobał :)
jajo444 [ Centurion ]
SZEREGOWIEC RAYAN i TOMB RAIDER
FoXXXMagda [ Pellamerethiel ]
LoTR i Matrix... a ze starszych...hm moze Omen i Milczenie Owiec?:)
tomirek [ ]
Moje ukochane filmy to straszne starocie, ktore ogladalem juz dziesiatki razy: 1. The Sting (Żądło) z R. Redfordem i P. Newmanem - zaaajebisty scenariusz, zaaaajebista muzyczka i ogolny klimat. 2. Dobry, Zły i Brzydki - western S. Leone z C. Eastwoodem w roli głównej (generalnie kocham wszystkie westerny tego rezysera) 3. 12 gniewnych ludzi - rewelacyjnie zagranu przez P. Fondę
Buli [ Centurion ]
Hmmm....Z ostatnio oglądanych to: "Święci z Bostonu"(The Bonndock Saints).William Dafoe zagrał swą rolę bezbłednie.