GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Są tutaj fani zespołu Pussycat Dolls? Chętnie podzielę się wrażeniami es...

25.04.2007
12:10
[1]

McKinzie [ Centurion ]

Są tutaj fani zespołu Pussycat Dolls? Chętnie podzielę się wrażeniami es...

A więc, zapraszam do dyskusji. Co powiecie o muzyce/teledyskach Pussycat`ów?

25.04.2007
12:13
smile
[2]

Drackula [ Bloody Rider ]

HOOOOT sla....rs :))

25.04.2007
12:15
smile
[3]

boskijaro [ Senator ]

kicha

25.04.2007
12:35
smile
[4]

ronn [ moralizator ]

A oglądacie? :>

25.04.2007
13:47
smile
[5]

McKinzie [ Centurion ]

Boskijaro kichą to jest twój komentarz.

25.04.2007
13:51
smile
[6]

McKinzie [ Centurion ]

Moim zdaniem one są boskie. Tańczą super, ładnie śpiewają a teledyski to mmmmmm... bomba :-). Najlepsze z nich to Kimberley, Melody i Nicole.

25.04.2007
13:54
smile
[7]

MaZZeo [ LoL AttAcK ]

dno...

McKinzie --> nie szanujesz zdania innych, tepaku?

25.04.2007
13:55
[8]

cioruss [ oko cyklopa ]

McKinzie -> no dobra, ale rozwin swoja mysl. napisz dlaczego tak uwazasz.

25.04.2007
14:00
[9]

K4B4N0$ [ Pan od Batmana ]

ich "muzyka" jest nuuuuudna.

25.04.2007
19:09
smile
[10]

McKinzie [ Centurion ]

Sam jesteś nudny. Jak nie masz gdzie posta nabić to idź gdzie indziej i spamuj, nie do mnie.

25.04.2007
19:14
[11]

wilcz [ Konsul ]

Panie McKninzie, zakładasz wątek po to abyśmy wypowiedzieli się na temat tegoż zespołu, tak? No to nie miej pretensji, że ktoś ma inne zdanie niż ty.
A tak do tematu: lipa, dno, dupa, żenada.

25.04.2007
19:21
smile
[12]

NewGravedigger [ spokooj grabarza ]

hah, ładne dupy z twarzy

25.04.2007
19:23
[13]

kamil_kriss [ fIgHtInG dReAmEr ]

LÓL koleś zakładasz dziwny wątek i jeszcze się czepiasz jak ktoś ma inną opinię... toż to debilizm... :/

Nie znoszę popu i pustych pussycatów...

25.04.2007
19:29
smile
[14]

ronn [ moralizator ]

kamil_kriss -->

Pustych? To, że są ładne i dobrze kręcą dupą znaczy, że są puste? Nie znoszisz popu, bo nie jest "tró" i musi zostać zachowana czystość rasowa muzyki? Może zacznijmy wydawać pozwolenia na robienie muzyki. Wtedy byśmy mieli same Pink Floydy na scenie.

25.04.2007
19:33
[15]

hopkins [ Zaczarowany ]

Ladne chociaz pokazuja w teledyskach tylko jedna. Przy ich muzyce mozna sie pogibac :)

25.04.2007
19:34
smile
[16]

BBC BB [ Leg End ]

Nie jestem fanem, ale parę kawałków mają niezłych. Fajne do posłuchania na MTV :)

25.04.2007
19:40
[17]

MR.MANIAK [ Senator ]

Mają fajne pioseneczki. Lubię posłuchać i popatrzeć.
Tak jak hopkins już powiedział pokazują tylko główną wokalistkę, pozostałe po sekundzie.
Wolę słuchać ich niż Pink Floydów

25.04.2007
19:43
[18]

kamil_kriss [ fIgHtInG dReAmEr ]

ronn ---> Proponuje przetłumaczyć całą frazę pussycat i sie wszystko wie o zespole... a jak dodać dolls to już amen... :)

Muzyka nie musi być czysta, ważne aby była znośna, a pop taki nie jest...
[Metallica FTW!] :]

Wole Pink Floyda.

25.04.2007
19:48
smile
[19]

BBC BB [ Leg End ]

Muzyka nie musi być czysta, ważne aby była znośna, a pop taki nie jest...

A jeansy 3/4 do glanów nosisz?

25.04.2007
19:49
[20]

kamil_kriss [ fIgHtInG dReAmEr ]

BBC BB ---> Niestety nie... :P I zacząć nie zamierzam! Glany tylko w zimie i na jesień. :P Na pewno nie do 3/4... Pozdro 4 MadaKośnik. :P

25.04.2007
20:17
[21]

TyTuSPL [ The World Is Mine ]

Ładne panie i nic więcej...

25.04.2007
20:35
smile
[22]

^Piotrek^ [ zero dwa dwa ]

Nie przepadam generalnie za tego typu muzyką ale te panie poza fajnym wyglądem mają naprawdę miłe głosy i ogólnie robią przyjemną muzykę żeby się pogibać albo posłuchać jak akurat w radio poleci.

No i ta ruda jest rewelacyjna, aaaahhh. :))))

25.04.2007
20:43
smile
[23]

Andromalius [ Pretorianin ]

BBC BB--->(19) XD XD XD
Widzilem ich videoclipy w mtv i vivie- bo musialem ;p
Ja w ogole nie ogladam mtv i vivy. Staram sie nie sluchac muzy robionej tylko praktycznie dla kasy.

25.04.2007
20:46
[24]

Yoghurt [ Legend ]

Ilu tu kontestatorów i nonkonformistów na forum, no no, kazdego dnia przybywa.

Panie sa do oglądania, nie do słuchania. To, że nie sa w moim typie niewiele zmienia, sa do zruchania.

25.04.2007
21:03
smile
[25]

bialy kot [ FLCL ]

kamil_kriss: Popem gardzisz, a jako stopien masz tytul kawalka jak najbardziej popowego, do tego z samego serca Krolestwa Kiczu (znanego szerzej jako Japonia)

25.04.2007
21:10
[26]

krooliq3 [ Lucid Dreamer ]

Kilka piosenek mają dobrych no i fajne teledyski. Ale tak naprawdę w tym zespole liczy się tylko Nicole i myślę że wkrótce opuści zespól by robić własną karierę.

Muzyka nie musi być czysta, ważne aby była znośna, a pop taki nie jest...

Chciałbym zauważyć że każdy sam wie co jest dla niego znośne a co nie więc bez takich.

26.04.2007
19:44
[27]

MadaKośnik [ God is wearing trampki ]


A jeansy 3/4 do glanów nosisz?


:) no co :P

BBC BB ---> Niestety nie... :P I zacząć nie zamierzam! Glany tylko w zimie i na jesień. :P Na pewno nie do 3/4... Pozdro 4 MadaKośnik. :P


kabanie ty zdrajco jak można ganów nie nosić. Też pozdro

a co do PCD to jakoś mi mi pasują 9 nie lubię popu _)

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.